ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ Ά ΚΕΔΔΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η σχέση των εφήβων με το Διαδίκτυο: Χρήση, κίνδυνοι και στάση γονέων
Advertisements

Όλοι γνωρίζουμε ότι το διαδίκτυο αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο δουλειάς, διασκέδασης και επικοινωνίας. Υπάρχει όμως και η επικινδυνότητά του και δεν.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Οι μαθητές/τριες του ΣΤ1
 Διαδικτυακές υπηρεσίες που επιτρέπουν: 1. δημιουργία ενός δημόσιου ή ημι-δημόσιου προφίλ μέσα σε ένα οριοθετημένο σύστημα 2. δημοσιοποίηση ένας κατάλογου.
Facebook Ο 19χρονός Mark Zuckerberg ίδρυσε το facebook ως μέλος του πανεπιστημίου του Harvard. Αρχικά δικαίωμα συμμετοχής είχαν μόνο οι φοιτητές του Harvard.
Παρουσίαση λειτουργίας εφαρμογής extra Διαχείριση Ταμείου
Quiz για το διαδίκτυο !.
Το νέο Twinspace Η συνεργατική πλατφόρμα του etwinning, εργαλείο για την κοινωνική δικτύωση την επικοινωνία των εκπαιδευτικών και τη διαχείριση ενός έργου.
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες: Επεξεργασία φιλμ Επίπεδο γνώσεων: Προχωρημένοι χρήστες.
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Το ΔιαδΙκτυο στη ζωΗ μαΣ
FACEBOOK ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕ ΤΑ
Υπεύθυνοι καθηγητές: Δεμιτσάνη ς Ευάγγελος Μαρινάκη Μαρία.
ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ FACEBOOK ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ 1ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Λιζέτ Γκούντα-Καραμπίνα,
Διαγωνισμός Saferinternet ο Πανευρωπαϊκό βραβείο 1ο Πανελλήνιο Βραβείο ηλικιακή ομάδα Διαγωνισμός Saferinternet ο Πανευρωπαϊκό βραβείο.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Μην παίρνεις τίποτα ως δεδομένο… …Σκέψου πιο…προσωπικά!!!
Πόσο συχνά χρησιμοποιείς το διαδίκτυο;. Για ποιό λόγο χρησιμοποιείς το διαδίκτυο;
Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΗΛ. ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΑΣΦΑΛΗΣ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Ημέρα ασφαλούς διαδικτύου
Chat rooms και παρενόχληση ανηλίκων στο διαδίκτυο από αγνώστους
H ηλεκτρονική παρενόχληση (cyberbullying) είναι η επιθετική συμπεριφορά από πρόθεση με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων. Τέτοιου είδους συμπεριφορές μπορεί.
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
Συγγραφείς: Βερόνικα Σαμαρά & Γεώργιος Κορμάς Εικονογράφηση των ιστοριών από τα παιδιά του:
Σεξουαλική παρενόχληση μέσω διαδικτύου και παιδική αποπλάνηση
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
Λύνοντας σταυρόλεξο μαθαίνουμε για την ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
ΘΕΜΑ : Υπάρχουν εξαρτημένοι χρήστες του διαδικτύου ; Ποιοι μπορούν να θεωρηθούν εξαρτημένοι από το διαδίκτυο, ποια είναι τα συμπτώματα, ποιες οι αιτίες.
Ασφαλή χρήση διαδικτίου ΓεωργίακαιΈλενα. Δεν αποκαλύπτω ποτέ προσωπικές λεπτομέρειες στο διαδίκτυο Δεν αποκαλύπτω σε κανέναν, ούτε και στους καλύτερους.
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ
Ημερίδες Ασφαλούς Πλοήγησης 04/11/2011 Ημερίδες Ασφαλούς Πλοήγησης 04/11/2011 Ημερίδες Ασφαλούς Πλοήγησης CYBER CRIME UNIT.
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ  Φυσικό Περιβάλλον  Τοξικοί κίνδυνοι στα Σχολεία  Διατροφή και Κυλικείο  Συνέπειες Σχολικής.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΑΞΗ Β’ Έρευνα Συμπεριφοράς – Στάσης Θέμα: «Νέοι και Διαδίκτυο – Εθισμός» Χρόνος διεξαγωγής:
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΒΕΛΙΝΑ ΓΕΩΡΓΟΥΣΗ ΦΕΝΙΑ ΚΑΛΙΑΚΑΤΣΟΥ =] ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ «Ασφάλεια στο διαδίκτυο». 6/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΛΟΠΙΟΥ Ε ΚΑΙ ΣΤ ΤΑΞΕΙΣ « Ο εαυτός μου στο διαδίκτυο / Σερφάρω σε «ασφαλή νερά»-Πληροφορούμαι,
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Παραδοσιακά Παιχνίδια
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Εθισμός στην Τεχνολογία
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
29ο Δημοτικο Σχολειο Θεσσαλονικησ
Ασφάλεια στο διαδίκτυο!!!
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Δραστηριότητες και εξάρτηση στην εφηβεία
Διαδίκτυο : κίνδυνοι και τρόποι αντιμετώπισης
ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΜΕΣΑ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ
περιεχόμενα ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΙΟ1 ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΙΟ;
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Ένα κουίζ για την ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
του διαδικτύου Η ασφάλεια ΛΕΟΝΤΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ:
Μαθητικο ςυνεδριο-καλες πρακτικες πληροφορικης
ΑσφαλΗσ ΧΡΗΣη των ιστοσεΛΙδων κοινωνικΗς δικtΥωσης
Ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ Ά ΚΕΔΔΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 2310 365013 ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ : ΠΙΓΚΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ Κοινωνική Λειτουργός Επιστημονική Συνεργάτιδα του Προγράμματος ΑΡΙΑΔΝΗ Για την ασφάλεια στο διαδίκτυο Ά ΚΕΔΔΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 2310 365013 20 Νοεμβρίου 2013

