Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Ρόλος της Πληροφορίας στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Advertisements

ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ : ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
Alexander Moore.
Η Μετρηση της Παραγωγικοτητασ των Εργαζομενων στα Logistics
1 “ Η Καινοτομία στα συστήματα παραγωγής.” Γενικός Γραμματέας Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Καθηγητής Γιώργος Τσιότρας.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT) Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
Μεταφορές και Logistics
Επιλογές Marketing & Logistics
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Εισαγωγή στην έννοια των Logistics
Επιλογές Marketing & Logistics
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
Τηλεματικές Εφαρμογές
Μεταφορές και Logistics
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT) Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ !!! ΒΙΚΟΣ ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
Διάγραμμα 10.1: Η εφοδιαστική αλυσίδα του μέλλοντος Εικονικά δίκτυα Βασισμένο στην πληροφορία Προσανατολισμένο στην αξία για τον πελάτη Αυριανό μοντέλο.
Logistics Διαχείριση Εταιρικού Κινδύνου & Μείωση Λειτουργικού Κόστους
Πωλήσεις Αγορά Καθυστερημένα εισερχόμενα Απαξιωμένο απόθεμα Χρόνος
Διάγραμμα 4.1: Ευέλικτη ή λιτή εφοδιαστική αλυσίδα;
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
1 Η έννοια της διανομής υλικών. 2 Επιχειρησιακή Εφοδιαστική (Business Logistics) Απόθεμα (Inventory) Μέσα μεταφοράς (transportation) Διεξαγωγή παραγγελιών.
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Ζαχαριάδου Κλειώ Εμμανουέλα (7717)
Λογιστική παρακολούθηση και αποτίμηση αποθεμάτων
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΔΕΑ.
Management – Διεθνείς τάσεις Κώστας Γαλανάκης Διδάκτορας Μηχανικός Συστημάτων Καινοτομίας και Σχεδίασης & Ανάπτυξης Νέων Προϊόντων.
MARKETING - TMHMA ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Αξιολόγηση Επιπέδου Εξυπηρέτησης Στόχος : Προσφορά ίσου ή κατά προτίμηση μεγαλύτερου από τον ανταγωνιστή ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος Προ-συναλλαγής Στοιχεία που αφορούν την προετοιμασία πριν τη συναλλαγή Συναλλαγή Στοιχεία που περιλαμβάνονται άμεσα κατά τη συναλλαγή.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος % κωδικών επί συνόλου κωδικών % αξίας επί συνολικών αγορών Α Β Γ Δεν είναι όλα τα προϊόντα το ίδιο.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Σχεδιασμός διαδικασιών
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ & ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  Διαθεσιμότητα των αποθεμάτων (δεν υπάρχει καμία αξία σε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία εάν δεν φτάσει στα χέρια του πελάτη) --- BAΣΙΚΟΣ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
1 Το Σύστημα της Διαρκούς Απογραφής Η Διαρκής Απογραφή είναι: –ένα λογιστικό σύστημα το οποίo επιτρέπει τη συνεχή παρακολούθηση της κίνησης των αποθεμάτων.
Αναπληροφόρηση από πελάτες με τη χρήση κατάλληλα διαμορφωμένου ερωτηματολογίου Μελέτη Περίπτωσης: ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΙΚΗ- ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ Ο.Ε. Επιβλέπων Καθηγητής:Δημήτριος.
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
Εφαρμογές και Διοίκηση των Πληροφοριακών Συστημάτων.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 2 η Ανάπτυξη της Στρατηγικής «Just in Time» στις Πωλήσεις ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ορισμοί.
Έννοια και τρόπος διαχείρισης του Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ)
Τακτικό Μάρκετινγκ Διανομή
Θεωρία και Πρακτική της Διοίκησης στο Δημόσιο τομέα
Kiosk & Retail.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Δυνατότητας επέκτασης της παραγωγικής κατεύθυνσης
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ Ι 4ο εξάμηνο ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Η έννοια της επιχείρησης
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
Κεφάλαιο 30 Διαχείριση κεφαλαίου κίνησης Αρχές
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT) Παραγγελίες και Αποθέματα Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής

Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής Αποθήκες και Απόθεμα Συνεχής παρακολούθηση και ομοιόμορφη ζήτηση. Περιοδική παραγγελία. Διαχείριση αποθέματος υπό συνθήκες αβεβαιότητος. Σύγχρονες μέθοδοι διαχείρισης αποθέματος (JIT) Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής

Συνεχής παρακολούθηση σε ομοιόμορφη ζήτηση Ομοιόμορφη ζήτηση δε σημαίνει σταθερή ζήτηση, επειδή υπόκειται σε εποχική διακύμανση. Συνάρτηση των ορίων του αποθέματος ανεφοδιασμού, των μεταβολών στη ζήτηση. Συστήματα διαρκούς απογραφής: Με ενημέρωση των εισαγωγών εξαγωγών μιας βάσης δεδομένων. Με οπτική αναγνώριση του ύψους προϊόντων στα ράφια. Με σύγκριση του βάρους των ραφιών με τα λογιστικά βάρη των αποθεμάτων. Με συνδυασμένη τακτική – περιοδική απογραφή, πέρα από τη φορολογική του τέλους του οικονομικού έτους. Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής

Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής Περιοδική παραγγελία Με βάση τις συμφωνίες με τους προμηθευτές. Με βάση τις προβλεπόμενες εκροές της αποθήκης προς τους πελάτες. Με βάση τη χωρητικότητα των αποθηκών. Με βάση τη χρηματοοικονομική δυνατότητα. Με βάση τις παρτίδες παραγγελίας – μεταφορών. Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής

Διαχείριση αποθέματος υπό συνθήκες αβεβαιότητος Στατιστική εκτίμησης των ορίων: Εκτίμηση της πιθανότητας εξάντλησης των αποθεμάτων. Εκτίμηση της πιθανότητας ακινησίας των αποθεμάτων. Αναθεώρηση των πιθανοτήτων με τα πραγματοποιηθέντα στοιχεία της κάθε φοράς νεώτερων ιστορικών δεδομένων. Απόδοση ποσοτικής διάστασης στο διαταρακτικό παράγοντα, ως προς τις μεταβολές στον ανταγωνισμό, τις μεταφορές, τα δεδομένα της οικονομίας, τα δεδομένα του κλάδου των προϊόντων, ακόμη και τα καιρικά φεινόμενα. Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής

Σύγχρονες μέθοδοι διαχείρισης αποθέματος (JIT) JIT = Just In Time (Μηδενισμός αποθεμάτων). Απαιτούνται: Βεβαιότητα ως προς τη διαθεσιμότητα των υποδομών μεταφοράς. Βεβαιότητα ως προς την έγκαιρη παράδοση εκ μέρους των προμηθευτών. Μακροχρόνιες συμφωνίες με προμηθευτές και πελάτες. Βεβαιότητα ως προς τη συνέπεια των μεταφορέων. Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής

Λιτή Διαχείριση (Lean Management) Αύξηση της ταχύτητας κυκλοφορίας των αποθεμάτων. Μείωση του δεσμευμένου κεφαλαίου, που επενδύεται σε αποθέματα. Μείωση των Ελαττωματικών συστατικών, τα οποία παραμένουν λιγότερο χρόνο στην αποθήκη. Βελτίωση της ποιότητας των προϊόντων. Βράχυνση του χρόνου διεκπεραίωσης παραγγελιών. Αύξηση της ικανοποίησης των πελατών, ως αποτέλεσμα έγκαιρων παραδόσεων. Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής

Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής Λήψη Παραγγελίας Αποτελεί το «πρόσωπο» της επιχείρησης και το κύριο στοιχείο της «εξυπηρέτησης του πελάτη». Είναι στοιχείο του Marketing, επειδή: Μπορεί να μετατρέψει τον αγοραστή σε πελάτη. Προωθεί τις πωλήσεις, με τους κατάλληλους χειρισμούς του παραγγελειολήπτη. Είναι η κύρια εξωτερική εικόνα της επιχείρησης στην αγορά. Είναι η κύρια πηγή πληροφόρησης της επιχείρησης για τις μεταβολές στις επιθυμίες των πελατών / καταναλωτών. Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής

Διεκπεραίωση Παραγγελίας Η διεκπεραίωση της παραγγελίας οφείλει να είναι: Ακριβής, ως προς το συμφωνημένο χρόνο, προκειμένου να ικανοποιήσει τον πελάτη. Ακριβής, ως προς τη σύνθεση των παραγγελθέντων προϊόντων, σε ότι αφορά την ποσότητα του καθενός. Συνεπής, ως προς την τιμή που γνωρίζει, ή έχει συμφωνήσει ο πελάτης. Συνεπής, ως προς τη δηλωθείσα διαθεσιμότητα αποθεμάτων. Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής

Διαχείριση Επιστροφών Για όλα τα επιστρεφόμενα εμπορεύματα δεν ευθύνεται ο αποστολέας, με τη νομική έννοια του όρου. Η διοίκηση της επιχείρησης πρέπει να διατυπώσει συγκεκριμένη πολιτική αποδοχής των επιστροφών, που να δίνει κατευθύνσεις: Για το είδος των πελατών από τους οποίους όλες οι επιστροφές θα γίνονται δεκτές, χωρίς αντίρρηση. Για το είδος της αντιμετώπισης των επιστροφών από τις υπόλοιπες κατηγορίες πελατών (περιστασιακοί, ύποπτοι, αφερέγγυοι, στενά συνδεδεμένοι με τους ανταγωνιστές κλπ). Για τον τρόπο της αποδοχής των επιστρεφομένων (αντικατάσταση, αναστροφή της πώλησης). Προσδιορισμός των χώρων αποθήκευσης των επιστροφών. Προσδιορισμός της τύχης των επιστρεφομένων (εκ νέου εισαγωγή στην παραγωγική διαδικασία, καταστροφή, διοχέτευση σε άλλες αγορές, διάλυση για χρήση των συστατικών). Τρόπος σύνδεσης των επιστροφών με τον όγκο πωλήσεων από τους παραγγελειολήπτες. Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής

Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής Διαχείριση Παραπόνων Τα παράπονα των πελατών είναι πάντοτε δικαιωματικά (αφού ο πελάτης έχει πάντα δίκαιο), δεν είναι όμως πάντοτε ορθά˙ πως επιτυγχάνεται ισορροπία; Ολόκληρη επιστημονική περιοχή˙ «Διαχείριση Πελατών» (CRM [Customer Relation Management]). Η διαχείριση παραπόνων ανήκει στο Marketing: Αποτελεί μέρος της εικόνας της επιχείρησης, όπως την προσλαμβάνουν οι καταναλωτές. Δημιουργεί σχέσεις πελατείας (εμπιστοσύνης). Αποτελεί στοιχείο εσωτερικού ελέγχου των πωλητών. Ανήκει και στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας, επειδή τα παράπονα αφορούν και: Την έγκαιρη και ακριβή παράδοση. Την ορθολογική μεταφορά. Τη διαδικασία παράδοσης (πχ στην κατοικία του πελάτη, την εκφόρτωση, την αναμονή για την άσκηση του δικαιώματος σύγκρισης με την παραγγελία). Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής