ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Έρευνα 16-19/5/05 Πανελλαδική πολιτική έρευνα κοινής γνώμης ΠΕΙΡΑΙΑΣ Μάιος 2005.
Advertisements

1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
1 Πρόγραμμα «ΜΕΛΙΝΑ- Εκπαίδευση και Πολιτισμός»  Πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, σε θέματα αισθητικής αγωγής.  1995.
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
© ΕΙΔΙΚΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Παραγωγα δικαιωματα – κυπριακη πρακτικη υπο το φως των ευρωπαϊκων και διεθνων υποχρεωςεων Νικολέττα Χαραλαμπίδου – ΚΙΣΑ – Κίνηση για Ισότητα, Στήριξη,
Ιανουάριος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
Πολιτικές και θεσμικό πλαίσιο για την ελευθερία & ανεξαρτησία των μέσων ενημέρωσης Η επίγεια ψηφιακή τηλεόραση στην Ελλάδα: Νομικά ζητήματα και προκλήσεις.
Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
Κοινωνική αλληλέγγυα οικονομία Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Κοινωνικές Επιχειρήσεις: Η πρόκληση της εποχής μας Αthens Information Technology Απόστολος.
Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
ΙΟΥΛΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Χάρτης Δικαιωμάτων του Παιδιού στο Νοσοκομείο
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
50 χρόνια ΕΕ 26 χρόνια ένταξης για την Ελλάδα Παρουσίαση Αποτελεσμάτων Πανελλαδικής ΤηλεφωνικήςΈρευνας Μάρτιος 2007.
O ελεύθερος χρόνος παιδιών σχολικής ηλικίας
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
Πολίτες και ΜΜΕ: Ποιος κατευθύνει ποιον; Ο ρόλος της Αρχής Ραδιοτηλεόρασης Κύπρου στην προώθηση της Παιδείας στα Μέσα Αντιγόνη Θεμιστοκλέους Λειτουργός.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Ιούνιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
© ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ Ιανουάριος 2011 Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 © ΕΚΛΟΓΙΚΟ.
Στάδια της έρευνας 1. Τίτλος της έρευνας 2
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
Μελέτη Περιπτώσεων: UNIC-Services Ltd. UNIC-Services Ltd  Ιδρύθηκε το 1993 από την IT Saara Remes-Ulkunniemi  Η εταιρεία προσφέρει εκπαιδευτικές υπηρεσίες.
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
1 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Κοινωνικό, πολιτικό & οικονομικό περιβάλλον 1 1 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ( Δείκτες.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ AΓΡΟΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ Εισαγωγή στο θέμα,για το Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/05.
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Μάρτιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
ΜΑΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Μάιος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΠ ΗΠΕΙΡΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΠΕΙΡΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ-
Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Ανάλυση αποτελεσμάτων Έρευνας Αγοράς για την Δημοσιογραφική Διάσκεψη Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015.
Η Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Αποτελέσματα Δημοσκόπησης Ιανουάριος 2013 Ετοιμάστηκε από την εταιρεία RAI Consultants Ltd Ιανουάριος 2013.
Αποτελέσματα Δημοσκόπησης Ιανουάριος 2013 Ετοιμάστηκε από την εταιρεία RAI Consultants Ltd για τη StockWatch Ιανουάριος 2013.
Η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΣΗΜΕΡΑ
ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ:  Να ασχολείται με την επικαιρότητα  Να ενημερώνει την κοινή γνώμη με ειδήσεις  Να ενημερώνει την κοινή γνώμη με πληροφορίες.
Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών ιδιωτικού διεθνούς δικαίου Διδάσκουσα: Επίκουρη καθηγήτρια Χρ. Τσούκα 1 Η αρχή του κράτους προελεύσεως και η σημασία της.
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΧΑΛΙΚΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ & ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ. ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΙΑΣ ΕΙΔΗΣΗΣ Εγγύτητα Σπουδαιότητα Επικαιρότητα Ενδιαφέρον Ψυχαγωγία; 2.
Mάθημα 2ο Η ανάπτυξη των ΜΜΕ. Από την Επικοινωνία στα μαζικά Μέσα Ο όρος «μέσα μαζικής επικοινωνίας» αναφέρεται σε μέσα που έχουν οργανωθεί για να μεταδίδουν.
Grundtvig Learning Partnership Parents-School-Children: Learning by doing together Γονείς – Σχολείο – Παιδιά: Μαθαίνουμε μέσα από κοινές δραστηριότητες.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΕΤΟΥΣ 2015
Υπουργείο Οικονομίας & Ανάπτυξης
Απρίλιος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ © ΕΚΛΟΓΙΚΟ
7.4. Ελεύθερη κυκλοφορία εμπορευμάτων
ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ & ΠΕΙΘΩ.
Το ερωτηματολόγιο Μεθοδολογία έρευνας.
Μάθημα: Πολιτική Παιδεία
Commercial Broadcasters IPTV providers Mobile Service Providers
Νοέμβριος 2010 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ
Ιούλιος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Αποτελέσματα έρευνας πολιτικών απόψεων 18ο κύμα
Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων:
Κοινωνική Έρευνα.
Αποτελέσματα έρευνας πολιτικών απόψεων 21ο κύμα
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ TV Διείσδυση : 99% % ενεργού κοινού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ

ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ  Μελέτη και διερεύνηση των αντιλήψεων: –Του ραδιοτηλεοπτικού κοινού –Εμπειρογνωμόνων σχετικών φορέων σε ότι αφορά την έννοια της ποιότητας

Μεθοδολογία Στάδιο 3 Ποσοτική έρευνα Στάδιο 4 Μελέτη / ανάλυση στοιχείων Στάδιο 1 Δευτερογενής έρευνα Στάδιο 2 Ποιοτική έρευνα

ΕΚΘΕΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΟΥΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

Ευρωπαϊκό Πλαίσιο • Θέσπιση οδηγιών και κατευθυντήριων γραμμών σε ότι αφορά τα κοινά συμφέροντα των κρατών μελών όπως ανοικτά σύνορα και θεμιτός ανταγωνισμός. • Κάθε κράτος μέλος διατηρεί το δικαίωμα να διαμορφώνει τη δική του οπτικοακουστική πολιτική. • Οδηγία «Τηλεόραση Χωρίς Σύνορα» (1989/1997) • Οι δύο βασικές αρχές της οδηγίας είναι:  Η ελεύθερη κυκλοφορία ευρωπαϊκών τηλεοπτικών προγραμμάτων στην εσωτερική αγορά  Η υποχρέωση για τους τηλεοπτικούς σταθμούς να αφιερώνουν, όταν αυτό είναι εφικτό, περισσότερο από το ήμισυ του χρόνου μετάδοσής τους σε ευρωπαϊκά έργα ("ποσοστά μετάδοσης").

Ευρωπαϊκό Πλαίσιο (συνέχεια) • Διαφύλαξη ορισμένων στόχων δημοσίου συμφέροντος:  Πολιτιστική πολυμορφία  Προστασία ανηλίκων (μέτρα κατά των προγραμμάτων που περιέχουν σκηνές βίας ή είναι πορνογραφικού χαρακτήρα)  Δικαίωμα απάντησης  Λεπτομερείς κανόνες σχετικά με το περιεχόμενο και τη συχνότητα των τηλεοπτικών διαφημίσεων • Δεν υπάρχει κατευθυντήρια γραμμή για την δημιουργία δημόσιων υπηρεσιών ραδιοτηλεόρασης. • Η οριοθέτηση και η οργάνωση δημόσιας υπηρεσίας ραδιοτηλεόρασης εναπόκεινται στο κάθε κράτος μέλος, κάτω από τις προϋποθέσεις που αυτό κρίνει κατάλληλες.

Έρευνα του ITC και BSC: The Public’s View (2001)  Τηλεόραση= κύρια πηγή πληροφόρησης του κοινού για διεθνή θέματα  48% ενημερώνεται για τοπικά θέματα  47% θεωρεί πως τα τηλεοπτικά προγράμματα έχουν χειροτερέψει  46% πιστεύει πως έχει υποβαθμιστεί η ποιότητα και 40% πως έχει παραμείνει η ίδια

Έρευνα του ITC και BSC: The Public’s View (2001) (συνέχεια)  Γενική άποψη κοινού ότι η ποιότητα των τηλεοπτικών προγραμμάτων έχει υποβαθμιστεί  68% γενικά το επίπεδο των προγραμμάτων  24% λόγω της αυξανόμενης χρήσης υβριστικής γλώσσας  23% λόγω της προβολής σκηνών βίας  21% λόγω της προβολής σκηνών ερωτικού περιεχομένου  42% θεωρεί ότι τα προγράμματα προσβάλλουν την ανθρώπινη αξιοπρέπεια

Μέσος Όρος Τηλεθέασης και Ακροαματικότητας (λεπτά/ημέρα) 2001 Λεπτά/ημέρα

Τηλεθέαση ανά τύπο προγράμματος στην Κύπρο 2000-Σεπτ. 2004

ΕΚΘΕΣΗ ΠΟΙΟΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ 5 ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟ 25 ΕΙΣ-ΒΑΘΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΟΨΥΧΟΛΟΓΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ

Ο ρόλος των ραδιοτηλεοπτικών μέσων στην κυπριακή κοινωνία σήμερα Διαμορφώνουν την κοινή γνώμη, τις κοινωνικές και πολιτιστικές τάσεις Είναι το πλέον αποτελεσματικό μέσο διαβίβασης μηνυμάτων Ενημερωτικός και ψυχαγωγικός ρόλος

Ψυχαγωγία και σωστή πληροφόρηση / ενημέρωση Πολιτιστική ανάπτυξη Πολιτιστική παραγωγή και αναπαραγωγή ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ Η αποστολή των ραδιοτηλεοπτικών μέσων

Αποκλειστικά η Ψυχαγωγία Σύμφωνα με ορισμένους διαφημιστικούς τηλεοπτικούς λειτουργούς…

Σωστή πληροφόρηση / ενημέρωση και ψυχαγωγία; Πληροφόρηση / ενημέρωση είναι παραπλανητική Ποιότητα της ψυχαγωγίας είναι «φθηνή» Δεν αποκομίζονται ευχάριστα συναισθήματα Δεν δίνεται η ευκαιρία δημιουργικής συμμετοχής και προβληματισμού

Πού αποδίδεται η αποτυχία Οικονομικό / εμπορικό συμφέρον Έλλειψη επαγγελματισμού Ανταγωνισμός μεταξύ των καναλιών Έλλειψη δεοντολογίας και ελέγχου της επίδρασης απωτέρων συμφερόντων Άσκηση ελέγχου από οικονομικούς / κομματικούς παράγοντες Άθλια προγράμματα

Τι απουσιάζει από το ραδιοτηλεοπτικό πεδίο της Κύπρου Εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό (δημοσιογραφική και τεχνική μόρφωση) Πολιτιστικά προγράμματα – με ειδική αναφορά στην Κύπρο

Κριτήρια ποιότητας των προγραμμάτων Συζητήσεις Αντικειμενικότητα Σωστή ιεράρχηση θεμάτων Σοβαρό και διεθνές περιεχόμενο Παρουσίαση από σοβαρά άτομα Παρουσιαστής με ευχάριστη προσωπικότητα, ικανός να ρυθμίζει τη συζήτηση, ανεπηρέαστος, γνώστης του θέματος Σοβαρό και ενδιαφέρον θέμα Ειδήσεις

Κριτήρια ποιότητας των προγραμμάτων Ντόπιες παραγωγές σειρών Σοβαροί παρουσιαστές Γνώση του θέματος Ευφράδεια λόγου Ακριβείς ανακοινώσεις Αντικειμενικότητα Απορρίπτεται η προχειρότητα που τις χαρακτηρίζει Απαιτείται έξυπνος διάλογος / Αξιόλογοι ηθοποιοί Αθλητικά προγράμματα

Κριτήρια ποιότητας των προγραμμάτων Reality shows Απορρίπτεται η βία Εξευτελιστικό περιεχόμενο (σύμφωνα με εμπλεκόμενους φορείς) Κατακλυσμός από αυτού του είδους προγράμματα Quiz shows Quiz shows Ερωτήσεις επιπέδου Παιδικά προγράμματα

