Ομάδα Ψ Αγγέλου Αρετή Χριστίνα Πάλλας Γεώργιος Στεφανή Άννα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
Crazy machines Θερμός Σπύρος Φλώρος Γιώργος Κυρίτσης Κων/νος
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
Το web 2.0, εισήγαγε (ακριβέστερα: δημιούργησε τις προϋποθέσεις για) νέες κοινωνικές και διδακτικές πρακτικές. Η επίδραση του web 2.0 στην Εκπαίδευση μπορεί.
Διδακτική της Πληροφορικής Ι Ο Στόχος του Μαθήματος Χαρίκλεια Τσαλαπάτα 27/9/2011.
Εκπαίδευση από απόσταση. Περιεχόμενα zΟρισμός zΑπαιτήσεις zΗ ιστορία της εκπαίδευσης από απόσταση zΠλεονεκτήματα και μειονεκτήματα zΠαράδειγμα: WebCT.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Τεχνολογίες Ηλεκτρονικής Μάθησης
21, 23 Φεβρουαρίου 2005 ΗΜΕΡΙΔΑ: Τεκμηρίωση και Διαλειτουργικότητα Μεταδεδομένα για απόδοση εκπαιδευτικής αξίας σε συλλογές πολιτισμικού αποθέματος Γιώργος.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Διάλεξη 3: Ανοιχτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση -Βασικές Αρχές 3.1 Ορισμοί 3.2. Ιστορία 3.3 Θεωρίες 3.4 Συμπεράσματα.
Εικονικά Περιβάλλοντα Μάθησης και Βιβλιοθήκες Εργασία στο πλαίσιο του μαθήματος Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Χαρά Ζαρβαλά Κέρκυρα, Ιανουάριος 2005.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑTC.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών πρόταση στο της Ευστρατίας Λιακοπούλου Καθ. Πληροφορικής, Msc.
Τηλεκπαίδευση Χαρίκλεια Τσαλαπάτα Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
Ενότητα 1.2 Μοντέλα εισαγωγής ΤΠΕ στην εκπαίδευση ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΤΙΣ Τ.Π.Ε. – ΠΕ03 Γιώργος Γεωργιόπουλος Μαθηματικός M.Sc., M.Ed.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Center for Collaboration and Exchange (cce): Ένα εργαλείο για την υποστήριξη κοινοτήτων δράσης Χ. Κυνηγός, Ε. Τρούκη, Ν. Γιαννούτσου, Μ. Φουντάνα, Τ. Αθανασίου.
Το cloud computing & τα νέα επιχειρηματικά μοντέλα 12o Συνέδριο Infocom World 2010 Αθήνα, 19 Οκτωβρίου 2010 Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού.
Οργάνωση και αξιοποίηση διδακτικού αρχείου. Οργάνωση και αξιοποίηση διδακτικού αρχείου Διδακτικό αρχείο : ένα καλά οργανωμένο σύνολο στοιχείων και πληροφοριών.
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
Το τοπίο Aλλάζει Δρ. Μιχάλης Παναγιώτου Δ/ντης Τεχνολογιών Επιμόρφωσης Όμιλος 01 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ.
Ηλεκτρονική Μάθηση.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 5: Ανάπτυξη Περιεχομένου 1/9 19/3/2015 Διάλεξη 5 Εργαλεία Συγγραφής Περιεχομένου Ανάπτυξη.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ E-LEARNING ΠΕΤΣΑΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/27 11/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
Διδακτική Πληροφορικής
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 10: MOOC1/18 20/5/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 10 MOOCs Εφαρμογές ΤΠΕ.
Ο Ρόλος του ΕΕΥΕΜ και το ΕΑΠ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Development of spatial thinking, geometry and physics. What can.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (Learning Theories and.
 Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται σε άδειες χρήσης Creative Commons.  Για εκπαιδευτικό υλικό, όπως εικόνες, που υπόκειται σε άλλου τύπου άδειας.
Mobile Learning Μαθησιακοί πειραματισμοί και δημιουργικότητα στην ψηφιακή εποχή: Ψηφιακές πλατφόρμες και φορητές συσκευές, κοινωνικά παιχνίδια και διαδραστικές.
Δημιουργώντας διαδικτυακές κοινότητες μάθησης μέσω wiki Μαρία Νέζη Κατερίνα Τρίμη-Κύρου Νέλλη Τσενόγλου.
ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Τεχνολογίες Πληροφορικής στη Δια Βίου Μάθηση Εισηγητής : Δημήτρης Ανεστόπουλος, Π.Δ.Ε. INSTALL.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
Ηλεκτρονική Μάθηση & Συστήματα που τη διαχειρίζονται Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας Κατερίνα Γεωργούλη ΤΕΙ Αθήνας Κύκλος Εκπαίδευσης «Συστήματα Ηλεκτρονικής.
Ψηφιακές τεχνολογίες στην εκπαίδευση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/29 27/9/2016 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
Ταυτότητες εκπαιδευτικού
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΔιαφοροπΟΙηση στην ΤΑξη
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Τι είναι το E-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.ED..
‘’Online Εργαλεία Επικοινωνίας εκπ/σης και μάθησης’’
Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Χαράλαμπος Καραγιαννίδης
Χαράλαμπος Καραγιαννίδης
Η διδακτική μέθοδος blended learning (συνδυαστική μάθηση), που στην ουσία είναι η τάση να χρησιμοποιούνται στη διδασκαλία πολλές μέθοδοι παράδοσης του.
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ομάδα Ψ Αγγέλου Αρετή Χριστίνα Πάλλας Γεώργιος Στεφανή Άννα Ομάδα Ψ Αγγέλου Αρετή Χριστίνα Πάλλας Γεώργιος Στεφανή Άννα

