ΚΙΝΑ Η ΑΓΟΡΑ ΤΩΝ ΠΡΟΚΛΗΣΕΩΝ!.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Www. seve.gr Βασικά ερωτήματα για την εξαγωγική πολιτική των επιχειρήσεων:  Ποιες αγορές παρουσιάζουν ευκαιρίες για το προϊόν μου;  Ποια είναι η κοινωνικο-οικονομικο-πολιτική.
Advertisements

1. 2 Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Π. ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ “ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ“ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΊΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ  Είναι πλέον κατανοητό από όλους.
1o ΕΛΛΗΝΟΚΙΝΕΖΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Πεκίνο, Μαΐου, 2013.
Παρουσίαση στην ΕΧΑΕ 18 Νοεμβρίου 2013
« Ο ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ Η ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΛΙΓΝΙΤΗ » Νοέμβριος 2013 Κοντολέων Αντώνης Μέλος Δ.Σ.
Εταιρία Τεχνολογικής Ανάπτυξης Κλωστοϋφαντουργίας Ένδυσης και Ινών
ΔΡΑΣΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑΣ
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ “Προετοιμάζοντας την Ευρώπη για Παγκόσμια Ανταγωνιστικότητα” ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ: Τα Εθνικά Γραφεία.
1 Ανάπτυξη μέσω πρόσβασης σε Διεθνοποιημένα Δίκτυα Εφοδιαστικής Αλυσίδας EXPORT SUMMIT Roadmap to Growth Θεσσαλονίκη 3-4 Μαΐου 2012.
Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Αθηνών
Ημέρα Πληροφόρησης Επιχειρήσεων (ΥΠ.ΕΞ) Η γερμανική αγορά
Ημέρα Πληροφόρησης Επιχειρηματιών, Αθήνα, 9 Μαΐου 2013 Γερμανία Η αγορά τροφίμων – ποτών και καταναλωτικών αγαθών Αντιγόνη Μαριόλη Γραμματέας ΟΕΥ Α΄ Γραφείο.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Η Ουκρανική αγορά και οι προοπτικές ανάπτυξης των διμερών οικονομικών και εμπορικών σχέσεων.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΚΕΠΥ Α.Ε., 72 ο χλμ. Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 30 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2004 Νικόλαος Π.
ΑΓΟΡΕΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Β.ΠΑΤΣΟΥΡΑΤΗΣ. ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ● Αύξηση των Επενδύσεων ● Τόνωση της Απασχόλησης ● Συγκράτηση Τιμών ● Βελτίωση.
12 Οκτωβρίου 2009 «Η πορεία της βιομηχανίας προς το 2020 Περιφερειακή Ανάπτυξη – Καινοτομία - Εξωστρέφεια»
expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
Νέες προκλήσεις ή ευκαιρίες της κυπριακής οικονομίας και αγοράς
Υπουργείο Εξωτερικών Ημέρα Πληροφόρησης Επιχειρηματιών ΚΙΝΑ
Νέες τάσεις της διεθνούς αγοράς Ελληνικά αγροτικά προϊόντα Προϋποθέσεις ανάδειξης σε ισχυρό εξαγωγικό «όπλο» ΥΠΕΞ – Δράσεις Οικονομικής Διπλωματίας: Υποστήριξη.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ?
ΕΛΙΑ-ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Ενίσχυση του Ανθρώπινου Δυναμικού των ΜΜΕ σε Θέματα Εξωστρέφειας.
Δίκτυο ΠΡΑΞΗ Εθνική υποδομή για την ερευνητική συνεργασία, τη μεταφορά τεχνολογίας την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ
Κωνσταντίνος Φρουζής, Πρόεδρος ΣΦΕΕ Το Όραμα της Φαρμακοβιομηχανίας για την Ανάπτυξη για την Ανάπτυξη
1 ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΙΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ Γεώργιος Α. Δαουτόπουλος Καθηγητής Γεωπονίας Α.Π.Θ.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Εφαρμογές της ΔΙ στον φαρμακευτικό κλάδο
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ε&Τ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
European Commission 1 Μετανάστευση: Αποτελεσματική Πολιτική και Ανοιχτή Κοινωνία ΟΜΙΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥΛΛΑΣ ΚΑΜΙΝΑΡΑ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ.
Υποστήριξη της συμμετοχής ΜΜΕ και ερευνητών του χώρου της Υγείας και Βιοτεχνολογίας στο 6 ο και 7 ο ΠΠ Αργυρώ Καραχάλιου Εθνικό.