 Μάθηση  Άμεση επικοινωνία  Διασκέδαση Το διαδίκτυο είναι χρήσιμο εργαλείο γιατί μας προσφέρει:  Μάθηση  Άμεση επικοινωνία  Διασκέδαση Εξ αποστάσεων εργασία Συναλλαγή με το δημόσιο Ηλεκτρονικές αγορές Έργο των μαθητών του 8ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης

Αλλά υπάρχουν … κίνδυνοι Αλλά υπάρχουν … κίνδυνοι  Κλοπή προσωπικών δεδομένων  Cyberbullying –Ηλεκτρονική παρενόχληση  Grooming- αποπλάνηση  Εθισμός /εξάρτηση Τα πιο σημαντικά προβλήματα που ενδέχεται να προκύψουν στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης σε σχέση με τους ανηλίκους είναι τα εξής: Κακή χρήση προσωπικών δεδομένων Τα παιδιά δίνουν πολλά στοιχεία στο προφίλ τους: τηλέφωνα, διευθύνσεις, στοιχεία της οικογένειας κ.λπ. που μπορεί να οδηγήσουν στον εντοπισμό τους στο φυσικό κόσμο. Ιδιαίτερο ζήτημα αποτελεί η δημοσίευση φωτογραφιών, καθώς είναι ιδιαίτερα εύκολο να παραποιηθούν και να κυκλοφορήσουν αλλαγμένες στο Διαδίκτυο. Grooming Παιδόφιλοι εμφανίζονται ως ανήλικοι για να προσεγγίσουν παιδιά στις ιστοσελίδες αυτές. Παρενόχληση Η ανωνυμία που προσφέρεται σε αυτούς τους ιστοχώρους δίνει τη δυνατότητα σε πολλούς να εκτοξεύουν απειλές και να παρενοχλούν συστηματικά ορισμένα άτομα. Κλοπή ταυτότητας Αφορά τη δημιουργία ενός ψεύτικου προφίλ από ένα άτομο που προσποιείται ότι είναι κάποιο άλλο με στόχο να παρενοχλήσει στη συνέχεια άλλα μέλη του ιστοχώρου, ή την κλοπή κωδικών ενός μέλους του ιστοχώρου με τον ίδιο σκοπό. Αξιοπιστία περιεχομένου Όπως σε κάθε άλλη ιστοσελίδα, έτσι και εδώ πολλές πληροφορίες που δημοσιεύονται ενδέχεται να είναι παραπλανητικές ή λανθασμένες. Επίσης, μεγάλη προσοχή πρέπει να δοθεί σε γκρουπ που δημιουργούνται στους ιστοχώρους κοινωνικής δικτύωσης και που αφορούν ρατσιστικές, εξτρεμιστικές ή άλλου είδους επιβλαβείς ομάδες (μίσους, κατά των ζώων, παρα-θρησκευτικές, κ.λπ.).

