Κλάδος Βασικών Μετάλλων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αποφάσεις Τιμολόγησης
Advertisements

Μήπως έχουμε ακρίβεια «Ελληνικής κατασκευής;» Γιώργος Μπάλτας Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Ιούλιος 2010.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Η παγκόσμια κρίση και η επόμενη μέρα για τις οικονομίες Εισηγητής: Μάνος Χατζηδάκης Οικονομικός Αναλυτής Αθήνα, Μάρτιος 2009.
Οικονομική κρίση και καταναλωτική συμπεριφορά
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΩΝ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΑΠΕ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ.
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ Διεύθυνση Στρατηγικής και Οικονομικής Ανάλυσης ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ Διεύθυνση Στρατηγικής και Οικονομικής Ανάλυσης Ιούλιος 2012 Παύλος Μυλωνάς.
12 Οκτωβρίου 2009 «Η πορεία της βιομηχανίας προς το 2020 Περιφερειακή Ανάπτυξη – Καινοτομία - Εξωστρέφεια»
Ηγετική θέση στην ελληνική αγορά Ισχυρή, συνεχώς αναπτυσσόμενη παρουσία στα Βαλκάνια Ταχύτατα αναπτυσσόμενη δραστηριότητα στον κλάδο χαλυβδοσωλήνων Πάγια.
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ – ΕΛΛΑΔΟΣ
Το Οικονομικό Κλίμα και οι Αγορές Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών το Νοεμβρίου 2009 Δρ. Έλλη Παγουρτζή Πρόεδρος Δ.Σ Παρατηρητήριο για την ΚτΠ 11.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ
Κύρια Ευρήματα Μελετών και Ερευνών Θοδωρής Λιανός.
Logistics partnership and national strategy: A 360° approach Ο πρωταγωνιστικός ρόλος των logistics στη σύναψη στρατηγικών συμμαχιών στην οικονομία και.
1 Έρευνα για την οικονομία Ελλάδα 2004 Ετοιμάστηκε ειδικά για την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ημερομηνία: 5 Νοεμβρίου 2003 TNS ICAP 64, Vas. Sofias Ave.,
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Πρόγραμμα LEONARDO DA VINCI Έργο PREMEQ «Εφαρμογή του PREMEQ στις τράπεζες» Η περίπτωση της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος Μαρία Τερλιξίδου.
ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Μάιος 2011.
"Πορεία και Προοπτικές του Ελληνικού Ελαιολάδου στη Διεθνή Αγορά" Γρηγόρης Αντωνιάδης Πρόεδρος Δ/Σ ΣΕΒΙΤΕΛ Ημερίδα ΥΠΕΞ-ΥΠΑΑΤ, 16/9/2008.
Προκλήσεις κλάδου: Κόστος κινητής τηλεφωνίας Οι τιμές στην Ελλάδα έχουν προσεγγίσει το μέσο όρο των τιμών στην Ευρωπαϊκή Ένωση το Η πτωτική πορεία.
Κύρια Ευρήματα Μελετών – Ερευνών για την εξαγωγική δραστηριότητα Θοδωρής Λιανός.
Συνολική Ζήτηση Εθνικό Εισόδημα Εθνικό Προϊόν Εθνική Δαπάνη
«ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΧΡΗΜΑΤΟ-ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ 2008 – 2009 ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΗΣ
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Αγροτική Επιχειρηματικότητα: Επιχειρηματικές Προτάσεις, Προϊόντα & Τεχνολογίες Αιχμής Γεώργιος Πίττας Δ.Σ. Σ.Ε.Β.Τ.
Χρηματοοικονομική ανάλυση της Microland Α.Ε.
ΝΕΚΡΟ ΣΗΜΕΙΟ (Break-even point)
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
Α.Τ.Ε.Ι ΣΕΡΡΩΝ ΣΔΟ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ
Κλαδική Ανάλυση – Μελέτη της ICAP Group «Οι Συνέπειες της Κρίσης στους διαφόρους Κλάδους της Ελληνικής Οικονομίας» Διεύθυνση Οικονομικών Κλαδικών Μελετών.
Ξανθόπουλος Χρήστος ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΜΠΟΡΙΟΥ.
Ο ΚΛΑΔΟΣ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΓΡΑΜΜΩΝ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΓΚΑΓΚΑ ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΚΑΡΑΜΠΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ.
ΤΟ Α.Ε.Π. ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΟΥ.. Τι ονομάζουμε Α.Ε.Π. ; Το ποσό που αξίζουν τα αγαθά και οι υπηρεσίες που παράγει μια οικονομία σε ένα συγκεκριμένο.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
ΧΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Ένα Πρόγραμμα για τα Βιώσιμα κτήρια και την Πράσινη Ανάπτυξη.
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Εργαστήριο Αγροτικής Πολιτικής & Συνεταιρισμών ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ (ΕΣΠΑ) Υπεύθυνος Πρακτικής.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
 Michael Grömling Intereconomics January 2014, Volume 49.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
Μακροοικονομία Διάλεξη 5. Πληθωρισμός: μετράει τη μεταβολή του γενικού επιπέδου των τιμών Τα αίτια του Πληθωρισμού 1)Η θεωρία του πληθωρισμό ζήτησης:
Μακροοικονομία Διάλεξη 6. Ανεργία Τριβής: (βραχυχρόνια) είναι το ελάχιστο επίπεδο ανεργίας σε μια οικονομία. Η ανεργία που οφείλεται στο χρόνο που είναι.
SPORT PRESS Μάθημα: «Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού» Δρ. Ουρανία Βρόντου Εργασία Αγγέλη Π., Ζέρβα Α., Κουλουτμπάνη Α., Μανωλάκου Σ., Ρηγάκου Κ.
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Επιχειρησιακή Στρατηγική
ΑΓΟΡΕΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
Ορισμός κράματος Καθαρές ουσίες είναι τα στοιχεία και οι χημικές ενώσεις. Τα μίγματα προέρχονται από ανάμιξη δύο τουλάχιστον καθαρών ουσιών και διακρίνονται.
Παράδειγμα 1 Μια ΚΑΕ παρουσίασε τα εξής αποτελέσματα για τα έτη 2006 και Κέρδη χρήσης
Στρατηγικές - Ανοίγματα
Η ΚΑΜΠΥΛΗ PHILLIPS Σύμφωνα με την θεωρία της βραχυχρόνιας καμπύλης του Phillips, ο πληθωρισμός και η ανεργία σχετίζονται αντίστροφα μεταξύ τους, δηλαδή.

Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
Η χαρτοβιομηχανία ΠΑΠΥΡΟΣ παράγει χαρτί οικιακής χρήσης,
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Αρχές Μάρκετινγκ Ενότητα 11: Κύκλος Ζωής Προϊόντος:
Η επίδραση του Ευρωπαϊκού Μοντέλου Επιχειρηματικής Αριστείας στην χρηματοοικονομική επίδοσης της ζυθοποιίας -Η περίπτωση της Αθηναϊκής ζυθοποιίας ΣΙΩΛΟΥ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
ΘΕΜΑ 2015 μη κληρωθέν α) Ποιες επιδράσεις επιφέρει στο εγχώριο εμπορικό ισοζύγιο μια υποτίμηση του εγχώριου νομίσματος σε μια μεγάλη χώρα με ανεξάρτητη.
ΘΕΜΑ 2016 Ανεργία και Απασχόληση και οι συνέπειες τους για την οικονομία. α) Αίτια και πολιτικές αντιμετώπισης της ανεργίας. β) Η επίδραση της σημερινής.
Αποτίμηση Επιχειρήσεων Ενότητα 2
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κλάδος Βασικών Μετάλλων Κλάδος Βασικών Μετάλλων Περιγραφή Προβλήματα Προοπτικές Αθανάσιος Σαββάκης National Can Hellas Α.Ε.

Ο Κλάδος Βασικών Μετάλλων στην Ελλάδα Βιομηχανίες Σιδήρου – Χάλυβα Επιχειρήσεις Μεταποίησης Σιδήρου – Χάλυβα Κύρια Προϊόντα: Χάλυβας Οπλισμού Σκυροδέματος; Δομικά Πλέγματα; Σωλήνες για αγωγούς.

Ο Κλάδος Βασικών Μετάλλων στην Ελλάδα Βιομηχανία Αλουμινίου Με κύρια προϊόντα: Δομικά; Συσκευασία Τροφίμων; Ναυπηγική; Αυτοκινητοβιομηχανία Επιχειρήσεις Μεταποίησης Χαλκού Σωλήνες; Καλώδια; Υδρορροές & αρχιτεκτονικές εφαρμογές

Βασικά Προβλήματα Κλάδου Βασικά Μειονεκτήματα κλάδου: Χαμηλή δυνατότητα αντιστάθμισης της επίδρασης των μεταβολών των τιμών στα περιθώρια κέρδους; Προβλήματα στους κλάδους των κύριων πηγών ζήτησης, δηλαδή, Κατασκευές & Μεταποίηση. Ο γενικός κύκλος εργασιών του κλάδου συρρικνώθηκε κατά 32%, κατά το πρώτο εξάμηνο του 2009 σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2008 ενώ τα λειτουργικά κέρδη την ίδια περίοδο μειώθηκαν κατά 65%.

Βασικά Προβλήματα Κλάδου Αρνητικοί Παράγοντες με τη μεγαλύτερη Βαρύτητα: Πτώση Παγκόσμιας Ζήτησης; Πτωτική πορεία των διεθνών τιμών μετάλλων μετά από το εξαιρετικά ανοδικό ράλι. Η συρρίκνωση των Περιθωρίων, με δεδομένη την μειωμένη ζήτηση, οφείλεται στην: Διαφορά μεταξύ του κόστους κτήσης και των τιμών πώλησης; Αναγκαστική υποτίμηση των αποθεμάτων (εισηγμένες).

Ειδικά προβλήματα ανά δραστηριότητα Βιομηχανίες σιδήρου / χάλυβα / χαλκού μεταβλητότητα των διεθνών τιμών Ά υλών. Εταιρίες μεταποίησης σιδήρου / χάλυβα Χρηματοοικονομικά προβλήματα Κλάδος Αλουμινίου Κόστος παραγωγής Κλάδος Μεταποίησης Χαλκού Αύξηση δανεισμού Φθηνότερα υποκατάστατα προϊόντα Υψηλή μεταβλητότητα διεθνών τιμών

Συμπέρασμα Αλλαγή Δεδομένων: BRICS – 65% της παγκόσμιας αγοράς μετάλλων Κερδοσκοπικές Τοποθετήσεις στις αγορές εμπορευμάτων Η παγκόσμια υπερβάλλουσα ζήτηση

Προτάσεις Δημιουργία Οικονομιών κλίμακας μέσω στρατηγικών συμμαχιών / εξαγορών / συγχωνεύσεων; Επενδύσεις σε σύγχρονη τεχνολογία για αύξηση παραγωγικότητας, αποδοτικότητας και εξοικονόμηση ενέργειας;

Προτάσεις Γ. Στροφή σε ποιοτικά προϊόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας που δεν μπορούν να παραχθούν από υποκατάστατα υλικά.

Προετοιμασία για το μέλλον