24ο ΑΤΟΜΙΚΟ & 10ο ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΣΣΠ 17 & 18 Μαρτίου 2012 Χώρος διεξαγωγής «Αρχοντικό της Ευτυχίας»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Αθλητισμός στο κυπριακό Δημοτικό Σχολείο
Advertisements

Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
Δασκάλες: Ολυμπία Κουκουμά
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Διασχολική ημερίδα αθλοπαιδιών και παιχνιδιών δεξιοτήτων Παγκύπριο συνέδριο Αθλητικές Εκδηλώσεις με όλους για όλους Λεμεσός, Νοέμβριος 2006 Χαράλαμπος.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
SPORT.
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «ΙΑΜΑΤΙΚΗ»
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Project Β’ Τετραμήνου Ομάδας Αθλητισμού και Εφήβων
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
ΑΠ Βεζυρίδης Θ. Γεωργιάδης Δ. Μπορομπόκα Στ. Χριστοπούλου Ε.
1 ο Σεμινάριο Παιδαγωγικής Επιμόρφωσης Διαιτητών Η Α.Ε.Π. “Ακαδημία των Σπορ”, η Ε.Σ.Σ.Π. και η Ε.Σ.Ο σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Α’/θμιας.
Συνεργασία με το Δημοτικό Κάμπινγκ Αλεξανδρούπολης
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
ΚΑΠΝΙΣΜΑ; ΌΧΙ ΕΜΕΙΣ! SİGARA MI? BİZDEN UZAK!
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο της Βεργίνας
<< EY AΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ>>
ΘΕΜΑ: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
9ο Γυμνάσιο Καλλιθέας «Μάνος Χατζιδάκις»
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ. Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΗΜΕΡΑ Τα τελευταία χρόνια τα σωματεία οργανώνουν τα τμήματα υποδομών δημιουργώντας ακαδημίες με νεαρούς επίδοξους.
Ανακοινώσεις για την εκδήλωση.
ΕΞΩΡΑΪΣΤΙΚΟΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ «O ΑΡΔΗΤΤΟΣ» Έτος ιδρύσεως 1927 Συγκρότηση Επιτροπών Φωτογραφίες-επιμέλεια: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΑΤΡΟΥ.
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
O ταν κάποιος σκέφτεται χωρίς να θέτει απαραβίαστα σύνορα σε θέματα που αφορούν τους ρόλους των δύο φύλων, μπορεί πιο εύκολα να φανταστεί έναν άνδρα να.
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
“ΛΥΣΙΑΣ 2012” 16ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός μέσω Internet.
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ «EUGENE DELACROIX» [ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ] Γενική Συνέλευση 8/10/2014 ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.
«Το Ελιξήριο των Χριστουγέννων» Δράση Προβολής Περιφερειακή Εφορεία Προσκόπων Αθηνών.
ΓΕΛ ΦΙΛΟΘΕΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
Grundtvig Learning Partnership Parents-School-Children: Learning by doing together Γονείς – Σχολείο – Παιδιά: Μαθαίνουμε μέσα από κοινές δραστηριότητες.
Περιεχόμενα 3.ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ 4.Σε ποιά περιοχή είναι η μόνιμη κατοικία σας;(1) 5.Σε ποιά περιοχή είναι η μόνιμη κατοικία σας;(2) 6.Έρχεστε πρώτη φορά.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
Η επίδραση της κουλτούρας των συνομηλίκων στα πλαίσια του σχολείου.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
PROJECT Β’ΛΥΚΕΙΟΥ Τμήμα β2 Υπεύθυνη καθηγητρια Πίτσου Διαμάντω ΠΕΟ4.01
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ Σχολικό έτος : Τμήμα : Β2 ΜΑΘΗΤΕΣ: Κακαργιάς Βαγγέλης Θηραίος Γιάννης Γιαννακόδημος Ηλίας.
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Τρόποι συλλογής πληροφοριών
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
΄Ερευνα Δράσης (Action Research)
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
ΜΕΤΑΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: 1/ θ Νηπιαγωγείο Φράγκα
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

24ο ΑΤΟΜΙΚΟ & 10ο ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΣΣΠ 17 & 18 Μαρτίου 2012 Χώρος διεξαγωγής «Αρχοντικό της Ευτυχίας»

Ευχαριστούμε όλους όσους βοήθησαν στη συμπλήρωση των ερωτηματολογίων, συμβάλλοντας στην αξιολόγηση της διοργάνωσης. Συμπληρώθηκαν 117 ερωτηματολόγια, τα ποσοστά είναι επί το πλήθος των απαντήσεων χωρίς τα κενά (υπάρχουν ερωτηματολόγια που ορισμένες ερωτήσεις δεν έχουν απαντηθεί).

Στοιχεία Αθλητή/τριας

Διαμονής

Αξιολόγηση Διοργάνωσης

Το 95% θεώρησε το παράβολο από μέτριο έως φθηνό με σχόλια να μην υπάρχει καθόλου παράβολο.

Αναφέρθηκε κυρίως η δυσκολία στο παρκινγκ, και ότι δεν υπήρχαν σαφείς οδηγίες στο site για την πρόσβαση στο χώρο. Δυσκολία αντιμετώπισαν κυρίως οι εκτός Πατρών Περιοχές (Ρίο, Ναύπακτος, κτλ)

Γενικότερα θεωρήθηκε ότι θα μπορούσε να είναι ακόμα πιο οικονομικές λόγω της μαζικότητας (κάτι που επιδιώκεται και από τους διοργανωτές).