Κριτήρια ποιότητας των προγραμμάτων Κινηματογραφικές ταινίες Συγκρίνονται με αγγλικές και αμερικανικές σειρές Η ώρα προβολής Απορρίπτονται οι επαναλήψεις Πρόσφατη παραγωγή Διεθνής κινηματογράφος Ντοκιμαντέρ Απουσιάζουν! Κωμωδίες

Διαφοροποίηση καναλιών Ιδιωτικοί σταθμοί Συνδρομητικά κανάλια Περισσότερες απαιτήσεις από το κοινό Μοναδικός τους στόχος το οικονομικό κέρδος Εξειδικευμένοι σταθμοί Κρατική ραδιοτηλεόραση

Αξιολόγηση υπαρχόντων ελέγχων Απορρίπτεται η λογοκρισία, Όμως… «Η Αρχή πρέπει να ασκήσει το ρόλο της λίγο πιο τολμηρά για να σπρώξει ούτως ώστε να ανταποκρίνονται καλύτερα στην αποστολή τους τα ραδιοτηλεοπτικά μέσα»* * Σχόλιο δημοσιογράφου

ΕΚΘΕΣΗ ΠΟΣΟΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

• Μέγεθος δείγματος: 1006 άτομα • Κάλυψη: Παγκύπρια, αστικές και αγροτικές περιοχές, άντρες και γυναίκες 16 χρονών και άνω • Μεθοδολογία: Τυχαία πολυσταδιακή στρωματοποιημένη δειγματοληψία • Μέθοδος συλλογής στοιχείων: Τηλεφωνικές συνεντεύξεις από το τηλεφωνικό κέντρο της RAI Consultants • Συλλογή στοιχείων: Ιουλίου, 2004 ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ

ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Συνήθειες και αντιλήψεις για την κυπριακή τηλεόραση

Δραστηριότητες στον ελεύθερο χρόνο στο σπίτι Avg.time spend

Λόγοι για τους οποίους παρακολουθούν τηλεόραση

Κυριότερος λόγος για τον οποίο παρακολουθούν τηλεόραση (κατά φύλο)

Κυριότερος λόγος για τον οποίο παρακολουθούν τηλεόραση (κατά ηλικιακές ομάδες)

Βαθμός κάλυψης αναγκών για …

Συνήθειες Τηλεθέασης

Συνήθειες Τηλεθέασης (συνέχεια)

Προγράμματα που θα ήθελαν να προβάλλονται σε μεγαλύτερο βαθμό

Αξιολόγηση ποιότητας προγραμμάτων που προβάλλονται από την κυπριακή τηλεόραση

(συνέχεια)

(συνέχεια)

Πόσο έχει βελτιωθεί ή χειροτερέψει η ποιότητα της κυπριακής τηλεόρασης τα τελευταία 5 χρόνια (κατά ηλικιακές ομάδες)

Πόσο έχει βελτιωθεί ή χειροτερέψει η ποιότητα της κυπριακής τηλεόρασης τα τελευταία 5 χρόνια (κατά κοινωνικές τάξεις)

Σημεία στα οποία η κυπριακή τηλεόραση έχει βελτιωθεί Βάση: Όλοι όσοι θεωρούν ότι η κυπριακή τηλεόραση έχει βελτιωθεί (736)

Σημεία στα οποία η κυπριακή τηλεόραση έχει χειροτερέψει Βάση: Όλοι όσοι θεωρούν ότι η κυπριακή τηλεόραση έχει χειροτερέψει (139)

Ενδείξεις καλής ποιότητας όσον αφορά το περιεχόμενο των τηλεοπτικών καναλιών

Ενδείξεις κακής ποιότητας όσον αφορά το περιεχόμενο των τηλεοπτικών καναλιών

Ποικιλία προγραμμάτων που μεταδίδονται στην κυπριακή τηλεόραση σήμερα (κατά ηλικιακές ομάδες)

Ποικιλία προγραμμάτων που μεταδίδονται στην κυπριακή τηλεόραση σήμερα (κατά κοινωνικές τάξεις)

