Ακαδημαϊκό ‘Έτος 2001-2002 Εαρινό Εξάμηνο ΕΠΛ001: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΠΑ Καθηγητής: Παναγιώτης Αναστασιάδης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΤΜΗΜΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γενικά Το μάθημα απευθύνεται σε φοιτητές που δεν ανήκουν στο Τμήμα Πληροφορικής (ΕΠΛ) Οργάνωση Διαλέξεις Τρίτη και Παρασκευή, 15:00-16:30 ΧΩΔ-002 / Αίθουσα.
Advertisements

Γενικά Το μάθημα απευθύνεται σε φοιτητές που δεν ανήκουν στο Τμήμα Πληροφορικής (ΕΠΛ) Οργάνωση Διαλέξεις Τρίτη και Παρασκευή, 10:30-12:00 ΧΩΔ-002 / Αίθουσα.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ (LOGISTICS)
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
Κεφάλαιο 3: Το ενιαίο ρυθμιστικό και νομικό πλαίσιο. 3.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του ενιαίου ρυθμιστικού πλαισίου. 3.2 Η αναγκαιότητα δόμησης του.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Οι Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση, εκπαιδευτική πολιτική και επιστημονική θεμελίωση Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β΄ Επιπέδου.
Ακαδημαϊκό ‘Έτος – Xειμερινό Εξάμηνο ΕΠΛ001: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΠΕ Καθηγητής: Παναγιώτης Αναστασιάδης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ.
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γιώργος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Το Εργαστήριο Διδακτικής της Φυσικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Τμήματος Φυσικής Α.Π.Θ. αποτελεί τη συνέχεια της ερευνητικής ομάδας "Εποπτικών.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
- Ημερίδα «Πολιτισμική Πληροφορική και Εκπαίδευση», 24 Νοεμβρίου IΣΤΟΣ Ένα λειτουργικό πρότυπο για την αξιόπιστη προσφορά πολιτιστικού και εκπαιδευτικού.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Ο τομέας της Πληροφορικής
Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με.
Η διδασκαλία των δικτύων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση με χρήση εικονικού περιβάλλοντος μάθησης Θ. Ζευγίτης Ημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
1 Τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών: Αναζητώντας λύσεις Κοινωνία της Πληροφορίας: «Έχει αγώνα αύριο!» Γιάννης Καλογήρου Επ. Καθηγητής ΕΜΠ τ. Ειδικός.
ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ:ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο Ιστορική αναδρομή Οι υπολογιστές στη ζωή μας ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο Βασικές έννοιες της Πληροφορικής Κώδικες αναπαράστασης.
 Λαμβάνουν υπόψη τις πολιτισμικές και κοινωνικές συνθήκες μάθησης.  Έχουν επιρροές από ανθρωπολογία και κοινωνική ψυχολογία  Ενδιαφέρονται για τις.
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λογισμικό της Εκπαίδευσης Κωστής Οικονομίδης ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γιώργος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
1 Διοίκηση Έργων και Προγραμμάτων ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ Καθηγητής Κωνσταντίνος Γ. Ζωγράφος Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης.
Διδακτική Πληροφορικής
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γεώργιος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γεώργιος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Ανάλυση και Σχεδιασμός Π.Σ.
Υπ.Ε.Π.Θ. - Infosystem 99 Υπ.Ε.Π.Θ. Διεύθυνση Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τμήμα Δ΄ Γραφείο Υπολογιστικών & Δικτυακών Τεχνολογιών
Διδακτική Πληροφορικής
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Μαθήματα των ΤΕΕ ßΧρήση Η/Υ (για όλους τους τομείς) ßΥλικό Υπολογιστών (Α’ τάξη - 1ος κύκλος) ßΕργασιακό Περιβάλλον (Α’ τάξη - 1ος κύκλος) ßΣυντήρηση Υπολογιστών.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
Κ. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ Εργαστήρια Πληροφορικής Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ: Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα και Εφαρμογές Διαδικτύου και Εφαρμογές.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Εισαγωγή στους Η/Υ Ενότητα 1: Εισαγωγή στους Η/Υ Ιωάννης Σταματίου Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη 1.
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
Γενικά Άνοιξη 2012 Το μάθημα απευθύνεται σε φοιτητές που δεν ανήκουν στο Τμήμα Πληροφορικής (ΕΠΛ) Διαλέξεις: Τρίτη και Παρασκευή, 12:00 – 13:30, ΧΩΔ-02.
Διδακτική της Πληροφορικής Ορολογία
Ενότητα 1 : Παρουσίαση/Σκοπός Μαθήματος Βασίλειος Κόμης ΤΕΕΑΠΗ
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Διδακτική της Πληροφορικής
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη
ΜΑΘΗΜΑ: «ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ»
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εργαστήρια Πληροφορικής Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ακαδημαϊκό ‘Έτος Εαρινό Εξάμηνο ΕΠΛ001: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΠΑ Καθηγητής: Παναγιώτης Αναστασιάδης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

ΕΠΛ001: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 1. Γενική περιγραφή μαθήματος 2. Στόχοι 3.Μέθοδος διδασκαλίας 4.Παρακολούθηση Μαθημάτων 5. Αξιολόγηση και βαθμολόγηση 6. Χρονοδιάγραμμα - Σύντομη περιγραφή διαλέξεων 7. Χρονοδιάγραμμα - Σύντομη περιγραφή εργαστήριο 8. Προτεινόμενη βιβλιογραφία.

1. Γενική περιγραφή μαθήματος Οι φοιτητές/τριες…. •θα έλθουν σε επαφή με τις πλέον σύγχρονες τάσεις της επιστήμης της πληροφορικής. •Θα εντάξουν λειτουργικά τις εφαρμογές της πληροφορικής και του παγκόσμιου διαδικτύου στην καθημερινότητα τους. •θα έλθουν σε επαφή με την έννοια και το περιεχόμενο της αναδυόμενης Κοινωνίας της Πληροφορίας με βάση την Ευρωπαϊκή προσέγγιση. •Τέλος θα γίνει ιδιαίτερη αναφορά στον τρόπο με τον οποίο οι νέες τεχνολογίες των επικοινωνιών και των πληροφοριών μεταβάλλουν τον χώρο της εκπαίδευσης (Ανοικτή και εξ’αποστάσεως εκπαίδευση, εκπαιδευτικά πολυμέσα, υβριδικό σχολείο, εικονική τάξη κλπ).

2. Στόχοι του μαθήματος  Η περιγραφή και εξοικείωση με τις βασικές λειτουργικές μονάδες των υπολογιστών και η εκμάθηση βασικών λογισμικών πακέτων.  Η περιγραφή της διασύνδεσης και επικοινωνίας των υπολογιστών μέσω τοπικών, περιφερειακών και παγκοσμίων Δικτύων Υπολογιστών.  Η εκμάθηση των υπηρεσιών του Διαδικτύου (Internet) και η αξιοποίηση του Παγκόσμιου Πλέγματος Πληροφοριών (WWW).  Η εισαγωγή στο προγραμματισμό με χρήση της γλώσσας Logo.  Εισαγωγή στην έννοια και το περιεχόμενο της Κοινωνία της Πληροφορίας  Ο τομέας της εκπαίδευσης στην Κοινωνία της Πληροφορίας (Ανοικτή και εξ’αποστάσεως εκπαίδευση, εκπαιδευτικά πολυμέσα, υβριδικό σχολείο, εικονική τάξη κλπ).  Η κατανόηση των τρόπων χρήσης αλλά και των επιπτώσεων της Πληροφορικής σε διάφορους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας.

3.Μέθοδος διδασκαλίας •Η διδασκαλία στηρίζεται σε διαλέξεις και εργαστήρια. •Οι διαλέξεις θα επιδιωχθεί να αποκτήσουν αμφίδρομο χαρακτήρα. •Στα πλαίσια των εργαστηρίων θα εφαρμόζονται οι θεωρητικές γνώσεις.

4.Παρακολούθηση Μαθημάτων •Η παρακολούθηση κρίνεται αναγκαία προκειμένου οι φοιτητές να αξιοποιήσουν στον μέγιστο βαθμό τις διαλέξεις και τα εργαστήρια.

5. Αξιολόγηση και βαθμολόγηση Απαραίτητη προϋπόθεση επιτυχίας στο μάθημα είναι η εξασφάλιση βαθμού τουλάχιστον 40% στην τελική εξέταση του μαθήματος.

6. Χρονοδιάγραμμα - Σύντομη περιγραφή διαλέξεων 1Εισαγωγή - Η Πληροφορική στη Σύγχρονη ΚοινωνίαΗ ενότητα αυτή είναι αφιερωμένη στην καταγραφή των εφαρμογών και επιπτώσεων της Πληροφορικής σε διάφορους τομείς, από την βιομηχανία μέχρι την εκπαίδευση και την ψυχαγωγία. 2Δομή των Υπολογιστών Μονάδες εισόδου-εξόδου, οργάνωση κεντρικής μονάδας Παρουσιάζει την οργάνωση του υλικού (hardware) του Η/Υ και τις μονάδες που το απαρτίζουν. Η ανάλυση θα φτάσει στο βάθος εκείνο που απαιτείται για να επιτρέψει στους φοιτητές/τριες, (α) να κατανοήσουν τις δυνατότητες των σύγχρονων Η/Υ και (β) να εμπεδώσουν τα κριτήρια επιλογής των μονάδων υλικού. 3Λογισμικό, Λειτουργικά Συστήματα, Λογισμικό εφαρμογώνΤο λογισμικό (software) είναι το κομμάτι ενός υπολογιστικού συστήματος που καθορίζει σε μεγάλο βαθμό τις δυνατότητες του. Η ενότητα αυτή παρουσιάζει τα είδη του λογισμικού που υπάρχουν δηλ. συστήματος και εφαρμογών. 4ΠρογραμματισμόςΠαρουσιάζονται οι βασικές αρχές του προγραμματισμού. 5Επικοινωνίες Υπολογιστών, ΔίκτυαΣτην ενότητα αυτή θα παρουσιαστούν βασικές αρχές των Δικτύων Υπολογιστών, τα οποία αποτελούν σήμερα τις βασικές λειτουργικές μονάδες της υπολογιστικής υποδομής εταιρειών και οργανισμών, ανεξαρτήτως μεγέθους.

6Διαδίκτυο, WWWΤο Διαδίκτυο (Internet) δεν έχει φέρει επανάσταση μόνο στο τρόπο με τον οποίο προσεγγίζεται η γνώση, αλλά αποτελεί πλέον οργανικό μέρος της κοινωνικής, πολιτιστικής, οικονομικής και πολιτικής ζωής. 7Διαδίκτυο, WWWΜε την ενότητα αυτή επιχειρείται η ενημέρωση του ακροατηρίου σχετικά με τις υπηρεσίες που διατίθενται στο Διαδίκτυο. Επίσης, δίνεται μεγάλη έμφαση στο Παγκόσμιο Πλέγμα Πληροφοριών και στο πώς οι χρήστες του θα μπορέσουν να εκμεταλλευτούν στο μέγιστο βαθμό τις δυνατότητες που τους παρέχει 8 Η έννοια και το περιεχόμενο της Κοινωνίας της Πληροφορίας Το ακροατήριο έρχεται σε επαφή με την έννοια και το περιεχόμενο της ΚτΠ, καθώς με το δομικό και τεχνολογικό πλαίσιο των αλλαγών. 9 Ο τομέας της εκπαίδευσης στην Κοινωνία της Πληροφορίας Παρουσίαση του νέου εκπαιδευτικού περιβάλλοντος (Εκπαιδευτικά πολυμέσα, Ανοιχτή και εξ’αποστάσεως κατάρτιση, εικονική σχολική τάξη, υβριδικό σχολείο)

7. Χρονοδιάγραμμα - Σύντομη περιγραφή εργαστήριο 1. Windows 95 Χρήση και κατανόηση βασικών εντολών. Η έννοια των αρχείων και των καταλόγων. 2. Word, Εισαγωγή στη χρήση του Word. Γραμματοσειρές, παράγραφοι και στυλ κειμένου 3. Word,Εισαγωγή πινάκων και γραφικών αντικειμένων 4. PowerPoint,Εισαγωγή στη χρήση του PowerPoint για οργάνωση και σχεδίαση παρουσιάσεων 5. PowerPoint, Χρήση Wizards και γραφικών παραστάσεων.8 Internet, Εισαγωγή στον κόσμο του Internet 6. Internet, Εισαγωγή 7. Χρήση Browsers (Netscape) και 8. Εργαστηριακή αξιολόγηση 9. Excel,Εισαγωγή στη χρήση του Excel.Σχεδιασμός ενός Λογιστικού Φύλλου. 10. Excel, Χρήση ενσωματωμένων συναρτήσεων. Χρήση Γραφικών 11. LOGO,Απλές εντολές χειρισμού της “χελώνας” 12. LOGO, Εντολές επαναλήψεως και ελέγχου ροής του προγράμματος 13. Εργαστηριακή αξιολόγηση

8. Προτεινόμενη βιβλιογραφία Συνιστάται η αγορά των σημειώσεων (θεωρίας και εργαστηριακών ασκήσεων) του μαθήματος. Τα ακόλουθα βιβλία προτείνονται ως συμπληρωματικά των σημειώσεων του μαθήματος (η βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου έχει τα βιβλία που σημειώνονται με το χαρακτήρα ‘>’) Ξενόγλωσση Βιβλιογραφία >"Computers Information Systems", R. A. Szymanski, D. P. Szymanski, D. M. Pulschen, Prentice Hall, Προσεγμένη έκδοση, η οποία μειονεκτεί κυρίως λόγω ηλικίας. Δεν καλύπτει το Διαδίκτυο. -“How Computers Work”, 4 th edition, Ron White, QUE, Εικονογραφημένος οδηγός με έμφαση στο υλικό (hardware).

•Στον αιώνα της Πληροφορίας, προσεγγίζοντας τη νέα ψηφιακή εποχή’, Π.Σ Αναστασιάδη, Εκδόσεις Α.Α Λιβάνη, Οκτώβριος –Στο βιβλίο αυτό παρουσιάζεται με αναλυτικό τρόπο η έννοια και το περιεχόμενο της αναδυόμενης Κοινωνίας της Πληροφορίας, το δομικό και τεχνολογικό πλαίσιο υποστήριξης, οι κυριότερες εφαρμογές, ενώ γίνεται αναλυτική αναφορά στο διαδίκτυο και την κοινωνική διάσταση των νέων τεχνολογιών των επικοινωνιών και των πληροφοριών. –Το σύγγραμμα αυτό οι φοιτητές μπορούν να το προμηθευτούν από το βιβλιοπωλείο Ακαδημία (πρώην Γιαλούσα),Πειραιώς και Τομπάζη 71, από τον Οκτώβριο του 2000 •‘ Η Ευρωπαϊκή Κοινωνία της Πληροφορίας’, Π.Σ Αναστασιάδη, Εκδόσεις ΑΛΦΑ, –Το βιβλίο αυτό αναφέρεται στην αναγκαιότητα θέσπισης ενιαίου θεσμικού πλαισίου για την Κοινωνία της Πληροφορίας με βάση τις αρχές και τις προτεραιότητες της Ευρωπαϊκής Ένωσης –Το σύγγραμμα αυτό είναι διαθέσιμο από το βιβλιοπωλείο … Ακαδημία (πρώην Γιαλούσα),Πειραιώς και Τομπάζη 71. •>"Ο Σύγχρονος Κόσμος των Υπολογιστών, Εισαγωγή σε Υπολογιστές και Πληροφορική" του Ηλία Α. Λυπιτάκη, Τμήμα Πληροφορικής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ISBN •>"Εισαγωγή στην Πληροφορική και τα περιβάλλοντα MS-DOS και Windows 95" των Χ. Κοίλια και Σ. Καλαφατούδη, εκδόσεις Νέες Τεχνολογίες. • >"Πληροφορική: το Παρόν και το Μέλλον, Μαθαίνοντας τους υπολογιστές και την επεξεργασία πληροφοριών", C. S. Parker, τόμοι 1 και 2, Εκδόσεις Φλώρος. Ελληνική βιβλιογραφία

Επικοινωνία … •Από τη σελίδα του μαθήματος στο διαδίκτυο •Με •Μέσω τηλεφώνου •Τις ώρες γραφείου κάθε Τρίτη 15:00-16:30

Εξέταση Ημιεξαμήνου Τρίτη 26/2/2002