E-Learning - Παραδειγματα εκπαιδευτικων πλατφορμων στην ελλαδα E-Learning - Παραδειγματα εκπαιδευτικων πλατφορμων στην ελλαδα. Απο το e-learning στο m-learning. Το παιδαγωγικο πλαισο για την Κατηγοριοποιηση εφαρμογων για κινητεσ συσκευεσ.

Ορισμός Ορίζουμε ως εξ’ Αποστάσεως Εκπαίδευση την εκπαίδευση (e-Learning) που διδάσκει και ενεργοποιεί τον μαθητή πώς να μαθαίνει μόνος του και πώς να λειτουργεί αυτόνομα προς μία ευρετική πορεία αυτομάθησης και γνώσης. Χρησιμοποιήθηκε και χρησιμοποιείται ως σύνεργο για: Μορφές ευέλικτης μάθησης ακαδημαϊκής και μη, Εκπαίδευσης των ενηλίκων Κατάρτισης και επιμόρφωσης.

Σήμερα: Δύο κόσμοι που προσπαθούν να έρθουν σε επαφή Ευρωπαϊκή παράδοση: Έμφαση στο εκπαιδευτικό υλικό και στις διαδικασίες αλληλεπίδρασης με αυτό. Αμερικάνικη παράδοση: Έμφαση στην επικοινωνία μαθητή και δάσκαλου και στις διαδικασίες αλληλεπίδρασης μαθητών μεταξύ τους και μεταξύ μαθητή και δάσκαλου.

Συμβατικό VS Σύγχρονο Σύστημα Εκπαίδευσης

Ρόλος του δασκάλου Η ευθύνη του προς τη διδακτική μάθηση περιορίζεται τυπικά. Αναβάθμιση Συμβουλευτικός Υποστηρικτικός Ενθαρρυντικός

Διαφοροποίηση των εννοιών Διδακτική Διδάσκοντα → Διδακτικό Υλικό Διδακτικό Υλικό Έντυπη μορφή Μαγνητική ή Ψηφιακή Μορφή Μάθηση Στα χέρια του διδασκομένου που λειτουργεί πιο αυτόνομα και ανεξάρτητα απ’ ότι στο παρελθόν Τάξη Ηλεκτρονική

Απαιτήσεις τηλεκπαίδευσης E-mail www Ηλεκτρονικές Ομάδες Συζητήσεων (news)

MOODLE

Μαρία Ι. Κουτσούμπα, 1η ΟΣΣ 2010

Φορέας της τηλεκπαίδευσης το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ) Προσφέρει προγράμματα σπουδών που συνδέονται με την απόκτηση διάφορων τίτλων σπουδών. Η ελεύθερη πρόσβαση των φοιτητών/τριών χωρίς εισαγωγικές εξετάσεις αλλά με κλήρωση, όταν υπάρχει αναντιστοιχία προσφοράς και ζήτησης. Εξ αποστάσεως εποπτείας, παρακολούθησης, συμβουλευτικής, επικοινωνίας και συνεργασίας (χρήση χρονοδιαγράμματος).

Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα βιβλίου και βιντεοδιάλεξης

Πλεονεκτήματα Το εκπαιδευτικό υλικό είναι πάντα και παντού διαθέσιμο αρκεί να υπάρχει σύνδεση με το Διαδίκτυο. Δεν απαιτεί οργανωμένους χώρους εκπαίδευσης. Είναι πλούσιο σε περιεχόμενο, περιεκτικό και δεν κουράζει τον εκπαιδευόμενο. Είναι εξαιρετικά αποτελεσματικό, όταν γίνεται με προηγμένο τρόπο παρουσίασης. Επιτυγχάνεται συμμετοχική μάθηση με ενεργούς αντί παθητικούς εκπαιδευόμενους.

Γίνεται τμηματοποίηση τόσο προσφέροντας δυνατότητες επαναχρησιμοποίησης και δημιουργίας κοινής βάσης με πολλά θέματα. Παραδίδεται με πολλούς τρόπους: Αυτοδιδασκαλία Ασύγχρονη συνεργασία Σύγχρονη διδασκαλία

Μειονεκτήματα Δεν υπάρχει η παραδοσιακή αλληλεπίδραση της Αίθουσας. Δεν υπάρχει η παραδοσιακή αλληλεπίδραση της Αίθουσας. Η τεχνολογία για τη δημιουργία ‘‘σύγχρονης’’ εκπαίδευσης είναι εξαιρετικά ακριβή. Η δημιουργία ψηφιακού περιεχομένου που να καλύπτει ανάγκες σε εξατομικευμένο επίπεδο είναι δύσκολη (από εκπαιδευτική σκοπιά) και δαπανηρή.