Υπηρεσίες Κοινωνικής Δικτύωσης - Υπηρεσίες Κοινωνικής Δικτύωσης - Το Facebook ξεκίνησε στις 4/2/2004 από το φοιτητή Mark Zuckerberg. Κατά τον ιδρυτή του, στόχος του είναι να δώσει τη δύναμη στους χρήστες του να μοιραστούν κοινές εμπειρίες και έναν κόσμο ανοιχτό και συνδεδεμένο. Σήμερα έχει πάνω από 500 εκ. ενεργούς χρήστες παγκοσμίως που το χρησιμοποιούν για να επικοινωνήσουν και να μοιραστούν πληροφορίες με άλλα πρόσωπα. Το Facebook ξεκίνησε στις 4/2/2004 από τον Mark Zuckerberg, φοιτητή του πανεπιστημίου του Harvard. Κατά τον ιδρυτή του, στόχος του είναι να δώσει τη δύναμη στους χρήστες του να μοιραστούν κοινές εμπειρίες και έναν κόσμο ανοιχτό και συνδεδεμένο. Σήμερα έχει πάνω από 500 εκ. ενεργούς χρήστες παγκοσμίως που το χρησιμοποιούν για να επικοινωνήσουν και να μοιραστούν πληροφορίες με τα πρόσωπα που τους ενδιαφέρουν περισσότερο σε δίκτυα που σχετίζονται μέσω πανεπιστημίων, θέσεων απασχόλησης ή γεωγραφικών περιοχών.

Οι φίλοι στο  Πόσους φίλους έχει το παιδί σας στο facebook;  Από αυτούς πόσους γνωρίζει στον πραγματικό κόσμο;  Πόσοι από αυτούς θα μπορούσαν να είναι ληστές , κακοποιοί;  Πως είναι σίγουρο ότι αυτός που μιλάει είναι αυτός που του λέει

Ποιος είναι ο Γιάννης Μαυρογιάννης; Οι φίλοι στο Ποιος είναι ο Γιάννης Μαυρογιάννης;

Φίλοι Η εταιρία Sophos δημιούργησε πριν από μερικά χρόνια ένα προφίλ για τον ‘Freddi Staur’ Στα 200 «friend requests» που έστειλε: 87 από τους 200 χρήστες απάντησαν στον Freddi, με τους 82 από αυτούς να δίνουν προσωπικές πληροφορίες (41%). Το 72% αποκάλυψε μια ή περισσότερες ηλεκτρονικές διευθύνσεις. Το 84% έδωσε την πλήρη ημερομηνία γέννησης. Το 87% παρείχε στοιχεία σχετικά με την μόρφωση και εργασία του. Το 78% έδωσε τη διεύθυνσή του. Το 23% έδωσε το τηλέφωνό του. Το 26% έδωσε το «όνομά» του στο MSN. Στις περισσότερες περιπτώσεις, ο Freddi μπόρεσε να αποκτήσει πρόσβαση στις φωτογραφίες της οικογένειας και των φίλων, σε πληροφορίες σχετικές με χόμπυ, αγαπημένες ασχολίες, και άλλα προσωπικά δεδομένα. Είναι βασικό να γνωρίζουμε πως μπορούμε οποιαδήποτε στιγμή να διαγράψουμε κάποιο «φίλο» από την λίστα μας, χωρίς μάλιστα το άτομο αυτό να ενημερωθεί για αυτό.

Προστατεύω το παιδί μου το συμβουλεύω να κρατά αντίγραφα των συνομιλιών που το έφεραν σε δύσκολη θέση Υπάρχει η δυνατότητα αποθήκευσης των συνομιλιών: Μέθοδος 1 – Αποθήκευση της συζήτησης Πηγαίνετε στο Μενού «Φάκελος». Εάν έχετε αγγλικό μενού, τότε κάντε κλικ στο «File». Επιλέξτε «Αποθήκευση ως». Εάν έχετε αγγλικό μενού, επιλέξτε «Save as».   Μέθοδος 2 – Αντιγραφή της συζήτησης Επιλέξτε το κείμενο της συζήτησης, πατώντας συγχρόνως τα πλήκτρα CTRL + C. Πηγαίνετε σε ένα πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου (π.χ. Word), και δημιουργήστε ένα νέο αρχείο. Πατήστε συγχρόνως τα πλήκτρα CTRL + V για να αντιγράψετε τη συζήτηση. Σώστε το αρχείο που δημιουργήσατε ή εκτυπώστε το. Μέθοδος 3 – Εκτύπωση της οθόνης Πατήστε το πλήκτρο «PrtScn» στο πληκτρολόγιο σας (δηλαδή «Print Screen»). Ανοίξτε ένα πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου ή επεξεργασίας γραφικών και εικόνων. Πατήστε συγχρόνως CTRL + V για να αντιγράψετε την οθόνη. Σώστε το αρχείο που δημιουργήσατε ή εκτυπώστε το.

Παιχνίδια  όταν το παιδί μας παίζει στον υπολογιστή : Παιχνίδια  όταν το παιδί μας παίζει στον υπολογιστή : Περνάει καλά !!!! Βελτίωνει τον οπτικοκινητικό συντονισμό (συντονισμό των χεριών με τα μάτια). Αυξάνει την ικανότητα αντίληψης και εντοπισμού ακόμη και των πιο μικρών διαφορών στην αντίθεση (contrast) και την φωτεινότητα της οθόνης. Αυξάνει την διακριτική ικανότητα των αποχρώσεων του γκρι.

Παιχνίδια  Είναι εθιστικά Παιχνίδια  http://www.youtube.com/watch?v=0vKpfxHU6oc Είναι εθιστικά  Απομακρύνουν από το πραγματικό κοινωνικό περιβάλλον  ‘’Τρώνε’’ όλο τον ελεύθερο χρόνο  Προκαλούν πονοκεφάλους - μειώνουν τον ύπνο και πέφτει η σχολική επίδοση  Αμελείται η προσωπική υγιεινή  Απομακρύνουν τα παιδιά από τους ανθρώπους που αγαπούν  Χάνουν την ευχαρίστηση για άλλα ενδιαφέροντα.

Παιχνίδια   Εξασφαλίζουμε ότι δεν δίνουν προσωπικές πληροφορίες στους διαδικτυακούς συμπαίκτες τους.  Δεν τους συναντούν στον φυσικό κόσμο.  Μας Αναφέρουν συμπεριφορές που τους ενοχλούν.  Διασφαλίζουμε τα παιδιά μας από ακατάλληλα παιχνίδια με το σύστημα «PEGI- Pan European Game»

Χαρακτηρισμός περιεχομένου (Σύστημα PEGI)

Παράδειγμα αναζήτησης ετικετών PEGI

Φωτογραφία και διαδίκτυο με ασφάλεια  Πόσο μπορεί να μείνει μια φωτογραφία στο διαδίκτυο ;  Πόσοι μπορούν να τη δουν;  Πόσοι μπορούν να την –παραποιήσουν ;  Τι αναγνωρίζεται από την φωτογραφία που «ανέβασε»;  Είναι μόνος /η  Τι πληροφορίες δίνει και τι σχόλια κάνει ; Απαγορεύονται φωτογραφίες σε….

