Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Εφαρμογές Τηλεμπορίου και Τηλεργασίας στην Ελληνική Περιφέρεια

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Εφαρμογές Τηλεμπορίου και Τηλεργασίας στην Ελληνική Περιφέρεια"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Εφαρμογές Τηλεμπορίου και Τηλεργασίας στην Ελληνική Περιφέρεια
Δρ. Παναγιώτης Σωτηρόπουλος Ινστιτούτο Πολιτιστικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας (ΙΠΕΤ) Κέντρο Εφαρμογών των Τεχνολογιών Επικοινωνιών και Πληροφορίας (ΚΕΤΕΠ) E-Quality: Υποστήριξη της προσαρμοστικότητας εργαζομένων και ΜΜΕ στη Βορειοανατολική Ελλάδα

2 Με τι θα μοιάζει η επιχείρηση
του μέλλοντος; Η δεύτερη πρόκληση είναι να βοηθήσουμε τις ΜΜΕ, τους γεννήτορες θέσεων εργασίας στην ΕΕ, για να μεγιστοποιήσουν το δυναμικό αυτής της αλλαγής ώστε να γίνει πιο ανταγωνιστική. Η πρώτη πρόκληση είναι η οικοδόμηση της γνώσης και η συνείδηση του δυναμικού που αντιπροσωπεύει το νέο παράδειγμα οργάνωσης της εργασίας με στόχο να πετύχουμε ταυτόχρονα αύξηση της παραγωγικότητας και ικανοποιητική παροχή υπηρεσιών . Η Τρίτη πρόκληση είναι να εκσυγχρονίσουμε το συμβατικό πλαίσιο συνθηκών εργασίας και να βρούμε τρόπους και μέσα για να συμφιλιώσουμε προσαρμοστικότητα και ασφάλεια. Green Paper. Living and Working in the IS: People first

3 Ποιοτικό vs. Ποσοτικό Πρότυπα διασφάλισης ποιότητας
Ηλεκτρονική καταγραφή (μείωση χαρτιού) Μείωση κόστους συναλλαγών Επιτάχυνση συναλλαγών Σύγχρονος, φθηνός και αποτελεσματικός τρόπος προβολής Άμεση ενημέρωση και επικοινωνία Νέες μορφές οργάνωσης εργασίας και προώθησης πωλήσεων

4 Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Αξιοποίηση της Υπολογιστικής και Διαδικτυακής Τεχνολογίας για υποστήριξη οργανωτικής δομής και επιχειρηματικής δράσης Ηλεκτρονικό Εμπόριο Επιχειρηματική δράση έξω από την επιχείρηση

5 Εμπόδια στην ανταγωνιστικότητα των ΜΜΕ
Δυσκολίες πρόσβασης στις δικτυακές υποδομές Δυσκολίες κατανόησης των ποιοτικών αλλαγών που επάγει η ΚτΠ Κεφάλαιο=Πόροι  Κεφάλαιο=Γνώσεις

6 ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ
Η ΑΝΑΔΥΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ Δημοκρατία της ζήτησης Κεφάλαιο = Γνώσεις Λογική των bits Δικτατορία της προσφοράς Κεφάλαιο = Πόροι Λογική ατόμων Τοπικός ανταγωνισμός, αδυναμία παραγωγικότητας, Απλή Τεχνολογία ΠΡΟΣΦΟΡΑ Ανταγωνισμός παγκοσμιοποιημένος, ένταση παραγωγικότητας, Σύνθετες Τεχνολογίες Ομογένεια, Απλότητα, Στασιμότητα ΖΗΤΗΣΗ Ετερογένεια, Πολυπλοκότητα,Μεταβλητότητα