Mobile Learning An extension of e-learning (Brown 2005)

Από το e-learning στο m-learning και στο u-learning Το παιδαγωγικό πλαίσιο για εκπαίδευση μέσω κινητών συσκευών. Κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικών εφαρμο- γών m - learning σε 4 τύπους.

Mobile learning is a harbinger of the future of learning (Keegan 2002).

Η εξέλιξη του mobile learning! Mobile or Wireless Devices Smartphones, Tablet Pc’s, Laptops Web 2.0 technologies Blogs, Wikis, Twitter, Youtube. Social Networking Sites Facebook, MySpace

Mobile Learning “Learning across contexts” (Walker, 2006) “Wireless interactive learning devices” (Pea & Maldonado, 2006) “Just in time, just enough and just for me” (Peters, 2007)

Ubiquitous Learning (U - learning) “All students have access to a variety of digital devices and services, including computers connected to the internet and mobile computing devices, whenever and wherever the need them”, (van’t Hooft, Swan, Cook & Lin, 2007).

Comparisons and flow of e-learning, m-learning & u-learning.

M-Learning: Unique technological attributes Portability Social Interactivity Context Individuality (Klopfer & Squire, 2008)

M-Learing -> U-Learning Mobility enables ubiquitous learning by decreasing the “dependence on fixed locations for work and study, and consequently change the way we work and learn”, (Peters, 2007).

Transactional Distance Theory Presents definition of distance education which implies the separation of teachers and learners (Moore, 2007). Considered not only as geographical separation but also (and more importantly) as pedagogical concept (Moore, 1997).

A pedagogical framework: 4 types of mobile learning

Type 1: High Transactional Distance and Socialized Mobile Learning Activity 1) Learners: more psychological & communication space with their instructor or institutional support. 2) group learning or projects ->cummunicate, negotiate, collaborate. 3) learning materials delivered through mobile devices. 4) transactions between learners, instructor has minimal involvement in facilitating group activity.

Type 1 Example NetCalc App designed to help middle school students learn mathematics Play games in pairs Example: Match-My-Graph Other: MCSCL, Math MCSCL

Type 2: High Transactional Distance and Individualized Mobile Learning Activity 1) Individualized Learners: more psychological & communication space with their instructor or institutional support. 2) tightly structured content & resources. 3) control their learning process in order to master it. 4) interaction between individual learner and the content.

Type 2 Example Mobile learning for students in underserved areas. Mobile Technology to clinical training remote secondary hospitals in India. Synergy between Christian Medical College (India) & Tufts University School of Medicine (US).

Type 3: Low Transactional Distance and Socialized Mobile Learning Activity 1) Learners: less psychological & communication space with their instructor. 2) loosely structured instruction. 3) work together in group and try to achieve a common goal. 4) social interaction, negotiation, communication.

Type 3 Example Environmental Detectives (simulation platform) Role game: students as environmental engineers Investigate, collect samples, different variables programmed by the teacher

Type 4: Low Transactional Distance and Individualized Mobile Learning Activity 1) Learners: less psychological & communication space with their instructor. 2) loosely structured instruction. 3) individual learners interact directly with the instructor. 4) the instructor leads and controls learning -> meet individual learners’ needs while maintaining their independence.

Type 4 Example Mobile butterfly-watching and bird-watching learning system. Outdoor mobile learning activities. Match butterfly or bird they observe with photograph. Store and Send their notes to a server through wireless connection.

Conclusion Παρατηρήσαμε και συγκρίναμε τα χαρακτηριστικά του e-learning και του m- learning. Είδαμε πλατφόρμες e-learning και εφαρμογές m- learning. Παρατηρήσαμε 4 διαφορετικούς τύπους για εφαρμογές m-learning ανάλογα το παιδαγωγικό πλαίσιο στο οποίο εντάσσονται. Τελικά οι μελλοντικοί σχεδιαστές εφαρμογών για m-learning μπορούν να βοηθηθούν από τους 4 τύπους apps ώστε να σχεδιάζουν εκπαιδευτικές εφαρμογές πιο αποτελεσματικά!

Βιβλιογραφία A Pedagogical Framework for Mobile Learning: Categorizing Educational Applications of Mobile Technologies into Four Types ( Yeonjeong Park, Virginia Tech, USA) - http://www.eric.ed.gov/PDFS/EJ920735.pdf H συμβολή της Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης στην παροχή ίσων ευκαιριών στην εκπαίδευση και στην καταπολέμηση του κοινωνικού αποκλεισμού (Σπύρος Π. Θεμελής, Σ.Σιάπκα). Από το συμβατικό σύστημα εκπαίδευσης στην ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση του ΕΑΠ: μια δύσκολη μετάβαση (Γιώργος Μαυρογιώργος). Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση (Δ. Δουλγερίδης 2009). http://cminds.org/index.php?option=com_content&view= article&id=153&Itemid=153

Ερωτήσεις – Απορίες ?