Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
“Recommendation systems” Σπύρος Συρμακέσης, Επίκουρος Καθηγητής
Advertisements

Antonopoulos.com.gr Google Adwords Campaign. Η μηχανή αναζήτησης Google είναι η No1 σε επισκέψεις ιστοσελίδα παγκοσμίως και το πλέον δημοφιλές εργαλείο.
1 ALPHA BANK Alpha e-PAY Ασφαλείς on-line αγορές με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα στο Διαδίκτυο ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ.
Τίτλος μαθήματος: Ηλεκτρονική Δημοσίευση Διδάσκων: Σ. Καπιδάκης
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
INNOVATIVE ACTIONS UNDER THE ERDF REGIONAL PROGRAMME OF INNOVATIVE ACTIONS ENtrepreneurship Through Innovation in Epirus “ENTI”
Εφαρμογές Τηλεμπορίου και Τηλεργασίας στην Ελληνική Περιφέρεια
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Ασφαλείς online αγορές Επίπεδο.
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
Κεφάλαιο 7 Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ. 1. Ένας νέος κόσμος γεννιέται 2. Η μεγάλη ανατροπή της εποχής μας 3. Οι προτεραιότητες της Ε.Ε 4. Τι είναι τελικά.
Κεφάλαιο 3: Το ενιαίο ρυθμιστικό και νομικό πλαίσιο. 3.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του ενιαίου ρυθμιστικού πλαισίου. 3.2 Η αναγκαιότητα δόμησης του.
Retail vs e-tail Σπύρος Λούρος Marketing Director Multirama.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Ελληνικά Ηλεκτρονικά Βιβλιοπωλεία Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Γκουνή Άννα.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
W.A.M.O. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ Web Advertisement Methodize Operation ΠΡΟΗΓΜΕΝΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ για ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Μέρος Δεύτερο: Το πλαίσιο υλοποίησης Κεφάλαιο 4: Η Ηλεκτρονική κυβέρνηση. Κεφάλαιο 5: Η εκπαίδευση στην ΚτΠ. Κεφάλαιο 6: Το νέο Μοντέλο της απασχόλησης.
The “we love” concept! 3 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων Διονύσης Ζήβας Ιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος Net Spirit Α.Ε. Αντιπρόεδρος Δ.Σ. Intersys Α.Ε.
Κατεύθυνση Τεχνολογιών Ηλεκτρονικών και Κινητών Υπηρεσιών
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
ΚΑΛΩΣΗΡΘΑΤΕ! ACTIONSERVE A.E.. ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΕ ΜΙΚΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΥΠΑΡΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ.
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε.)
Αγορές εξ αποστάσεως Δημήτρης Καββούρης Τμήμα Β1 Γυμνασίου Μάθημα : Οικιακή Οικονομία.
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
Μobile commerce. Από το e-commerce στο m-commerce.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Π.Μ.Σ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Ασφαλές Ηλεκτρονικό Εμπόριο από την πλευρά των επιχειρήσεων
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Σχεδιασμός / κατασκευή / φιλοξενία ιστοσελίδων Σχεδιασμός / κατασκευή / φιλοξενία ιστοσελίδων Μηχανοργάνωση (μελέτη,
TA E-BOOKS ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΡΟΚΙΔΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ-ΔΙΟΝΥΣΙΑ ΤΣΙΛΙΓΙΑΝΝΗ ΣΟΦΙΑ ΚΕΡΚΥΡΑ 2006.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
Ο δεκάλογος του Επιχειρηματία στην Ψηφιακή Οικονομία Δίκτυο Ελληνικών Καταναλωτικών Οργανώσεων δ-Ε.ΚΑΤ.Ο. Τηλ: Fax:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΠΜΣ 513 Ακαδημαϊκό Έτος Εαρινό Εξάμηνο.
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Κ. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ Εργαστήρια Πληροφορικής Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ: Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα και Εφαρμογές Διαδικτύου και Εφαρμογές.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
ΟΟΣΑ Αξιολόγηση Συνθηκών Ανταγωνισμού στην Ελληνική νομοθεσία Τομέας ηλεκτρονικού εμπορίου Συστάσεις ΟΟΣΑ.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Σερρών Τμήμα Πληροφορικής & Επικοινωνιών Διερεύνηση της επίδρασης που έχει η εφαρμογή μεθόδων.
% Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων Ερ α ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με.
Ενοτητα 1. διεθνη επιχειρηματικη δραστηριοτητα
Τακτικό Μάρκετινγκ Διανομή
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Στα διάφορα επαγγέλματα
Εισαγωγή στο μάθημα Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού Λογισμικού.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των συναλλαγών.

7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε Η.Ε: •οποιαδήποτε μορφή εμπορικής συναλλαγής η οποία πραγματοποιείται μέσω ηλεκτρονικών δικτύων •με την υποστήριξη των τεχνολογιών των επικοινωνιών και των πληροφοριών.

Η δημιουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων... •Η επιχειρηματική δραστηριότητα μεταφέρεται από τους εμπορικούς δρόμους των πόλεων •στα ηλεκτρονικά περάσματα του Ιντερνέτ Με αποτέλεσμα •την δημιουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων •τα οποία μέσω των ηλεκτρονικών τους διευθύνσεων •προβάλλουν τα εμπορεύματα τους 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες τον χρόνο.

Οι υπηρεσίες που προσφέρει ένα Ηλεκτρονικό κατάστημα... •Υπηρεσίες ενημέρωσης –Τι προϊόντα υπάρχουν, πως μπορώ να τα δω. –Ποια είναι η τιμολόγηση τους. –Πως μπορώ να τα παραλάβω, εναλλακτικοί τρόποι πληρωμής κλπ. •Υπηρεσίες αναζήτησης –Θεματικοί κατάλογοι –Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά –Εικονικές διαδραστικές βιτρίνες.

•Υπηρεσίες παραγγελιών –Δημιουργία λίστας προϊόντων που παραγγέλθηκαν (καλάθι παραγγελιών). –Υπηρεσία τιμολόγησης προϊόντων που μπήκαν στο καλάθι •Υπηρεσίες αποπληρωμής –Επιλογή τρόπου πληρωμής των αγορασθέντων προϊόντων –Πιστωτική κάρτα, αντικαταβολή, παραλαβή από το κατάστημα. •Υπηρεσίες παράδοσης προϊόντων –Παράδοση στο χώρο επιλογής του πελάτη –Σε ορισμένα προϊόντα (λογισμικά, CD, e-BOOK, κλπ) η πώληση γίνεται μέσω της βασικής υπηρεσίας EDI.

7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. •Δύο είναι οι κύριες διαδρομές στο τομέα των συναλλαγών –Η διαδρομή παραγωγού και καταναλωτή –Η διαδρομή παραγωγού και προμηθευτή

Business To Business (B 2 B) •Διασύνδεση παραγωγού με προμηθευτές πρώτων υλών και διακινητών προϊόντων. –Διεύρυνση των επιλογών και επίτευξη καλύτερων τιμών σε πρώτες ύλες κλπ –Συγκρότηση γιγαντιαίων ηλεκτρονικών δικτύων πώλησης –Παγκόσμια διάσταση της αγοράς προμηθευτών.

Business to Consumer (B 2 C) •Διασύνδεση παραγωγών και καταναλωτών Είναι η πλέον γνωστή μορφή του Η.Ε –Οι παραγωγοί δημιουργούν τα ηλεκτρονικά τους καταστήματα. –Οι καταναλωτές έρχονται σε απευθείας επαφή με τους παραγωγούς μέσω του Ιντερνετ. –Οι παραδοσιακοί μεσάζοντες συρρικνώνονται –Νέες μορφές ενδιάμεσων καταστάσεων εμφανίζονται εκμεταλλευόμενες την ισομορφία του διαδικτύου.

7.3 οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των συναλλαγών •Η μετάβαση στη νέα εποχή θα προκαλέσει τριβές και εντάσεις. •Οι μικρές επιχειρήσεις πρέπει να ανταποκριθούν στις νέες απαιτήσεις. •Οι μεγάλες επιχειρήσεις πρέπει να γίνουν περισσότερο ευέλικτες.

Οι επιχειρήσεις.. •Μειώνουν δραστικά το κόστος λειτουργία των (ενοίκια, προσωπικό, κλπ) •Απευθύνονται σε μια τεράστια σε μέγεθος αγορά, χωρίς χρονικούς και γεωγραφικούς περιορισμούς. •Αναζητούν καλύτερους και φθηνότερους προμηθευτές.

Οι καταναλωτές •Έχουν πλέον την δυνατότητα να ψωνίζουν από την οθόνη του Η/Υ. •Δεν υπόκεινται σε χωροχρονικούς περιορισμούς. •Βελτιώνουν θεαματικά τις επιλογές τους •Έχουν την δυνατότητα να αναζητήσουν το προϊόν της αρεσκείας τους σε καλύτερες τιμές.

•Ο ανταγωνισμός εντείνεται. •Η επιχειρηματική δραστηριότητα αποκτά παγκόσμια διάσταση. •Η κίνηση από τους παραδοσιακούς εμπορικούς δρόμους των πόλεων, μεταφέρεται στις ηλεκτρονικές λεωφόρους των πληροφοριών. •Οι πελάτες επιλέγουν τα προϊόντα της αρεσκείας τους μέσα από τα εικονικά ράφια των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Το τοπίο στις εμπορικές συναλλαγές μεταβάλλεται ριζικά.