Μελέτη Περίπτωσης της φαρμακευτικής εταιρίας Olvos Science

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΧΟΡΗΓΙΑ.
Advertisements

Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
S.W.O.T ANALYSIS ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ:
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Polyxeni Παρασκευή και πώληση φυσικών καλλυντικών
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
ΑΦΟΙ ΧΑΪΤΟΓΛΟΥ ΑΒΕΕ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Οι Ειδικοί στο Σησάμι.
Logistics partnership and national strategy: A 360° approach Ο πρωταγωνιστικός ρόλος των logistics στη σύναψη στρατηγικών συμμαχιών στην οικονομία και.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
ΜΟΝΤΕΛΟ PEST Πολιτικό/ρυθμιστικό περιβάλλον (πχ νομοθεσία για φόρους/ίδρυση επιχείρησης/περιβάλλον) Οικονομικό περιβάλλον (η αγορά στην οποία δρα η επιχείρηση:
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
APIVITA ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ.
Ανάλυση Δυνάμεων-Αδυναμιών Ευκαιριών-Απειλών (SWOT)
ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ – PEST ANALYSIS
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
Οργανόγραμμα ομίλου ΕΛΒΑΛ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
Χαράλαμπος Κιουρτσίδης Προϊστάμενος Ενδιάμεσης Διαχειριστικής Αρχής Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας.
Τι είναι το Made in Greece Ο Συνεργάτης σας στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του Ίντερνετ Εργαλείο για την ανάπτυξη των πωλήσεων και των εξαγωγών Η μηχανή.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ 2 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2016.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εξωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
SPORT PRESS Μάθημα: «Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού» Δρ. Ουρανία Βρόντου Εργασία Αγγέλη Π., Ζέρβα Α., Κουλουτμπάνη Α., Μανωλάκου Σ., Ρηγάκου Κ.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Επιχειρησιακή Στρατηγική
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 3
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Πως να ξεχωρίσει η επιχείρηση σας
Γενικοί Παράγοντες Αγοράς Μέγεθος Αγοράς: € στο τέλος του 2013 Ανάπτυξη Αγοράς: Μειούμενο ετήσιο ρυθμό (2013/2012: -0,5%, 2012/2011:
ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε.
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Πολιτικές Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού Ένας διάλογος Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα Βερώνη Παπατζήμου, Γενική Διευθύντρια Μάιος 2018.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μελέτη Περίπτωσης της φαρμακευτικής εταιρίας Olvos Science Τμήμα Διοίκησης Τεχνολογίας 2011 Τίτλος εργασίας: Μελέτη Περίπτωσης της φαρμακευτικής εταιρίας Olvos Science Φοιτητής: Δαρούσης Ελευθέριος Α.Μ. 04/09 Μάθημα: Μάρκετινγκ Προϊόντων και Υπηρεσιών

Η Εταιρεία Μελέτη περίπτωσης της εταιρίας Olvos Science AE Θυγατρική του ομίλου επιχειρήσεων Galenica AE Ανήκει στον κλάδο του χονδρικού εμπορίου φαρμακευτικών προϊόντων Η Olvos Science έχει καθιερωθεί ως μια από τις πιο δυναμικές ελληνικές εταιρίες στον τομέα των μη υποχρεωτικά συνταγογραφούμενων φαρμάκων (OTC), ιατροτεχνολογικών προϊόντων (CE) και διατροφικών συμπληρωμάτων Τα προϊόντα του κλάδου της φαρμακοβιομηχανίας χωρίζονται νομοθετικά σε 3 κατηγορίες : Μη Υποχρεωτικά Συνταγογραφούμενα – OTC Ιατροτεχνολογικά Σκευάσματα CE Συνταγογραφούμενα

Ανάλυση Υφιστάμενης Κατάστασης Ανταγωνιστές: Παρόμοια προϊόντα (equally attractive-εξίσου ελκυστικά) Πελάτες: Πιστότητα στην εταιρεία, εμπόδιο για νέους εισερχομένους Απειλή αντικατάστασης των προϊόντων από τους πελάτες/Δεν έχει διαπραγματευτική δύναμη στον χώρο Προμηθευτές: Διαπραγματευτική δύναμη με ζημιά για την εταιρεία από τυχόν αλλαγή τιμολογιακής πολιτικής από τον προμηθευτή  Επηρεάζει μόνο την εταιρεία Tip: Επιβολή τιμών από το κράτος για τον χώρο των φαρμάκων, όχι στα CE(ιατροτεχνολογικά σκευάσματα) Υποκατάστατα: Αλλαγή brand name εύκολο switch με υποκατάστατα από πελάτες εκτός αν έχεις αξιοπιστία και loyalty Νέοι εισερχόμενοι: Εύκολη εισαγωγή νέων επιχειρήσεων-δύσκολη διαφοροποίηση Olvos Science Ένα βήμα μπροστά και κάθε προϊόν της έχει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα λόγω καινοτομίας και διαφοροποίησης