Στα θετικά σχόλια ήταν οι πιο προσιτές τιμές, το καλύτερο σέρβις, οι καθαρές τουαλέτες. Στα αρνητικά ήταν κυρίως η μεγάλη καθυστέρηση έναρξης των αγώνων και μετά: θεωρήθηκε μικρός ο χώρος, συνωστισμός κατά την είσοδο στην αίθουσα των αγώνων και λίγη σκίαση στον εξωτερικό χώρο.

Ιδέες κριτική Συνοψίζονται τα εξής:  Διοργάνωση σε δημόσια αθλητική εγκατάσταση, δημόσιες αίθουσες, Πανεπιστήμιο Αμφιθέατρο.  Αυστηρή τήρηση των ωραρίων που αναγράφονται στην προκήρυξη.  Οι συμμετέχοντες και οι συνθέσεις να ολοκληρώνονται από την προηγούμενη μέρα και η πρώτη κλήρωση να είναι έτοιμη το πρωί.  Καλύτερη οργάνωση της Γραμματείας και σε μεγαλύτερο χώρο ώστε να αποφεύγεται ο συνωστισμός και οι καθυστερήσεις.  Οργάνωση στην έναρξη κάθε γύρου, να βρεθεί ένας τρόπος να μπαίνουν σταδιακά οι ομάδες.  Ενημέρωση με video wall ή προτζέκτορα για τα αποτελέσματα και τις κληρώσεις.  Να γίνονται ξεχωριστά για Δημοτικά, Νηπιαγωγεία (Α group) και Γυμνάσια Λύκεια (Β group).  Το ομαδικό να γίνεται με διαφορά μιας εβδομάδας με το ατομικό.  Ο χώρος της ψησταριάς δημιούργησε προβλήματα με τον καπνό στον εξωτερικό χώρο.

Τοπικό Σκάκι Α) Επαφή με το σκάκι

Παρατηρούμε ότι το σχολείο με το σκακιστικό σύλλογο έχει περίπου το ίδιο ποσοστό στο μερίδιο της διδαχής του αθλήματος.

Η αιτιολόγηση στο όχι είναι α) γιατί κάνει στο σχολείο και β) δεν υπάρχει αρκετός διαθέσιμος χρόνος

Β) Γνώμη των γονέων για το σκάκι Λόγοι για τους οποίους θέλετε να ασχοληθεί το παιδί σας με το σκάκι: (Συνοπτικά)  Παιχνίδι διασκεδαστικό πνευματικό στρατηγικής και φαντασίας  Μαθαίνει από τα λάθη του, χρησιμοποιεί το μυαλό του  Οργάνωση σκέψης, συνεργασία, άμιλλα, γνωριμία με άλλα παιδιά, βελτιώνει την προσωπικότητα του παιδιού  Του αρέσει  Πνευματική εξάσκηση, πειθαρχία, αυτοσυγκέντρωση, κοινωνικοποίηση αγωνίζεται με κανόνες  Το πιο έξυπνο άθλημα  Ατομική και συλλογική προσπάθεια  Αυτοέλεγχος, νέοι δρόμοι σκέψης  Μαθαίνει να υπολογίζει και να σκέφτεται, συντονισμός κινήσεων, ανταγωνιστικότητα.  Διεξοδική σκέψη και εξοικείωση με τη διαχείριση νίκης και ήττας  Επιμονή και αυτοσυγκέντρωση σε ένα στόχο

Γ) Αξιολόγηση τοπικού σκακιού

Σχολείο εννοούν το δάσκαλο σκακιού. Στο «άλλο» αναφέρονται οι φίλοι και ο σύλλογος γονέων στο σχολείο.

Παρατηρήσεις  Περισσότερη ενημέρωση, στις μικρές ηλικίες και στα σχολεία  Περισσότερες ώρες σκάκι στο σχολείο  Υπάρχουν δύο καλά σκακιστικά site ΣΟΠ και ΕΣΣΠ  Η ΕΣΣΠ πρέπει να αναλάβει μια καμπάνια διάδοσης του σκακιού στα σχολεία και στο δήμο πιθανά με κάποιες εκδηλώσεις σε συνεργασία με άλλους  Βελτίωση της διοργάνωσης, ευχαριστώ για την ευκαιρία έκφρασης  Συγχαρητήρια για τους διοργανωτής, το φυλλάδιο να συμπληρώνεται στο τέλος της διοργάνωσης  Αφού οι δηλώσεις συμμετοχής γίνονταν από την Παρασκευή καλό θα ήταν να υπάρχει ένας υπεύθυνος για κάθε σχολείο ώστε στις 9 να ξεκινήσουν οι αγώνες.  Να μην γίνεται επαλήθευση των συμμετοχών από τα σχολεία, απλά ενημέρωση από τον ίδιο τον δάσκαλο (ο κάθε υπεύθυνος σχολείου ξέρει και έχει τις καταστάσεις) έτσι δεν θα έχουμε καθυστέρηση  Δεν έχουμε συμμετέχει σε διοργανώσεις της ΕΣΣΠ, το Αγρίνιο που διαμένουμε προσωρινά έχει ελάχιστη δραστηριότητα με αποτέλεσμα την ανυπαρξία σκακιστικού συλλόγου