Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Princess & Dragon Μέρος 4: Βγάζοντας φωτιές — Προσθήκη εφφέ στο Alice

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Princess & Dragon Μέρος 4: Βγάζοντας φωτιές — Προσθήκη εφφέ στο Alice"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Princess & Dragon Μέρος 4: Βγάζοντας φωτιές — Προσθήκη εφφέ στο Alice
By Elizabeth Liang under the direction of Professor Susan Rodger Duke University May 2010 Απόδοση, προσαρμογή στα ελληνικά Νίκος Ψαρουδάκης Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ηρακλείου Ιανουάριος 2012

2 Έτσι θα ασχοληθούμε με billboards, ήχο, και 3D-κείμενο.
Εισαγωγή Καλώς ήρθατε στο Μέρος 4 του μαθήματος Princess & Dragon. Στο μέρος 3 μάθαμε με ποιο τρόπο μπορούμε να δημιουργούμε ένα γεγονός – event, να αλλάζουμε θέσεις στην κάμερα, όπως επίσης κάναμε μια εισαγωγή στις συναρτήσεις - functions. Μέρος 1: Αντικείμενα Μέρος 2: Μέθοδοι & Ιδιότητες Μέρος 3: Κάμερα & Γεγονότα Μέρος 4: Billboards, ήχος, & 3D-κείμενο Στο μέρος 4 θα προσθέσουμε περισσότερα events, σε συνδυασμό με κάποια ‘special effects’ του Alice έτσι ώστε να κάνουμε την ταινία μας πιο ρεαλιστική. Έτσι θα ασχοληθούμε με billboards, ήχο, και 3D-κείμενο.

3 Βήμα 1: Object φωτιά Το πρώτο πράγμα που θέλουμε να κάνουμε είναι να κάνουμε το δράκο να βγάζει φωτιές. Θα το κάνουμε αυτό ανατρέχοντας σε κάποιες από τις τεχνικές που χρησιμοποιήσαμε στα μέρη 1, 2και 3 όπως επίσης θα εισαγάγουμε ένα νέο είδος event και θα δείξουμε πως μπορούμε να ενσωματώσουμε ήχο στο Alice. Πατήστε Add Objects για να πάτε στην gallery. Βρείτε το φάκελο Special Effects στην Local Gallery. Βρείτε το αντικείμενο Fire και add an instance of it στον κόσμο σας.

4 Βήμα 1: Τοποθετώντας τη φωτιά
Χρησιμοποιήστε τα positioning tools για να μετακινήσετε τη φωτιά - fire στο στόμα του δράκου dragon. Θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε το quad view για να γυρίσετε - turn και να περιστρέψετε - rotate τη φωτιά, με τη βάση της να είναι στο στόμα του δράκουdragon. Πατήστε done για έξοδο από το add objects mode.

5 Βήμα 1: Ιδιότητα isShowing
Στις ιδιότητες- properties του αντικειμένου fire, βάλτε στην vehicle τον dragon. Θυμηθείτε, αυτό θα ενώσει οπτικά τα αντικείμενα fire και dragon. Μια άλλη χρήσιμη ιδιότητα είναι η isShowing property. Όπως υποδεικνύει το όνομα, με το να βάζουμε την ιδιότητα isShowing σε κατάσταση false, μπορούμε να εξαφανίσουμε αντικείμενα. Για να τα επανεμφανίσουμε, κάνουμε την isShowing, true. Κάντε την ιδιότητα isShowing του αντικείμενου fire σε false.

6 Βήμα 1: Νέα μέθοδος Θα δημιουργήσετε μια νέα μέθοδο με το όνομα dragonFire. Πατήστε world στο δέντρο αντικειμένων. Πατήστε create new method στην καρτέλα methods και ονομάστε την dragonFire. Η μέθοδος dragonFire ανήκει στο αντικείμενο world γιατί θα χρησιμοποιήσει τα αντικείμενα fire και sound. Καθώς αυτά τα αντικείμενα είναι διαφορετικά στο δέντρο αντικειμένων, η μέθοδος πρέπει να είναι μια worldMethod.

7 Βήμα 1: isShowing & Wait Επιλέξτε το αντικείμενο fire στο δέντρο αντικειμένων. Το πρώτο πράγμα που θα κάνουμε είναι να εμφανίζουμε και να εξαφανίζουμε τη φωτιά. Σύρετε την ιδιότητα isShowing property μέσα στον κώδικα και κάντε την true. Βάλτε μια εντολή Wait και επιλέξτε 1 second. Αυτό απλά θα κάνει τον κώδικα ανενεργό για ένα δευτερόλεπτο. Σύρετε άλλη μια ιδιότητα isShowing και κάντε την false. Κάντε τη διάρκεια duration στις εμφανίσεις της isShowing 0 seconds.

8 Βήμα 1: Γεγονός When Key is Pressed
Για να εκτελέσουμε τον κώδικα μας, θα δημιουργήσουμε ένα νέο event το οποίο εκτελεί τον κώδικα, μόλις πατηθεί ένα πλήκτρο. Επιλέξτε create new event στον event editor. Επιλέξτε When a key is typed. Στο πρώτο κενό, επιλέξτε Letter και μετά F. Στο δεύτερο κενό, επιλέξτε dragonFire. Θα παρατηρήσετε ότι υπάρχει ένα νέο event στον event editor κάτω από το fire: When the world starts, do fire.spin like crazy. Μερικά αντικείμενα εμπεριέχουν κάποια events. Στη συγκεκριμένη περίπτωση αυτή η μέθοδος κάνει πιο ρεαλιστική την fire.

9 Βήμα 1: Ελέγχοντας την dragonFire
Πατήστε play. Όταν ο dragon ξεκινήσει να πετάει γύρω από τον πύργο tower, πατήστε F. Θα παρατηρήσατε ότι κάθε φορά που πατάτε F, εμφανίζεται η φωτιά. Αυτό συμβαίνει είτε μπορείτε να δείτε το δράκο είτε όχι.

10 Βήμα 2: Προσθήκη Ήχου Εάν δεν έχετε κατεβάσει το αρχείο creature_roar2.wav από την ιστοσελίδα εκμάθησης κάντε το τώρα και στη συνέχεια αποθηκεύστε το σε ένα μέρος όπου μπορείτε να το βρείτε. Υπάρχουν πολλά δωρεάν, σύντομα κομμάτια ήχου στο διαδύκτιο. Ελέγξτε τους όρους χρήσης πριν τα κατεβάσετε. Γι’ αυτή τη συγκεκριμένη εφαρμογή χρειαζόμαστε για κάτι που ακούγεται σαν δράκος και διαρκεί για περίπου ένα δευτερόλεπτο. Επιλέξτε world στο δέντρο αντικειμένων και μετά την καρτέλα Properties. Πηγαίνετε προς τα κάτω και βρείτε Sounds, επιλέξτε + στη συνέχεια. Θα εμφανιστούν τα πλήκτρα ελέγχου του ήχου

11 Βήμα 2: Προσθήκη Ήχου (Συνέχεια)
Πατήστε import sound και βρείτε το creature_roar2.Wav. Επιλέξτε import. Θα δείτε ότι εμφανίζεται κάτω από το Sounds. Μπορείτε να το δοκιμάσετε πατώντας το πράσινο πλήκτρο green play arrow. Βλέπετε ότι μπορείτε να ένα ήχο. Αυτή η δυνατότητα υπάρχει για τους χρήστες της έκδοσης Alice 2.2 για PC και όχι για Mac. Εναλλακτικά μπορείτε να ηχογραφήσετε μέσω ενός άλλου προγράμματος και στη συνέχεια να κάνετε εισαγωγή στο Alice.

12 Βήμα 2: Animation με ήχο Θέλουμε η φωτιά να συγχρονίζεται με τον ήχο. Σύρετε μια Do in order και βάλτε και τις τρεις γραμμές κώδικα μέσα της. Σύρετε μία Do together και βάλτε την Do in order μέσα. Σύρετε το creature_roar2 μέσα στην Do together εκτός όμως της Do in order.

13 Βήμα 2: Ελέγχοντας ξανά την dragonFire
Πατήστε Play και στη συνέχεια πατήστε F όταν ο δράκος αρχίσει να πετάει. Θα πρέπει να δείτε τη φλόγα και να ακούσετε το δράκο να βρυχάται. Βεβαιωθείτε ότι έχετε ενεργοποιήσει τον ήχο. Το επόμενο βήμα είναι να προσθέσετε τις λέξεις “The End” στην ταινία και να τις εμφανίσετε αμέσως μετά που ο ιππότης σώζει την πριγκίπισσα.

14 Βήμα 3: Κείμενο 3D Για να προσθέσουμε ένα 3D Text object πατήστε Create 3D Text στο τέλος της local galler. Πληκτρολογήστε “The End” και επιλέξτε μια γραμματοσειρά που νομίζετε ότι είναι κατάλληλη. Στο παράδειγμα επιλέξαμε Lucida Blackletter αλλά κάθε υπολογιστής έχει τις δικές του. Πατήστε OK όταν έχετε ολοκληρώσει. Κάντε Rotate και move στο κέιμενομε τη χρήση των εργαλείων θέσηςp - positioning tools.

15 Βήμα 3: 3D Text Properties Ιδιότητες κειμένου
Θα προσέξατε ότι το 3D Text object εμφανίζεται στο δέντρο αντικειμένων. Το 3D Text είναι ένα αντικείμενο όπως όλα τα άλλα αντικείμενα του Alice, αλλά έχει και κάποιες ιδιαίτερες ιδιότητες. Πατήστε properties και θα δείτε ότι μπορείτε να αλλάξετε το κείμενο, όπως επίσης και τη γραμματοσειρά του. Αλλάξτε το χρώμα-color του κειμένου σε grey. Βάλτε την isShowing, false. Θα προγραμματί-σετε το κείμενο ώστε να εμφανί-ζεται στο τέλος.

16 Βήμα 3: 3D Text Animation Θα προσθέσουμε αυτόν τον κώδικα στο τέλος της knightRescue. Εάν δεν είναι εμφανής η καρτέλα της knightRescue, πηγαίνετε στο world methods και μετά πατήστε το κουμπί edit δίπλα στη knightRescue. Ολισθήσετε προς τα κάτω στην knightRescue και σύρετε την ιδιότητα 3D Text isShowing property ακριβώς στο τέλος της μεθόδου, εκτός του τελευταίου Do together.

17 Βήμα 4: Κάνοντας ένα Billboard
Ένα billboard στο Alice είναι ένα επίπεδο ορθογώνιο παραλ-ληλόγραμμο με μια εικόνα μέσα του. Μπορείτε να βρίτε τις εικόνες για τα billboards στο διαδίκτυο ή μπορίτε να τις δημιουργήσετε σε ένα πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνων (όπως Paint ή Photoshop). Κατεβάστε το αρχείο δάσους forest-1.jpg από την ιστοσελίδα του μαθήματος ή χρησιμοποιήστε μια άλλη που θα επιλέξετε από το διαδίκτυο. Αποθηκεύστε της στον υπολογιστής σας έτσι ώστε να μπορείτε να την βρείτε αργότερα. Για να εισάγετε το billboard στην ταινία σας, πατήστε File και επιλέξτε Make Billboard. Βρείτε την εικόνα που θέλετε στον υπολογιστή σας και μετά Import.

18 Βήμα 4: Τοποθετώντας το Billboard
Πατήστε add objects για να φέρετε το billboard στη σκηνή. Τοποθετήστε το billboard πίσω από τον tower και το dragon, αλλάζοντας μέγεθος - resizing και μετακινώντας το - moving προς τα πίσω. Τα Billboard μπορούν να χειριστούν σαν κάθε άλλο αντικείμενο. Θα προσθέσουμε ένα billboard σαν κουρτίνα που θα έχει το ρόλο της αυλαίας στο ξεκίνημα και στο τέλος της ταινίας μας.

19 Βήμα 5: Άλλο ένα Billboard
Make a Billboard με την εικόνα stage-curtain1. Γυρίστε, μετακινήστε και αλλάξτε της μέγεθος έτσι ώστε να καλύπτει όλη τη σκηνή.

20 Βήμα 5: Δίνοντας κίνηση στο Billboard
Για να σηκώσουμε την αυλαία στην αρχή, θα προσθέσουμε μια γραμμή κώδικα στη μέθοδο world.my first method. Πατήστε στην καρτέλα world.my first method στον method editor. Πατήστε stage-curtain1 billboard στο object tree. Σύρετε τη μέθοδο stage-curtain1 move μέσα στον κώδικα, ακριβώς κάτω από τις δύο γραμμές με τα σχόλια. Ανεβάστε την αυλαία move up 10 meters. Ορίστε τη διάρκεια 5 seconds.

21 Βήμα 5: Δίνοντας κίνηση στο Billboard (Συνέχεια)
Για να κατεβάσουμε την αυλαία, στο τέλος, θα προσθέσουμε μια γραμμή κώδικα στο world.knightRescue. Πατήστε στην καρτέλα world.knightRescue στον method editor. Σύρετε τη μέθοδο stage-curtain1 move στο τέλος του κώδικα, ακριβώς κάτω από την εντολή 3D text isShowing. Κατεβάστε την αυλαία move down 10 meters. Ορίστε τη διάρκεια στα 5 seconds.

22 Συγχαρητήρια! Τώρα πατήστε play. Παρατηρήστε την ανύψωση της αυλαίας και την έναρξη της παράστασης.. Συγχαρητήρια για την επιτυχημένη ολοκλήρωση του μαθήματος 4. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις βασικές γνώσεις που αποκτήσατε για να δημιουργήσετε τις δικές σας ταινίες. Συνεχίστε να μαθαίνετε για τα χαρακτηριστικά και τις δυνατότητες του Alice σε επόμενα μαθήματα. Καλώς ήρθατε στο Alice!


Κατέβασμα ppt "Princess & Dragon Μέρος 4: Βγάζοντας φωτιές — Προσθήκη εφφέ στο Alice"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google