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Σύνδεση Έρευνας και Παραγωγής – Συνεργασία ΑΕΙ, ΤΕΙ, Ερ. Φορέων με Παραγωγικές Μονάδες, Διοίκηση και Διαχείριση.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΑΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ HELLENIC INNOVATON RELAY CENTRE (HIRC) Ο ελληνικός κόμβος του ευρωπαϊκού δικτύου των Innovation Relay Centers (IRC.
ΒΟΛΟΣ 21/03/ Νέα νομοθεσία χημικών Reach – πρώτη φάση εφαρμογής Δημήτρης Τσίχλης Δ/νση Περιβάλλοντος Γ.Χ.Κ.
Εισαγωγή Με τον βιομηχανικό τρόπο παραγωγής παράγονται προϊόντα σε μεγάλες ποσότητες, ικανοποιητική ποιότητα και χαμηλό κόστος, βελτιώνοντας το βιοτικό.
Ανεργία Φυσικό ποσοστό ανεργίας (ΦΠΑ): μέσο ποσοστό ανεργίας γύρω από το οποίο κυμαίνεται το ποσοστό ανεργίας ΦΠΑ t.
1 Προϋπολογισμός 2007 Δεκέμβριος Ποια είναι τα κριτήρια αξιολόγησης του Κρατικού προϋπολογισμού ; Ο προϋπολογισμός του 2007, όπως και κάθε προϋπολογισμός,
ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Γιάννης Παπαδάκης Υπουργείο Ανάπτυξης Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας Δ/νση Τεχνολογικής.
Ελληνικό Κέντρο Αναδιανομής Καινοτομίας/ΕΚΤ. ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΚΕΝΤΡΩΝ ΑΝΑΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ (IRC Network)  Πρόγραμμα INNOVATION (DG Enterprise)  63.
Υποστήριξη της συμμετοχής ΜΜΕ και ερευνητών του χώρου της Υγείας και Βιοτεχνολογίας στο 6 ο ΠΠ Δρ Χριστίνα Πασκουάλ, Εθνικό.
Συνολική Ζήτηση Εθνικό Εισόδημα Εθνικό Προϊόν Εθνική Δαπάνη
Top of the Edge Bio-industry Consulting, Technology Transfer & Communication Services.
Ε.Π. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΞΟΝΑΣ 4 / ΜΕΤΡΟ 4.1 / ΔΡΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: “ΠΡΑΞΕ” (ΤΕΧΝΟΒΛΑΣΤΟΙ) - Α ΦΑΣΗ Ανάπτυξη Εξειδικευμένων.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΕΣΒΕΙΑ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟ ΟΕΥ
ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ Ίδρυμα Καπετάν Βασίλη/Ίδρυμα Καρέλια
Η πυραμίδα των τροφίμων!
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Αγροτική Επιχειρηματικότητα: Επιχειρηματικές Προτάσεις, Προϊόντα & Τεχνολογίες Αιχμής Γεώργιος Πίττας Δ.Σ. Σ.Ε.Β.Τ.
ΤΟ Α.Ε.Π. ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΟΥ.. Τι ονομάζουμε Α.Ε.Π. ; Το ποσό που αξίζουν τα αγαθά και οι υπηρεσίες που παράγει μια οικονομία σε ένα συγκεκριμένο.
1 Νέα δυναμική για την ανάπτυξη της μελισσοκομίας Γκουλιαδίτη Φρειδερίκη Γεωπόνος, MSc Νοεμβρίου 2013 ΚΕΝΤΡΟ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ ΠΑΣΕΓΕΣ "Εθνική Συνδιάσκεψη.
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
 Michael Grömling Intereconomics January 2014, Volume 49.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
22 Δεκεμβρίου Επιχειρηματικές αποστολές - Επενδύσεις ●Αποστολές στο εξωτερικό: 66 αποστολές & επαφές με περισσότερες από 1930 επιχειρήσεις 2012:
Ποια χώρα παράγει τα τρόφιμά μας; ΚΕ.Π.ΚΑ. Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών Τσεμπερλίδης Νικόλαος Πρόεδρος ΚΕ.Π.ΚΑ. Μέλος E.E.της Ο.Κ.Ε. Αναπληρωματικό Μέλος.
Υπουργείο Εξωτερικών Ημέρα Πληροφόρησης Επιχειρηματιών ΚΙΝΑ
Β. Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟ 19ο ΑΙΩΝΑ
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
Παρουσίαση της Λαϊκής Δημοκρατίας του Κονγκό Επιτετραμμένος Πρεσβείας Λ.Δ. Κονγκό Mr. Henri Benjamin Ntikala Booto Ημερίδα “Προοπτικές για την Ελληνική.
7.4. Ελεύθερη κυκλοφορία εμπορευμάτων
A Supply-Side Explanation for Current Account Imbalances 2014
Τα μέσα εμπορικής πολιτικής 1. δασμός
Γεώργιος Επ. Τοσούνης Σύμβουλος Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων
Η ΑΓΟΡΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ΚΑΙ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΒΕΛΓΙΟ Αναστασιος Παπαθωμάς Σύμβουλος ΟΕΥ Α’, Βρυξέλλες ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ.
ΘΕΜΑ 2015 μη κληρωθέν α) Ποιες επιδράσεις επιφέρει στο εγχώριο εμπορικό ισοζύγιο μια υποτίμηση του εγχώριου νομίσματος σε μια μεγάλη χώρα με ανεξάρτητη.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΙΝΑ Η ΑΓΟΡΑ ΤΩΝ ΠΡΟΚΛΗΣΕΩΝ!

ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ ΑΡΕΤΗ ΣΚΑΦΙΔΑΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ Ο.Ε.Υ. Α΄ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ Β8 Δ/ΝΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ For more inquiries: aretiskafidaki@mfa.gr

ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΙΝΕΖΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ ΣΤΙΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΑΓΑΘΩΝ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ ΣΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ ΣΤΙΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΕΙΣΑΓΩΓΕΣ ΑΓΑΘΩΝ 2011: ONOMAΣΤΙΚΟ ΑΕΠ 7,26 ΤΡΙΣ USD ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΑΞΙΑΣ 1,9 ΤΡΙΣ USD (ΕΝΑΝΤΙ 2,85 ΤΡΙΣ USD 2010) ΣΥΝΑΛΛΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ 3,18 ΤΡΙΣ USD ΚΑΤΑ ΚΕΦΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ: ΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ 21.810 ΓΙΟΥΑΝ ΥΠΑΙΘΡΟΣ 6.977 ΓΙΟΥΑΝ

ΣΤΟΧΟΙ 12ΟΥ ΠΕΝΤΑΕΤΟΥΣ ΣΧΕΔΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ 2011-2015 ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΟΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΖΗΤΗΣΗ ΜΕΙΩΣΗ ΕΞΑΓΩΓΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΧΑΜΗΛΗΣ ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗΣ ΑΞΙΑΣ ΜΕΙΩΣΗ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΟΣ ΜΕΣΩ ΜΙΑΣ ΣΕΙΡΑΣ ΜΕΤΡΩΝ ΠΟΥ ΣΤΟΧΟ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΑΥΞΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΕΣ ΑΥΞΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΥΨΗΛΗΣ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ, ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ ΚΑΙ ΠΡΩΤΩΝ ΥΛΩΝ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗ ΞΕΝΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΜΕ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΜΕΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗΣ, ΥΨΗΛΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ, ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΝΕΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟΙ ΕΜΠΟΡΙΚΟΙ ΕΤΑΙΡΟΙ ΙΑΠΩΝΙΑ, ΧΟΝΓΚ ΚΟΝΓΚ, Ν.ΚΟΡΕΑ, ΤΑΪΒΑΝ ΟΓΚΟΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ 52% ΑΜΕΡΙΚΗ 20% ΕΥΡΩΠΗ 19%

Η ΚΙΝΑ ΕΙΣΑΓΕΙ ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΣΕ ΠΡΩΤΟΓΕΝΗ ΜΟΡΦΗ ΚΑΥΣΙΜΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΚΑΙ ΠΟΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ, ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ

Η ΚΙΝΑ ΕΞΑΓΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ! Η ΚΙΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ/ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΕΙ/ΕΚΤΕΛΕΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ: ΑΘΡΟΟ ΚΑΙ ΦΘΗΝΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ, ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΧΑΡΗ ΣΤΙΣ ΑΜΕΣΕΣ ΞΕΝΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ, ΚΡΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΣΦΙΚΤΗ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΝΟΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΕΞΑΓΩΓΕΣ

ΔΙΜΕΡΕΣ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΓΑΘΩΝ ΕΛΛΕΙΜΑΤΙΚΟ 2011: ΚΑΜΨΗ ΚΙΝΕΖΙΚΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΩΝ ΣΤΑ 2,52 ΔΙς € (12,32%), ΛΟΓΩ ΥΦΕΣΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΜΨΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΑΥΞΗΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΞΑΓΩΓΩΝ ΣΤΑ 288,25 ΕΚ. € (+84,9%), ΛΟΓΩ ΣΥΓΚΥΡΙΑΚΩΝ ΕΞΑΓΩΓΩΝ ΒΑΜΒΑΚΟΣ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΩΝ ΕΞΑΓΩΓΩΝ ΜΑΡΜΑΡΟΥ, ΟΡΥΚΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΥΣΙΜΩΝ

ΤΟΜΕΙΣ ΜΕ ΥΨΗΛΗ ΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΤΗΝ ΚΙΝΕΖΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗ ΥΨΗΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΡΟΦΙΜΑ-ΠΟΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ-ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΟΜΟΡΦΙΑΣ ΚΑΙ ΕΥΖΩΪΑΣ (ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ, ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΑ ΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ)

Η ΑΓΟΡΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΗ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΖΗΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΑ ΤΡΟΦΙΜΑ-ΠΟΤΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ, ΛΟΓΩ: ΑΥΞΗΣΗΣ ΒΙΟΤΙΚΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΑΥΞΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΑΝΩΤΕΡΗΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΕ ΔΥΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΩΝ ΣΚΑΝΔΑΛΩΝ ΑΠΌ ΕΓΧΩΡΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ, ΕΠΚΙΝΔΥΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ (ΠΧ ΜΕΛΑΜΙΝΗ ΣΤΟ ΒΡΕΦΙΚΟ ΓΑΛΑ ΣΚΟΝΗ ΤΟ 2008)

ΤΡΟΦΙΜΑ-ΠΟΤΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΖΗΤΗΣΗ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ, ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΠΑΡΘΕΝΟ ΓΛΥΚΙΣΜΑΤΑ/ΣΟΚΟΛΑΤΕΣ/ΣΝΑΚΣ/ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗΣ (ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ) ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ/ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΝΕΡΟ/ΦΥΣΙΚΟΙ ΧΥΜΟΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΕΝΑ/ΚΟΝΣΕΡΒΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΤΡΟΦΙΜΑ/READY TO EAT MEALS ΑΛΚΟΟΛΟΥΧΑ ΠΟΤΑ, ΚΥΡΙΩΣ ΜΠΥΡΑ, ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΡΑΣΙ ΜΟΝΑΔΙΚΑ, ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ ΕΙΔΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ

ΤΡΟΦΙΜΑ-ΠΟΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΝΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΚΙΝΕΖΩΝ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΑ/ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ ΕΛΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΕΛΙΑΣ. ΠΡΟΣΟΧΗ! ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ: ΠΡΟΪΟΝ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΧΡΗΣΕΙΣ (ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ, ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΗ, ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ, ΕΥΖΩΪΑΣ) ΚΡΑΣΙ/ΗΔΥΠΟΤΑ/ΑΛΚΟΟΛΟΥΧΑ ΜΕ ΜΙΚΡΗ ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑΤΟΣ

ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ, ΜΕΣΩ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ, ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑΣ, ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ, ΑΡΑ ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΜΕ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑ ΚΑΛΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΕΙΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΕΖΟ ΕΙΣΑΓΩΓΕΑ/ΔΙΑΝΟΜΕΑ/ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΑΠΌ ΚΟΙΝΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ H ΠΡΟΩΘΗΣΗ (PUSH) ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ, ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΕΠΙΜΕΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ

!!!!!! ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟ-ΦΥΤΟΫΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ (SPS), ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΝΩΠΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ, ΦΡΟΥΤΑ, ΛΑΧΑΝΙΚΑ, ΚΡΕΑΣ, ΜΗ ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΑΛΛΑΝΤΙΚΑ. Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΣΥΝΑΨΕΙ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ SPS ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΚΤΙΝΙΔΙΟ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΕΤΙΚΕΤΑΣ (LABELING): ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΑΝΑΓΡΑΦΗ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΑΠΟ 1.1.2013. ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΚΟΛΛΑΤΑΙ ΕΤΙΚΕΤΑ ΣΤΗΝ ΚΙΝΕΖΙΚΗ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΣΗΜΑ ΠΡΟΝΟΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ! ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ Η ΕΓΚΑΙΡΗ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΚΑΘΩΣ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΧΝΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ Η ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΗ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΣΗΜΑΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΥΣΧΕΡΕΙΕΣ ΥΨΗΛΟΙ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟΙ ΔΑΣΜΟΙ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ, ΟΠΩΣ ΚΡΑΣΙ ΜΗ ΔΑΣΜΟΛΟΓΙΚΑ ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ, ΟΠΩΣ ΕΛΛΕΙΨΗ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΟΠ ΚΑΙ ΓΕ ΑΣΥΝΕΠΗΣ ΚΑΙ ΑΝΟΜΟΙΟΜΟΡΦΗ ΕΦΑΓΜΟΓΗ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ ΠΕΡΙ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΤΕΛΩΝΕΙΑ→ ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΠΟ ΠΟΙΟ ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΓΚΛΩΒΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΑ

Ο ΚΙΝΕΖΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ Ο ξένος επιχειρηματίας που επιθυμεί να δραστηριοποιηθεί στην Κίνα, πρέπει να έχει, εκ των προτέρων: Πληροφόρηση Γνώση Κατανόηση της ιδιομορφίας του επιχειρηματικού περιβάλλοντος στην Κίνα και της κινεζικής κουλτούρας

5 ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΔΙΕΠΟΥΝ ΤΟΝ ΚΙΝΕΖΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΥΠΟΜΟΝΗ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΥΕΛΙΞΙΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ

ΣΕΒΑΣΟΥ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΣΕΒΟΝΤΑΙ!

ΥΠΟΜΟΝΗ

ΝΑΙ! Η διαφορά νοοτροπίας και η αδυναμία επικοινωνίας, λόγω γλώσσας, δημιουργεί πολλές φορές εκνευρισμό και αδημονία Η αγορά της Κίνας απαιτεί εξοικείωση με τις ιδιαιτερότητές της, υπομονή και ΕΠΙΜΟΝΗ! Οι κινέζοι υποψήφιοι συνεργάτες θέλουν χρόνο για να γνωρίσουν το προϊόν, δοκιμάσουν τον τρόπο ανταπόκρισης της αγοράς σ’ αυτό, σταθμίσουν τις προσδοκίες και τα οφέλη που αναμένουν από τη συνεργασία

