Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
 Τρέχουσα Διαχείριση των επιπτώσεων της κρίσης.  Στρατηγικός σχεδιασμός για τον περιορισμό των συνεπειών της.  Αντιστροφή του κλίματος στο μέλλον.
Advertisements

1. 2 Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Π. ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ “ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ“ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΊΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ  Είναι πλέον κατανοητό από όλους.
«Συμβουλευτική υποστήριξη μικρομεσαίων επιχειρήσεων στο Δήμο Αθήνας σε θέματα επιχειρηματικότητας και συνεργασιών με σκοπό την ενίσχυση της καινοτομίας.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Υ Π Ο Υ Ρ Γ Ε Ι Ο Ε Ρ Γ Α Σ Ι Α Σ Κ Α Ι Κ Ο Ι Ν Ω Ν Ι Κ Η Σ Α Σ Φ Α Λ Ι Σ Η Σ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΟΡΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ.
Πρόγραμμα πλαίσιο για την Ανταγωνιστικότητα και την Καινοτομία (2007 – 2013) Competitiveness and Innovation Framework Programme CIP (2007 – 2013) Γενική.
Ολοκληρωμένα Προγράμματα, Πρωτοβουλίες και Δικτυώσεις για την ανάπτυξη Δεξιοτήτων και Ικανοτήτων Εξωστρέφειας The “Export Expert” Initiative 39 th IATTO.
1 Ανάπτυξη μέσω πρόσβασης σε Διεθνοποιημένα Δίκτυα Εφοδιαστικής Αλυσίδας EXPORT SUMMIT Roadmap to Growth Θεσσαλονίκη 3-4 Μαΐου 2012.
Ευάγγελος Μαρτιγόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος COSMOTE
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
Θεσσαλονίκη 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Ανάπτυξη Ψηφιακών Εφαρμογών για την προώθηση της Εξωστρέφειας της Ελληνικής Οικονομίας και των.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΚΕΠΥ Α.Ε., 72 ο χλμ. Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 30 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2004 Νικόλαος Π.
. “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Διευθυντής Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
ΑΓΟΡΕΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Β.ΠΑΤΣΟΥΡΑΤΗΣ. ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ● Αύξηση των Επενδύσεων ● Τόνωση της Απασχόλησης ● Συγκράτηση Τιμών ● Βελτίωση.
Στόχοι, μεθοδολογία, διαδικασίες Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Σύμβουλος Διαχείρισης Έργου.
ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ
Ημερίδα για το 7ο Π.Π. Ε&ΤΑ της ΕΕ ( ), 22 /09/2006 – Θεσ/νίκη Συμμετοχή & Αξιοποίηση της Ευρωπαϊκής Έρευνας στους τομείς των Κοινωνικών, Οικονομικών.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ
Ενίσχυση του Ανθρώπινου Δυναμικού των ΜΜΕ σε Θέματα Εξωστρέφειας.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε.)
1 Η Ψηφιακή Ελλάδα του Σήμερα.. Νησίδες Πληροφοριακών Συστημάτων Αυτόνομα πληροφοριακά συστήματα Εστιασμένα στις εσωτερικές ή και κάθετες ανάγκες των φορέων.
«Θωράκιση της ανταγωνιστικότητας της εξωστρεφούς επιχείρησης στην εποχή της κρίσης Ημερίδα ΣΕΒΕ εις Ξάνθη «Έλεγχος της αγοράς. Προστασία καταναλωτή – προάσπιση.
Σεπτέμβριος  Το ΕΚΤ είναι ο εθνικός οργανισμός για την τεκμηρίωση, την πληροφόρηση και την υποστήριξη σε θέματα επιστήμης, έρευνας και τεχνολογίας.
«Παράγω & Εξάγω: το νέο οικονομικό μοντέλο ανάπτυξης της Ηπείρου» 03/03/12 Δημήτρης Λακασάς Πρόεδρος ΣΕΒΕ.
Logistics partnership and national strategy: A 360° approach Ο πρωταγωνιστικός ρόλος των logistics στη σύναψη στρατηγικών συμμαχιών στην οικονομία και.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Ε.Π. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Προγράμματα Εκσυγχρονισμού των Επιχειρήσεων 24 Ιουνίου 2009.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΣΕΒΕ – ΕΛΟΤ – ΣΜΗΒΕ INFACOMA 2009 Ευρωπαϊκά Πρότυπα, Δόμηση- Κατασκευή και Εποπτεία της Αγοράς Β. Θωμαΐδης Πρόεδρος ΣΕΒΕ.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Α. Βαφειάδης ΕΥΔ ΕΠ ΨΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟ 27//03/09 Α. Βαφειάδης ΕΥΔ ΕΠ ΨΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟ 27//03/09 Η φιλοσοφία στο σχεδιασμό των νέων δράσεων ΤΠΕ Ψηφιακή Στρατηγική 2006.
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΧΩΡΟ ΑΠΌ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΕΩΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΝ ΣΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΑΠΕ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Αγροτική Επιχειρηματικότητα: Ελληνικά Προϊόντα & Τεχνολογίες Αιχμής «Οι Επιδόσεις του Ελληνικού Αγροτικού Τομέα » Βασίλειος Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
1 Τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών: Αναζητώντας λύσεις Κοινωνία της Πληροφορίας: «Έχει αγώνα αύριο!» Γιάννης Καλογήρου Επ. Καθηγητής ΕΜΠ τ. Ειδικός.
TA ΓΣΠ στην Υπηρεσία του Πολίτη (Νομαρχιακή και Τοπική Αυτοδιοίκηση) Παρασκευή 10 Ιουνίου 2005 Περιφερειακές Δράσεις ΓΣΠ στην Κοινωνία.
Money Show 2009 «Ανάπτυξη Δικτύου Επιχειρηματικής συνεργασίας μεταξύ των Ελλήνων ανά τον κόσμο, με την συνεργασία ΣΕΒΕ - ΣΑΕ» Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Πως οι ψηφιακές επενδύσεις αυξάνουν την αποδοτικότητα των επιχειρήσεων Δήμος Βατικιώτης Γενικός Διευθυντής.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΔΕΑ.
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
«Ενεργειακές ανάγκες του παραγωγικού τομέα»
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
360funding.gr Μάϊος 2017.
Ελληνική Επιχειρηματικότητα Ευρωπαϊκά Χρηματοδοτικά Εργαλεία
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Η επιχείρηση Κ. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων.
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 10: Εργαλεία και πόροι που εφαρμόζονται στην ΕΕ για.
Τερψιχόρη Ν. Μαγδαληνού, Εταίρος
Η επιχείρηση………………………………… που εδρεύει στην περιφέρεια ……………………
Η επιχείρηση Π. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ & Σ. ΣΙΔΕΡΗΣ Ο. Ε
Η επιχείρηση Α. ΒΟΥΛΓΑΡΕΛΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε. Ε
Η επιχείρηση ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΚΟΥΛΟΥΡΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α. Ε
Η επιχείρηση ΚΑΡΑΜΙΧΑΗΛ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΣΑΒΒΑΣ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος ΣΕΒΕ

Ψηφιακή υποστήριξη της Εξωστρέφειας – Ενίσχυση των επιχειρήσεων μέσω του Ε.Π. Ψηφιακή Σύγκλιση Στόχος της εκδήλωσης είναι η ενημέρωση των επιχειρήσεων για:  Τις δυνατότητες που παρέχουν οι ΤΠΕ  Τα σύγχρονα εργαλεία προώθησης της εξωστρέφειας και διεθνοποίησης των επιχειρήσεων  Αξιοποίηση των δράσεων ψηφιακής στρατηγικής που στηρίζουν την εξωστρέφεια και την καινοτομία Θεσσαλονίκη, 21/12/09

Χρήση ΤΠΕ από τις ελληνικές επιχειρήσεις σήμερα Θεσσαλονίκη, 21/12/09

Χρήση ΤΠΕ από τις ελληνικές επιχειρήσεις σήμερα Κύριοι τρόποι χρήσης ΤΠΕ:  Ενημέρωση λογιστηρίου (63%)  Ενημέρωση αποθήκης (51%)  Ενημέρωση διαχείρισης διανομής (34%)  Ενημέρωση διαχείρισης παραγωγής (32%) Αντιλαμβανόμενα οφέλη από χρήση ΤΠΕ:  Συμβολή στην αναδιοργάνωση και απλοποίηση εργασίας  Συμβολή στην αποδέσμευση πόρων  Ανάπτυξη νέων προϊόντων  Υψηλότερη κερδοφορία

Πρόσβαση και χρήση των ΤΠΕ από ελληνικές και ευρωπαϊκές μικρομεσαίες επιχειρήσεις (2008) Θεσσαλονίκη, 21/12/09

