Τζάκλιν Ουίλσον : www.thelonaxero.com Γεννήθηκε το 1945 στο Μπαθ. Εργάστηκε σε εκδοτικό οίκο, δούλεψε ως δημ/φος προτού ασχοληθεί επαγγελματικά με τη συγγραφή.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο ΟΛΟΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΦΑΡΟΣ Του Φρανσίσκο Κούνα Εάν έρθεις στο σπίτι μου, από το παράθυρο της κρεβατοκάμαράς μου θα δεις τη θάλασσα, την παραλία και πολλές.
Advertisements

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
Στο διάλειμμα.
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
«Τι είναι αυτό που σας εκπλήσσει περισσότερο στους ανθρώπους;»
Ο ΓΑΤΟΣ ΣΙΑΜ & ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΦΙΛΤΡΟ
Ο ΝΑΒΙΝΤ ΔΕΝ ΕΙΡΘΕ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Ο Μυστικός Κήπος F. H. Burnett Μάριος Σταύρου Α2.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Για σου. Σε σκεπτόμουν όλη μέρα!!!
ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ
Πάσχα!.
Της Ζωρζ Σαρή εκδόσεις : ΠΑΤΑΚΗ
Οι μαθητές της Β΄ τάξης μας συστήνουν βιβλία που διάβασαν…
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ 7/Θ ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΘΙΚΙΩΝ
Η γειτονιά που γέμισε ήχους
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
Στην τάξη μου.
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Σχολικοσ εκφοβισμοσ ...Και άλλα ερωτήματα που βασανίζουν τα παιδιά που είναι θύματα εκφοβισμού... Θα μου κάνουν κακό ή απλά το κάνουν για να περάσει η.
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
ΣεβΟμαστε τη διαφορετικΟτητα…
ΟΙ ΔΥΟ ΦΙΛΕΣ ΣΟΦΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Δ1.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο Μίλα, μη φοβάσαι! Το υλικό είναι από την ιστοσελίδα
Βιβλιοπαρουσίαση Άντρεα Σπύρου Ε’1.
Το εἶναι και το φαίνεσθαι στην Ελένη του Ευριπίδη
ΤΑ ΤΡΙΑ ΑΛΦΑ!!~!! ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΕΛΙΑΝΝΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
Δ1Δ1.  Γεννήθηκε το 1842 στη Τήνο  Παιδί φτωχής οικογένειας ξυλουργού  Το 1850 η οικογένειά του έρχεται στην Αθήνα  17 ετών φοιτά στη Σχολή Καλών.
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
ΕΠΙΜΕΛΙΑ: Κατερίνα Μαράντη Ηλέκτρα Γιαντζίκη Δημήτρης Βασιλείου Νικόλας Έρτσος.
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2015 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ ΟΛΓΑ Είναι Κυριακή πρωί και η Όλγα έχει ξυπνήσει. Πηγαίνει στη μαμά της και την ρωτάει αν μπορεί να πάει στον φούρνο.
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Γερμανία Μαρία Γεωργίου. Δευτέρα Πρωινό ξύπνημα στην Γερμανία. Η Miriam(το κορίτσι που φιλοξενούσε εμένα,την Γεωργία και την.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
Το ψέμα Ζωρζ Σαρή Μπουσμαλή Ξανθή Α’ Γυμνασίου Σχ. Έτος
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑ: 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΚΑΘΙΑΣ-ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Α' ΜΑΘΗΤΕΣ: 15 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΜΑΝΙΑ ΑΘΗΝΑ.
25 Σεπτεμβρίου 2015 ΣΤ΄1 Γιωργοσ Λυγουρησ.
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
ΒΙΒΛΙΑ ΜΕ ΣΧΕΣΗ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Μυλωνάκη Τάξη: Δ1
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Σεπτέμβρης 2015 Ε1’ Ελευθερία Μπάξα.
Ευσταθία Μπολιεράκη ε
Το Σχολειό μου.
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
Το Σχολείο μου.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Μυλωνάκη Τάξη: Δ1
Για σου. Σε σκεπτόμουν όλη μέρα!!!
Κολλητές για Πάντα Νικολέτα Ναζίρη Ε’1.
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
Emotions
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τζάκλιν Ουίλσον : www.thelonaxero.com Γεννήθηκε το 1945 στο Μπαθ. Εργάστηκε σε εκδοτικό οίκο, δούλεψε ως δημ/φος προτού ασχοληθεί επαγγελματικά με τη συγγραφή. Έχει γράψει πολλά βιβλία για παιδιά, αστυτνομικά μυθ/τα Θεατρικά έργα. Επισκέπτεται εδώ και πολλά χρόνια σχολεία και βιβλιοθήκες. Τα παιδιά την αγαπούν γιατί ξέρει να συζητά μαζί τους χωρίς να τα κατευθύνει. Λαμβάνει εβδομαδιαίως πάνω από 200 γράμματα από τους αναγνώστες της στα οποία απαντά η ίδια. Τα βιβλία της έχουν πουλήσει πάνω από 20.000.000 αντίτυπα, έχουν τιμηθεί με βραβεία παιδικής Λογοτεχνίας και έχουν μεταφραστεί σε 30 γλώσσες. Λατρεύει το διάβασμα και η προσωπική της βιβλιοθήκη περιλαμβάνει περισσότερα από 15.000 βιβλία

Τζάκλιν Ουίλσον www.thelonaxero.com Κος Σπιντ: Ένας διαφορετικός εκπαιδευτικός Δημιουργία ιστοσελίδας για το τι στενοχωρεί ή τι απασχολεί τους μικρούς μαθητές του Οι φαντασιώσεις της Λίζας και η αλλαγή του πατέρα της Η Χόλι και η μητριά της Ο Κρεγκ και το κορίτσι του Η Κλερ και οι εφιάλτες της Η επιθυμία της Νατάσσας να συμμετέχει στην παράσταση παρά την ι δ ι α ι τ ε ρ ό τ η τ ά τ η ς Η Σαμάνθα και η έλλειψη του πατέρα της Ο Ουίλιαμ και τα αισθήματα μειονεξίας

Κος Σπιντ: Ένας διαφορετικός δάσκαλος Στιγμή δεν κάθεται ήσυχος. Τρέχει πάνω κάτω στους διαδρόμους του σχολείου,τριγυρίζει στα θρανία μέσα στις τάξεις και στην αυλή του σχολείου χοροπηδάει συνέχεια. Σκέφτηκε να φτιάξει την ιστοσεσελίδα του σχολείου: www.thelonaxero.com αντί για την ώρα της συζήτησης. Όταν κάτι ανησυχεί τους μαθητές του μπαίνουν στην ιστοσελίδα και ανώνυμα το γράφουν, όπως και ανώνυμα σχολιάζουν και προτείνουν λύσεις.

Η στενοχώρια της Χόλι Νομίζω ότι θα αποκτήσω μητριά. Η μαμά μας εγκατέλειψε, γιατί πάσχει από κατάθλιψη και μείναμε μόνοι μας εγώ, ο μπαμπάς και η μικρή αδελφή μου η Χάνα. Η δασκάλα της Χάνα, η κ. Μόργκαν, είναι φίλη του μπαμπά. Στην αρχή δεν τη συμπαθούσα, αλλά ύστερα από μια εποικοδομητική συζήτηση με τον κ. Σπιντ τα πράγματα έφτιαξαν. Γίναμε φίλες με την κ. Μόργκαν, μας φτιάχνει φορέματα και κάτι μου λέει πως σύντομα θα τα φορέσουμε σαν παρανυφάκια.

Η στενοχώρια του Κρεγκ Νιώθω αμήχανα. Λοιπόν, άντε ας το κάνω. «Μ’ αρέσει ένα κορίτσι ». Θέλω να γίνω το αγόρι της. Ύστερα από τα σχόλια των άλλων και κυρίως από το «τέχνασμα» του κ. Σπιντ να καθίσω στο λεωφορείο δίπλα στη Σαμάνθα (ενώ ο ίδιος δεν ήθελεα, αποκαλύφθηκαν τα πραγματικά αισθήματά μου (και της Χόλι) που έγινε το κορίτσι μου.

Η στενοχώρια της Κλερ Βλέπω έναν εφιάλτη. Είναι πάρα πολύ τρομαχτικό. Δεν ξέρω τι να κάνω. Όλα ξεκίνησαν όταν ο αδερφός μου ο Μάικλ και ο φίλος του ο Λουκ είδαν την ταινία το «Τέρας». Παρά την αρχική αντίρρηση του αδερφού μου την είδα κι εγώ. Ύστερα όμως από την παρέμβαση του κ. Σπιντ σταμάτησαν οι εφιάλτες και τώρα βλέπει όνειρα για το ποδόσφαιρο.

Η στενοχώρια του Ουίλιαμ Είμαι εντελώς άχρηστος για οτιδήποτε. Δεν μπορώ να καταφέρω τίποτε ούτε να γράψω σωστά εκτός από τον υπολογιστή που όταν γράφω βγαίνει πάντα αποκάτω μια κατσαρή γραμμή. Είμαι ο τελευταίος στην τάξη. Με την παρέμβαση του κ. Σπιντ και ύστερα από πολλή συζήτηση πήρα μέρος στο διαγωνισμό της Μεγάλης μπουκιάς όπου κέρδισα και τα πράγματα έφτιαξαν όπως μου το’ χε πει και ο δάσκαλός μου.

Η στενοχώρια της Σαμάνθα «Μου λείπει ο μπαμπάς μου» Τώρα που έχει φύγει τα πράγματα δεν είναι όπως πριν. Η μαμά μου είναι πολύ λυπημένη ή πολύ απότομη. Και ο μικρός μου αδερφός είναι είναι πάρα πολύ άτακτος. Νομίζω ότι κανείς δε με συμπαθεί στο σχολείο ούτε ο δάσκαλός μου. Με την παρέμβαση και τις εξηγήσεις που μου έδωσε ο κ. Σπιντ , βρήκα το αντίδοτό μου να ασχολούμαι με τον κήπο του σχολείου και να καταλαβαίνω ότι στη ζωή τα πράγματα δεν έρχονται πάντα όπως εμείς επιθυμούμε.

Η στενοχώρια της Λίζας Νιώθω φυλακισμένη μαζί με τη μαμά μου μέσα στο σπίτι . Τον μπαμπά τον βλέπω μόνο την ώρα του βραδινού φαγητού και το πρωί. Όλη νύχτα λείπει από το σπίτι. Πολλές φορές χτυπά τη μαμά μπροστά μου και μετά ζητάει συγγνώμη. Ευτυχώς που στο νέο σχολείο μου με καταλαβαίνουν οι συμμαθητές μου και ο κ. Σπιντ. Με στενοχωρούν πολλά, αλλά μερικές φορές υπάρχουν πράγματα που δε θέλεις να μαθαίνουν οι άλλοι.

Η στενοχώρια της Νατάσσας «Θα ήθελα να συμμετάσχω στην παράσταση» .Δυστυχώς όμως ενώ στα μαθήματα παίρνω 10 στα 10 στα συνηθισμένα πράγματα είμαι ανίκανη. Ευτυχώς που υπάρχει ο κ. Σπιντ που με καταλαβαίνει και με τη βοήθεια – παρέα της Λίζας θα πάρω μέρος στην παράσταση λέγοντας τα στιχάκια στο ρεφρέν πατώντας πολλές φορές στο μηχάνημα τη λέξη «worry». Τελικά ο κ. Σπιντ μπορεί να κάνει μαγικά, γιατί φαίνεται ότι σχεδόν λύθηκαν όλες οι ανησυχίες των παιδιών.

ΕΝΤΥΠΏΣΕΙΣ - ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ Ένα βιβλίο που εντυπωσιάζει μικρούς και μεγάλους. Δίνει μια άλλη οπτική γωνία για το πώς πρέπει να συμπεριφέρονται δάσκαλοι και μαθητές σ’ ένα σύγχρονο σχολείο και προτείνει λύσεις με το παράδειγμα της σχολικής ιστοσελίδας. Προσωπική εκτίμηση: «Για ν’ αλλάξουν τα πράγματα , πρέπει πρώτα απ’ όλα ν’ αλλάξουμε εμείς οι ίδιοι». Μελέτης Δημήτρης 5/2008