«Δημιουργώντας μια Εικονική Επιχείρηση στην Σχολική Μονάδα »

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

Ε ΘΝΙΚΟ & Κ ΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ «Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΕΚΠΑ» Κωνσταντίνος Μπουρλετίδης Γενικός Συντονιστής ΜΟΔΙΠ ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ.
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην COMPUSMART Διαχείριση εργασιακού άγχους στην COMPUSMART Ινστιτούτο Εργασίας, Υγείας και Οργάνωσης (I-WHO) Πανεπιστήμιο.
Στόχος του προγράμματος
Διαχείριση κινδύνων εργασιακού άγχους στο KEK INA IDEC Α.Ε. Πειραιάς, Ελλάδα gr.
Κατανομή δραστηριοτήτων ανά τρίμηνο
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Δημιουργία Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ: κατηγορία πράξεων β, ενέργεια 2.3.2, Μέτρο 2.3 Φορέας λειτουργίας: Τμήμα Β - TEE/ΔΣΔΕ ΥΠΕΠΘ.
Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα στην Αθήνα
1 Προαγωγή της Δημιουργικότητας και της Καινοτομίας Κωνσταντία Δαμιανού Θεόδωρος Θεοδώρου Ε.Μ.Ε Οικονομικών.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Γ΄ ΚΠΣ ( ): ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ Χρηματοδότηση ΕΚΤ & Εθνικοί πόροι Έγινε σημαντική προσπάθεια ενίσχυσης και αναβάθμισης της ΤΕΕ & στη συνέχεια των ΕΠΑΛ,
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
Ο ρόλος του Ε.Ο.Π.Π. στην Πιστοποίηση των προσόντων της μη τυπικής εκπαίδευσης και στην Αντιστοίχιση αυτών στο Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων Κωνσταντίνος Καλτσάς.
Δημιουργία Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ: κατηγορία πράξεων β, ενέργεια 2.3.2, Μέτρο 2.3 Φορέας λειτουργίας: Τμήμα Β - TEE/ΔΣΔΕ ΥΠΕΠΘ.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΘΥΡΙΔΕΣ ΝΕΑΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
Α. Πορεία δράσης μαρμάρου Β. Επόμενες Προγραμματισμένες ενέργειες δράσης. Γ. Συνοπτική Ενημέρωση για την Πρόσκληση Προγράμματος Ανταγωνιστικότητα.
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
1 2η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής σε Θέματα Προγραμματισμού στο Διαδίκτυο Παρουσίαση των Κέντρων ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Εγκατάσταση PostNuke στο ΠΣΔ Τεχνικές.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες
ΕΑΙΤΥ Πάτρα, Νοέμβριος 2007 Διαδικασίες Υποστήριξης Υποδομών ΤΠΕ Σχολείων και Χρηστών ΠΣΔ.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Ε. Ε. ανά τρίωρο
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΑΡΜΑΖΑΝΙΔΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΝΙΚΟΣ ΓΑΛΑΝΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΠΟΡΙΔΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΑΜΙΓΟΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΕγγλΕζοΣ, ΕΛΕΝΗ ΑΡΧΟΝΤΗ, ΚΥΡΙΑΚΗ ΔΕΥΤΕΡΑΙΟΥ. ομφάκινον.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΡΑΞΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΠΡΥΤΑΝΗΣ.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ «Παρουσίαση ειδικοτήτων ΕΠΑΛ Ξάνθης»
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 12 Μαρτίου Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Ποια είναι η εξέλιξη της κατοικίας στο χρόνο;
Πώς μπορούμε να ταξιδέψουμε στο χώρο και στο χρόνο, βλέποντας μια εικόνα, ακούγοντας έναν ήχο, μυρίζοντας ένα άρωμα, γευόμενοι μια νοστιμιά, αγγίζοντας.
Νίκος ΓΙΑΝΝΟΥΛΙΔΗΣ Ευρωσύμβουλοι Α.Ε..  Συμβουλευτική επιχειρηματικότητας ανέργων και νέων επιστημόνων  Συμβουλευτική κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ:ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο Ιστορική αναδρομή Οι υπολογιστές στη ζωή μας ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο Βασικές έννοιες της Πληροφορικής Κώδικες αναπαράστασης.
Σωματείο « Επιχειρηματικότητα» Νέων. ΣΕΝ/ JA Greece ΚΕΣΥΠ Ηλιούπολης.
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
3 ο Τ.Ε.Ε. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ ΘΕΜΑ «ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΕ ΤΕΙ ΚΑΙ ΙΕΚ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Υπεύθυνοι ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Παπακίτσος Ευάγγελος Θεολογής Ευάγγελος ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Ορισμός Έργου Δρ. Α. Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας.
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ: ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου 2012, Αθήνα, ΑΜΑLIA ATHENS HOTEL
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Διαχείριση Κινδύνου Ενότητα 3: Σχέδιο Διαχείρισης Κινδύνου.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,
Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (Educational field trips)
Το κόστος Ποιότητας    
ΕΛΠΕ - Πρόκληση και Άσκηση Αυτογνωσίας
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Λογιστική Κόστους Εισαγωγή.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΙΚΑ-ΕΤΑΜ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης(Ε) 3ο Εξάμηνο
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Δημιουργώντας μια Εικονική Επιχείρηση στην Σχολική Μονάδα » «Δημιουργώντας μια Εικονική Επιχείρηση στην Σχολική Μονάδα » Κωνσταντίνος Μπουρλετίδης Ειδικός Επιστήμονας ΕΚΠΑ

