Διδασκαλία προγραμματισμού μέσω σχεδίασης ηλεκτρονικών παιχνιδιών: Η περίπτωση του GameMaker 13 Απριλίου 2013 Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή στο περιβάλλον εργασίας του
Advertisements

Δημιουργία της πρώτης σας βάσης δεδομένων Access 2013 j και στη συνέχεια πατήστε το πλήκτρο F5 ή κάντε κλικ στις επιλογές Προβολή παρουσίασης > Από την.
Εκμάθηση διεπαφής MS Kodu. Δημιουργώ τον Κόσμο Το πρώτο πράγμα που θα φτιάξουμε είναι ο κόσμος. Λογικό, αφού χωρίς κόσμο, πού θα τοποθετούσαμε μετά τα.
Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΤΑΙΝΙΑ ΜΕ ΤΟ MOVIE MAKER
 Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μέσα σε έναν Μικρόκοσμο  με την βοήθεια μιας Μικρογλώσσας.
Pivot a time travel.
Πίνακες.
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες: Επεξεργασία φιλμ Επίπεδο γνώσεων: Προχωρημένοι χρήστες.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Δημιουργία εφαρμογών Επίπεδο.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Εύρεση και εγκατάσταση λογισμικού.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
4o Μάθημα.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Σύνδεση online Επίπεδο γνώσεων:
Δημιουργία του δικού σας χάρτη στο
ΕΝΟΤΗΤΑ Γ΄ Ελέγχω – Προγραμματίζω τον Υπολογιστή
Ένα απλό σχεδιαστικό πρόγραμμα για παιδιά
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Βάσεις Δεδομένων Μάθημα 4.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Προγράμματα περιήγησης στο.
Υλικά. Materials Χρώμα Ambient color: το χρώμα περιβάλλοντος Diffuse color: το κύριο χρώμα του υλικού (αναφέρεται ως χρώμα διάχυσης και ισχύει για όλα.
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 1/15 ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης,
Ρύθμιση της συσκευής βίντεο Για να κάνετε κοινή χρήση του βίντεό σας χρειάζεστε μια κάμερα. Ωστόσο, δεν χρειάζεστε κάμερα για να δείτε τα βίντεο άλλων.
Γρήγορη αναφορά για © 2012 Microsoft Corporation. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. Lync Web App Συμμετοχή σε σύσκεψη Lync με ήχο από τον υπολογιστή.
© 2012 Microsoft Corporation. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. Προγραμματισμός σύσκεψης Lync Μπορείτε να προγραμματίσετε μια σύσκεψη Lync χρησιμοποιώντας.
Εργασία με παράθυρα.
Εισαγωγη στο scratch.
Γρήγορα αποτελέσματα με την Εφαρμογή Lync Windows Store Lync 2013.
Πολυμέσα Δίκτυα Σχ. Ετος ΤΜΗΜΑ : Γ7 ΕΠΙΛΟΓΗΣ 10/11/2005 Χατζηκυριάκος Μάνος Σδράκας Κωνσταντίνος Χριστοδούλου Θοδωρής.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Βασικές πληροφορίες για τους υπολογιστές:
1. 1. Εισαγωγή Φωτογραφίας Τοποθετούμε με το ποντίκι ή το πληκτρολόγιο το σημείο που θέλουμε να εισάγουμε την εικόνα Στην καρτέλα Insert πατούμε το κουμπί.
Scratch Α. Μπάρδης, Σ. Ξενάκη, Γ. Τρικαλιώτη “Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού” Διδακτική ενότητα: Εξισώσεις κίνησης στη Φυσική.
Εύρεση και είσοδος σε κανάλι συνομιλίας Χρησιμοποιήστε την αναζήτηση του Lync για την εύρεση καναλιών στα οποία έχετε πρόσβαση. 1.Στο κύριο παράθυρο του.
ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟ. Η διανομή επιτρέπεται μόνο σε Συνεργάτες με τον όρο μη κοινοποίησης. Η Microsoft δεν παρέχει καμία εγγύηση, ρητή ή σιωπηρή. © 2012 Microsoft.
Εγκατάσταση του joomla σε τοπικό υπολογιστή Νταλούκας Βασίλης Υπεύθυνος ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. 1 ου Γραφείου Δ.Ε. Ν.Ηλείας.
Εκπαιδευτικό μάθημα Δημιουργία Ειδοποιήσεων περιοδικών
Μαθαίνοντας Python ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ PYTHON 2014
ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟ. Η διανομή επιτρέπεται μόνο σε Συνεργάτες με τον όρο μη κοινοποίησης. Η Microsoft δεν παρέχει καμία εγγύηση, ρητή ή σιωπηρή. © 2012 Microsoft.
Εξομοιωτής Ψηφιακών Κυκλωμάτων
Δ.Π.Θ. Multimedia - 1 Προσθέτοντας αντικείμενα πολυμέσων.
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 1 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: WINDOWS XP ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ν. ΚΑΡΑΤΑΣΙΟΣ.
 Το GameMaker αποτελεί ένα Οπτικό Περιβάλλον Αντικειμενοστρεφούς Προγραμματισμού που προσφέρει τη δυνατότητα δημιουργίας ηλεκτρονικών παιχνιδιών (computer.
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 2 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Μενού,Εντολές και Παράθυρα Διαλόγου Καθηγητής: Γρηγόριος Νικ. Καρατάσιος.
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΡΑΦΕΙΟΥ 5 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΚΤΥΠΩΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ν. ΚΑΡΑΤΑΣΙΟΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Μετονομασία Φακέλων και Αρχείων
Praat Βασικές οδηγίες.
Power Point (Συνέχεια).
Princess & Dragon Μέρος 4: Βγάζοντας φωτιές — Προσθήκη εφφέ στο Alice
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ POWERPOINT
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ - ΤΟ ΦΩΝΗΕΝ Ο ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ :
Η Logo και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
DataStudio ένα πρόγραμμα
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ
Καλώς ορίσατε στο PowerPoint
Γραφικό Περιβάλλον Εργασίας H/Y
Δημιουργώ την ταινία Space
Τρόπος προσαρμογής του Microsoft SharePoint Τοποθεσία Web με σύνδεση
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β΄ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΙΑ ΠΕ03
H “Βοήθεια” στον Η/Υ 10/11/2018 Β' ΤΑΞΗ ΒΟΗΘΕΙΑ.
Άνοιγμα/κλείσιμο Υπολογιστή
Γρήγορη αναφορά του Lync 2013 για Office 365
Φόρμες Φόρμες χρησιμοποιούνται για να δημιουργήσουμε ένα φιλικό περιβάλλον για την διαχείριση των δεδομένων της βάσης. Επίσης δίνεται η δυνατότητα δημιουργίας.
Δημιουργία πλάνου καθισμάτων
θέμα δήλωση Γραφικό SmartArt με εικόνες σε κόκκινο φόντο
ΗΥ565 Συστήματα Διαχείρισης Διεργασιών
Δημιουργία πλάνου καθισμάτων
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διδασκαλία προγραμματισμού μέσω σχεδίασης ηλεκτρονικών παιχνιδιών: Η περίπτωση του GameMaker 13 Απριλίου 2013 Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος

7ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος Τι είναι το GameMaker; Είναι ένα πρόγραμμα με το οποίο μπορείτε να δημιουργήσετε ηλεκτρονικά παιχνίδια χωρίς να χρειαστεί να γράψετε ούτε μία γραμμή κώδικα. 7ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος

Κατεβάζοντας το GameMaker Μπορείτε να κατεβάσετε ελεύθερα την έκδοση 8.1 Lite από την επίσημη ιστοσελίδα του GameMaker. η την πλατφόρμα GameMaker Studio 7ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος

7ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος Γιατί να χρησιμοποιήσω το GameMaker;; 7ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος

Εισαγωγή στον Object-based προγραμματισμό Properties “man object” x, y, hspeed, vspeed, direction Κάθε αντικείμενο έχει ιδιότητες (properties) και συμπεριφορές (behaviors) ενθυλακωμένες μέσα του. Τι να κάνω στο αριστερό κλικ του ποντικιού; man.vspeed Behaviors 7ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος

Εισαγωγή στον Event-based προγραμματισμό event actions Ο χρήστης πατάει ένα πλήκτρο Περίμενε για ένα γεγονός να συμβεί event Το παιχνίδι ξεκινά από την αρχή Ένα νέο αντικείμενο δημιουργείται Εκτέλεσε κάποιες ενέργειες για αυτό το γεγονός Τοποθέτησε το στη σωστή θέση actions 7ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος

7ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος Το περιβάλλον του GameMaker 7ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος

7ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος Στην αριστερή πλευρά του παραθύρου μπορείτε να δείτε όλους τους διαφορετικούς τύπους οντοτήτων που υποστηρίζονται από το GameMaker. 7ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος

7ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος Δύο καταστάσεις Το GameMaker βρίσκεται αρχικά σε μία κατάσταση στην οποία μπορείτε να εκτελέσετε βασικά πράγματα. Ωστόσο επιλέγοντας Advanced μπορείτε να έχετε παραπάνω επιλογές. 7ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος

7ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος Sprites Instances Rooms Objects Events Backgrounds Sounds Actions 7ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος

7ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος Sprites Είναι εικόνες ή σειρές εικόνων. Π.χ. στο διπλανό παιχνίδι χρησιμοποιούνται εικόνες για τους τοίχους, τα φρούτα και τις βόμβες. 7ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος

Δημιουργία ενός sprite Κάντε κλικ στο εικονίδιο Create Sprite που βρίσκεται στη γραμμή εργαλείων. Πατήστε το κουμπί Load Sprite στο παράθυρο που θα εμφανιστεί. 7ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος

Objects Τα sprites όμως είναι μόνο εικόνες. Δεν μπορούν να τρέξουν, να μετακινηθούν ή να αντιδράσουν στο κλικ του ποντικιού. Για να πετύχεις κάτι τέτοιο θα πρέπει να δημιουργήσεις αντικείμενα (objects) τα οποία και θα συνδέσεις με τα κατάλληλα sprites.

Δημιουργία ενός object Κάντε κλικ στο εικονίδιο Create Object που βρίσκεται στη γραμμή εργαλείων. Αντιστοιχήστε το object με το κατάλληλο sprite επιλέγοντας το από το μενού. 7ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος

7ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος Συμπαγή objects Κάποια από τα αντικείμενα απαιτείται να είναι συμπαγή, δηλαδή να μην μπορούν να μετακινούνται άλλα αντικείμενα μέσα από αυτά. 7ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος

7ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος Instances Σε ένα παιχνίδι μπορούμε να έχουμε ένα ή περισσότερα στιγμιότυπα (instances) ενός αντικειμένου. 7ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος

7ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος Events και Actions Events Actions Properties 7ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος

7ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος Events Create : Δημιουργία αντικειμένου Destroy : Καταστροφή αντικειμένου Alarm : Συνολικά 8 ρολόγια Step : Ένα βήμα του παιχνιδιού Collision : Σύγκρουση με άλλο object Keyboard : Όταν πατάμε συνεχώς ένα πλήκτρο Mouse : Γεγονότα που αφορούν το ποντίκι Other : Διάφορα γεγονότα Draw : Σχεδίαση αντικειμένων Key Press : Όταν πατάμε ένα πλήκτρο Key Release : Όταν αφήνουμε ένα πλήκτρο 7ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος

7ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος Actions Ξεκίνα να μετακινείσαι σε μία κατεύθυνση Θέσε την κατακόρυφη ταχύτητα Πήδα σε συγκεκριμένο σημείο Αναπήδησε κατά τη σύγκρουση Δημιούργησε ένα στιγμιότυπο ενός αντικειμένου Παίξε έναν ήχο Πήγαινε στην επόμενη πίστα Θέσε το σκορ 7ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος

7ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος Rooms Είναι οι πίστες του παιχνιδιού μας. Ένα παιχνίδι μπορεί να έχει μία ή περισσότερες πίστες. 7ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος

Δημιουργία μίας πίστας Κάντε κλικ στο εικονίδιο Create Room που βρίσκεται στη γραμμή εργαλείων. Επιλέξτε ένα αντικείμενο και προσθέστε το στην πίστα με αριστερό κλικ πάνω σε ένα σημείο. 7ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος

7ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος Backgrounds Είναι εικόνες που χρησιμοποιούνται ως φόντο στις πίστες. 7ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος

Δημιουργία ενός background Κάντε κλικ στο εικονίδιο Create Background που βρίσκεται στη γραμμή εργαλείων. Πατήστε το κουμπί Load Background στο παράθυρο που θα εμφανιστεί. 7ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος

7ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος Δημιουργία ενός ήχου Κάντε κλικ στο εικονίδιο Create Sound που βρίσκεται στη γραμμή εργαλείων. Πατήστε το κουμπί Load Sound στο παράθυρο που θα εμφανιστεί. 7ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος

Σύστημα συντεταγμένων Η συντεταγμένη Χ εκφράζει την απόσταση από αριστερά. Η συντεταγμένη Y εκφράζει την απόσταση από πάνω. 7ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος

7ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος Το υλικό 7ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος

7ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος Φύλλα εργασίας Εισαγωγικό παιχνίδι Παιχνίδι - λαβύρινθος 7ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος

7ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος Προκλήσεις Προκλήσεις στο GameMaker 7ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος

Ιστότοπος για το GameMaker http://gamemakerclass.weebly.com/ 7ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος

7ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος Σας ευχαριστούμε πολύ για την προσοχή σας! 7ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος