4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Advertisements

Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Πρότυπο Εκπαιδευτήριο Ευρωπαϊκή Παιδεία
6ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
3ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ως Μάθημα Επιλογής στο Λύκειο απόψεις και συμπεριφορές των μαθητών.
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων
Ημερίδα επιμόρφωσης Φιλολόγων στις Νέες Τεχνολογίες Σχολικός Σύμβουλος Μηχανολόγων ΠΕ12 Λ. Ψαρράς Αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών: Εκπόνηση ιστοσελίδας.
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-4ο ΓΕ.Λ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
Google docs Google docs forms
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
7ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
 Π.Ε.ΚΑ.Π. Νικ. Καλογερόπουλος Αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση. Η εξέλιξη της τεχνολογίας.
Τίτλος δραστηριότητας: Όνομα Εκπαιδευτικού: Σχολείο:
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
Οδηγίες συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης για το πρόγραμμα Teachers 4 Europe
Νεοελληνική γλώσσα και διαδραστικός πίνακας διαδραστικός πίνακας.
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
Κατασκευάζοντας μια ιστοσελίδα 5 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ Υπεύθυνη Δασκάλα: ΜΠΙΛΙΟΥΡΗ ΑΡΓΥΡΗ ΣΤ΄ΤΑΞΗ.
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
Διδακτική Πληροφορικής
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Η χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας από τους διευθυντές δημοτικής εκπαίδευσης για σκοπούς οργάνωσης και διοίκησης της σχολικής μονάδας.
§Από την δεκαετία του ‘60 κάποιοι σκέφτονται ότι ο υπολογιστής μπορεί να αποτελέσει ένα θαυμάσιο εκπαιδευτικό εργαλείο.
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
6ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων
Αυδίκος Αθανάσιος – Πήχας Στέφανος
Google docs Google docs forms
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Ενημέρωση Μαθητών Για Τo Μάθημα Δίκτυα CISCO
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas

Τίτλος δραστηριότητας: «Οι Πέρσες και οι Άβαροι συμμαχούν εναντίον του Βυζαντίου» Όνομα Εκπαιδευτικού: Κολλιόπουλος Δημήτριος Σχολείο: 15ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΕΡΡΩΝ Τηλ.Επικοιν.:

«Οι Πέρσες και οι Άβαροι συμμαχούν εναντίον του Βυζαντίου» Αντικείμενο: ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Τάξη: Ε’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ Σκοπός: Να γνωρίσουν οι μαθητές • Τις προσπάθειες του Ηράκλειου για ανασυγκρότηση του κράτους •Τις δυσκολίες που συνάντησε •Ο τρόπος που τις αντιμετώπισε και •Ανάδειξη της συμβολής της Εκκλησίας Λογισμικό: Microsoft Word, Microsoft Powerpoint, Microsoft Access, Microsoft Office Picture Manager, Microsoft Visual basic, Microsoft Internet Explorer

Περιγραφή δραστηριότητας •Χρησιμοποιήθηκε το εργαστήριο του σχολείου το οποίο είναι πλήρως εξοπλισμένο με Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές συνδεδεμένους στο διαδίκτυο(ISDN σύνδεση). •Πριν γίνει η εργασία στην τάξη έγινε προετοιμασία. α) Εντοπίστηκαν οι ιστοσελίδες με ιστορικό ενδιαφέρον για να έχω τη δυνατότητα να βοηθήσω τους μαθητές σε περίπτωση που χρειαστούν βοήθεια. β) έγινε συλλογή εικόνων και εκτύπωση από διαδίκτυο ή σάρωση από βιβλία. γ) αναζήτησα κείμενα από ιστορικές πηγές τα οποία αποτύπωσα σε έγγραφα του Microsoft Word που οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να ανοίξουν, για να αναζητήσουν πληροφορίες. δ) προετοίμασα μια άσκηση αξιολόγηγης της επίτευξης των στόχων του μαθήματος με τη γλώσσα προγραμματισμού Visual Basic.

•Η άσκηση αξιολόγησης δημιουργήθηκε σε ένα εκτελέσιμο αρχείο με τίτλο «ΗΡΑΚΛΕΙΟΣ.exe». Το αρχείο έχει ένα σταυρόλεξο που αυτόματα δίνει το βαθμό επιτυχίας του και 22 ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών που είναι τοποθετημένες σε μια βάση δεδομένων της «Microsoft Access» και συνεργάζεται με το πρόγραμμα «ΗΡΑΚΛΕΙΟΣ.exe». Κάθε φορά που δίνεται απάντηση σε κάποια ερώτηση πολλαπλής επιλογής, η εφαρμογή πληροφορεί την ομάδα για την ορθότητα της απάντησης, το σύνολο των σωστών απαντήσεων, το σύνολο των λάθος απαντήσεων, το αριθμό των υπόλοιπων ερωτήσεων Περιγραφή δραστηριότητας

•και το ποσοστό επιτυχίας ως τη δεδομένη στιγμή. Επίσης ο χρόνος ολοκλήρωσης(15 λ.) μετρά αντίστροφα και πληροφορεί πάντα την ομάδα για το υπόλοιπο. •Όλο το υλικό οργανώθηκε σε ένα φάκελο. • Δημιουργήθηκαν πέντε παρουσιάσεις Power Point(μία για κάθε ομάδα μαθητών), που περιείχαν «συνδέσεις» με τα αρχεία του φακέλου, με «υπερσυνδέσεις» του διαδικτύου για αναζήτηση πληροφοριών και με την άσκηση αξιολόγησης, με αυτόματη βαθμολόγηση. •Επίσης με μια διαφάνεια που έθετε την ερώτηση εργασίας που έπρεπε να ετοιμάσουν οι μαθητές της ομάδας συνεργαζόμενοι. Περιγραφή δραστηριότητας

Διδασκαλία Οι μαθητές οργανώθηκαν σε 5 ισοδύναμες μικτές ομάδες και το μάθημα διήρκεσε 2 διδ. Ώρες(90 λ.) Στην επιφάνεια εργασίας κάθε Η/Υ ήταν τοποθετημένη η συντόμευση μιας διαφάνειας διαφορετική για την κάθε ομάδα. Οι μαθητές πήραν στα χέρια τους τυπωμένες τις διαφάνειες σε μορφή «εκτύπωση για το ακροατήριο». Άνοιξαν την Παρουσίαση, διάβασαν το αρχικό κείμενο, περιηγήθηκαν στις υπερσυνδέσεις, αρχείων και διαδικτύου, παρήγαγαν ένα κείμενο που απαντούσε στην ερώτηση της τελευταίας διαφάνειας κάθε «Παρουσίασης». Κάθε ομάδα παρουσίασε το κείμενό της και δέχθηκε ερωτήσεις διευκρίνησης. Τα τελευταία 20 λεπτά αφιερώθηκαν στην άσκηση αξιολόγησης.

1 η Παρουσίαση…

2η παρουσίαση…

3 η Παρουσίαση

4 η Παρουσίαση…

5η Παρουσίαση…

Το σταυρόλεξο της Αξιολόγησης

Η σελίδα ερωτήσεων πολλαπλών επιλογών

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

Η 1 Η ΟΜΑΔΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΚΡΙΤΗΡΙΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

Η 4 η ΟΜΑΔΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΚΡΙΤΗΡΙΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

Σύγκριση Η ερευνητική μορφή που πήρε το μάθημα από την αρχή έφερε μεγάλο ενδιαφέρον. Όλα τα παιδιά ήθελαν να συμμετέχουν, να πουν τη γνώμη τους, να «περάσουν» την άποψή τους. Ήταν κάτι πρωτόγνωρο γι αυτά και η αίσθηση της παραγωγής της δικής τους άποψης στα ιστορικά δεδομένα έδινε ώθηση για μεγαλύτερη προσπάθεια. Οι απαντήσεις στο ηλεκτρονικό «Κριτήριο αξιολόγησης» της εργασίας πρόσθεσαν νέο ενδιαφέρον. Φαινόμενα αδιαφορίας δεν παρατηρήθηκαν ακόμα και σε μαθητές που άλλες φορές είχαν αποστασιοποιηθεί από το μάθημα.

Αξιολόγηση Το αδύνατο σημείο της όλης προσπάθειας είχε να κάνει με το χώρο εργασίας. Το εργαστήριο είναι ένας χώρος που δεν προσφέρει άνεση. Δεν επέτρεπε όλα τα μέλη της ομάδας να έχουν άμεση πρόσβαση στην οθόνη. Θα επέλεγα για άλλη φορά, την προσαρμογή των Η/Υ στην τάξη μιας και το κτίριο του σχολείου διαθέτει ασύρματη σύνδεση DSL και μπορούμε να έχουμε πληροφορίες και από το διαδίκτυο. Τα παιδιά επίσης δεν έχουν εξασκηθεί να εργάζονται ομαδικά κι αυτό πρέπει να είναι μια από τις επόμενες προτεραιότητες. Τα παιδιά από την ώρα που τους έγινε γνωστό πως θα δουλέψουμε τη συγκεκριμένη ενότητα με τους Η/Υ ενθουσιάστηκαν. Η αξιολόγηση της επίτευξης των σκοπών έγινε με το «κριτήριο αξιολόγησης» που δημιουργήθηκε από εμένα με τη Γλώσσα προγραμματισμού Visual Basic. Δεν γνωρίζω αν άλλοι εκπ/κοι έχουν χρησιμοποιήσει τη συγκεκριμένη αν κι αυτή είναι αναρτημένη στην προσωπική μου ιστοσελίδα

Επιπλέoν Σχόλια Στο κατώφλι του 21ου αιώνα, η Κοινωνία της Πληροφορίας (ΚτΠ) δηµιουργεί νέα δεδοµένα και νέες ευκαιρίες για ανάπτυξη, ευηµερία και ποιότητα ζωής. Η ανάπτυξή της βασίζεται στη ραγδαία εξέλιξη των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ). Οι τεχνολογίες αυτές αποτελούν ουσιαστικό εργαλείο για ανοιχτή και αποτελεσµατική διακυβέρνηση και για την παροχή βελτιωµένων υπηρεσιών στον πολίτη. Η εκπαίδευση δεν πρέπει να μείνει πίσω σ’ αυτή την πρόκληση. Το αντίθετο μάλιστα έχει τη μέγιστη υποχρέωση να ετοιμάσει τα παιδιά γι αυτή τη μεγάλη Κοινωνία της πληροφορίας. Και οι εκπαιδευτικοί καλούνται να είναι μπροστά.