Η ενδυμασία από τα τέλη του 15ου έως τις αρχές του 19ου αιώνα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ενδυμασία - Μόδα ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Advertisements

Παραδοσιακό φόρεμα της Κρήτης Το παραδοσιακό φόρεμα για τα άτομα
ΑΡΧΑΙΑ ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ Ερατώ Αϊδίνη Χρύσα Βουλιστιώτη Κωνσταντίνος Κονδύλης Εύη Ξουρή Θεοδώρα Τελάκη.
ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ - ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ
ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΜΙΝΩΙΤΩΝ Οι πληροφορίες που διαθέτουμε για το μινωικό ένδυμα προέρχονται από ένα πλήθος τοιχογραφικών παραστάσεων, από τα ενδύματα των ανθρωπόμορφων.
ΜΟΔΑ-ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ.
ΚΡΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ 80’s Πολλές μορφές από τα τέλη του 1970 παραμένουν μόδα στις αρχές του Στη δεκαετία του 1970, η σιλουέτα της μόδας τείνει.
Η ΜΟΔΑ ΤΟΝ 20Ο ΑΙΩΝΑ.
Φορέματα σε Α γραμμή (1950).
Από της δεκαετία του 1920 έως τη δεκαετία του 1930.
Η ΜΟΔΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ
Κατερίνα Σαντοριναίου
«Αξεσουάρ – το συμπλήρωμα της ενδυμασίας»
Το Λαογραφικό Μουσείο Μακεδονίας Θράκης στη Θεσσαλονίκη
Αντίληψη της ομορφιάς Μόδα και περιποίηση
Ρώμη Βυζάντιο Μεσαίωνας
ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ 18ος - 19ος αιώνας.
Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ, Στην τεχνη & στον πολιτισμο
Η ενδυμασία στο Βυζάντιο
Ράλλειο Λύκειο Πειραιά
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΕΝΔΥΣΗ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ
Η ενδυμασία στην Αρχαία Ρώμη
Ενδυμασιεσ αρχαιων Ελληνων
ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΙΜΗ ΕΠΟΧΗ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΕΝΔΥΜΑΣΙΕΣ
H γυναικεία ενδυμασία κατά την εποχή του χαλκού
Ένδυση στα χρόνια του Βυζαντίου
Η εξέλιξη της ενδυμασίας στην αρχαία Ελλάδα
Το μακιγιάζ από την αρχαία εποχή έως και σήμερα…
ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
«Η σημασία και η συμβολική γλώσσα της ενδυμασίας»
Κρητικές Παραδοσιακές Φορεσιές
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΦΟΡΕΣΙΕΣ
“Η μόδα στη ζωή μας” Η μόδα είναι ένα πολυσύνθετο φαινόμενο που καθρεπτίζει τις εξελίξεις μιας κοινωνίας σε μια ιστορική περίοδο. Ο ρόλος της είναι να.
Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ
ΑΝΑΘΕΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ & ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
ΝΕΟΣ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ Ν: 4067/2012 Εισήγηση 2 ΜΑΡΑ ΣΟΦΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ 4 ο Πακέτο Σημειώσεων Εισηγήτρια : Δοξαστάκη Κάλλια 4 ο Πακέτο Σημειώσεων Εισηγήτρια : Δοξαστάκη Κάλλια.
Το νέο ευρωπαϊκό ρυθμιστικό πλαίσιο για τα στεγαστικά δάνεια και οι αλλαγές που θα επιφέρει στο ισχύον ρυθμιστικό πλαίσιο Μάρτιος 2016 Χριστίνα Λιβαδά.
Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ
ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ.
Διερευνητική εργασία Α’ Λυκείου Ενδυμασία-Ταξίδι στο χρόνο κομμάτι: -μοντέρνο κοστούμι -ρούχα της δουλειάς.
ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Εισηγητές: - Κωνσταντίνος Μπλάγας, Δ/νων Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ - Καλλιόπη Παπαδοπούλου, Νομική Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ.
«Διγλωσσία και Εκπαίδευση» Διδάσκων: Γογωνάς Ν. Φοιτήτρια: Πέτρου Μαρία (Α.Μ )
Διδακτική της Πληροφορικής Εισαγωγή στις βασικές έννοιες 2016.
Η ενδυμασία και η μόδα στο βυζάντιο Ιστορία Β΄ Γυμνασίου Κεφ.Ε΄.1.
ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ Η ΜΟΔΑ ΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ
Π.Γ.Ε.Σ.Σ ΚΑΡΝΑΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΣΕΛΙΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Α-Δ.
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗΣ Αποφάσεις Βάσει Οριακής & Πλήρους Κοστολόγησης Α.Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΟΡΙΑΚΗΣ.
Η ενδυμασία στα χρόνια της Ωραίας Ελένης
Η ΊΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΟΊΚΟΥ COCO CHANEL. Το 1910 ανοίγει ένα μαγαζί με καπέλα με το όνομα «Chanel Modes» και γνώρισε τεράστια επιτυχία όταν μία σταρ του θεάτρου.
Μεταναστευτικό και Προσφυγικό ζήτημα Η κατάσταση σήμερα ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΑΝΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΝΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΣΧΙΖΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ.
1 Εμπορικό και Οικονομικό Δίκαιο Εμπορική Ιδιότητα Παππά Βιβή Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Λαϊκή τέχνη Η γυναικεία φορεσιά Οι γυναίκες της Καλύμνου χεροδύναμες κι εργατικές ξέρουν να υφαίνουν στους εργαλειούς μόνες τους τα μάλλινα πολύχρωμα χράμια,
Ποδήλατο Νικόλας Μ. 1 ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης ΑΠΘ Σχολικό Έτος Τάξη ΣΤ ’2.
Ηγέτες της Αναπηρίας του Αύριο
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΟΔΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ
Αρχαίο Ελληνικό θέατρο
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΙΛΚΙΣ
Μόδα στον Ινδουισμό Μια εργασία για το μάθημα του Project από τους μαθητές: Νικολόπουλο Αχιλλέα, Παπία Θανάση, Πλάτανο Φώτη και Πούλιο Ηλία Π.Π.ΓΕΛ ΠΑ.ΜΑΚ.
ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ
Η σχέση της ενδυμασίας με τη χειραφέτηση της γυναίκας
FASHION.
Σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Απο τον φιλιππο β΄ στα Ελληνιστικα βασιλεια
Сучасная беларуская мова
Ευρωπαϊκή Πολιτική για τη Γνώση
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΑΣΚΟΥΜΕΝΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ενδυμασία από τα τέλη του 15ου έως τις αρχές του 19ου αιώνα

Αναγεννησιακή ενδυμασία (1480-1450) Ιταλία: ενδύματα από χρυσό και ασήμι Άνδρες : ρούχα με πιέτες, άσπρο λινό πουκάμισο, καπέλα ή μικροί σκούφοι Γυναίκες : χάντρες στο κεφάλι, ηλικιωμένες μαντήλια Γερμανία : χρωματιστά υφάσματα το ένα πάνω στο άλλο για την πρόσθεση φάρδους στο σώμα Ισπανία : γεωμετρικές φόρμες στα ρούχα (σφαίρα ,κώνος ,κύκλος),πλισεδωτός γιακάς, κορσές, κρινολίνο, ενδυμασία με κύριο χρώμα το χρυσό τις χάντρες και τις πολύτιμες πέτρες

Το 1490 το πνεύμα της αναγέννησης επηρέασε τη μόδα Το 1490 το πνεύμα της αναγέννησης επηρέασε τη μόδα. Παρατηρείται μία δόση υπερβολής στους αστούς και τους εμπόρους η οποία δήλωνε την οικονομική ισχυρότητα των παραπάνω.

Η ενδυμασία αποτελούνταν από: Ακριβά κοσμήματα και γουναρικά που επιδείκνυαν την επιτυχία και τον ανταγωνισμό . Στις Βόρειες ευρωπαϊκές χώρες επικρατούσαν περισσότερο τα ρούχα με παραγεμισμένα μανίκια, τα ντουπλέτ και οι μακρυές κάλτσες. Πλούσιοι άνδρες: μανδύες με φαρδείς ώμους , επίπεδα καπέλα Η Ιταλία δεν προχώρησε στον τομέα της ενδυμασίας όσο ο Βορράς ενώ η Αγγλία και η Γαλλία υιοθετούσαν το μεσαιωνικό στυλ. Ακραίες βελτιώσεις στο ντύσιμο έγιναν από τους Γερμανούς.

Μόδα κατά τον 16ο αιώνα Κατά το 2ο μισό του 16ου αιώνα η μόδα αλλάζει στον κόσμο και ιδιαίτερα στην Ισπανία. Οι άνδρες φορούν φουφούλες και ζακέτες με ψηλή λαιμόκοψη στην οποία αργότερα προστέθηκε εντυπωσιακό κολάρο που φορέθηκε και από τα δύο φύλλα.