Όταν οι Κινέζοι χαμογελούν Μπορεί να σημαίνει ότι απλά, σκέφτονται την πρόταση συνεργασίας που τους κάνατε! Ίσως, πάλι, να μην ενδιαφέρονται αρκετά αλλά δεν θέλουν να σας κακοκαρδίσουν! Στην κινέζικη κουλτούρα, οι έμμεσες αναφορές και οι διακριτικοί υπαινιγμοί θεωρούνται καταλληλότεροι της δυτικής αμεσότητας και άνευ περιστροφών εισαγωγής στο θέμα! Οι Κινέζοι χρειάζονται το χρόνο τους! Μην ερμηνεύετε τη γλώσσα του σώματος, βάσει των δικών σας προσδοκιών! Μην απογοητευτείτε αν δεν σας απαντήσουν στο χρονικό διάστημα που θεωρείτε εσείς δόκιμο!

ΤΑ 3 ΠΙΟ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΛΑΘΗ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ Υπερεκτίμηση της αγοράς και της ωρίμανσής της Αφέλεια και υπερβολική εμπιστοσύνη σε αμφιβόλου προέλευσης προσφορές συνεργασίας (π.χ. μέσω διαδικτύου) Παράλειψη λήψης επαρκών πληροφοριών (έρευνα αγοράς, έλεγχος φερεγγυότητας κινεζικών εταιρειών, εισαγωγικές διαδικασίες, αξιοπιστία ντόπιου συνεργάτη, θεσμικό πλαίσιο) πριν το επιχειρηματικό ταξίδι στην Κίνα/σύναψη συμφωνίας συνεργασίας/επένδυση

ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗΣ! → Μην επαφίεστε σε μεμονωμένα άτομα, Κινέζους ή Έλληνες, που σας παρουσιάζονται ως «ειδήμονες» και «δικτυωμένοι» στην αγορά της Κίνας → Μην κάνετε συναλλαγές μέσω διαδικτύου και μην ενθουσιάζεστε από υπερβολικά καλές για να είναι πράγματι καλές προτάσεις συνεργασίας → Μην παρασύρεστε από την προοπτική του εύκολου και γρήγορου κέρδους

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ, ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΛΑΔΙΚΕΣ ΟΠΩΣ: SIAL, ΣΑΓΚΑΗ, 7-9/5/2013 (ΤΡΟΦΙΜΑ-ΠΟΤΑ) INTERWINE CHINA, ΚΑΝΤΟΝΑ, 30/5-1/6/2013 (ΚΡΑΣΙ) OIL CHINA, ΠΕΚΙΝΟ, 23-25/9/2013 (ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ) FHC, ΣΑΓΚΑΗ, 13-15/11/2013 (ΤΡΟΦΙΜΑ-ΠΟΤΑ) ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΩΝ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ (GUANXI) ΕΠΙΦΥΛΑΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ, ΜΕΓΑΛΩΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΞΙΑΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΩΝ ΚΑΘΩΣ ΣΤΟ 98% ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΥΠΟΚΡΥΒΟΥΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗΣ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΑΣ, ΣΧΕΔΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΣΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ

ΣΥΜΜΑΧΟΙ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ: ΓΡΑΦΕΙΟ ΟΕΥ ΠΕΚΙΝΟΥ http://www.agora.mfa.gr/cn89 ΓΡΑΦΕΙΟ ΟΕΥ ΣΑΓΚΑΗΣ http://www.agora.mfa.gr/cn90 ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ: ΚΕΝΤΡΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΜΜΕ (EU SME Center), www.eusmecentre.org.cn ΓΡΑΦΕΙΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΔΔΙ (China IPR, SME Helpdesk) www.china-iprhelpdesk.eu ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ (European Union Chamber of Commerce in China – EUCCC), www.euccc.com.cn ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΘΕΡΜΟΚΟΙΤΙΔΑ ΕΕ (EU Project Innovation Centre – EUPIC), http://www.eupic.org.cn/

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ! ΜΟΝΗ ΔΙΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΕΞΑΓΩΓΩΝ! ΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΙΝΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ! Η ΤΥΧΗ ΒΟΗΘΑΕΙ ΤΟΥΣ ΤΟΛΜΗΡΟΥΣ!