Το πλαίσιο Ανάπτυξης μιας Εικονικής Επιχείρησης Αναφέροντας τον όρο «εικονικές επιχειρήσεις» εννοούμε τις επιχειρήσεις εξομοίωσης της οικονομικής δραστηριότητας. Οι μαθητές εργαζόμενοι σε ομάδες, αναλαμβάνουν την υλοποίηση ενός επιχειρηματικού σχεδίου «project», αναπαριστούν διαδικασίες, διαδρομές και αντικείμενα μιας πραγματικής επιχείρησης. Οι μαθητές έχουν την ευθύνη των δραστηριοτήτων της επιχείρησής τους, ενώ πάντα βρίσκονται υπό την εποπτεία των υπεύθυνων εκπαιδευτικών. Παράλληλα οι μαθητές έρχονται σε επαφή με πραγματικές επιχειρήσεις προκειμένου να αντλήσουν πληροφόρηση και να καθοδηγηθούν με βάση τις πραγματικές συνθήκες της αγοράς.

Τι δεν είναι Εικονική Επιχείρηση Ένα Σεμινάριο Διοίκησης Επιχειρήσεων Μάθημα στη Τάξη Ενδοσχολική Δραστηριότητα Πραγματική Επιχείρηση Μόνο Θεωρία Μια Θεατρική Παράσταση

Τα βασικά βήματα Προετοιμασία Εκπαιδευτικού πριν…… Επιλογή Εναλλακτικών Ιδεών Καταγραφή Αναγκών Προσδιορισμός Ρόλων Επιλογή Σεναρίου Συζήτηση με τους Μαθητές Εκπαίδευση Μαθητών Χρήση Λογισμικού Λειτουργία Εικονικής στο σχολείο Αλλαγή Ρόλων Ολοκλήρωση Εργασιών

1ο Βήμα: Προετοιμασία Εκπαιδευτικού πριν…. 1. Σκέψεις – Ιδέες – Αντικείμενο των Εικονικών 2. Ενημέρωση για το νομοθετικό πλαίσιο των επιχειρήσεων της ειδικότητας 3. Ενημέρωση σε θέματα οικονομικής δραστηριότητας 4. Προσωπική έρευνα για τα ανωτέρω θέματα και συγκέντρωση πληροφοριών για τον κλάδο 5. Επικοινωνία με πραγματική επιχείρηση που αντιστοιχεί στο αντικείμενο της εικονικής 6. Ενημέρωση της σχολικής μονάδας για την πρόθεση υλοποίησης ενός τέτοιου προγράμματος Καθορισμός αρχικού χρονοδιαγράμματος

2ο Βήμα: Επιλογή Εναλλακτικών Ιδεών Επανεξέταση της ιδέας Εντοπισμός προβλημάτων που θα ανακύψουν Εναλλακτικές προτάσεις για επιχειρήσεις των οποίων το αντικείμενο εργασιών είναι κοντά στην ειδικότητα Εξέταση της πιθανότητας από κοινού συνεργασίας ειδικοτήτων μέσα στην σχολική μονάδα

3ο Βήμα: Καταγραφή Αναγκών Τι θα χρειαστώ από την υποδομή της σχολικής μονάδας (εργαστήρια, γραφεία κ.α) Σε ποιες ώρες θα χρησιμοποιηθούν αυτές οι υποδομές; Αναλώσιμα και Γραφική Ύλη που χρειάζομαι Προϋπολογισμός Εξόδων Επικοινωνία με πραγματική επιχείρηση (π.χ επίσκεψη) Έλεγχος του Εργαστηρίου και των υπολογιστών που θα χρησιμοποιηθούν Επικοινωνία με Διαχειριστική αρχή και οργάνωση της γραφειοκρατικής δουλειάς…

4ο Βήμα: Προσδιορισμός Ρόλων Υπάλληλος Λογιστηρίου Στέλεχος Προώθησης και μάρκετινγκ Υπεύθυνος Πωλήσεων Διευθυντής Παραγωγής Υπάλληλος Γραμματειακής Υποστήριξης Υποδοχή Πελατών Γενικός Διευθυντής Υπεύθυνος Προσωπικού Διαχείριση Πελατών Service Πελατών Υπάλληλοι Γραμμής Παραγωγής Στέλεχος Μηχανογράφησης

5ο Βήμα: Επιλογή Σεναρίου Μία ώρα μάθημα και δύο ώρες δράση… Δύο ώρες την ημέρα η επιχείρηση είναι ανοιχτή και οι υπάλληλοι –στελέχη και εργαζόμενοι παίζουν τους ρόλους τους Στις δύο πρώτες συναντήσεις αναλυτική περιγραφή της εικονικής, καθώς και του είδους της επιχείρησης που μπορεί να φτιάξουν τα παιδιά. Σε επόμενη συνάντηση ο επιχειρηματικός σχεδιασμός. Από την τέταρτη και μετά ξεκινάει η λειτουργία της Την δεύτερη μέρα επισκέπτεται το σχολείο ο πραγματικός επιχειρηματίας και εξηγεί στα παιδιά τις ιδιομορφίες Αναπτύσσεται μια κεντρική ιστορία –σήριαλ πάνω στην οποία χτίζεται η καθημερινότητα της επιχείρησης. Δύο ώρες την ημέρα η επιχείρηση είναι ανοιχτή και οι υπάλληλοι –στελέχη και εργαζόμενοι παίζουν τους ρόλους τους. Αναπτύσσονται παράλληλα δύο εικονικές επιχειρήσεις όπου η μία εξυπηρετεί τις ανάγκες της άλλης

6ο Βήμα: Συζήτηση με τους Μαθητές Οργάνωση Συνάντησης στην Τάξη Παρουσίαση της ιδέας στα παιδιά Ανάλυση των Ωφελειών για τους μαθητές Προβολή της Ανάπτυξης Δεξιοτήτων Παρουσίαση Ρόλων Απόφαση

7ο Βήμα: Εκπαίδευση Μαθητών Παρουσίαση αποτελεσμάτων προσωπικής έρευνας Αναλυτική παρουσίαση του κάθε ρόλου Παρουσίαση των βασικών λειτουργιών της εικονικής επιχείρησης Ξενάγηση και εγκατάσταση με τους μαθητές Εκπαίδευση στην χρήση του λογισμικού Προετοιμασία των χώρων της εικονικής σε συνεργασία με τους μαθητές Επίσκεψη στην πραγματική επιχείρηση Μέντορα Επίσκεψη Στελεχών της Πραγματικής Επιχείρησης Βασικά Θέματα Οργάνωσης και Δημιουργίας μιας επιχείρησης

