Αξιοποίηση του χώρου των παλιών διυλιστηρίων Λάρνακας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
3 April 2012Πανελλήνιο Συνέδριο Αγροτουρισμού Χανιά Γιώργος Δημητριάδης BIOLEA, Ένωση Αγροτουρισμού Κρήτης, ΥΝΙ ΠΙΡΟΥΝΙ, Σύνδεσμος Παραγωγών Βιολογικών.
Advertisements

Κυκλοφοριακοί – Πολεοδομικοί - Περιβαλλοντικοί Στόχοι  Δημιουργία συνθηκών ασφαλείας για την κίνηση των ποδηλάτων.  Απελευθέρωση πεζοδρομίων από σταθμευμένα.
Αποτελέσματα έρευνας για την απόκτηση βασικών δεδομένων
Το νερό είναι ένα στοιχείο απολύτως απαραίτητο για κάθε μορφή ζωής. Στο σώμα των ανθρώπων, των ζώων αλλά και των φυτών αποτελεί πάνω από τα 2/3 του ολικού.
Αξιοποίηση του χώρου των παλιών διυλιστηρίων Λάρνακας
Αγροτουριστική μονάδα στη Νικήσιανη Καβάλας.
ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
Όξινη βροχή και τα προβλήματα της
Γνωμοδότηση επί της ΚΥΑ για το Εθνικό Πάρκο ΑΜΘ Ομάδα εργασίας: Γεωργία Ανδρέου Ιωάννης Δάφνης Κων/νος Δέλκος Βασίλειος Διαμαντής Βασίλειος Διαμαντής Δημήτριος.
Ανακύκλωση χαρτιού.
Παπαδόπουλος, ποτηρίδης, βέις. Η αιολική ενέργεια χρησιμοποιεί την ενέργεια του ανέμου για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Ένα σύστημα αιολικής ενέργειας.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής & η Aπόδοση των Ξενοδοχείων Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α 27 Νοεμβρίου 2009.
Τα επαγγέλματα που σχετίζονται με την λίμνη
SN 1987A Παρουσίαση Ερευνητικής Πρότασης. 1. Υπερκαινοφανείς Ορισμένοι αστέρες κατά το τέλος της ζωής τους (αφού κάψουν όλο το υδρογόνο που περιέχουν)
ΟΞΙΝΗ ΒΡΟΧΗ.
Ερωτήσεις κατανόησης 4 η διάλεξη Περιβαλλοντικής Γεωτεχνικής
Ο σεισμός του 1978 στη Θεσσαλονίκη
ΚΑΠΝΙΣΜΑ; ΌΧΙ ΕΜΕΙΣ! SİGARA MI? BİZDEN UZAK!
Είμαστε το 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Σχολείο Κατερίνης
ΠΕΡΙΟΧΗ ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΟΥ ΛΑΡΝΑΚΑΣ- ΕΠΙΤΟΠΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ, 25 ΜΑΡΤΙΟΥ 2009 ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ- ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΕΔΑΦΟΣ.
Είναι προφανές ότι οι κάτοικοι της διοργανώτριας χώρας θεωρούν ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες επιβάρυναν τον οικονομικό τομέα της ζωή τους, επιφέροντας.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Περιφερειακό Συνέδριο ΕΕ- Κύπρος Αειφόρος Αγροτική Ανάπτυξη Ακάμα
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΘΟΥΛΑ.
Οργάνωση Εργαστηρίου ΠΡΥ019.
Το νησί μου. Η Κως είναι νησί του Αιγαίου. Είναι το τρίτο μεγαλύτερο νησί της Δωδεκανήσου σε έκταση μετά τη Ρόδο και την Κάρπαθο και το δεύτερο σε πληθυσμό.
Η μεταποιητική βιομηχανία στο Ν.Αττικής: Υποκατάσταση ή μετεγκατάσταση; Διακουλάκη Δ. 1, Μοιρασγεντής Σ. 2, Τουρκολιάς Χ. 1 1 Εργαστήριο Βιομηχανικής &
Συνέπειες των απορριμμάτων για το περιβάλλον.
Ευέλικτη ζώνη Θέμα: Ζώα που απειλούνται με εξαφάνιση στην Ελλάδα
ΣΕΙΣΜΟΙ.
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΗΦΑΙΣΤΕΙΑ
Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Το κατεχόμενο χωριό μου
ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΟΝΤΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ
1ο ΕΠΑΛ ΘΗΡΑΣ Περιβαλλοντική
54 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Κ. ΜΕΛΙΣΣΑΣ Θαλάσσια Αιολικά Πάρκα.
Ερώτηση Κατανόησης Νο 1 Η διαρροή πετρελαίου από την γεώτρηση της εξέδρας Deepwater Horizon, στον κόλπο του Μεξικού, το 2010, είναι αντικείμενο της Περιβαλλοντικής.
ΕΡΕΤΡΙΑ 54 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΑΣΙΑ ΚΟΤΣΙΡΑ-
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚEΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ: ΜΑΓΓΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΠΑΣΙΑΚΑ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΩ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΣΤΕΦΑΝΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΖΑΝΑΣ ΝΙΚΟΣ.
Γιάννης Αυγουστάκης Β1  Συχνό φαινόμενο των πόλεων, αλλά όχι μόνο. Η ρύπανση χωρίζεται σε φυσική και τεχνητή. Η φυσική προέρχεται από διάφορα φυσικά.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ 18,02 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ 18,02 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Ν 506 ΣΠΟΡ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ 9/10/2014 & 16/10/2014
ΤΟΣΟ ΛΙΓΟ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΝΕΡΟ…
Η ΠΟΛΗ ΜΟΥ ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑ Αναστασία Σπηλιοπούλου Μαρία Κοτσίρη Νεφέλη Τσαούση ΤΑΞΗ Δ2 Εργασία 4 ΤΠΕ 2016.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8 ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ. Εννοιολογικό πλαίσιο “Ο αθλητικός τουρισμός περιλαμβάνει άτομα ή ομάδες που συμμετέχουν ενεργητικά ή παθητικά σε ανταγωνιστικές.
Υπεύθυνοι καθηγητές : Μαρία Τσιομπάνη Μαρία Τσιομπάνη Δημήτρης Λεβέντης Δημήτρης Λεβέντης Σχ. Έτος
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α
Ν 501 ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΨΥΧΗ 8/10/2014 & 15/10/2014
ΔΗΜΟΣ ΙΚΑΡΙΑΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΜΑΤΙΚΑ ΝΕΡΑ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΘΕΡΜΑΛΙΣΜΟΣ
Αντρέας Αθανασιάδης Δ΄1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΕΜΤ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ
Τυπολογία τουριστικών προορισμών
Άραγε, γνωρίζουν οι μέλισσες μαθηματικά?
Κλιματική αλλαγή 1o Γυμνάσιο Χολαργού Τίτλος Έρευνας:
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Λασκαρίδου Μαγδαληνή – Τιουτιούφα Μαρία
Το περιβάλλον και οι γύρω μου: Ενδιαφέρομαι-Ενεργώ-Ευαισθητοποιώ
Ήπιες Μορφές Τουρισμού
Πολιτιστικές διαδρομές γύρω από το Βελιγράδι
Υποστηρικτικό υλικό για τη θαλάσσια ρύπανση από πετρέλαιο
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ Δομές και υποδομές Ομάδα:1
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης
Διεύθυνση Έρευνας και Προγραμματισμού
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αξιοποίηση του χώρου των παλιών διυλιστηρίων Λάρνακας ΜΕΡΟΣ Β΄

Λύκειο Βεργίνας Λάρνακας Μετά τη μελέτη της κατάστασης, στην οποία βρίσκονται τα διυλιστήρια, μας δόθηκε η ευκαιρία να ασχοληθούμε με τα προβλήματα, που παρουσιάζονται λόγω παγιοποίησης της αξιοποίησης τους. Παρακάτω παρουσιάζουμε τα προβλήματα, λύσεις και τις εισηγήσεις μας. 4/4/2013 Λύκειο Βεργίνας Λάρνακας

Λύκειο Βεργίνας Λάρνακας Προβλήματα- Λύσεις… Από τη συνεχιζόμενη παρουσία των εγκαταστάσεων αυτών, προκύπτουν μερικά σοβαρά προβλήματα, τα οποία πρέπει να λυθούν άμεσα: Ρύπανση του εδάφους της περιοχής και των γύρω παραλιακών ακτών. Κίνδυνος σε περίπτωση έκρηξης, με απώλειες ανθρώπινων ζωών και υλικών ζημιών. Στέρηση αναπτυξιακών έργων και ο σχηματισμός αρνητικής εικόνας. 4/4/2013 Λύκειο Βεργίνας Λάρνακας

Λύκειο Βεργίνας Λάρνακας Ρύπανση του εδάφους της περιοχής και των γύρω παραλιακών ακτών Από μελέτες που έγιναν από το δήμο Λάρνακας έχει διαπιστωθεί ότι η ρύπανση του εδάφους και των παραλιακών ακτών είναι σε υψηλά επίπεδα. Επιβάλλεται η άμεση απομάκρυνση αυτών των εγκαταστάσεων και η έναρξη εργασιών για αποκατάσταση του εδάφους. Η διαδικασία αυτή είναι χρονοβόρα, επειδή είναι απαραίτητο να μετακινηθεί όλο το χώμα της περιοχής και να αντικατασταθεί με καινούργιο. 4/4/2013 Λύκειο Βεργίνας Λάρνακας

Λύκειο Βεργίνας Λάρνακας Κίνδυνος σε περίπτωση έκρηξης, με απώλειες ανθρώπινων ζωών και υλικών ζημιών. Από εξειδικευμένες μελέτες εμπειρογνωμόνων και συγκεκριμένα με την παρουσία τριών μεγάλων εγκαταστάσεων υγραερίων συνδέονται τρεις κύκλοι επικινδυνότητας σε περίπτωση έκρηξης: Στο πρώτο κύκλο θα έχουμε 50% νεκρούς. Στο δεύτερο κύκλο θα προκληθούν χρόνιες επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων. Στον τρίτο κύκλο, που εκτείνεται μέχρι το κέντρο της Λάρνακας, θα έχουμε τραυματισμούς και υλικές ζημιές. Έχοντας υπόψη αυτή τη μελέτη επιβάλλεται η άμεση μετακίνηση τους μακριά από κατοικημένες περιοχές. 4/4/2013 Λύκειο Βεργίνας Λάρνακας

Στέρηση αναπτυξιακών έργων και ο σχηματισμός αρνητικής εικόνας Παρόλο του ότι έγιναν μελέτες για αναπτυξιακά έργα δεν εφαρμόστηκαν, λόγω της μη μετακίνησης των εγκαταστάσεων. Συνεπώς η γύρω περιοχή δεν μπορεί να αναπτυχθεί ούτε οικονομικά, ούτε πολιτιστικά. Μετά την τουριστική περιοχή της παραλίας των Φοινικούδων συναντούμε την παραλία με τις αποθήκες καυσίμων, που επεκτείνεται σε απόσταση 2- 2,5 χιλιομέτρων. Είναι δύο μεταξύ τους ασυμβίβαστες εικόνες. 4/4/2013 Λύκειο Βεργίνας Λάρνακας

Εισηγήσεις για αξιοποίηση του χώρου των παλιών διυλιστηρίων... Εμείς η ομάδα των νέων δημοσιογράφων εισηγούμαστε τα παρακάτω αναπτυξιακά έργα. 4/4/2013 Λύκειο Βεργίνας Λάρνακας

Λύκειο Βεργίνας Λάρνακας Επέκταση του παραλιακού δρόμου των Φοινικούδων, δηλαδή δημιουργία οργανωμένων παραλίων με κέντρα διασκέδασης και ψυχαγωγίας.. Μεγάλο πάρκο με χώρους με παιγνίδια για μικρά παιδιά , καφετέριες, χώρους πρασίνου και τεχνικές λίμνες. Ένα πάρκο όπου ο καθένας θα μπορεί να ξεκουράζεται, να γυμνάζεται και να περνά όμορφα. Επίσης, μπορεί να μετατραπεί σε τουριστικό θέρετρο με θαλάσσια σπορ και καταδύσεις. 4/4/2013 Λύκειο Βεργίνας Λάρνακας

Λύκειο Βεργίνας Λάρνακας Κτίσιμο ξενοδοχείων με αποτέλεσμα την αύξηση του τουρισμού στη Λάρνακα. Επιπλέον, να δημιουργηθούν πεζοδρόμια, ποδηλατοδρόμοι και χώροι εκδηλώσεων με πολιτιστικά μνημεία. Να μετατραπεί σε μία συνοικία με ξεχωριστό χαρακτήρα από τις άλλες, η οποία να δίνει μία πρωτότυπη πινελιά στην γενική εικόνα της Λάρνακας. Δημιουργία ζωολογικού κήπου, όπου ο καθένας θα μπορούσε να δει διάφορα ζώα από κάθε γωνιά του πλανήτη. 4/4/2013 Λύκειο Βεργίνας Λάρνακας

Λύκειο Βεργίνας Λάρνακας ΤΕΛΟΣ ΜΕΡΟΥΣ Β΄ Σας ευχαριστούμε για την ευκαιρία, που μας δίνεται, μέσα από την οποία μπορέσαμε να εκφράσουμε την γνώμη μας και τις απόψεις μας για τα προβλήματα, που παρουσιάζονται με την συνεχιζόμενη παραμονή των παλιών διυλιστηρίων στην περιοχή, αυτή. Ιάκωβος Σιερίφης Τατιάνα Καρμίρη Χριστιάνα Δημήτρη Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Τουμαζή Θεοχαρούλα 4/4/2013 Λύκειο Βεργίνας Λάρνακας