Ανάγκη για ενίσχυση ελληνικών εξαγωγών Τρέχουσα κατάσταση Θεσσαλονίκη, 21/12/09  Ετήσια αύξηση 2008: 1,1%  Ιαν-Σεπτέμβριος 2009: -17,9%  Εξαγωγική επίδοση: 7,2% (προτελευταία θέση στην ΕΕ-27)  Εξωστρέφεια: 29% (τελευταία θέση στην ΕΕ-15)  Διεθνοποίηση ΜΜΕ:  Νομός Θεσ/νικης: 6,3%  Νομός Αττικής: 2,7%

ΤΠΕ και ελληνική εξωστρέφεια Θεσσαλονίκη, 21/12/09 Ι. Ηλεκτρονικό Εμπόριο – άνοιγμα νέων αγορών με χρήση ΤΠΕ  Σύνδεση τεχνολογιών internet με ΤΠΕ do more with less  Ανταγωνιστικά οφέλη Ηλεκτρονικού Εμπορίου: • Μείωση λειτουργικού κόστους • Άνοιγμα νέων αγορών – Γεωγραφική διεύρυνση • Αύξηση εξαγωγικής δραστηριότητας • Ποιοτικά χαρ/κα καταναλωτών

Θεσσαλονίκη, 21/12/09 ΤΠΕ και ελληνική εξωστρέφεια Ι. Ηλεκτρονικό Εμπόριο Βέλτιστη Πρακτική – Augenoptik Bennewitz  Υιοθέτηση πρακτικών B2C  Αντικείμενο: κατασκευή φακών/ γυαλιών οράσεως  Στόχοι: • Γεωγραφική διεύρυνση σε νέες αγορές • Σύνδεση B2C με εσωτερικές επιχειρηματικές διαδικασίες  Χρήση ΤΠΕ: • Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος • Υιοθέτηση γεωγραφικά διευρυμένης προσέγγισης αγοράς • Υιοθέτηση συστήματος εντοπισμού παραγγελιών • Διασύνδεση εσωτερικών διαδικασιών με εξωτερικές διαδικασίες παραγγελιοδοσίας • Αποτελεσματική διαχείριση έργου μέσω internet

Θεσσαλονίκη, 21/12/09 ΤΠΕ και ελληνική εξωστρέφεια Ι. Ηλεκτρονικό Εμπόριο Βέλτιστη Πρακτική – Augenoptik Bennewitz  Αποτελέσματα χρήσης ΤΠΕ: • Αύξηση καταναλωτικής κίνησης στο ηλεκτρονικό κατάστημα κατά 60% • Γεωγραφική διεύρυνση πελατειακής βάσης: Γερμανική τοπική αγορά, Αυστρία, Ελβετία, Σκανδιναβία • Παράλληλη πώληση λογισμικού που ανέπτυξε η εταιρία • Μείωση λειτουργικού κόστους • Αύξηση αποδοτικότητας • Υψηλή ταχύτητα διεκπεραίωσης εσωτερικών διαδικασιών • Υψηλή ταχύτητα παράδοσης προϊόντων • Βελτιστοποίηση ενδο-επιχειρηματικών διαδικασιών logistics • Βελτίωση σχέσεων με τους πελάτες

Θεσσαλονίκη, 21/12/09 ΤΠΕ και ελληνική εξωστρέφεια ΙΙ. Χρήση ΤΠΕ για την αύξηση αποδοτικότητας και ανταγωνιστικότητας επιχείρησης Μείωση λειτουργικού κόστους και χρόνου Αυτοματοποίηση εσωτερικών διαδικασιών Αύξηση ανταγωνιστικότητας προϊόντων Αύξηση εξαγωγικής δραστηριότητας

Θεσσαλονίκη, 21/12/09 ΤΠΕ και ελληνική εξωστρέφεια Συμπερασματικά: • Η ανάγκη για ενίσχυση της ελληνικής εξαγωγικής δραστηριότητας είναι επιτακτική • Μπορούμε να ενισχύσουμε την διεθνοποίηση των ελληνικών ΜΜΕ διοργανώνοντας στοχευμένες δράσεις εξωστρέφειας • Η χρήση ΤΠΕ είναι παράγοντας – κλειδί για την ενίσχυση των ελληνικών εξαγωγών • Η δράση του ΣΕΒΕ με τίτλο «Ανάπτυξη Ψηφιακών Εφαρμογών Εξωστρέφειας της ελληνικής οικονομίας και των ελληνικών επιχειρήσεων ΤΠΕ είναι το πρώτο σημαντικό βήμα

Θεσσαλονίκη, 21/12/09 Ευχαριστώ θερμά για την προσοχή σας Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ) Τηλ.: Fax.: