3o Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων «ΠΩΛΗΣΕΙΣ: ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΤΩ – ΠΑΝΩ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: e-Invoicing, Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης PRESENTER: William Δράκος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
GB ( ) 5 1 ( ) ( ) ( /cm 2 ) 0.2 /30min·φ90 (5 /m 3 ) 0.4 /30min·φ90 (10 /m 3 ) /30min·φ90 (25 /m 3 )
Advertisements

Citibank Ελλάδος e-Corners 10 η, Ιουλίου Περιεχόμενα 1.Το «ψηφιακό προφίλ» της Ελλάδας 2.Η ψηφιακή στρατηγική της Citi διεθνώς & στην Ελλάδα 3.Ο.
1. 2 Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Π. ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ “ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ“ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΊΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ  Είναι πλέον κατανοητό από όλους.
Athens Laboratory of Research in Marketing (A.LA.R.M.) – GLOBAL SALES BAROMETER © Νικόλαος Παναγόπουλος, PhD Επίκουρος Καθηγητής Μάρκετινγκ Οικονομικό.
Υποδιευθυντής Πληροφορικής
Ασκληπιός Ergobyte Πληροφορική Α.Ε.
γιαννης μπαλτζακης, BSc,MSc, μελετητής-συμβουλος υλοποίησης
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Παρουσίαση PocketBiz Warehouse
Διεθνές πρόγραμμα επιμόρφωσης V.I.E
Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Alexander Moore.
Το έργο «Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ "Αποθετήρια και Επιστημονικά Ηλεκτρονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης"»
Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager. 1η Φάση: Ειδήσεις & Portals Στόχος: Παρουσία 3η Φάση: Ψηφιακή Οικονομία Στόχος: Κέρδος 2η Φάση: Απλές.
1 “ Η Καινοτομία στα συστήματα παραγωγής.” Γενικός Γραμματέας Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Καθηγητής Γιώργος Τσιότρας.
15 Νοεμβρίου 2005ΥΚΒ - ΕΚΠΑ1 Κεντρική Διαχείριση Παραγγελίας Άρθρων στο Πανεπιστήμιο Αθηνών Παναγιώτα Μπουρογιάννη, Γιώργος Πυρουνάκης Υπολογιστικό Κέντρο.
ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
13°N – Cappadocia, Turkey HSBC Premier Μια Παγκόσμια υπηρεσία από μια Παγκόσμια Τράπεζα.
LIFE ΕNV- eSYMBIOSIS Ανάπτυξη γνωστικών διαδικτυακών υπηρεσιών για την προώθηση προηγμένων δικτύων βιομηχανικής συμβίωσης eSYMBIOSIS Ανάπτυξη γνωστικών.
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ (ΕΣΗΔΗΣ)
. “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Διευθυντής Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
Retail vs e-tail Σπύρος Λούρος Marketing Director Multirama.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
Σελ. 1/16 Μελέτη για την Υλοποίηση Γενικού Εμπορικού Μητρώου Επιχειρήσεων (Γ.Ε.ΜΗ.) Αθήνα, 28/06/2003 Εισηγητής: Σ. Πάγκαλος, Διευθυντής Temagon.
Ηλεκτρονική Τιμολόγηση. Ηλεκτρονική Τιμολόγηση: Γιατί; 1.Ενίσχυση της επιχειρηματικότητας 2.Μείωση του κόστους τιμολόγησης – b2b συναλλαγών 3.Μείωση του.
Έρευνα για το Εθνικό Φορολογικό Σύστημα Αθήνα 9 Νοεμβρίου ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Ι.Ο.Φο.Μ. Ι.Ο.Φο.Μ. – Π.Μ.Σ. Φορολογία και Ελεγκτική.
Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε.)
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤO YΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 3 Βήματα προς όφελος του Πολίτη.
Logistics partnership and national strategy: A 360° approach Ο πρωταγωνιστικός ρόλος των logistics στη σύναψη στρατηγικών συμμαχιών στην οικονομία και.
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
Επιστημονικά υπεύθυνος: Καθηγητής Μ. Μεϊμάρης, Διευθυντής Εργαστηρίου Ομάδα διαχείρισης έργου: Δρ. Α. Γιαννακουλόπουλος, Σ. Κοδέλλας, Ν. Παπασταύρου Έκθεση.
Σύστημα Ηλεκτρονικής Παράδοσης Τεκμηρίων Ανάπτυξη υπηρεσιών ηλεκτρονικής παράδοσης τεκμηρίων στη Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Μακεδονίας Μάριος Μαυρίδης.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
ΒΟΛΟΣ 21/03/ Νέα νομοθεσία χημικών Reach – πρώτη φάση εφαρμογής Δημήτρης Τσίχλης Δ/νση Περιβάλλοντος Γ.Χ.Κ.
1. 2 ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΣΚΟΠΟΣ ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΛΟΓΟΣ.
SELIS Secure Electronic Invoicing Service Υπηρεσία Ασφαλούς Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης Νίκος Κυρλόγλου ΕΒΕΑ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Π.Μ.Σ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Τα Ιταλικά Επιμελητήρια στο εξωτερικό: ένα παγκόσμιο δίκτυο για τη στήριξη της διεθνοποίησης των επιχειρήσεων Θεσσαλονίκη, 14 Μαΐου 2010 Ομιλία του κ.
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου Innovative Technologies in Value Added Services Stefanos Karapetsis.
Π. Μαυρογένης Λογισμικά Διαχείρισης προμηθειών, Διαχείρισης Επισιτιστικών Τμημάτων και Διαχείρισης Σημείων Πωλήσεων ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: Αναφέρει τα βασικά.
1 Τ.Ε.Ι. ΚΑΒΑΛΑΣ Σ.Δ.Ο. Τμήμα: Διαχείριση Πληροφοριών Ον.Επ.: Μπίκος Κωνσταντίνος Μάντη Χρυσάνθη Χατζημάρκου Αθηνά Καπίταλη Ζωή Εισηγητής: Χατζής Θέμα:
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Διοίκηση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας & Συνεργατικό Ηλεκτρονικό Εμπόριο Για το μάθημα.
Καλαμάτα 08/12/2014 Αντώνης Γραβάνης Αναπληρωτής Διευθυντής, Αγροτικών Προϊόντων, Τροφίμων και Ποτών.
Τα προϊόντα της EmGoldEx Τα προϊόντα της EmGoldEx Ράβδοι χρυσού 24k καθαρότητας 999,9 απο 1 έως 100 γραμμάρια Όλες οι ράβδοι χρυσού είναι πιστοποιημένες.
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας "Διοίκηση & Οργάνωση.
Παρουσίαση PocketBiz Retail Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
TA ΓΣΠ στην Υπηρεσία του Πολίτη (Νομαρχιακή και Τοπική Αυτοδιοίκηση) Παρασκευή 10 Ιουνίου 2005 Περιφερειακές Δράσεις ΓΣΠ στην Κοινωνία.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Διαχείριση Ψηφιακών Πνευματικών Δικαιωμάτων Ηλεκτρονική Δημοσίευση Στέλλα Λάμπουρα Ιούνιος 2004.
Τρίτη 31 Iανουαρίου 2006 Πολύκαστρο Διάλεξη:Η ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ Δρ. Μηχ. - ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΣΤΩΡΗΣ.
Ανάπτυξη της Ευρυζωνικότητας από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κοινωνία της Πληροφορίας» ΣΤΕΛΙΟΣ ΧΡΙΣΤΑΚΟΣ Προϊστάμενος της Διαχειριστικής Αρχής για την.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Ζαχαριάδου Κλειώ Εμμανουέλα (7717)
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
Έρευνα έτους Συνοψίζοντας…. Έρευνα έτους Χρήση Internet στο 100% των επιχειρήσεων. Πολύ μεγάλη χρήση , LAN, Website, Intranet.
Εφαρμογές και Διοίκηση των Πληροφοριακών Συστημάτων.
Ευχρηστία και επιχειρηματικά οφέλη Δρ. Π. Ζαχαριάς.
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Ενημερωτικό Φυλλάδιο Συντονιστής Έργου Συνεργαζόμενοι Φορείς
Ερ.66o: Άλλοι τρόπος πραγματοποίησης online προμηθειών;
Φορολογικη λογιστικη Αγρότες.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

