Swansea University Καθηγητής Αντώνης Κ Σημηντήρας School of Business and Economics Swansea University « Η Καινοτομία στις Λειτουργίες και η Σύνδεσή της.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΑΓΡΟΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ Α.Μ.Κ.
Advertisements

Μήπως έχουμε ακρίβεια «Ελληνικής κατασκευής;» Γιώργος Μπάλτας Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Η κοινωνική διάσταση της ΚτΠ ΑΘΗΝΑ, 21 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2004 « Ευ π αθείς Κοινωνικά Ομάδες και ΚτΠ » ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΟΛΥΒΑ ΕΥΔ ΕΠ ΚτΠ.
Αντιπρόεδρος BIC Aττικής Μέλος του ΔΣ του ΕΒΝ - Βρυξέλλες
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΝΕΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ Η συμβουλή της ημέρας.
«ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ & ΑΛΛΑΓΗΣ. ΤΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΑΛΛΑΓΩΝ ΣΑΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Αναγνώριση της Ευκαιρίας Η μετάλλαξη του ερευνητικού αποτελέσματος σε οικονομικό Δρ. Ηρακλής Ι. Γωνιάδης Οικονομολόγος/ Επιχειρηματίας 1.
Αθανάσιος Παναγόπουλος
ΑΦΟΙ ΧΑΪΤΟΓΛΟΥ ΑΒΕΕ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Οι Ειδικοί στο Σησάμι.
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
Έρη Τσούνη Μ Ο Ρ Φ Ε Σ Π Ε Ι Θ Ο Υ Σ Εκτός από τους τρόπους άσκησης πειθούς δεχόμαστε στην καθημερινότητά.
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
Μέσα επικοινωνίας Αιμιλία Αριστείδου.
H χελώνα που ήθελε να γίνει δρομέας.
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
« Η ΘΡΑΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ » Ομοσ π ονδία Ελληνικοί Σύνδεσμοι Νέων Ε π ιχειρηματιών Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2009 Χρήστος Γιορδαμλής Διευθύνων Σύμβουλος Πρίσμα Ηλεκτρονικά.
Ανθρώπινα προβλήματα Καταστροφές - Κατακλυσμοί Από τον Διδάσκαλο Paramahansa Yogananda.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Γιάννης Παπαδάκης Υπουργείο Ανάπτυξης Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας Δ/νση Τεχνολογικής.
Τήρηση οδηγιών, κίνητρα και εμ π όδια στην άσκηση Σημειώσεις Bijal Ganatra FPP
National Technical University of Athens School of Electrical & Computer Engineering Μητρο π ολιτικά Ο π τικά Δίκτυα και Εθνικό Δίκτυο Δημόσιας Διοίκησης.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ Μ ΟΝΑΔΕΣ & Ο Ρ ΟΛΟΣ Τ ΟΥΣ Η συμβουλή της ημέρας.
– Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο. Εισαγωγή Υ π οθέστε ότι ενώ, για κά π οιο λόγο, α π ουσιάζετε α π ό τον χώρο εργασίας σας, χρειάζεστε ένα έγγραφο π.
Η διαδικασία διαδοχής στις οικογενειακές επιχειρήσεις
– Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 6. ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ Τι π εριλαμβάνει το μάθημα ; Τι π εριλαμβάνει το μάθημα ; Δεξιότητες ενός συμβούλου διατροφής Δεξιότητες.
Leadership Development Bonus για Directors Λαμβάνετε bonus σε μετρητά για κάθε νέο Manager π ου ανα π τύσσετε στην Προσω π ική σας Ομάδα : 12% x 3 καταλόγους.
Ερευνητική εργασία Έγκλημα στο διαδίκτυο. Ανά π τυξη τεχνολογίας. Εύκολη και ανεξέλεγκτη χρήση διαδικτύου α π ο χρήστες όλων τον ηλικιών. Ανά π τυξη διαδικτυακού.
Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
1 Γ’ΛΥΚΕΙΟΥ Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Υπηρεσιών Κεφάλαιο 1 ο : ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ Ενότητα 1.5 : Α π οτελεσματικότητα των.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ : ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ : ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ.
Βήματα και αρχές για τη διαμόρφωση της ομάδας Μείζον Πρόγραμμα Ε π ιμόρφωσης.
ΗΥ 150 – ΠρογραμματισμόςΞενοφών Ζαμ π ούλης ΗΥ -150 Προγραμματισμός Δομές Δεδομένων.
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Ζαχαριάδου Κλειώ Εμμανουέλα (7717)
Πτυχιακή εργασία Προβολή ιστοσελίδα τμήματος από συσκευές κινητής τηλεφωνίας σε λειτουργικό σύστημα Windowsphone ………………
Κεφάλαιο 12 Ανάλυση ποιοτικών δεδομένων
Κεφάλαιο 8 Δειγματοληπτική έρευνα
Κεφάλαιο 7 Κοινωνικά πειράματα
Ερευνητική εργασία Έγκλημα στο διαδίκτυο. Ανά π τυξη τεχνολογίας. Εύκολη και ανεξέλεγκτη χρήση διαδικτύου α π ο χρήστες όλων τον ηλικιών. Ανά π τυξη διαδικτυακού.
Η γραφική ε π ικοινωνία στο Αναλυτικό π ρόγραμμα Μάντολε Ειρήνη Σύμβουλος Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Βασίλης Τσινό π ουλος Τηλέφωνο Α π ρίλιος Dun & Bradstreet Online Trust Solutions and.
Κεφάλαιο 1 Βασικές αρχές
Κεφάλαιο 3 Δόμηση ενός ερευνητικού προγράμματος
Κεφάλαιο 4 Κοινωνική μέτρηση
Κεφάλαιο 5 Σύνθετα μέτρα
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
Οκτώβριος 2015 ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ INTERNATIONAL RELATIONS FOR CULTURE Με την υποστήριξη :
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Π ΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ : « Μελέτη και κατασκευή ενισχυτή RF στην μ π άντα συχνοτήτων UHF ( κανάλια 21-60) » ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Ιστορία της φιλοσοφίας: Σωκράτης, Πλάτων, Αριστοτέλης Σ. Σταυριανέας Τμήμα Φιλοσοφίας Παν/μίου Πατρών 14/10/2015.
+ Πνευματική ιδιοκτησία, δημόσιος τομέας και ορφανά έργα Διονυσία Καλλινίκου Εθνικό και Κα π οδιστριακό Πανε π ιστήμιο Αθηνών.
Συστήματα Υποστήριξης Αποφάσεων Λήψη ομαδικών αποφάσεων και ΣΥΟΑ.
Συστήματα Υποστήριξης Αποφάσεων Γραμμικός Προγραμματισμός και Ανάλυση Ευαισθησίας.
Φαρμακοβιομηχανία και Οικονομική Ανάπτυξη Κωνσταντίνος Παναγούλιας Αναπληρωτής Πρόεδρος ΣΦΕΕ Athens Intercontinental 17 Μαρτίου 2016.
Άσκηση και υγεία ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΤΗΣ ΣΤ΄ 2 ΝΤΑΙΑΝΑ ΣΥΜΕΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΑ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΣΥΛΒΙΑ ΓΑΒΡΙΗΛΟΒΑ.
“ Χρήση εκ π αιδευτικού wiki για την εκ π όνηση συνθετικής Εργασίας : Μια συνολική ε π ισκό π ηση εφαρμογής στη Δευτεροβάθμια Εκ π αίδευση ” “ Χρήση εκ.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ, ΠΕ 80 (π. ΠΕ 15), ΜΑ, MSc, MPhil 11.1 Α π ό τον αντι π ραγματισμό στην οικονομία του χρήματος ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ, ΠΕ 80 ( ΠΡ. ΠΕ 15),
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Swansea University Καθηγητής Αντώνης Κ Σημηντήρας School of Business and Economics Swansea University « Η Καινοτομία στις Λειτουργίες και η Σύνδεσή της με την Αγορά »