8ο Βήμα: Χρήση Λογισμικού ο καθηγητής, ο οποίος συμμετέχει στο σύστημα για να διαμορφώσει τις κατάλληλες γενικότερα συνθήκες με στόχο το βέλτιστο παιδαγωγικό αποτέλεσμα, αλλά και για να αποτιμήσει το βαθμό συμμετοχής και συμπεριφοράς των μαθητών, οι μαθητές, οι οποίοι συμμετέχουν ως παίκτες της εικονικής πραγματικότητας και διαχειρίζονται τις δικές τους εικονικές επιχειρήσεις και ο διαχειριστής του συστήματος, που μπορεί να είναι ο καθηγητής ή οι άλλος καθηγητής ο οποίος εξασφαλίζει την αδιάλειπτη λειτουργία και ακεραιότητα του συστήματος.

9ο Βήμα: Λειτουργία Εικονικής στο Σχολείο Εγκαίνια Συναντήσεις Οργάνωση Λειτουργίας Καθημερινή Δραστηριότητα Σύνταξη Αναφορών Ενημέρωση Λογισμικού Εξέλιξη Σεναρίου

10ο Βήμα: Αλλαγή Ρόλων Συνάντηση για αλλαγή των Ρόλων Ανάληψη νέων ρόλων

11ο Βήμα: Ολοκλήρωση Εργασιών Ανοιχτή Συζήτηση με τα παιδιά Αξιολόγηση Καταγραφή –Συγκέντρωση Υλικού Ενημέρωση Διαχειριστικής Αρχής Επίσκεψη στην επιχείρηση Μέντορα Συνολική παρουσίαση Αποτελεσμάτων

Ιδέες για Εικονικές Επιχειρήσεις (1) Διαιτολογικό Ινστιτούτο για διαιτολόγους (παροχή ειδικών διαιτολογικών υπηρεσιών με χρήση ΗΥ) Εταιρεία Σίτισης και Εφοδιασμού για χημικούς, υπάλληλους οικονομίας και διοίκησης (οργάνωση δεξιώσεων, κατασκευή θερμιδικών γευμάτων) Λογιστικό – Φοροτεχνικό γραφείο για υπάλληλους οικονομίας και διοίκησης, φοροτεχνικούς (ενάρξεις επιχειρήσεων, τήρηση βιβλίων, φορολογικοί έλεγχοι) Διαφημιστικό Γραφείο για διαφημιστές, υπάλληλους διοίκησης, γραφίστες (κατασκευή εταιρικής ταυτότητας) Εταιρεία Πληροφορικής για προγραμματιστές Η/Υ, τεχνικούς Η/Υ (Μηχανοργάνωση υπηρεσιών – οργανισμών, εγκατάσταση Ιντερνετ)

Ιδέες για Εικονικές Επιχειρήσεις (2) Εταιρεία Συμβούλων για υπάλληλους οικονομίας και διοίκησης (υποβολή προσφορών, οργάνωση γραφείου, δημόσιες σχέσεις) Κέντρο Ελέγχου και Επισκευής Αυτοκινήτων για μηχανικούς και ηλεκτρολόγους αυτοκινήτων (διενέργεια service, αντιμετώπιση βλαβών, προγραμματισμός και κοστολόγηση εργασιών) Τεχνικό Εργοληπτικό Γραφείο για δομικούς, σχεδιαστές, διακοσμητές (έκδοση οικοδομικής άδειας, αποτύπωση χώρων, κοστολόγηση εργασιών) Μηχανολογική – Κατασκευαστική εταιρεία για μηχανολόγους (κοστολόγηση και προγραμματισμός έργων μεταλλικών κατασκευών) Εμπορική εταιρεία συστημάτων Κλιματισμού για μηχανολόγους, ψυκτικούς, υδραυλικούς, υπάλληλους οικονομίας και διοίκησης (οργάνωση αποθήκης, παραγγελιών – πωλήσεων, χρήση συστήματος ΗΥ)