Προγράμματα που θα ήθελαν να δουν στην κυπριακή τηλεόραση (κατά κοινωνική τάξη) Βάση: Όλοι όσοι ανέφεραν ότι ΄δεν υπάρχει ικανοποιητική ποικιλία προγραμμάτων (409)

Αν το επίπεδο ποιότητας των κυπριακών καναλιών είναι στο ίδιο επίπεδο

Προσδοκίες vs. Αντιλήψεις για την κρατική ραδιοτηλεόραση Κλίμακα (1-5): 1=Διαφωνώ πλήρως 5= Συμφωνώ πλήρως OK GAP 1 GAP 2

Σημαντικότητα παραγόντων όσον αφορά την ποιότητα της κυπριακής τηλεόρασης

Σημαντικότητα παραγόντων όσον αφορά την ποιότητα της κυπριακής τηλεόρασης (συνέχεια)

Αξιολόγηση παραγόντων όσον αφορά την ποιότητα της κυπριακής τηλεόρασης

Αξιολόγηση παραγόντων όσον αφορά την ποιότητα της κυπριακής τηλεόρασης (συνέχεια)

Αξιολόγηση παραγόντων όσον αφορά την προβολή τηλεοπτικών διαφημίσεων

Αξιολόγηση vs Σημαντικότητα παραγόντων

OK (συνέχεια)

Εισηγήσεις για την προβολή διαφημιστικών μηνυμάτων μέσω της τηλεόρασης

ΜΜΕ που χρησιμοποιούν για ενημέρωση: Τοπικές VS. Διεθνείς Ειδήσεις

ΜΜΕ που χρησιμοποιούν για ενημέρωση: Τοπικές Ειδήσεις (κατά ηλικιακές ομάδες)

ΜΜΕ που χρησιμοποιούν για ενημέρωση: Τοπικές Ειδήσεις (κατά μορφωτικό επίπεδο)

ΜΜΕ που χρησιμοποιούν για ενημέρωση: Διεθνείς Ειδήσεις (κατά ηλικιακές ομάδες)

ΜΜΕ που χρησιμοποιούν για ενημέρωση: Διεθνείς Ειδήσεις (κατά μορφωτικό επίπεδο)

ΜΜΕ που προσφέρει την καλύτερη ενημέρωση

ΜΜΕ που προσφέρει την καλύτερη ενημέρωση (κατά μορφωτικό επίπεδο)

Παράγοντες που λαμβάνουν υπόψη για την επιλογή καναλιού για καθημερινή ενημέρωση

Παράγοντες που λαμβάνουν υπόψη για την επιλογή καναλιού για καθημερινή ενημέρωση (κατά φύλο)

Παράγοντες που λαμβάνουν υπόψη για την επιλογή καναλιού για καθημερινή ενημέρωση (κατά ηλικιακές ομάδες)

Παράγοντες που λαμβάνουν υπόψη για την επιλογή καναλιού για καθημερινή ενημέρωση (κατά μορφωτικό επίπεδο)

Προβλήματα που εντοπίζονται στα δελτία ειδήσεων

Προβλήματα που εντοπίζονται στα δελτία ειδήσεων (κατά μορφωτικό επίπεδο)

Γνώση για το σώμα ρύθμισης λειτουργίας των ραδιοτηλεοπτικών σταθμών 26% Αρχή Ραδιοτηλεόρασης Κύπρου 11% Δεν γνωρίζει ακριβώς το όνομα του σώματος

Γνώση για το σώμα ρύθμισης λειτουργίας των ραδιοτηλεοπτικών σταθμών (κατά φύλο και ηλικιακές ομάδες)

Γνώση για το σώμα ρύθμισης λειτουργίας των ραδιοτηλεοπτικών σταθμών (κατά κοινωνική τάξη και μορφωτικό επίπεδο)

Βαθμός ελέγχου των ραδιοτηλεοπτικών καναλιών (κατά ηλικιακές ομάδες)

ΠΑΙΔΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ – Συνήθειες και αντιλήψεις για την κυπριακή τηλεόραση Βάση: Γονείς παιδιών κάτω των 12 ετών (276)