Κοινά ενδυματολογικά χαρακτηριστικά όλων των χωρών το 16ο αιώνα Πλούσια, βαριά υλικά σε μεγάλες ποσότητες στα ρούχα Μεγάλα μανίκια Εφαρμοστά ενδύματα Κάλυψη των κεφαλιών σε γυναίκες και άνδρες Τονισμός της μέσης από τις γυναίκες με στενά κορσάζ ή κορσέδες ενισχυμένους από ξύλο ή μέταλλο(οι οποίοι συχνά δημιουργούσαν προβλήματα στο σώμα) Τοποθέτηση κρινολίνου με ενσωματωμένους ξύλινους δακτυλίους κάτω από τα φορέματα που προσέδιδε σχήμα καμπάνας στο ένδυμα Παραλλαγές του κασκέτου με γείσο στους άνδρες Κάλυψη των μαλλιών από τις γυναίκες με κάποιου είδους φακιόλι Τα χρώματα ήταν έντονα, συχνά σκοτεινά και επικρατέστερα ήταν το μαύρο βελούδο και το λευκό λινό ύφασμα

Η μόδα τον 17ο αιώνα Η μόδα μεταβάλλεται στο 1ο μισό του 17ου αιώνα. Οι πλούσιοι αντιγράφουν τους Γάλλους και η γαλλική αυλή γίνεται παράδειγμα στην Ευρώπη. Τα ρούχα ιππασίας αποτελούνται από μπότες, σπιρούνια και καπέλα με φτερά. Τα γυναικεία ρούχα γίνονται πιο στενά και συντηρητικά και οι φούστες γίνονται πιο φουσκωτές στο πίσω μέρος. Το 1660 το ντύσιμο ανδρών και γυναικών είναι παρόμοιο. Οι προτεστάντες φορούσαν πιο αυστηρά ρούχα, ήταν δηλαδή αντίθετοι της γαλλικής μόδας. Η ενδυμασία των πλούσιων εμπόρων ήταν απλή, σχεδόν πάντα στα μαύρα.

Χαρακτηριστικά ενδυμασίας της γαλλικής αυλής Ρούχα φτιαγμένα από μετάξι Φαρδιά ανδρικά πανωφόρια με σκληρό ύφασμα και μεγάλα μανικέτα Περούκες Τα μαλλιά μαζεύονταν ψηλά, πάνω από φουσκωτά μαξιλαράκια, που προκαλούσαν πονοκεφάλους. Η κόμμωση συμπληρωνόταν από στολίδια που τοποθετούσαν στην κορυφή. Επιπλέον δεν έλυνα καθόλου τα μαλλιά τους και αυτό είχε ως αποτέλεσμα τν συχνή εμφάνιση ψύλλων και ψειρών. Τα αγγλικά ρούχα ήταν πιο απλά, σε κομψή μορφή

Χαρακτηριστικά ενδύματα και κομμώσεις της εποχής

Η μόδα κατά την περίοδο της γαλλικής επανάστασης (1780-1800) Η γαλλική επανάσταση ήταν καταλυτικός παράγοντας για τη δραματική αλλαγή της μόδας εκείνη την εποχή. Τα χαρακτηριστικά της ριζικά τροποποιημένης πλέον μόδας ήταν τα εξής: Οι πλούσιοι φορούν απλά, σκούρα ρούχα Οι πολιτικοί εξτρεμιστές αντιγράφουν την εργατική τάξη φορώντας μακριά παντελόνια Τα πράσινα ρούχα που φαίνονταν ακριβά αντικατοπτρίζουν το μοναρχικό καθεστώς και μπορούσαν να επιφέρουν την κατηγορία προδοσίας στο τέλος της τρομοκρατίας το 1794 αντιγράφονται ο αρχαίος ελληνικός και ρωμαϊκός τρόπος ενδυμασίας. Οι γυναίκες φορούν λεπτά, λευκά, μαμβακερά φορέματα

Η πρώτη ραπτομηχανή που κατασκευάστηκε Όλα τα παραπάνω ενδύματα ράβονταν στο χέρι. Οι ράφτρες δούλευαν όλη μέρα, υπό άθλιες συνθήκες εργασίας με πολύ πενιχρό μισθό. Η κατάσταση εξομαλύνθηκε με την εφεύρεση των ραπτομηχανών το 1850. Η πρώτη ραπτομηχανή που κατασκευάστηκε

Ευχαριστούμε για το χρόνο σας!!