Ε ΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ 3 Ο ΕΤΟΣ. Ε ΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ 3 Ο ΈΤΟΣ Μόνο 8 μήνες για να αποφοιτήσετε Παρόλα αυτά χρειάζεται πολύ δουλειά για ΑΠΌ ΕΣΑΣ για να φτάσετε με επιτυχία.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βάσεις Δεδομένων II Ευαγγελία Πιτουρά 1 ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΙΙ.
Advertisements

ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Έρευνα Αντιλήψεων και Στάσεων Κοινού απέναντι σε Ευάλωτες σε Κοινωνικό Στιγματισμό Ομάδες Ιούνιος 2009.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
Καλώς ήρθατε στην ενίσχυση της υγείας και της κοινωνικής φροντίδας μέσω Διεπαγγελματικής εκπαίδευσης.
ΣΧΠ102 To σχολικό περιβάλλον και η οργάνωση του στο Δημοτικό Σχολείο Στέλιος Ορφανός Χειμερινό Εξάμηνο 2009.
Διεπαγγελματική μάθηση στόχοι?
Παπαδάκη Αθανασία-Σίντι Φυτσιλή Ευγενία Γιαννή Μυρσίνη-Ειρήνη
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
Πληροφορίες για τη διδασκαλία του μαθήματος «Πολιτική Οικονομία»
Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΕΠΑΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ Κοντές Ιωάννης ( ΑΕΜ :30650, γ εξάμηνο ) Τσιονάς Ιωάννης ( ΑΕΜ :30694, γ εξάμηνο )
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Θεμελιώδη Στοιχεία για Ατομική & Επαγγελματική Ανάπτυξη Τραγέα Γιώτα, Φυσικοθεραπεύτρια ΜSc (Pain Management)
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος/ Ήχος
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΓΝΩΣΕΩΝ, ΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ Σπύρος Κίντζιος.
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ. Το εργαστήρι στηρίζεται στην ενεργητική παρουσία των συμμετεχόντων. Οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα μέσα από την ανταλλαγή.
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
«Αποτελέσματα έρευνας στο πλαίσιο του έργου VAB σε εθνικό επίπεδο» Κωνσταντίνα Πολυμεροπούλου Επιστημονική συνεργάτης ΕΥΕΜ/ΕΑΠ 1Πρώτη Συνάντηση Εργασίας.
ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2013Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
Διεθνής Καριέρα Στελεχών στο σύγχρονο περιβάλλον
Συγγραφή και παρουσίαση άρθρων Περιεχόμενο Δομή Διαδικασία Πως γίνομαι καλύτερος Μέρος Α: Περιεχόμενο + Δομή + Διαδικασία Μέρος Β: Πως γίνομαι καλύτερος.
1ο και 2ο εξάμηνο Θεωρία και εργαστήρια 30 βαθμοί Εργασίες (2) και Εξετάσεις Τμήμα Φυσικοθεραπείας Τηλ: εσωτ. 218, Ε-mail:
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑ!!.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Αποτελέσματα Αξιολόγησης Προγράμματος Σπουδών Σπύρος Κοκολάκης Τμ. Μηχ/κών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων.
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) 2 Επίπεδα 1.Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) 2.Διδακτορικό Δίπλωμα (Δ.Δ.) Αναφέρεται σε ίδιες ή συναφείς.
Τερματισμός και πρόληψη υποτροπής. Στόχος της ΓΣ παρέμβασης δεν είναι να λύσει ο ειδικός όλα τα προβλήματα του πελάτη, αλλά να καταστεί ο πελάτης ‘θεραπευτής’
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2012Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Φυσική Ι Μια πρώτη εισαγωγή. Περίγραμμα  Εισαγωγή  Στόχος  Διδασκαλία  Σχέδιο Μαθήματος  Αξιολόγηση  Βιβλιογραφία.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ Α. Σ. ΠΑΙ. Τ. Ε. Ακαδ. έτος :
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
Ενότητα 1: Εισαγωγική ενότητα
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
Μάθημα: «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ» Παρουσίαση Μαθήματος
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής Βαγής Σαμαθρακής 1.
Διδασκαλία με την μέθοδο project
B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,
Εκτίμηση αναγκών & Κοινωνικός Σχεδιασμός Μάθημα 1ο - Εισαγωγή
Εργαστήρια Ε Εξαμήνου στον κλινικό χώρο
Διαδικασία/Βήματα υλοποίησης
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ε ΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ 3 Ο ΕΤΟΣ

