Δασκάλες: Ολυμπία Κουκουμά

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Από το χωράφι στο πιάτο μας Σκέψεις, εμπειρίες, ερευνητικά δεδομένα.
Advertisements

CLASS 6B Οι απόψεις των παιδιών για τα ζώα και οι τρόποι
Η Πρωτεύουσα της Κύπρου
Αποτελέσματα έρευνας για την απόκτηση βασικών δεδομένων
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
24ο ΑΤΟΜΙΚΟ & 10ο ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΣΣΠ 17 & 18 Μαρτίου 2012 Χώρος διεξαγωγής «Αρχοντικό της Ευτυχίας»
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΠΕΔΩΝ
Ο Ιουστινιανός μεταρρυθμίζει τη διοίκηση και τη νομοθεσία
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Είμαστε οι μαθητές της Γ1΄ τάξης του 4ου Δημ. Σχολείου Ωραιοκάστρου.
Σήματα οδηγών. Τα διάφορα σημεία όπου κυκλοφορούμε Δρόμος Πινακίδες κυκλοφορίας Διαγραμμίσεις Πεζοδρόμιο Ποδηλατόδρομος Φωτεινοί Σηματοδότες.
O πύργος του Ολύμπιου Στο νότιο μέρος του χωριού και κάτω απ' τον επαρχιακό δρόμο Βόλου -Τσαγκαράδας, ανάμεσα σε οπωρώνες στέκεται αγέρωχος ο τρίπατος.
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Τα Επαγγέλματα Αιμιλία Αριστείδου.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Καθαρισμός παραλίας – ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ SOS. Ο κάμπος.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
12. Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ
Ερευνα 2011 Θέμα : Μικρή Λιανική.
Βασικοί παιδαγωγικοί όροι
Δ.Υ. ΣΤΡΟΦΗ - ΤΜΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Χαρακτηριστικά των εφήβων χρηστών που προσέγγισαν τη ΣΤΡΟΦΗ το 2002.
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Συνεντευξη απο τη γιαγια μου για την παιδικη της ηλικια
Κατάγομαι από ένα ορεινό χωριό του Ζαγορίου. Έζησα στον τόπο καταγωγής μου μέχρι την ηλικία των 9 ετών και, στη συνέχεια, εγκαταστάθηκα με την οικογένειά.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Οικονομικές και κοινωνικές ωφέλειες από τον τουρισμό στην Κύπρο Σκοπός μαθήματος Οι μαθητές να αντιληφθούν τη σημασία της τουριστικής ανάπτυξης της Κύπρου.
Περιβαλλοντική Ομάδα 4ου Γυμνασίου Σταυρούπολης
H Νέα Πολιτεία είναι η μεγαλύτερη σε εμβαδόν συνοικία της Λάρισας.
Εργασία από τους μαθητές της Δ΄ τάξης:
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Θανάσης Θεοφιλόπουλος
Project Β’ Λυκείου 2ο τετράμηνο
Η Πόλη της Πάφου Θέση Ιστορία Πληθυσμός Πολιτιστικές εκδηλώσεις
ΠΡΩΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ … Μπορείς να σκεφτείς αν υπάρχει τίποτα άλλο που να μας δίνει χαρτί, φρούτα, καρπούς, ξυλεία, φωλιές για τα πουλιά και τα άλλα ζώα,
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Η καθημερινή ζωή των Ρωμαίων
Πως πέρασα το καλοκαίρι
ΑΡΧΙΣΤΕ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ
Παροχή υπηρεσιών σωματικής άσκησης στα ιδιωτικά γυμναστήρια σε άτομα μεγαλύτερης ηλικίας. Εισηγητής: Δώρος Κλεοβούλου Γενικός Γραμματέας Πανελληνίου Συνδέσμου.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
Grundtvig Learning Partnership Parents-School-Children: Learning by doing together Γονείς – Σχολείο – Παιδιά: Μαθαίνουμε μέσα από κοινές δραστηριότητες.
1 Λευκωσία, η πρωτεύουσα της Κύπρου Από την Χρυσούλα Ευτυχίου Ειδικότητα: Εκπαιδευτικός Δημοτικής.
Περιεχόμενα 3.ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ 4.Σε ποιά περιοχή είναι η μόνιμη κατοικία σας;(1) 5.Σε ποιά περιοχή είναι η μόνιμη κατοικία σας;(2) 6.Έρχεστε πρώτη φορά.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
1. Τι είναι τα οικολογικά σχολεία; i. Είναι τα σχολεία που έχουν ωραίο κήπο! ii. Είναι τα καθαρά σχολεία της Κύπρου! iii. Είναι τα σχολεία που συμμετέχουν.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
Ρύπανση και Προστασία του Περιβάλλοντος Διδακτική Ενότητα: Φυσικό Περιβάλλον Γ’ τάξη.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Γ ΤΡΙΜΗΝΟΥ
ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΣΕΡΑΦΕΙΜ
Όνομα: Χρίστος Νικολάου Τάξη: Ε’
Ερευνητική εργασία Α Λυκείου Σχολικό έτος «Τα επαγγέλματα του τόπου μου : ποικιλία, συνθήκες άσκησης, ελλείψεις και προοπτικές άσκησης για.
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
Το περιβάλλον και οι γύρω μου: Ενδιαφέρομαι-Ενεργώ-Ευαισθητοποιώ
Διδακτικοί στόχοι Το κεφάλαιο αυτό θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις ότι κάθε κοινωνία οργανώνεται με βάση συγκεκριμένους κοινωνικούς κανόνες, οι οποίοι προσδιορίζουν.
Νίκη Μιχαλακάκου Τάξη Δ’1 Δημοτικού.
Β’ δημοτικό σχολειό ιδαλιου
ΣΔΕ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ – ΤΜΗΜΑ Β1 ΙΟΥΝΙΟΣ 2016
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Διαδικασία ετοιμασίας Τοπικού Σχεδίου 2017
Η ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΟΖΟΝΤΟΣ.
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Σύγχρονης Διαδικτυακής Κοινωνίας
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Διδάσκουσα : Μαρία Φακίρη. Η έννοια της κατοίκησης Κατοίκηση : κατοικία Ανάγκες : Aσφάλεια Φυσιολογία Κοινωνικός χαρακτήρας Εργασία Ελεύθερος χρόνος.
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δασκάλες: Ολυμπία Κουκουμά ΠΥΡΓΑ Το χωριό μας τα Πυργά- επιλογή για διαμονή από πολλούς ξένους/καινούριους κατοίκους Δασκάλες: Ολυμπία Κουκουμά Χρυστάλλα Κουλουμή