7 Δομικά Υλικά Πιστωτικές κάρτες, Ασφάλεια Ηλεκτρονική Ανταλλαγή Αρχείων
Ψηφιακές πληρωμές , Web FAQ’s Δομικά Υλικά Βάσεις Δεδομένων Συγγραφή Πολυμέσων Παραγωγή Πληροφορίας Μεταποίηση Εφαρμογές Η-Εμπορίου Υπηρεσίες Παραγωγή Διανομή Δίκτυο Κοινόχρηστες Βάσεις Δεδομένων Διαδικτυακοί Κατάλογοι Δικτύωση , Web Υποδομή Αποστολής Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας Διαδίκτυο Καλωδιακή Τηλεόραση Τηλεφωνικά Δίκτυα

8 Οφέλη για επιχειρηματία και πελάτη
Άμεση ικανοποίηση πελάτη Μεγαλύτερο εύρος προϊόντων Παγκόσμια προβολή επιχείρησης και διευρυμένες επιλογές για πελάτες Συνεχής προβολή επιχείρησης Προβολή προϊόντων μ’ένα μοναδικό μέσο επικοινωνίας 24ωρη υποστήριξη πελατών Εξατομίκευση υπηρεσιών σύμφωνα με τις ανάγκες του κάθε πελάτη Μείωση ενδιάμεσων προμηθευτών Μειωμένο κόστος marketing Συμπίεση κόστους παραγωγής και δύναμης

9 Τηλεμπόριο είναι η χρήση εφαρμογών που είναι εφικτές με χρήση των ΤΠΕ με σκοπό τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας για τον πελάτη και ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων για την εταιρεία Το Τηλεμπόριο πρέπει να είναι ενσωματωμένο στο επιχειρηματικό σχέδιο της εταιρείας Πρέπει να υπάρχει λεπτομερής γνώση της αγοράς και των πελατών στους οποίους απευθυνόμαστε, όπως και του μελλοντικού τύπου ανάπτυξης που προσβλέπει η αγορά. Αποτελέσματα αντιληπτά σε βάθος χρόνου

10 Διεκπεραίωση πληρωμών Τράπεζα/ Οργανισμός Πιστωτικών Καρτών
Πρότυπο Επιχειρηματικής Ροής 8 Αποστολή Αποθήκη 7 Εντολή αποστολής 1 Αναζήτηση προϊόντος 2 Παραγγελία Διαδίκτυο 4 Αίτημα πληρωμής 5 Πληροφορία Πληρωμής Πελάτης 3 Αρχή Πληροφόρησης Εικονικό κατάστημα Υπηρεσία Εγκρίσεων 6 Πληροφορία ‘Έγκρισης Πληρωμής Διεκπεραίωση πληρωμών Τράπεζα/ Οργανισμός Πιστωτικών Καρτών Κόμβος Πληρωμών

11 Περιμένοντας τον πελάτη…

12 Πιλοτικές εφαρμογές στην E-Quality
ή σε συνεχή επικοινωνία με τον πελάτη.... Πιλοτικές εφαρμογές στην E-Quality

13

14

15

16

17 Συμφιλίωση επαγγελματικής και εξω-εργασιακής ζωής
ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑ Αξιοποίηση της τηλεπικοινωνιακής υποδομής για παροχή εργασίας μακριά από παραδοσιακούς χώρους άσκησης επαγγελματικής δράσης Συμφιλίωση επαγγελματικής και εξω-εργασιακής ζωής

18 Η πιλοτική εφαρμογής της τηλεργασίας
Γεωγραφική κατανομή τηλεργαζόμενων

19 Οικογενειακή κατάσταση

20 Εκπαιδευτικό Επίπεδο

21 Επιδεξιότητα στη χρήση Η/Υ

22 Εργασιακή Κατάσταση Επαγγέλματα Αριθμός τηλεργαζομένων
Υπάλληλοι Γραφείου 8 Λογιστές – Βοηθοί Λογιστών 4 Σύμβουλοι επιχειρήσεων 2 Τουριστικοί υπάλληλοι Επαγγέλματα πληροφορικής ( web designer) Πωλητές Εκπαιδευτικός 1 Διευθυντικό στέλεχος Δημοσιογράφος Κοινωνική λειτουργός