Ε ΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ 3 Ο ΈΤΟΣ Μόνο 8 μήνες για να αποφοιτήσετε Παρόλα αυτά χρειάζεται πολύ δουλειά για ΑΠΌ ΕΣΑΣ για να φτάσετε με επιτυχία αυτό το σημείο.

Μ ΑΘΗΣΙΑΚΆ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Κατανοήσετε τι σας ζητείται στο 3 ο έτος Κατανοήσετε τη δομή του 3 ου έτους

Α ΣΚΗΣΗ Γράψτε 3 πράγματα που :  Περισσότερο αναμένετε αυτό το χρόνο  Λιγότερο αναμένετε αυτό το χρόνο

Τ ΡΊΤΟ ΈΤΟΣ Complex Patient Care 2 (30 credits) Applied Research (30 credits) Inter-professional Working in Health and Social Care (15 credits) Equality and Diversity (15 credits) Service Improvement (15 credits) Personal and People Development (15 credits)

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ [1] ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΕΣ ΣΕ ΑΛΛΑΓΕΣ ModuleSubmittedTypeWeighting Equal. and Div.Week 7 (now 14) Week 11(now 18) Clin Ed. Form Coursework (900) 75% 25% IPE2 submissions One mid sem A, one end of semA coursework100% Complex Patient Care 2 Week 17 (now 24) Week 35 (now 42) Exam OSCE 50% Applied ResearchWeek 17 (now 24) Week 25 (now 32) Poster Pres. Journal Article 50%

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ [2] ModuleSubmittedTypeWeighting Service Improvement Week 27 (now 34) Week 29 (now 36) Clin Ed. Form S I proformas Essay (900) 75% 0% (Compulsory) 25% Personal and People Dev. Week 34 (now 41) Clin Ed. Form In service presentation 100% 0% (Compulsory)

Σ ΗΜΕΊΑ ΚΛΕΙΔΙΆ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΕΤΟΣ

Σ ΗΜΕΙΑ ΚΛΕΙΔΙΆ Ομαδικότητα Κριτική προσέγγιση Ανεξαρτησία Δεν υπάρχει πάντα η σωστή απάντηση Εντω βάθει μάθηση

Σ ΗΜΕΙΑ ΚΛΕΙΔΙΆ Θεωρούμε δεδομένες τις γνώσεις σας από τα 2 προηγούμενα έτη- μπορεί να ερωτηθείτε ανά πάσα στιγμή Είστε υπεύθυνοι για την μάθησή σας σε μεγάλο βαθμό Κατανοήσετε τη σημασία της έρευνας Καλά ενημερωμένοι για το εθνικό σύστημα υγείας γενικά (NHS)

Σ ΎΝΘΕΤΗ Φ ΡΟΝΤΊΔΑ Α ΣΘΕΝΟΎΣ 2 C OMPLEX P ATIENT C ARE 2 Μπαλακατούνης Κωνσταντίνος, DrPT, MSc

Ε ΙΣΑΓΩΓΉ : Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΣΕ ΟΜΆΔΕΣ

Ε ΡΩΤΉΣΕΙΣ -Κ ΛΕΙΔΙΆ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΣΕ ΟΜΆΔΕΣ Γιατί να συνεργαστεί κανείς σε μια ομάδα? Ποιό είναι το προφίλ της ομαδικής συνεργασίας? Ποιά βήματα πρέπει να γίνουν για να επιτευχθεί? Ποιά είναι η υποστήριξη που χρειάζεται για μια επιτυχή συνεργασία?

Γ ΙΑΤΊ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΊ ΚΑΝΕΊΣ ΣΕ ΜΙΑ ΟΜΆΔΑ ? Για να βρει..δουλειά! Προσόν για τους εργοδότες- η ικανότητα να δουλεύεις σε ομάδες Για να μάθει Κριτικής σκέψης και εν τω βάθει κατανόηση. Ικανότητες αποφοίτου Σεβασμός για τον συνεργάτη και τον συνάνθρωπο Βασικό χαρακτηριστικό κάθε επαγγελματία.

Π ΛΕΟΝΕΚΤΉΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΙΚΉΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑΣ Καλύτερα αποτελέσματα Πτυχές ενός θέματος Μεγαλύτερο εύρος και βάθος κάλυψης του υπο εξέταση θέματος Καλύπτει κοινωνικές ανάγκες- κίνητρο Διευκολύνει την μάθηση Προωθεί τη συνέπεια

Η ΠΡΟΟΠΤΙΚΉ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑΣ

Π ΌΤΕ ΕΝΔΕΊΚΝΥΤΑΙ Η ΟΜΑΔΙΚΉ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ • Σύνθετα προβλήματα, εργασίες κτλ • Συλλογικές σημαντικές αποφάσεις(π.χ. Για την πληθυσμιακή υγιεινή) • Αβεβαιότητα ή/και πολλές πιθανές επιλογές • Χρειάζονται πολλές και διαφόρων ειδών ικανότητες

Π ΟΙΌ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΦΊΛ ΤΗΣ ΟΜΑΔΙΚΉΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑΣ ?

Τ Ι ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Εργασία- Άσκηση- Task Μέγεθος εργασίας Σύνθεση Πηγές και υποστήριξη Αναγνώριση ομαδικότητας

Ο ΜΆΔΕΣ Χρειάζονται : Αρχηγό Καθαρό στόχο Διατήρηση  Κίνητρο  Επικοινωνία Προκλήσεις: Ομαδική σκέψη Κρυμμένες λίστες Κουλτούρα Υπονόμευση της δυναμικής της ομάδας με απλουστεύσεις Συμφωνήσουν τους κανόνες Αξιποιήσουν την διαφορετικότητα

ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ Παρακολούθηση Δουλέψτε για την ομάδα σας Electronic files for StudyNet Συνέπεια στη μάθηση Επικοινωνία

Σ ΤΆΔΙΑ ΔΌΜΗΣΗΣ ΟΜΆΔΩΝ Δημιουργία ομάδας (forming) Συζητήσεις (storming) Διανομή ρόλων και αναγνώριση ικανοτήτων (storming) Βρίσκονται δίαυλοι επικοινωνίας και συνεργασίας (norming) Η συνεργασία γίνεται ολοένα και πιο αποτελεσματική (performing)

Ο ΕΠΙΜΕΡΙΣΜΌΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΊΑΣ ΕΊΝΑΙ ΕΝΔΕΧΟΜΈΝΩΣ ΚΑΙ ΚΊΝΔΥΝΟΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΟΜΆΔΑ Πολλές φορές οδηγεί σε κατ’ιδίαν εργασία του καθενός χωρίς ιδιαίτερη επικοινωνία Η επιμέρους προσέγγιση υπονομεύει πιθανώς την γενικότερη εικόνα που προκύπτει απο την εργασία

Τ Ι ΑΝΑΜΈΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΣΆΣ Παρακολούθηση μαθημάτων Ομαδική συνεργασία Παρακολούθηση και μελέτη ηλεκτρονικών φακέλων στο studynet Μελέτη Επικοινωνία

Σ ΗΜΕΊΑ Κ ΛΕΙΔΙΆ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΊΠΕΔΟ 6 Ομαδική συνεργασία Κριτική σκέψη και προσέγγιση Ανεξαρτησία ως φοιτητής και επαγγελματίας Έρευνα σε βάθος