Το χωριό μας τα Πυργά χώρος διαμονής για πολλούς ξένους/καινούριους κατοίκους Για να συγκεντρώσουμε τις πληροφορίες που χρειαζόμαστε σχετικά με τους ξένους που έχουν μόνιμη ή εξοχική κατοικία στα Πυργά, χρησιμοποιήσαμε ερωτηματολόγια. Τα ερωτηματολόγια δόθηκαν στους ξένους που έχουν κατοικία στα Πυργά και στη συνέχεια επιστράφηκαν στο σχολείο 14 απαντημένα ερωτηματολόγια.

Από τη μελέτη των απαντήσεων τους φαίνονται τα πιο κάτω: Από τους 14 που απάντησαν, όλοι έχουν ιδιόκτητη κατοικία εκτός από 1 που ενοικιάζει κατοικία. Επίσης, όλοι αγόρασαν οικόπεδο ή κατοικίας στο χωριό, εκτός από 1 που έχει κληρονομήσει τη γη όπου είναι κτισμένη η κατοικία του. Οι περισσότεροι έχουν αγοράσει οικόπεδο/ χωράφι και όχι έτοιμο σπίτι. Απ’ όσους ξένους έχουν κατοικία στο χωριό, οι μισοί μένουν μόνιμα και οι υπόλοιποι μερικές μόνο μέρες της εβδομάδας.

Α. Για όσους ξένους μένουν μόνιμα στο χωριό φάνηκε ότι: Α. Για όσους ξένους μένουν μόνιμα στο χωριό φάνηκε ότι: Προηγουμένως οι περισσότεροι διέμεναν σε πόλεις σε όλη την Κύπρο. Οι περισσότεροι κατάγονται από κατεχόμενες πόλεις και χωριά της Κύπρου. Είναι άτομα με επαγγέλματα που απαιτούν μόρφωση. Είναι άτομα που εργάζονται σε διάφορα μέρη σε όλη την Κύπρο. Οι λόγοι που ανέφεραν ότι τους ώθησαν να επιλέξουν τα Πυργά για μόνιμη κατοικία τους είναι οι πιο κάτω: -Οι καλές κλιματολογικές συνθήκες -Το όμορφο φυσικό περιβάλλον. -Ο καθαρός αέρας. -Η καθαριότητα μέσα στο χωριό. -Η θέση του χωριού κοντά στην πρωτεύουσα. -Η θέση του χωριού κοντά στον τόπο εργασίας τους. -Οι χωριανοί είναι φιλικοί και φιλόξενοι. - Το φυσικό περιβάλλον θυμίζει σε κάποιους τα κατεχόμενα μέρη τους.