Ιεράρχηση Αναγκών - Maslow Οι ανάγκες που καλύπτουν τα προϊόντα της Olvos Science είναι κατά βάση οι φυσιολογικές αφού η ανάγκη για αυτό-θεραπεία και ίαση είναι από τις πρώτες ανάγκες σε προτεραιότητα των ανθρώπων

Κύκλος Ζωής Προϊόντων Lysopaine Flamigel Para Plus Tiger Balm Ronal

BCG Model Flamigel Ronal Lysopaine Para Plus Tiger Balm

Στρατηγικές Εταιρείας Στρατηγική της Επιχείρησης ως προς το προϊόν Η επιχείρηση εφαρμόζει διαφορετικές στρατηγικές για κάθε προϊόν και εξαρτάται από κάποιους παράγοντες( π.χ. Target group ) Συνολική στρατηγική της επιχείρησης Πελατο - Κεντρική(Customer - Oriented) Εύρεση και εισαγωγή προϊόντων υψηλού κύρους για την εξυπηρέτηση των αναγκών της αγοράς Επικεντρώνεται στρατηγικά στο προϊόν και όχι στο όνομα της εταιρείας Στρατηγικοί Στόχοι Μάρκετινγκ Αξιοποίηση των κατάλληλων μέσων επικοινωνίας για επικοινωνία με τον καταναλωτή Χτίσιμο εμπιστοσύνης με τελικό καταναλωτή (Customer Loyalty) Εισαγωγή περισσότερων ισχυρών προϊόντων για ισχυροποίηση της θέσης στην αγορά Διατήρηση καλών σχέσεων με πελάτες(φαρμακοποιούς-γιατρούς)

SWOT Analysis Δυνάμεις 1. Αξιοπιστία προϊόντων 2. Καινοτομία-Ισχυρή R&D 3. Καλό δίκτυο διανομής 4. Καλή εγχώρια παραγωγική μονάδα 5. Διαφοροποίηση προϊόντος σε σχέση με παρόμοια ανταγωνιστών-Ένα «βήμα μπροστά» 6. Εξαγωγή σε άλλες χώρες (Βαλκάνια) 7. Σχέσεις εμπιστοσύνης με πελάτες(Customer Royalty 8. Υψηλού Κύρους και μεγάλης αναγνωρισιμότητας προϊόντα 9. Θυγατρική ενός μεγάλου ομίλου επιχειρήσεων 10. Έμπειρο ανθρώπινο δυναμικό 11. Η Olvos χρησιμοποιεί όλα τα εργαλεία επικοινωνίας με επιτυχία προς τον πελάτη Αδυναμίες Αδυναμία κάλυψης των φαρμακείων πανελλαδικά (11.000) όσον αφορά την προσωπική πώληση 2. Αδυναμία εκμετάλλευσης των νέων τεχνολογιών για την προώθηση και την προβολή των προϊόντων Ευκαιρίες 1. Τάση επέκτασης της αγοράς των OTC φαρμάκων 2. Οι ελεύθερες τιμές των CE 3. Εκμετάλλευση νέων τεχνολογιών για προώθηση και προβολή των προϊόντων 4. Οι καλές σχέσεις με πελάτες δημιουργούν ευκαιρίες για εισαγωγή νέων προϊόντων Απειλές 1. Οικονομική κρίση 2. Πιθανή αλλαγή πολιτικής κοστολόγησης του φαρμάκου από το κράτος 3. Αλλαγή τιμολογιακής πολιτικής από τον προμηθευτή για τα εισαγόμενα προϊόντα 4. Ανταγωνισμός OTC – Εισαγωγή πολυάριθμων προϊόντων στην κατηγορία OTC 5. Δύσκολα ο καταναλωτής εμπιστεύεται ένα προϊόν 6. Ο φαρμακοποιός αλλάζει εύκολα την «σύσταση» ενός προϊόντος προς τον πελάτη

Google Online Marketing Challenge

Google Online Marketing Challenge Flamigel - Olvos Science Σας πλήγωσαν ; Flamigel και οι πληγές γίνονται παρελθόν! http://www.olvosscience.gr   Ερεθισμοί ; Όχι πια…Flamigel! Αντιμετωπίστε άμεσα και αποτελεσματικά εγκαύματα 1ου βαθμού και μικροτραυματισμούς Flamigel Spray - Olvos Science Σας «άρπαξε ο ήλιος» ; Χρησιμοποιήστε τώρα το flamigel spray για άμεση ενυδάτωση και ανακούφιση από εγκαύματα Τσιμπήματα από τσούχτρες και έντομα ; Χρησιμοποιήστε τώρα το flamigel spray για άμεση ανακούφιση

Ευχαριστίες Με την παρουσίαση αυτή θα ήθελα ιδιαίτερα να ευχαριστήσω την κ.Βαρελά Ελένη (Διευθύντρια Επικοινωνίας Galenica) και την κ.Μεταξά Έλενα (Διευθύντρια Μάρκετινγκ Olvos Science) για την πολύτιμη βοήθειά τους για την συγγραφή της εργασίας αυτής αλλά και την φιλοξενία στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στην Αθήνα

Σας Ευχαριστώ !