Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Οι συντελεστές 3ο ΓΕΛ Ηλιούπολης Ερευνητική Εργασία
Advertisements

Θόδωρος Αγγελόπουλος (Αθήνα, 27 Απριλίου Ιανουαρίου 2012) Έλληνας σκηνοθέτης, σεναριογράφος και παραγωγός κινηματογράφου. Έχει τιμηθεί με.
ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ,Η ελληνιδα που συγκίνησε το κόσμο
Η δική μας βουβή ταινία: «Περιπέτεια στο Πλατάνι»
1. Κωμωδία του 1964 σε σενάριο του Γιώργου Ρούσσου και σκηνοθεσία του Αλέκου Σακελλάριου σε σενάριο του Γιώργου Ρούσσου και σκηνοθεσία του Αλέκου Σακελλάριου.
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
Η ΑΝΑΜΝΗΣΗ ΤΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΣΗΜΕΡΑ
Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΠΕΡΙΟΔΟΣ Σήμερα.
Ερευνητική Εργασία Α’Λυκείου Τίτλος εργασίας:Κινηματογράφος Ομάδα εργασίας:«Ελληνικού Κινηματογράφου» Στην ομάδα συμμετείχαν οι μαθητές: Πασσαδάκη Αριάδνη.
Τσιβίδου Κατερίνα Χαραλαμπίδης Χρήστος Τσιβίδης Γιάννης Σιδηράς Γιάννης Χειλάς Γιάννης.
Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ
KΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ
Μαργαρίτα Λυμπεράκη
Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΉ ΓΟΗΤΕΊΑ ΤΟΥ Ε ΛΛΗΝΙΚΟΎ Κ ΙΝΗΜΑΤΟΓΡΆΦΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΤΜΗΜΑ Β4.
Ομάδα Β΄ Βοζίκης Χρίστος Γαϊτάνας Παναγιώτης Γεωργοπούλου Βαρβάρα
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Εργασία στην Τεχνολογία από τη μαθήτρια της Α’ τάξης του 1ου γυμνασίου Βέροιας Μαρία Μ.
 Με τον όρο θέατρο εννοούμε την παραγωγή απεικονίσεων και συμβάντων, παραδοσιακών ή φανταστικών, ανάμεσα σε ανθρώπους με σκοπό την τέρψη και την επιμόρφωση.
Ο κινηματογράφος  έβδομη τέχνη
Αρχαία θέατρα Νικόλας-Κωνσταντίνος Μπαρτζώκας
Μενέλαος Λουντέμης.
Αρχαία Θέατρα Γιάννης Βαρής 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θ Ε’ – 2015.
Ενότητα Α’: Ιστορία του Κινηματογράφου
«Ο αντικατοπτρισμός των δρώμενων στην Ελλάδα στον αξέχαστο παλιό ελληνικό κινηματογράφο» 3ο Γυμνάσιο Άνω Λιοσίων.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ Τάξης «Κινηματογράφος: Τέχνη και Τεχνική» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σαραντέα Μαρίνα ΠΕ19.
ΜΑΡΙΑ ΜΕΜΕΖΑ ΧΑΡΑ ΜΑΥΡΑΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΑΥΡΙΚΟΥ Γ2
 Με τον όρο θέατρο εννοούμε την παραγωγή απεικονίσεων και συμβάντων, παραδοσιακών ή φανταστικών, ανάμεσα σε ανθρώπους με σκοπό την τέρψη και την επιμόρφωση.
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΉ ΤΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
1Ο Πρότυπο Πειραματκό Δημοτικό
ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ: ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣΑΡΚΑΣΜΟΣ
Ομάδα Ε΄ Δημητρίου Μαρία Κάβουρα Αλεξάνδρα Μουλά Ναυσικά
Το θέατρο στην αρχαία Ελλάδα
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΑΙΝΙΩΝ
Ερευνητική εργασία α΄ τετράμηνου
Παγκόσμια Ημέρα Κινουμένων σχεδίων
Το θέατρο στην αρχαία Αθήνα
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Άλλοι Έλληνες ηθοποιοί- Σκηνοθέτες και Μουσική Επένδυση ταινιών
ΣαββόπουλοςΞαρχάκοςΛοΐζος Επιμέλεια: Επιμέλεια: Βαζελάκης Δημήτριος, Ηρειώτης Θεόδωρος, Βαζελάκης Δημήτριος, Ηρειώτης Θεόδωρος, Καλο-Καράγιαννης Άγγελος.
ΕΝΤΕΧΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
Αρχαία θέατρα Γιώργος Καρανάσιος Ε ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νίκης.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ “Κινηματογράφος : η εξέλιξη στο χρόνο”
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Καλλιτέχνες που συνεργάστηκαν με τον Μάνο Λοϊζο: Μίμης Φωτόπουλος Τμήμα: Στ’2 Παναγιώτης Μ. Πασχάλης Τ.
Ο ελληνικός κινηματογράφος
ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
“Τάσεις, αντιθέσεις και κοινωνικά πρότυπα στον Παλαιό Ελληνικό Κινηματογράφο” Σχ. Έτος: , A ΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: 2ο ΓΕΛ ΠΕΥΚΗΣ ΤΑΞΗ: Β ΄
ΕΛΛΗ ΛΑΜΠΕΤΗ.
Ηθοποιοί ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Ιστορία και εξέλιξη _
Οι απαρχές του ελληνικού κινηματογράφου
ΝΙΚΟΣ ΛΟΥΚΟΥΤΟΣ ΜΑΡΒΙΝΑ ΧΟΥΡΣΟΓΛΟΥ
Παρουσίαση των γεγονότων του
Καλλιτέχνες που συνεργάστηκαν με τον Μάνο Λοΐζο: Γιάννης Πάριος
Εισαγωγή στην Επικοινωνία 8 η Εβδομάδα Κινηματογράφος - συνέχεια.
TO ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΣΥΝΘΕΤΕΣ-ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ. Τα άτομα που συνέβαλαν σημαντικά στην εξέλιξη και κοινωνικοποίηση του ρεμπέτικου τραγουδιού. Ο Μάρκος Βαμβακάρης.
ΤΣΑΡΛΙ ΤΣΑΠΛΙΝ Λουκία Σάββα.
Αθήνα η Γέννηση της Δημοκρατίας
Ιστορία Στην Αμερική πολύ πριν ανακαλυφθεί από τον Κολόμβο οι Ινδιάνοι χρησιμοποιούσαν τον καπνό και πίστευαν ότι έχει σπουδαίες φαρμακευτικές ιδιότητες.
ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ.  Συγγραφικό έργο Συγγραφικό έργο  Συνοπτική εργογραφία Συνοπτική εργογραφία  Απήχηση του έργου του στο εξωτερικό Απήχηση του έργου.
Καλλιτέχνες που συνεργάστηκαν με τον Μάνο Λοΐζο: Θάνος Μικρούτσικος Τμήμα: Στ’2 Εύα Σ. Μελίνα Π.
Ζωρζ Σαρή Δημήτρης.Σ Σχολ. 1 ο Δημοτικό σχολείο Σκύδρας Τάξη Ε
Ο Ελληνικός κινηματογράφος. Ο Ελληνικός κινηματογράφος άρχισε τις πρώτες δεκαετίες του 20 ου αιώνα. Μέχρι το 1940 είχαν γυριστεί περίπου 35 ταινίες. Η.
Η σοκολάτα στον κινηματογράφο & την λογοτεχνία
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΛΥΜΠΕΡΑΚΗ.
μέσα από τον ελληνικό κινηματογράφο
Μαρίελλα Αναστασιάδου
Ο θησαυρός της Βαγίας της Ζωρζ Σαρή.
Έλενα Βότση, Βαλίνα Διαμαντή
Κωνσταντίνα Αντωνίτσα
 Ο κινηματογράφος ή αλλιώς σινεμά αποτελεί σήμερα την αποκαλούμενη και έβδομη τέχνη.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΧΑΤΖΗΛΙΑΔΟΥ ΜΑΡΙΑ ΣΑΒΒΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑ ΤΡΙΓΩΝΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΖΑΡΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑ

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΖΑΡΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑ Η ΑΡΧΗ Την άνοιξη του 1897 οι Αθηναίοι έχουν την ευκαιρία και το προνόμιο να παρακολουθήσουν τις πρώτες κινηματογραφικές απόπειρες (ταινίες ολιγόλεπτες σε μορφή "journal"). Η προβολή κινούμενης εικόνας προκαλεί ζωηρές αντιδράσεις και το πρότυπο θέαμα γίνεται μόνιμο θέμα συζήτησης. Το 1906 o Ελληνικός κινηματογράφος γεννιέται όταν οι αδελφοί Γιαννάκης και Μίλτος Μανάκια αρχίζουν να κινηματογραφούν στην περιοχή της Μακεδονίας και ο Γάλλος κινηματογραφιστής Λεόνς γυρνά τα πρώτα επίκαιρα από τους "μεσο-ολυμπιακούς" της Αθήνας. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΖΑΡΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑ

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΖΑΡΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑ Ο πρώτος κινηματογράφος της Αθήνας ανοίγει περίπου ένα χρόνο μετά και αρχίζουν να ξεφυτρώνουν παντού πολλές ειδικές αίθουσες προβολών οι οποίες μαζεύουν πολύ κόσμο για να δει αυτό το ασυνήθιστο θέαμα της εποχής. Την χρονική περίοδο μεταξύ 1910-11 γυρίζονται ορισμένες κωμωδίες μικρού μήκους από τον σκηνοθέτη Σπύρο Δημητρακόπουλο ο οποίος ερμηνεύει και τους περισσότερους ρόλους των ταινιών. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΖΑΡΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑ

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ Το 1914 ιδρύεται η εταιρία "Αστυ Φιλμ" και αρχίζει η παραγωγή ταινιών μεγάλης διάρκειας. Η Γκόλφω, ένα γνωστό δραματικό ειδύλλιο, είναι η πρώτη Ελληνική ταινία μεγάλου μήκους.Είναι βασισμένη σ ένα γνωστό θεατρικό έργο της εποχής Στην διάρκεια του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου η κινηματογραφική παραγωγή δεν αναστέλλεται εντελώς αλλά περιορίζεται στα πολεμικά επίκαιρα. Παρά της αντιξοότητες του πολέμου αναδεικνύονται διάφοροι σκηνοθέτες γυρίζοντας με πρωτόγονα μέσα, σκηνές από το μέτωπο και την Μικρασιατική καταστροφή. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΖΑΡΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑ

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΖΑΡΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑ Η πρώτη μεγάλη εμπορική επιτυχία έρχεται το 1920 με το φιλμ Ο Βιλλάρ στα γυναικεία λουτρά του Φαλήρου στο οποίο είναι σκηνοθέτης, σεναριογράφος και πρωταγωνιστής ο κωμικός ηθοποιός Βιλλάρ. Το 1927 σημαδεύει το τέλος της προϊστορίας του Ελληνικού κινηματογράφου και την αρχή μιας σοβαρότερης προσπάθειας οργάνωσης και συστηματοποίησής του. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΖΑΡΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑ

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΖΑΡΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑ Την χρονική περίοδο 1928- 1931 μεγαλουργεί η μεγάλη κινηματογραφική επιχείρηση "Νταγκ- Φιλμ" που λειτουργούσε ήδη από το 1918 και ασχολήθηκε με ιστορικές ταινίες και την κινηματογράφηση λογοτεχνικών έργων. Ξεχωρίζουν οι ταινίες "Δάφνις και Χλόη" ,"Έρως και κύματα. Στην ταινία "Δάφνις και Χλόη" εμφανίζεται το πρώτο γυμνό του Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΖΑΡΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑ

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΖΑΡΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑ Φ.Φ Ο Φιλοποίμην Φίνος είναι το νέο πρόσωπο που εμφανίζεται δυναμικά στο προσκήνιο της Ελληνικής παραγωγής ιδρύοντας μαζί με συνεταίρους το 1939 στο Καλαμάκι τα "Ελληνικά Κινηματογραφικά Στούντιο". Μέσα στα δύσκολα χρόνια της Κατοχής που ακολουθεί ο Φίνος ιδρύει τη "Φίνος Φιλμ" (1942) που έμελλε να σφραγίσει την ιστορία του εμπορικού Ελληνικού κινηματογράφου, παράγοντας κάποιες από τις πιο δημοφιλείς και αγαπημένες ταινίες στην κινηματογραφική ιστορία της χώρας. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΖΑΡΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑ

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΖΑΡΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑ Η ΑΝΟΔΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ Την δεκαετία του ΄50 και ως τις αρχές της δεκαετίας του 1960 ο Ελληνικός κινηματογράφος χαράζει ανοδική πορεία και μεγαλώνει το ενδιαφέρον για τα εγχώρια φιλμ που συνδέονται με την σύγχρονη ζωή. Εμφανίζονται νέοι σκηνοθέτες και ηθοποιοί που γνωρίζουν την αποδοχή του κινηματογραφικού κοινού. Διαπιστώνεται αύξηση της κινηματογραφικής παραγωγής που ξεπερνά τα 60 φιλμ τον χρόνο. Το μεγαλύτερο μέρος των φιλμ ωστόσο ήταν μελοδράματα "μελό" και εμπορικές κατασκοπευτικές περιπέτειες. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΖΑΡΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑ

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΖΑΡΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑ 1960 Η δεκαετία του 1960 είναι η δεκαετία ακμής του Ελληνικού κινηματογράφου (πληθώρα παραγωγής ταινιών, βραβεύσεις και αριθμητικές συγκρίσεις με διεθνείς παραγωγές), η δεκαετία που η Ελληνική κινηματογραφική παραγωγή αναδεικνύει ινδάλματα. Το πιο σημαντικό ίσως γεγονός είναι η δημιουργία και καθιέρωση, το 1960, του Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης, το Φεστιβάλ που αποσκοπεί στο να παρουσιάζει το πανόραμα του Ελληνικού κινηματογράφου και να βραβεύει τα καλύτερα δείγματά του. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΖΑΡΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑ

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΖΑΡΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑ ΟΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ Το 1960 η Ελλάδα εκπροσωπείται στο Φεστιβάλ Κανών με την Ελληνικής παραγωγής ταινία του Ζυλ Ντασσέν Ποτέ την Κυριακή με την Μελίνα Μερκούρη στο ρόλο της Ίλιας, η οποία μοιράζεται το βραβείο με την Ζαν Μορ. Ένα χρόνο αργότερα ο Μάνος Χατζιδάκις τιμάται με το Όσκαρ καλύτερου κινηματογραφικού τραγουδιού για τα θρυλικά Παιδιά του Πειραιά που διαδίδει διεθνώς η ταινία του Ντασέν. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΖΑΡΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑ

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΖΑΡΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑ Η Ηλέκτρα του Μιχάλη Κακογιάννη, παραγωγή της Φίνος Φιλμ, αποτελεί μια κινηματογραφική μεταφορά της ομώνυμης τραγωδίας του Ευριπίδη, αποσπώντας το βραβείο καλύτερης μεταφοράς στον κινηματογράφο από το Φεστιβάλ των Κανών το 1962. Ο Νίκος Κούνδουρος και η ταινία του Μικρές Αφροδίτες κερδίζει την Αργυρή Αρκτο, βραβείο σκηνοθεσίας, στο Φεστιβάλ Βερολίνου το 1963 ενώ την ίδια περίοδο ο Γ. Δαλιανίδης εκπροσωπεί το μιούζικαλ στον Ελληνικό κινηματογράφο. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΖΑΡΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑ

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΖΑΡΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑ ΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ο Αλέκος Σακελάριος, ο Νίκος Τσιφόρος, η Έλλη Λαμπέτη, ο Ντίνος Ηλιόπουλος, η Ειρήνη Παπά, Αλίκη Βουγιουκλάκη, Τζένη Καρέζη, Αντρέας Μπάρκουλης, Δημήτρης Παπαμιχαήλ, Αλέκος Αλεξανδράκης,Λάμπρος Κωσταντάρας είναι μερικά από τα ονόματα που γνώρισαν μεγάλες επιτυχίες την περίοδο εκείνη. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΖΑΡΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