Έτσι, συμπεραίνουμε τα πιο κάτω: Όταν άρχισαν κάποιοι να έρχονται για να μείνουν στο χωριό, δεν υπήρχαν έτοιμα σπίτια προς πώληση. Γι’ αυτό οι ξένοι αγόρασαν γη και έκτισαν εκεί τις κατοικίες τους. Από τα επαγγέλματά τους συμπεραίνουμε ότι είναι άτομα με ανώτατη μόρφωση. Η κεντρική θέση του χωριού παρέχει τη δυνατότητα εύκολης μετάβασης σε διάφορες περιοχές της Κύπρου για εργασία. Το φυσικό περιβάλλον του χωριού και ο καθαρός αέρας ήταν οι βασικότεροι λόγοι που τους ώθησαν στην αγορά γης στο χωριό. Όλοι σχεδόν επέλεξαν το χωριό ανάμεσα σε άλλες περιοχές της Κύπρου και αγόρασαν γη σ’ αυτό. Τους προσέλκυσε η απλότητα του χωριού και των κατοίκων του.

Στην ερώτηση « Τι δεν μου αρέσει ή με δυσκολεύει στο χωριό;» αναφέρθηκαν τα πιο κάτω: Πολλά σκουπίδια στο όμορφο φυσικό περιβάλλον γύρω από το χωριό. Ο σκουπιδότοπος κοντά στο χωριό. Οι μάντρες ζώων κοντά στα σπίτια. Η έλλειψη πολιτιστικών εκδηλώσεων και δραστηριοτήτων στο χωριό. Δεν υπάρχούν αρκετοί αθλητικοί χώροι και χώροι για τους νέους. Η έλλειψη φιλομάθειας στον μαθητικό πληθυσμό. Δεν υπάρχούν αρκετά καταστήματα. Κυκλοφορούν πολλοί αδέσποτοι σκύλοι στην περιοχή του χωριού. Οι δρόμοι έξω από το χωριό χρησιμοποιούνται από νεαρούς που οδηγούν επικίνδυνα μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα, με αποτέλεσμα να θέτουν σε κίνδυνο τους άλλους και να δημιουργείται μεγάλη ηχορύπανση/ οχληρία.

Η ανεξέλεγκτη οικοδομική επέκταση του χωριού τα τελευταία χρόνια. Στην ερώτηση « Τι δεν μου αρέσει ή με δυσκολεύει στο χωριό;» αναφέρθηκαν τα πιο κάτω: Η ανεξέλεγκτη οικοδομική επέκταση του χωριού τα τελευταία χρόνια. Το πεδίο βολής του Καλού Χωριού είναι κοντά στην περιοχή των Πυργών και τις μέρες των στρατιωτικών ασκήσεων υπάρχει οχληρία και κίνδυνος από τα βλήματα. Στους χώρους που χρησιμοποιούνται για παρουσία μελών της Εθνικής Φρουράς, μετά αφήνονται πολλά σκουπίδια που καταστρέφουν το φυσικό περιβάλλον

Οι εισηγήσεις που έγιναν για βελτίωση της διαμονής τους στο χωριό είναι οι πιο κάτω: Οι περισσότερες εισηγήσεις αφορούν στην διατήρηση και βελτίωση του φυσικού περιβάλλοντος του χωριού, το οποίο αποτελεί το βασικότερο λόγο που οι ξένοι επέλεξαν τα Πυργά ως χώρο διαμονής τους. Συγκεκριμένα αναφέρθηκαν οι πιο κάτω εισηγήσεις: Να τοποθετηθούν κάλαθοι αχρήστων στο χωριό, στον εκδρομικό χώρο και σε άλλες περιοχές που επισκέπτονται ντόπιοι και ξένοι. Να καταργηθεί ο σκουπιδότοπος που είναι δίπλα από το χωριό. Να γίνεται συνεχής και προγραμματισμένη δεντροφύτευση για να διατηρηθεί και να ανανεωθεί το πράσινο του χωριού.

Εισηγήσεις (συνέχεια) 5. Να σταματήσει η καταστροφή του φυσικού περιβάλλοντος από τα σκουπίδια που αφήνονται στους χώρους παρουσίας των μελών της Εθνικής Φρουράς. 6. Να δημιουργηθούν μονοπάτια της φύσης στην περιοχή του χωριού, ώστε να μπορούν οι ντόπιοι και οι επισκέπτες να πηγαίνουν εκδρομές και περιπάτους. 7. Να δημιουργηθούν χώροι για αθλητικές δραστηριότητες ώστε να οδηγηθούν οι νέοι μακριά από τα τσιγάρα και τις εξαρτήσεις. 8.Να δοθεί η ευκαιρία στους ξένους κατοίκους των Πυργών να συμβάλουν στην πολιτιστική ανάπτυξη του χωριού μέσα από τη συμμετοχή στη διοργάνωση εκδηλώσεων.

Εισηγήσεις (συνέχεια) 9.Να διοργανώνονται περισσότερες πολιτιστικές εκδηλώσεις, όπου να μπορούν να συμμετέχουν οι νέοι του χωριού. 10. Να κτιστεί νέο και σύγχρονο δημοτικό σχολείο, μακριά από το δρόμο και χωρίς συμπλέγματα τάξεων. 11. Να υπάρχει περισσότερος φωτισμός σε όλους τους δρόμους του χωριού.