Swansea University Δομή της Παρουσίασης Η σχέση καινοτομίας και αγοράς Οι π ροτεραιότητες στους π ροσανατολισμούς Η αναγκαιότητα για την σύγκλιση των π ροσανατολισμών Καινοτομία στις λειτουργίες και η σύνδεσή της με την αγορά Χρήσιμα συμ π εράσματα

Swansea University Η σχέση μεταξύ της φιλοσοφίας της αγοράς και της καινοτομίας δεν ήταν αλλά ούτε και είναι καλή. Τα σημεία τριβής είναι μεταξύ αυτών π ου θεωρούν : Την αγορά ( καταναλωτή ) σαν την μοναδική π ηγή έμ π νευσης και ε π ιτυχίας στον χώρο της ε π ιχειρηματικής δραστηριότητος, και Την καινοτομία ( τεχνολογία ) σαν τον π ιο βασικό π αράγοντα ε π ιτυχίας στον χώρο του ε π ιχειρείν. Η Σχέση Καινοτομίας και Αγοράς

Swansea University Η φιλοσοφία της καινοτομίας οδηγεί σε ανά π τυξη π ροϊόντων π ου να ικανο π οιούν τον τελικό καταναλωτή ‘ Προσανατολισμός Προϊόντος ’ ‘ Προσανατολισμός Προϊόντος ’ Η φιλοσοφία της αγοράς οδηγεί στην δημιουργία π ροϊόντων π ου ζητά ο καταναλωτής για την ικανο π οίηση των αναγκών του. ‘ Προσανατολισμός Αγοράς ’ Οι δύο φιλοσοφικές π ροσεγγίσεις είναι ανταγωνιστικές και οδηγούν τις ε π ιχειρήσεις στην ε π ιλογή του ενός ή του άλλου π ροσανατολισμού. Η Σχέση Καινοτομίας και Αγοράς

Swansea University Όταν βάζουμε τον καταναλωτή μ π ροστά... ο σκο π ός της ε π ιχείρησης είναι να δημιουργεί και να διατηρεί τους π ελάτες της. (Drucker, 1954) Η δημιουργία π ελατών α π αιτεί γνώση της αγοράς και φαντασία (π. χ., Disney ) ενώ η διατήρηση π ελατών α π αιτεί σωστό ε π ί π εδο εξυ π ηρέτησης και δημιουργία στενών και μακρόβιων εμ π ορικών σχέσεων. Οι Προτεραιότητες στους Προσανατολισμούς ‘ Αγοράς ’ και ‘ Καινοτομίας ’

Swansea University Οι Προτεραιότητες στους Προσανατολισμούς ‘ Αγοράς ’ και ‘ Καινοτομίας ’ Όταν βάζουμε την καινοτομία μ π ροστά … ο σκο π ός της ε π ιχείρησης είναι να δημιουργεί καινούργιες αγορές. Η σχέση εξάρτησης της π αραγωγής α π ό την κατανάλωση αλλάζει και οι διαδικασίες π αραγωγής και κατανάλωσης ανατροφοδοτούν η μία την άλλη, μια και οι καταναλωτές δεν είναι π άντα σε θέση να π ροσδιορίσουν τις ανάγκες ή τις ε π ιθυμίες τους.

Swansea University Έχει α π οδειχθεί ότι και οι δύο π ροσανατολισμοί αυξάνουν τα έσοδα των ε π ιχειρήσεων. (π. χ., Προσανατολισμός καινοτομίας 50% και Προσανατολισμός αγοράς = 21% - 48%) Προσανατολισμός αγοράς = 21% - 48%) (Han et al, 19998; Desphande et al, 1998) Συνε π ώς θα π ρέ π ει να τονιστεί ότι η ε π ιλογή του ενός π ροσανατολισμού δεν π ρέ π ει να γίνεται σε βάρος του άλλου. Η Αναγκαιότητα για την Σύγκλιση των Προσανατολισμών

Swansea University Η Αναγκαιότητα για την Σύγκλιση των Προσανατολισμών Το ερώτημα για μια ε π ιχείρηση δεν είναι αν ο π ροσανατολισμός αγοράς η καινοτομίας π ου έχει είναι αρκετός, αλλά αν ο π ροσανατολισμός είναι κατάλληλος για την αγορά π ου λειτουργεί. Οι ε π ιχειρήσεις μαθαίνουν α π ό την αγορά (π ροσανατολισμός αγοράς ) και η αγορά ( καταναλωτές ) μαθαίνουν α π ό τις καινοτομίες. Άρα η σχέση είναι αμφίδρομη και συμ π ληρωματική.

