Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Ιούνιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Ιούνιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Ιούνιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting

2 2 Μέλος… Του ομίλου εταιρειών παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών Cypronetwork Του πολυεθνικού δικτύου ερευνών αγοράς GfK Worldwide Του ΣΕΔΕΑΚ και της ESOMAR

3 3 408 καταναλωτές Δείγμα Τυχαία πολυσταδιακή στρωματοποιημένη δειγματοληψία Τυχαία πολυσταδιακή στρωματοποιημένη δειγματοληψία Μέθοδος Τηλεφωνικές συνεντεύξεις με την μέθοδο CATI Τηλεφωνικές συνεντεύξεις με την μέθοδο CATI Συλλογή στοιχείων Συλλογή στοιχείων Παγκύπρια βάση, αστικές και αγροτικές περιοχές, άνδρες και γυναίκες 18+ ετών Παγκύπρια βάση, αστικές και αγροτικές περιοχές, άνδρες και γυναίκες 18+ ετών Κάλυψη Μεταξύ 28 Μαΐου και 2 Ιουνίου 2009 Μεταξύ 28 Μαΐου και 2 Ιουνίου 2009 Ημερομηνία Διεξαγωγής Ταυτότητα Έρευνας

4 4 Βαθμός συμφωνίας/ διαφωνίας με την πρόταση των Οικολόγων για δωρεάν εγκατάσταση Φωτοβολταϊκών συστημάτων σε στέγες σπιτιών πολύτεκνων και άπορων οικογενειών (Βάση: Σύνολο Δείγματος)

5 5 Διαφωνώ απόλυτα Διαφωνώ Ούτε συμφωνώ ούτε διαφωνώ Συμφωνώ Συμφωνώ απόλυτα *Μέσος Όρος Περιοχή διαμονής Αστική3,4%2,0%7,5%48,3%34,0%4,1 Αγροτική1,8%5,3%7,0%47,4%33,3%4,1 Φύλο Άνδρας2,7%1,4%5,5%47,9%39,7%4,2 Γυναίκα3,1%3,8%8,4%48,1%30,5%4,1 Ηλικιακή ομάδα 18-24---58,8%41,2%4,4 25-3410,7%--60,7%28,6%4,0 35-44-7,3%17,1%48,8%24,4%3,9 45-542,7% 45,9%37,8%4,2 55-64-2,3%7,0%37,2%48,8%4,4 65+5,3%2,6%10,5%47,4%23,7%3,9 Επίπεδο μόρφωσης Απόφοιτοι δημοτικού2,7% 8,1%37,8% 4,2 Απόφοιτοι Γυμνασίου/ Λυκείου 2,4%3,6%8,4%47,0%34,9%4,1 Απόφοιτοι Κολεγίου--7,7%42,3%50,0%4,4 Απόφοιτοι Πανεπιστημίου 5,2%3,4%5,2%58,6%22,4%3,9 *Μέσος όρος 5-βάθμιας κλίμακας όπου 1=διαφωνώ απόλυτα και 5=συμφωνώ απόλυτα Βαθμός συμφωνίας/ διαφωνίας με την πρόταση των Οικολόγων για δωρεάν εγκατάσταση Φωτοβολταϊκών συστημάτων σε στέγες σπιτιών πολύτεκνων και άπορων οικογενειών - Κοινωνικοδημογραφική ανάλυση


Κατέβασμα ppt "1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Ιούνιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google