Σ ΎΝΘΕΤΗ Φ ΡΟΝΤΊΔΑ Α ΣΘΕΝΟΎΣ Η Ε ΒΔΟΜΆΔΑ Μπαλακατούνης Κωνσταντίνος, DrPT, MSc

Σ ΤΌΧΟΙ ΜΑΘ ΉΜΑΤΟΣ Η διερεύνηση της σύγχρονης πρακτικής στην φυσικοθεραπεία στην αντιμετώπιση του σύνθετου ασθενή Η ικανότητα του φοιτητή να καταρτίζει επιτυχώς ενα ολοκληρωμένο εξατομικευμένο – και αιτιολογημένο φυσικοθεραπευτικό πρόγραμμα για τον σύνθετο ασθενή

Π ΡΟΣΟΧΉ ! Το μάθημα αυτό “χτίζει” σε γνώσεις και πρακτική εμπειρία που έχετε αποκομίσει απο τον πρώτο και δεύτερο χρόνο αλλα και τις πρακτικές! Μην βλέπετε αυτό το μάθημα μεμονωμένα Το μάθημα απαιτεί συχνή επανάληψη Το μάθημα απαιτεί διάβασμα και αφιέρωση χρόνο σε ερευνητικά άρθρα

Δ ΟΜΗ ΜΑΘΉΜΑΤΟΣ ΕΞΑΜΗΝΟ Α Εισαγωγική εβδομάδα 1 Θέμα: Παχυσαρκία Θέμα: Ψυχική υγεία Θέμα Τρίτη Ηλικία Θέμα: Ογκολογία και ανακουφιστική φροντίδα Αξιολόγηση - Exam ΕΞΑΜΗΝΟ Β Τρείς βασικές ενότητες Αναπνευστικά Μυοσκελετικά Νευρολογικά Αξιολόγηση: OSCE

Α ΞΙΟΛΌΓΗΣΗ 50% διαγώνισμα Οι ερωτήσεις βασίζονται στην διδακτέα ύλη των εβδομάδων 8-11 Μερικώς ανοικτό βιβλίο- Σημειώσεις OSCE 50% Αξιολόγηση στις τρείς βασικές ενότητες

S EMESTER A Τι συμβαίνει κάθε εβδομάδα... Διάλεξη –Γνωριμία με το θέμα Πρακτική –Πληροφορίες σχετικά το θέμα Seminars –παρουσιάσεις και debates

Μ ΕΛΈΤΗ Χρειάζεται οργάνωση του χρόνου Οργάνωση συναντήσεων με την ομάδα Δείτε πώς να δομήσετε τα σεμινάρια

Ε ΡΓΑΣΊΕΣ ΕΒΔΟΜΆΔΑΣ Κάθε εβδομάδα θα παρουσιάζετε και μια σύντομη εργασία – Seminar 3 ομάδες- 3 παρουσιάσεις 1 το θέμα 1 υπέρ 1 κατά Πρώτα οι παρουσιάσεις Debate Οι παρουσιάσεις θα ανεβαίνουν στο studynet

Η ΔΟΜΉ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ Να παρουσιάζει τα βασικά σημεία της εργασίας Να συζητά, να παρέχει τον συλλογισμό και κριτική σκέψη για την αιτιολόγησή τους, θεμελιωμένα σε δημοσιευμένες έρευνες Τα παραπάνω θα οδηγήσουν σε συγκεκριμένα αποτελέσματα που πρέπει να παρουσιαστούν Πρέπει να έχει προβλεφθεί πως θα συμμετέχει η ομάδα μετα το πέρας της παρουσίασης στην συζήτηση

Π ΡΏΤΗ ΕΒΔΟΜΆΔΑ Σχηματισμός ομάδων Προετοιμασία παρουσιάσεων για το επόμενο μαθημα της εβδομάδας Διαβάστε το εγχειρίδιο του μαθήματος Τη Παρασκευή η πρώτη παρουσίαση- debate

K ΕΊΜΕΝΑ ΣΤΟ STUDYNET : Εγχειρίδιο Μαθήματος Σημαντικές Σημειώσεις Ground Rules Προτεινόμενη Δομή παρουσιάσης Πρόγραμμα παρουσιάσεων