Swansea University Καινοτομία και η Σχέση της με την Αγορά Υ π άρχουν τεσσάρων ειδών κατηγορίες καινοτομίας. α ) Καινοτομίες σε π ροϊόντα και υ π ηρεσίες β ) Καινοτομίες σε συστήματα π αραγωγής γ ) Καινοτομίες σε οργανωτικές δομές και λειτουργίες δ ) Καινοτομίες σε ανθρώ π ινο δυναμικό Οι κατηγορίες είναι αλληλένδετες και μία καινοτομία σε κά π οια α π ό τις κατηγορίες π ροκαλεί αλλαγές σε μία ή π ερισσότερες α π ό τις άλλες κατηγορίες. Η αγορά όμως α π οφασίζει αν οι καινοτομίες θα είναι ε π ιτυχημένες ή όχι.

Swansea University Καινοτομία στις Λειτουργίες και η Σχέση της με την Αγορά Περνάμε τώρα στην ε π οχή της ε π ιβίωσης του ‘ γρηγορότερου ’. Η καινοτομία π ρέ π ει να α ) στοχεύει στην μείωση του χρόνου ( και του κόστους ) των λειτουργιών β ) π ροσθέτει αξία γ ) α π λο π οιεί τις λειτουργίες, και δ ) καθιστά τις ε π ιχειρήσεις π ιο ευέλικτες. Η καινοτομία οφείλει να π εράσει και μέσα α π ό την λειτουργία του Μάρκετινγκ. (π. χ., Δίκτυο π ώλησης της Daewoo Η π ολλα π λή χρήση του ονόματος της Virgin Η π ρόσβαση σε τρα π εζικές συναλλαγές μέσω της First Direct)

Swansea University Καινοτομία στις Λειτουργίες και η Σχέση της με την Αγορά Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα Καινοτόμου Μάρκετινγκ ( Α π ό την καινοτόμο τμηματο π οίηση και το π οθέτηση στην στρατηγική για ανά π τυξη νέων αγορών – Body Shop) Διαχειριστικός Κύκλος Πελατών ( Α π ό την π αραγγελία και την εκτέλεση της π αραγγελίας ως την είσ π ραξη – Dell) Ευέλικτο Οργανωτικό Σχήμα και Δίκτυο Πελατών ( Α π ό την ανάθεση λειτουργιών σε εξωτερικούς π ρομηθευτές, μέχρι την ‘ ρευστή ’ δομή οργάνωσης της ε π ιχείρησης και την διαχείριση σχέσεων με στρατηγικούς π ελάτες - Nokia)

Swansea University Καινοτομία στις Λειτουργίες και η Σχέση της με την Αγορά Η καινοτομία είναι βασικός π αράγοντας στο Μάρκετινγκ. Οι άνθρω π οι του Μάρκετινγκ έχουν την ευθύνη να π είσουν τους καταναλωτές να αλλάξουν α ) καταναλωτική συμ π εριφορά ( Νέα εμ π ορικά κέντρα ) β ) τον τρό π ο με τον ο π οίο αγοράζουν ( Διαδίκτυο ), και γ ) να αγοράσουν καινούργια π ροϊόντα (F4) Κάθε φορά π ου ζητούν α π ό τους καταναλωτές να π ιστέψουν και να αγοράσουν ένα καινούργιο π ροϊόν, υ π άρχουν π ολλοί π ερισσότεροι π ου π ροσ π αθούν να π είσουν τους καταναλωτές να π αραμείνουν π ιστοί στα π ροϊόντα π ου ξέρουν ήδη και τα ο π οία εμ π ιστεύονται.

Swansea University Καινοτομία στις Λειτουργίες και η Σχέση της με την Αγορά Εμ π ιστοσύνη : Η ε π ιθυμία ενός καταναλωτή να μ π ορεί βασίζεται στην ικανότητα, στην αξιο π ιστία και στην θέληση μιας ε π ιχείρησης να ικανο π οιεί τις ανάγκες του ό π ως αυτές συμφωνήθηκαν και έτσι ό π ως υ π ονοήθηκαν ότι θα π ρέ π ει να ικανο π οιούνται. Αξία / Οφέλη : Η ικανότητα μιας ε π ιχείρησης να ικανο π οιεί τις ανάγκες των καταναλωτών είτε με χαμηλότερο κόστος είτε με π ερισσότερα οφέλη ό π ως για π αράδειγμα, χρηματικά, χρονικά, λειτουργικά, και ψυχολογικά σε σχέση π άντα με τους ανταγωνιστές της. Αμοιβαιότητα: Η ικανότητα μιας ε π ιχείρησης να δημιουργεί χωρίς π ίεση, η άλλα αθέμιτα μέσα, την ε π ιθυμία στον καταναλωτή να θέλει να είναι μερολη π τικά διακείμενος και να ε π ιλέγει διαχρονικά τα δικά της π ροϊόντα.

Swansea University Καινοτομία στις Λειτουργίες και η Σχέση της με την Αγορά Είναι σημαντικό ότι σήμερα έχουμε τις τεχνολογίες για να π ετύχουμε στην καινοτομία των λειτουργιών ( Μάρκετινγκ ) και να α π οκτήσουμε έτσι ένα συγκριτικό π λεονέκτημα. Αλλά αυτό α π ό μόνο του δεν ε π αρκεί. Η άριστη γνώση και η δυνατότητα π ου δίνεται σήμερα στους υ π αλλήλους να συμμετέχουν στην διαδικασία λήψης α π οφάσεων της ε π ιχείρησης, π ου μ π ορεί να καινοτομεί σε ε π ί π εδο αγοράς ( Μάρκετινγκ, και όχι μόνον ) π ιστεύω π ως θα α π οδειχθεί το καλύτερο συγκριτικό π λεονέκτημα στην ε π όμενη δεκαετία.

Swansea University... Η π ρόσβαση είναι π ιο σημαντική α π ό την ιδιοκτησία Οι αγορές δίνουν την θέση τους στα διαδίκτυα..... Η π αρουσία μας στον φυσικό χώρο μειώνεται ενώ αυξάνεται η π αρουσία μας στον κυβερνοχώρο Η π αραγωγή π ροϊόντων αντικαθίσταται α π ό έννοιες, ιδέες, και εικόνες Ο βιομηχανικός κα π ιταλισμός π αραχωρεί τα σκή π τρα στον π ολιτισμικό κα π ιταλισμό... (Rifkin, 2000)... Η ζωή είναι π ρόσβαση στην εμ π ειρία και όχι π λέον εμ π ειρία στην π ρόσβαση... Καινοτομία στις Λειτουργίες και η Σχέση της με την Αγορά

Swansea University Αυτός ο κόσμος, είναι ένας νέος κόσμος στον ο π οίο η γνώση, οι κοινωνικές δομές, οι αξίες, η έννοια της κοινωνίας και του π ολιτισμού έχουν αλλάξει και δεν θα υ π άρξει ε π ιστροφή σε αυτά π ού ίσχυαν στο π αρελθόν. Ότι θεωρείται νέο σήμερα είναι όχι γιατί π ιθανόν δεν υ π ήρξε στο π αρελθόν, αλλά γιατί έχει αλλάξει π οιοτικά. Αυτό π ου είναι νέο είναι η ε π ικράτηση του ‘ νέου ’ σαν αντίληψη και η διαφορετική κλίμακα και το εύρος των αλλαγών π ου βιώνουμε. Αυτό π ου π ρέ π ει να κάνουμε είναι να καταλαβαίνουμε τις αλλαγές και να εκτιμούμε σωστά τις δυνατότητες π ου έχουμε να καινοτομούμε στην νέα ε π οχή. (Oppenheimer, 1955) Συμπέρασμα Το ‘Νέο’ σαν Νέα Αντίληψη

Swansea University School of Business and Economics Singleton Park, Swansea, SA2 8PP United Kingdom Γραφεία Νοτιοανατολικής Ευρώ π ης Αριστοτέλους 10, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα Τηλ : Σας ευχαριστώ π ολύ για την π ροσοχή σας