3o Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων «ΠΩΛΗΣΕΙΣ: ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΤΩ – ΠΑΝΩ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: e-Invoicing, Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης PRESENTER: William Δράκος DATE: ΙΟΥΝΙΟΣ 2012

Για τους περισσότερους είναι αυτό που βλέπουμε….. Τι είναι το ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΑΝΑΛΙ… INTERNET ???? Οδηγώντας στην Επιτυχία με τα Νέα Ψηφιακά Κανάλια ΙΠΕ Newsletter

Το Internet δεν είναι μόνο αυτό που φαίνεται… 3 αλλά … αποτελεί και ένα μεγάλο κανάλι επικοινωνίας μεταξύ επιχειρήσεων (B2B ) ΟΜΩΣ …

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ Καινοτομία στη μεταφορά πληροφορίας μεταξύ επιχειρήσεων 4

Τιμοκατάλογοι προϊόντων Στοιχεία πωλήσεων/αποθεμάτων Παραγγελίες αλλά κυρίως … Τιμολόγια 5 ΠΟΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ???

6 Γιατί έμφαση στο Τιμολόγιο? μια… τεράστια ΧΑΡΤΙΝΗ πραγματικότητα

250 εκατομμύρια “χαρτάκια” τιμολογίων διακινούνται ετησίως στην Ελλάδα 4-10 ευρώ κόστος ανά τιμολόγιο => ~ 2 δισ Ευρώ / έτος (ενώ στο εξωτερικό υπολογίζεται από 7 έως και 20Ευρώ!) δέντρα το έτος για την παραγωγή του χαρτιού Από το 2006 βάσει νομοθεσίας μπορεί να γίνουν ηλεκτρονικά! ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 7

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ 8 Το eΤΙΜΟΛΟΓΙΟ είναι ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ????? OXI …. είναι καινοτομία σε χρήση και εξέλιξη

Ήδη πάνω από 10 εκατομμύρια τιμολόγια διακινούνται ηλεκτρονικά Ήδη πάνω από εταιρίες κάνουν άμεση χρήση και πάνω από έμμεση της ηλεκτρονικής τιμολόγησης Επίσης και … το δημόσιο έχει δρομολογήσει να γίνει χρήστης ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ 9

ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΌΤΙ…. Ο ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ ΑΠΟΣΤΕΛΛΕΙ 90% ΤΩΝ ΤΙΜΟΛΟΓΙΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ? ΠΩΣ? ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ 10

ΠΩΣ ΞΕΚΙΝΗΣE; 11 70% των παραγγελιών μέσω Internet ηλεκτρονικά % - 60% των τιμολογίων μέσω Internet ηλεκτρονικά ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΟ 2002 … σε ένα πολύπλοκο σχετικά νομοθετικό/φορολογικό περιβάλλον

12 ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟ

ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ -ΠΟΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ 13

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ 14 ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ ΑΠΟΡΡΥΠΑΝΤΙΚΩΝ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΑΝΟΜΗ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΣ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ 16 ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Εκτός από τον σημαντικό οικολογικό χαρακτήρα… Σημαντική μείωση κόστους και διαχείρισης από 7 ευρώ σε λιγότερο από 1 ευρώ ανά τιμολόγιο => εξοικονόμηση πάνω από 2 δισ •Μηδέν έξοδα courier/ταχυδρομείου χαρτιού, κλπ •Μείωση κόστους αρχειοθέτησης, καταχώρησης Και μόνο η ηλεκτρονική αρχειοθέτηση μπορεί να επιφέρει σημαντικά οφέλη Υπηρεσίες που δεν υπήρχαν πριν π.χ. αυτόματη ενημέρωση παραλαβής, αυτόματη ενημέρωση συστημάτων ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ : ΟΦΕΛΗ 17

Αλυσίδα λιανεμπορίου εξοικονόμησε πάνω από 2 εκ ευρώ το χρόνο με μόνο το 60%-70% των τιμολογίων που παραλαμβάνει ηλεκτρονικά Εταιρία στο χώρο των μεταφορών εξοικονόμησε από την έκδοση μόνο το μήνα πάνω από ευρώ το χρόνο ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΟΦΕΛΗ 18

Τιμολόγια – Δελτία Αποστολής Τιμολόγια – Δελτία Αποστολής •Ασφάλεια • Μεταφορά • Έλεγχος • : ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΩΝ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ? ΑΠΛΑ ! 19 Παραγγελίες ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ Παραγγελίες ΑΠΟ ΤΟ 2002… Ο ΕΝΔΙΑΜΕΣΟΣ ΚΡΙΚΟΣ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ B2B ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗΣ ΤΙΜΟΛΟΓΙΩΝ ~15 ΧΡΟΝΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΕ E-BUSINESS ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (EDI – E-archiving – E-Invoicing) INTRANET SHAREPOINT (ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ) CUSTOMIZED E-BUSINESS ΛΥΣΕΙΣ(Web Site, E-shop…) INFORMATION SYSTEMS IMPACT

3o Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων «ΠΩΛΗΣΕΙΣ: ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΤΩ – ΠΑΝΩ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: e-Invoicing, Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης PRESENTER: William Δράκος DATE: ΙΟΥΝΙΟΣ 2012