23 Οι εργασίες που διεκπεραιώθηκαν
Σύνταξη μελετών Επεξεργασία φωτογραφιών Επαφή με πελάτες Διεκπεραίωση παραγγελιών Λογιστικές καταχωρήσεις Σχεδιασμός διδακτικού υλικού Αξιολογήσεις Τήρηση πρωτοκόλλου Κρατήσεις θέσεων Αποστολή φαξ Διαχείριση εγγράφων Ενημέρωση βάσεων δεδομένων Συντήρηση ιστοσελίδων Συγγραφή ρεπορτάζ άρθρων Ηλεκτρονική σχεδίαση

24 Οι εφαρμογές Αποστολή μέσω 57% Ενημέρωση βάσης δεδομένων 15% Απομακρυσμένη διαχείριση Η/Υ 27% Ανταλλαγή αρχείων 30% Εγγραφή δεδομένων σε δίσκο ( cd-rom, δισκέτα) 65% Εκτυπώσεις ( στο σπίτι)

25 Οι επιχειρήσεις

26 Οι στόχοι των επιχειρήσεων
Αξιοποίηση τεχνολογίας Απομακρυσμένη διαχείριση πελατών Καινοτομία Αύξηση παραγωγικότητας Ευέλικτη μορφή απασχόλησης Βοήθεια στο τηλεργαζόμενο Αντιμετώπιση του προβλήματος της έλλειψης χώρων εργασίας Διεύρυνση δυνατοτήτων απασχόλησης εργαζόμενο

27 Η στάση των συναδέλφων

28 Παραδοχές για την ερμηνεία των αποτελεσμάτων
α) το μελετητικό αντικείμενο (δείγμα) είναι μικρό ( οι 26 τηλεργαζόμενοι) β) η χρονική διάρκεια της εφαρμογής είναι επίσης μικρή ( 4 μήνες). γ) η μορφή τηλεργασίας που ακολουθήθηκε ήταν κύρια η μερική δ) οι πληροφορίες αντλήθηκαν από τις απόψεις των τηλεργαζομένων χωρίς τη δυνατότητα άμεσης και ανεξάρτητης παρατήρησης

29 Οι στόχοι των τηλεργαζόμενων
Περισσότερος χρόνος στο σπίτι(εκπλήρωση οικογενειακών υποχρεώσεων, δυσκολία πρόσβασης στην εργασία) 14 Αύξηση αποδοτικότητας 6 Μείωση του χρόνου /κόστους μετάβασης στην εργασία 1 Μείωση του άγχους 3 Μικρότερος έλεγχος 2

30 Άλλα θέματα για μελέτη Η άτυπη εργασία στο σπίτι
Οι αλλαγές στο ωράριο εργασίας Οι μεταβολές στην εργασιακή ζωή Ποιότητα ζωής Χρόνος για άλλες δραστηριότητες Κλαδική κατηγοριοποίηση επιχειρήσεων Μέγεθος επιχειρήσεων Χωροταξία επιχειρήσεων Οργάνωση επιχειρήσεων Χρήση Internet – Intranet Οι ιστοσελίδες των επιχειρήσεων Η χρήση του Internet Εν δυνάμει θέσεις τηλεργασίας

31 Ευνοεί την αποδοτικότητα και τον συνδυασμό οικογενειακής ζωής
Τελικό Συμπέρασμα Η Τηλεργασία Ευνοεί την αποδοτικότητα και τον συνδυασμό οικογενειακής ζωής εντούτοις Συνδέεται με ελαστικοποίηση του ωραρίου, αύξηση του εργάσιμου χρόνου και εντατικοποίηση της εργασίας


Κατέβασμα ppt "Εφαρμογές Τηλεμπορίου και Τηλεργασίας στην Ελληνική Περιφέρεια"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google