Ο Εθισμός που εγκλωβίζει.... Ορίζεται, όπως και σε κάθε άλλη μορφή εξάρτησης, ως απώλεια ελέγχου

Ενδείξεις εθισμού.... Μείωση της λειτουργικότητας του ατόμου, παραμέληση προσωπικής φροντίδας και υγιεινής, απώλεια ύπνου, ενδοοικογενειακές συγκρούσεις, και συνέχιση της χρήσης ακόμη και μετά τη συνειδητοποίηση της μειωμένης λειτουργικότητας, o χρήστης λέει ψέματα σε κοντινά πρόσωπα σχετικά με το χρόνο ενασχόλησης στο διαδίκτυο.

Ενδείξεις εθισμού.... Αδιαφορία για πράγματα που τον / την ευχαριστούσαν. Πονοκέφαλοι – ημικρανίες Μυοσκελετικές παθήσεις Διατροφικές διαταραχές Ξηρότητα οφθαλμών Κατάθλιψη, χαμηλή αυτοεκτίμηση, αυτοκτονικός ιδεασμός Διαταραχές του ύπνου και αλλαγή των συνηθειών ύπνου

Διαδίκτυο και γονέας.... τι κάνω, ως γονιός, για να βοηθήσω το παιδί μου να αποφύγει την πιθανότητα εξάρτησης;

Ατυχής επιλογή ο αποκλεισμός καθώς..... τα παιδιά έρχονται σε επαφή με το διαδίκτυο μέσα από: Σχολείο Σπίτι Φίλους Βιβλιοθήκες Κέντρα νεότητας Internet café Συσκευές κινητής τηλεφωνίας

Πρόληψη της εξάρτησης από το διαδίκτυο Συζητήστε με τα παιδιά από μικρή ηλικία για το διαδίκτυο και τους κανόνες ασφαλούς χρήσης Συζητήστε με τα παιδιά για τα οφέλη και τους κινδύνους του διαδικτύου Αφιερώστε χρόνο για να μάθετε πώς δουλεύει το διαδίκτυο. Διερευνήστε τα chat rooms στα οποία το παιδί είναι μέλος

Αλλά κυρίως.... Καθορίστε κανόνες για τη χρήση του διαδικτύου όπως κάνετε και για τις υπόλοιπες συμπεριφορές του παιδιού. Μάθετε στο παιδί να παίρνει σωστές αποφάσεις και αυξήστε την περιοχές υπευθυνότητας καθώς το παιδί μεγαλώνει

Αλλά κυρίως.... 800 11 800 15/11 help@saferinternet.gr. Μην απαγορεύετε κάτι έτσι απλά αλλά εξηγήστε τους λόγους Προβληματιστείτε γιατί το παιδί εστιάζει όλη την ύπαρξη του σε φανταστικούς κόσμους και δε βρίσκει νόημα στην καθημερινή ζωή ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΙΟΥ www.safeline.gr

Αλλά Κυρίως…. …να θυμόμαστε , ότι η αποτελεσματικότερη προστασία από ανεπιθύμητες καταστάσεις και κινδύνους είναι η καλή επικοινωνία με τα παιδιά μας.

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΙΟΥ www.safeline.gr 800 11 800 15/11 help@saferinternet.gr.

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΙΟΥ www.safeline.gr Σας ευχαριστώ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΙΟΥ www.safeline.gr 800 11 800 15/11 help@saferinternet.gr.