Λόγοι για τους οποίους παρακολουθούν τα παιδιά τηλεόραση

Βαθμός κάλυψης αναγκών των παιδιών για …

Σε ποιο βαθμό είναι σε θέση να ελέγξουν την τηλεθέαση των παιδιών τους

Ποιοι έχουν την ευθύνη για αυτά που παρακολουθούν τα παιδιά

Κατά πόσον λαμβάνουν υπόψη τις υποδείξεις περιορισμού ηλικίας που προβάλλουν τα κανάλια

Προγράμματα που παρακολουθούν συνήθως τα παιδιά

Αξιολόγηση των προγραμμάτων που παρακολουθούν τα παιδιά

Αξιολόγηση των προγραμμάτων που παρακολουθούν τα παιδιά (συνέχεια)

Πότε κρίνουν ότι κάποιο πρόγραμμα είναι ακατάλληλο για να το παρακολουθήσουν τα παιδιά

Σημεία στα οποία εντοπίζονται ελλείψεις Βάση: Όλοι όσοι θεωρούν ότι η κυπριακή τηλεόραση δεν προσφέρει αυτό που ζητούν οι γονείς για τα παιδιά τους (237)

ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ – Συνήθειες και αντιλήψεις για το κυπριακό ραδιόφωνο

ΜΕΣΗ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΑΚΡΟΑΣΗ * * Ποσοστό 8% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι δεν ακούνε καθόλου ραδιόφωνο

* * Ποσοστό 30% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι δεν ακούνε ραδιόφωνο τα σαββατοκύριακα ΜΕΣΗ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΑΚΡΟΑΣΗ * * Ποσοστό 12% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι δεν ακούνε ραδιόφωνο τις καθημερινές

Λόγοι για τους οποίους ακούνε ραδιόφωνο

Κυριότερος λόγος για τον οποίο ακούνε ραδιόφωνο (κατά φύλο)

Κυριότερος λόγος για τον οποίο ακούνε ραδιόφωνο (κατά ηλιακές ομάδες)

Βαθμός κάλυψης αναγκών για …

Πόσο έχει βελτιωθεί ή χειροτερέψει η ποιότητα του κυπριακού ραδιοφώνου τα τελευταία 5 χρόνια

Σημεία στα οποία το κυπριακό ραδιόφωνο έχει βελτιωθεί Βάση: Όλοι όσοι θεωρούν ότι το κυπριακό ραδιόφωνο έχει βελτιωθεί (816)

Σημεία στα οποία το κυπριακό ραδιόφωνο έχει βελτιωθεί (κατά μορφωτικό επίπεδο) Βάση: Όλοι όσοι θεωρούν ότι το κυπριακό ραδιόφωνο έχει βελτιωθεί (816)

Ποικιλία προγραμμάτων που μεταδίδονται από το κυπριακό ραδιόφωνο σήμερα

Άλλα είδη προγραμμάτων που θα ήθελαν να ακούσουν από το κυπριακό ραδιόφωνο Βάση: Όλοι όσοι θεωρούν ότι το κυπριακό ραδιόφωνο δεν προσφέρει μεγάλη ποικιλία προγραμμάτων (115)

Συμπεράσματα  Ρόλος Ραδιοτηλεοπτικών Μέσων: Ενημερωτικός και Ψυχαγωγικός  Η τηλεόραση αποτελεί το πλέον άμεσο και ισχυρό μέσο διαβίβασης μηνυμάτων, προβολής προτύπων και διαμόρφωσης κουλτούρας του κοινού  Τα ραδιοτηλεοπτικά μέσα οφείλουν να δραστηριοποιούνται με κύριο γνώμονα το Δημόσιο Συμφέρον  Η κύρια αποστολή των ραδιοτηλεοπτικών μέσων: η αντικειμενική και ολοκληρωμένη ενημέρωση, η ποιοτική ψυχαγωγία και η ορθή διαπαιδαγώγηση του κοινού  Η επιδίωξη οικονομικού κέρδους από αρκετούς ραδιοτηλεοπτικούς οργανισμούς  συνεχή μάχη συναγωνισμού με απώτερο σκοπό την εξασφάλιση μεγαλύτερων ποσοστών τηλεθέασης και ακροαματικότητας, εις βάρος της προσφοράς προγραμμάτων ποιότητας

Συμπεράσματα  Η έλλειψη εξειδικευμένου και τεχνικά καταρτισμένου προσωπικού οδηγεί στην ανεπάρκεια παραγωγής προγραμμάτων  Κριτήρια κοινού όσον αφορά την ποιότητα της τηλεόρασης  Ενδείξεις καλής ποιότητας  Ενδείξεις κακής ποιότητας  Η ποιότητα της κυπριακής τηλεόρασης έχει βελτιωθεί τα τελευταία πέντε χρόνια  Η ποικιλία προγραμμάτων κρίνεται ως πολύ μεγάλη ή ικανοποιητική  Μη ικανοποιητικός κρίνεται ο βαθμός προβολής ντοκιμαντέρ, η ποιότητα κιν.ταινιών, η προβολή συζητήσεων, εκπαιδευτικών/επιμορφωτικών προγραμμάτων, η προβολή ενημερωτικών και πολιτιστικών προγραμμάτων και τοπικών παραγωγών (συνέχεια)  Ο σεβασμός της ιδιωτικής ζωής και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων  Η ισότητα στην μεταχείριση ατόμων και συνόλων  Η ακρίβεια και αντικειμενικότητα των ενημερωτικών προγραμμάτων  Ο σωστός προγραμματισμός στις ώρες προβολής  Η προβολή ενημερωτικών εκπομπών  Η αξιοπιστία και αντικειμενικότητα των ειδήσεων  Οι ποιοτικές κινηματογραφικές ταινίες  Τα προγράμματα διδακτικού περιεχομένου  Οι ακριβείς και αντικειμενικές εκπομπές  Η ποικιλία προγραμμάτων  Τα καλά σενάρια  Η προβολή σκηνών βίας  Η χρήση ανάρμοστης γλώσσας  Οι φτωχές και κακές τοπικές παραγωγές  Ο κακός προγραμματισμός στις ώρες προβολής  Οι επαναλήψεις προγραμμάτων  Η κακή ποιότητα προγραμμάτων  Η προβολή φθηνών ξένων σειρών  Η έλλειψη αντικειμενικότητας  Η παραβίαση της ιδιωτικής ζωής

Εισηγήσεις  Κύριο επίτευγμα της κυπριακής τηλεόρασης: η λειτουργία αρκετών ιδιωτικών σταθμών και η πολυφωνία των ραδιοτηλεοπτικών μέσων  Ψηλότερα ποσοστά τηλεθέασης και ακροαματικότητας,, εις βάρος της προσφοράς προγραμμάτων ποιότητας  Ο ρόλος της Αρχής Ραδιοτηλεόρααης δεν είναι μόνο εποπτικός, αλλά παράλληλα συμβουλευτικός και καθοδηγητικός  Ο δημόσιος διάλογος και οι συζητήσεις γύρω από τα ραδιοτηλεοπτικά μέσα, τον ρόλο και την αποστολή τους θα δημιουργήσει μια δυναμική, ικανή να επηρεάσει τα ραδιοτηλεοπτικά μέσα

Εισηγήσεις (συνέχεια)  Η συνεχής ανάπτυξη του ραδιοτηλεοπτικού τομέα δημιουργεί έντονο ανταγωνιστικό περιβάλλον  Η αναβάθμιση της ποιότητας των σταθμών είναι ως μοναδικός τρόπος για διασφάλιση της μακρόχρονης βιωσιμότητας των Κυπριακών ραδιοτηλεοπτικών μέσων  Η συνεχής ενημέρωση των καναλιών σχετικά με τις προσδοκίες και τις απαιτήσεις του ραδιοτηλεοπτικού κοινού ως ασπίδα προστασίας του τηλεοπτικού κοινού και των καναλιών  Η καλύτερη ποιότητα των ραδιοτηλεοπτικών μέσων δεν αποτελεί μόνο θέμα ηθικής και προσδοκιών μιας συγκεκριμένης ομάδας ατόμων, αλλά και πολιτική βιωσιμότητας και οικονομικής ευρωστίας