Project: Διαχείριση χρόνου Χαλάρωση

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Advertisements

Ρ Α Δ Ι Ο Φ Ω Ν Ο.
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ <ΕΔΣΠΥ>
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
ΑΡΜΟΝΙΑ.
Τα παράδοξα των καιρών μας
Σχολικός Εκφοβισμός (Bullying)
 Σύμφωνα με την έρευνα που πραγματοποιήθηκε για τον αθλητισμό, καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι υπάρχουν πολλές διαφορές ανάμεσα στα δύο φύλλα και στο τρόπο.
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΦΥΛΟ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Βρείτε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το μήνυμα.
6 Μαρτίου 2013, ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Το γέλιο στην ζωή μας !!! Γέλιο και χιούμορ !!!.
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Εταιρία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΘΕΜΑ:ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΠΟΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ. ΟΜΑΔΑ:ΧΧΧΕ.
ΕΦΗΒΕΙΑ,Η ΑΓΡΙΑ ΗΛΙΚΙΑ Αρίφι Ιωάννα, α4/γ.
Πόσες ώρες την ημέρα χρησιμοποιείτε το κινητό;
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Δραστηριότητα 12‘Σκέψου και Παρουσίασε τον Εαυτό σου’ Οδηγίες Συμπλήρωσε τα πεδία Ονειρεμένη Καριέρα Καριέρα ‘Όλα Καλά’ Μέτρια Καριέρα Υποχρεωτική Καριέρα.
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Κατάγομαι από ένα ορεινό χωριό του Ζαγορίου. Έζησα στον τόπο καταγωγής μου μέχρι την ηλικία των 9 ετών και, στη συνέχεια, εγκαταστάθηκα με την οικογένειά.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΕΦΗΒΕΙΑ.
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
Ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Θανάσης Θεοφιλόπουλος
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
Κύριο θέμα της εργασίας ήταν η διάκριση των ερωτήσεων. Οι ερωτήσεις διακρίνονται σε κλειστού τύπου ( πολλαπλής επιλογής, σύντομης απάντησης ) και ανοιχτού.
ΟΜΑΔΑ PROJECT Ο ΤΕΟ Κ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ Α ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ασμάνη Σοφία 17ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
ΠΡΩΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ … Μπορείς να σκεφτείς αν υπάρχει τίποτα άλλο που να μας δίνει χαρτί, φρούτα, καρπούς, ξυλεία, φωλιές για τα πουλιά και τα άλλα ζώα,
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
ΜΑΡΙΑ ΜΠΡΑΣΤΙΑΝΟΥ ΜΑΡΙΑ - ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΟΥΤΣΗ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Έχω κάτι … διαφορετικό??. ’διαφορετικός «το να είσαι …’διαφορετικός’…» 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Επιμέλεια από την εκπαιδευτικό της Στ2 τάξης: Μέλλου.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ΦΙΛΊΑ Τα χαρακτηριστικά του καλού φίλου ◦ Τα χαρακτηριστικά ενός καλού φίλου μπορεί να είναι χρήσιμα πάντα, ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές που θα.
ΧΟΡΟΣ-ΜΟΥΣΙΚΗ ΟΙ ΧΟΡΟΓΡΑΦΟΙ. ΧΟΡΟΣ Ο χορός είναι μορφή καλλιτεχνικής και αθλητικής έκφρασης η οποία γενικά αναφέρεται στην κίνηση του σώματος, συνήθως.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΕΦΗΒΕΙΑ - Η ΑΓΡΙΑ ΗΛΙΚΙΑ Γιώργος Δούλαλας ΠΕ04.01.
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
Déjà vu(προμνησία) Presque vu (Tip of the tongue)
Τα παράδοξα των καιρών μας
Συνθήκες Διαβίωσης Στη Ζίτσα
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Β’ γυμνασίου(Γεωμετρία)
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ Σχολικό έτος : Τμήμα : Β2 ΜΑΘΗΤΕΣ: Κακαργιάς Βαγγέλης Θηραίος Γιάννης Γιαννακόδημος Ηλίας.
Εθισμός στην Τεχνολογία
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
Δραστηριότητες και εξάρτηση στην εφηβεία
Δημοσκόπηση Τμήμα A1 Αλκοόλ και μαθητές.
Παρουσίαση αποτελεσμάτων έρευνας με τη μορφή ερωτηματολογίου
Βδομάδα 3_ Hobbies and pastimes.
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Project: Διαχείριση χρόνου Χαλάρωση Ομάδα: Οι μαύροι επιστήμονες Λία Κοντάκου Χρύσα Κουτσούκου Αλέξανδρος Λεργιουδάκης Κωνσταντίνα Χονδρού

Τι προκαλεί άγχος & υπερένταση; Η πολυπλοκότητα της σύγχρονης κοινωνίας Η πολύωρη εργασία Η έλλειψη επικοινωνίας Οι δυσκολίες των σχέσεων Οι πλαστές ανάγκες της καταναλωτικής κοινωνίας κ.α.

Πού οδηγούν τέτοιου είδους καταστάσεις; Σε ψυχοσωματικά προβλήματα Σε στρες Στο να νιώθουμε ένταση, κούραση, θυμό, βίαια συναισθήματα, άγχος κλπ. Με αποτέλεσμα η ένταση του νου να αποτυπώνεται στο σώμα κάπως έτσι:

Πολύ συχνά βλέπουμε τον εαυτό μας να είναι… εκτός ορίων!:

Σώμα & νους Το σώμα και ο νους είναι αλληλένδετα και όταν αυτά τα δύο μεταξύ τους δουλεύουν ασταμάτητα, τα φυσικά τους οργανικά και νοητικά αποθέματα, σταδιακά εξαντλούνται δυστυχώς άσκοπα. Για τον λόγο τον οποίο ο άνθρωπος χαρακτηρίζεται ως πολυάσχολο ον, πρέπει να καταναλώνει και κάποιο χρόνο στην ξεκούραση για να μπορέσει να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις της ζωής. Δεν έχει σημασία η ηλικία όταν πρόκειται για χαλάρωση και γι’ αυτό είναι απαραίτητη για μικρούς & μεγάλους!

Γιατί είναι απαραίτητη η χαλάρωση; Αποτελεί φυσικό τρόπο ανανέωσης, ανατροφοδότησης και εξισορρόπησης του ανθρώπινου οργανισμού Ξεφεύγουμε απ’ τους ρυθμούς της καθημερινότητας και ξεχνάμε τις έγνοιες και τα προβλήματα Στο πλαίσιο της ξεκούρασης μπορούμε να κάνουμε πράγματα που μας ευχαριστούν Μας κάνει να σκεφτόμαστε πιο ξεκάθαρα και λογικά Μας δίνει ψυχική και σωματική δύναμη, κουράγιο για να μπορούμε να συνεχίσουμε Συμβάλλει στην σωστή λειτουργία του οργανισμού και παίζει σημαντικό ρόλο στην υγεία μας ψυχική & σωματική Μας βοηθά να βρούμε τον εαυτό μας

Γι’ αυτό λοιπόν πρέπει να μάθουμε να χαλαρώνουμε συνειδητά: http://www.neaygeia.gr/page.asp?p=460 Στην παραπάνω ιστοσελίδα υπάρχουν 8 βήματα για χαλάρωση που όλοι μας πρέπει να εφαρμόζουμε!

Όχι όμως και να το παρακάνουμε… Η ξεκούραση κάνει καλό όχι όμως όταν γίνεται σε υπερβολικό βαθμό! Τότε αποκτά άλλη διάσταση και μπορεί να υπάρξουν και επιπτώσεις:

Ερωτηματολόγια Στην συνέχεια η ομάδα μας μέσω των ερωτηματολογίων έκανε μία έρευνα για το θέμα της χαλάρωσης που απευθυνόταν σε μαθητές Α’ Λυκείου (15 ετών). Από τα 43 ερωτηματολόγια που απαντήθηκαν συνολικά, τα 18 απαντήθηκαν από αγόρια και τα 25 από κορίτσια.

Ερωτήσεις ερωτηματολογίου: Τι φύλο είσαι; Χαλαρώνετε; Πολύ, λίγο, καθόλου. Βρίσκετε τον χρόνο για να χαλαρώσετε; Εύκολα, δύσκολα. Πόσο χρόνο καταναλώνετε για να χαλαρώσετε καθημερινά; 1-2 ώρες, 3-4 ώρες. Τι κάνετε για να χαλαρώσετε; (π.χ. γυμναστήριο, ύπνος, γιόγκα, μουσική, κτλ) Εκτός από τον προσωπικό σας χώρο, που αλλού μπορείτε να βρείτε δραστηριότητες για χαλάρωση στην πόλη; (π.χ. μαγαζιά, καφετέριες, σινεμά, περπάτημα, κτλ) Με ποιους τρόπους χαλαρώνετε; Φίλους, μόνοι, οικογένεια, άλλο. Τι σημαίνει χαλάρωση για εσάς; Τι συναισθήματα σας δημιουργεί η χαλάρωση; (π.χ. χαρά, λύπη) Σας αρέσει η χαλάρωση; Ναι και γιατί; Όχι και γιατί;

Δεύτερη ερώτηση Όσον αφορά τα αγόρια, αυτά που χαλαρώνουν πολύ είναι 8 ενώ τα κορίτσια είναι 9. Τα αγόρια που χαλαρώνουν λίγο είναι 8 ενώ τα κορίτσια 15. Τέλος αυτά που δεν χαλαρώνουν καθόλου σε αγόρια είναι 2 και σε κορίτσια 1. Απ’ ότι παρατηρούμε, χωρίς καμία μεγάλη διαφορά, τα κορίτσια είναι λίγο πιο πολυάσχολα απ’ τα αγόρια σε θέμα δραστηριοτήτων και υποχρεώσεων. (Μπορεί να είναι και αλλιώς…) Ο Θεός έφτιαξε τον κόσμο σε μία εβδομάδα. Την πρώτη μέρα έφτιαξε το σύμπαν, και ξεκουράστηκε. Την δεύτερη μέρα έφτιαξε τη γη, και ξεκουράστηκε. Την έκτη μέρα έφτιαξε τον Αδάμ, και ξεκουράστηκε. Την έβδομη μέρα έφτιαξε την Εύα. Από τότε, ούτε ο Θεός, ούτε ο Αδάμ ξεκουράστηκαν ποτέ!

Συμπέρασμα: Βγάζουμε λοιπόν το συμπέρασμα ότι βάση της σύγχρονης ζωής που ταλαιπωρεί ακόμα και τους εφήβους, λόγω το ότι έχουν φορτωμένο πρόγραμμα η χαλάρωση τους είναι απόλυτα αναγκαία και σημαντική για την υγεία τους. Όταν όμως ο χρόνος δεν αρκεί καλά-καλά για τις υποχρεώσεις τους;…

Τρίτη ερώτηση Τα αγόρια που βρίσκουν εύκολα τον χρόνο για ξεκούραση είναι 8 ενώ τα κορίτσια είναι 12. Τώρα τα αγόρια που δύσκολα βρίσκουν χρόνο είναι 10 και τα κορίτσια που δεν έχουν καθόλου χρόνο για χαλάρωση είναι 13. Παρατηρούμε πάλι ότι δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ κοριτσιών και αγοριών καθώς άλλες φορές βρίσκουν εύκολα τον χρόνο για χαλάρωση και άλλες δύσκολα. Μία πολύ μικρή διαφορά υπάρχει στα κορίτσια καθώς φαίνεται ότι είναι λίγο περισσότερα και στις δύο περιπτώσεις.

Συμπέρασμα: Η πληθώρα εξωσχολικών δραστηριοτήτων που έχουν οι μαθητές 15 χρονών είναι αρκετές και ο περισσότερος χρόνος της ημέρας καταναλώνεται εκεί. Στην συγκεκριμένη ερώτηση τα ποσοστά των 2 φύλων είναι ισάριθμα, άλλοι μαθητές έχουν χρόνο για χαλάρωση και άλλοι όχι όπως είδαμε και στην προηγούμενη ερώτηση. Μάλλον κάποιοι δεν προλαβαίνουν ούτε να κοιμηθούν:

Τέταρτη ερώτηση Σ’ αυτή την ερώτηση τα αγόρια που καταναλώνουν 1-2 ώρες την ημέρα για να χαλαρώσουν είναι 12 ενώ τα κορίτσια 17. Και τα αγόρια που χαλαρώνουν 3-4 ώρες είναι 5 σε αντίθεση με τα κορίτσια που είναι 8. Κάθε σκέλος της ερώτησης ξεχωριστά διαφέρει στα αποτελέσματά της. Παρατηρούμε ότι στο πρώτο σκέλος τα κορίτσια δεν έχουν τόσο χρόνο καθημερινά να χαλαρώσουν όσο τα αγόρια λόγω των περισσότερων πιθανών δραστηριοτήτων που μπορεί να έχουν σε σχέση με τα αγόρια. Κάποιο ποσοστό κοριτσιών όμως, κατά το δεύτερο σκέλος, ξεπερνούν τα αγόρια όσον αφορά πόσο πολύ χαλαρώνουν την ημέρα. Καθώς βλέπουμε πως όχι όλα τα αγόρια έχουν αρκετό χρόνο ξεκούρασης λόγω πολλών δραστηριοτήτων όπως τα περισσότερα κορίτσια.

Συμπέρασμα: Σε γενικές γραμμές χωρίς να υπολογίζουμε το φύλο των εφήβων όλοι οι μαθητές δεν έχουν χρόνο αρκετό για να ξεκουραστούν σωματικά και νοητικά και αυτό δεν είναι και το καλύτερο για αυτές τις ηλικίες, καθώς αυξάνεται το άγχος και τα προβλήματα γύρω από αυτό, όπως το στρες, που είναι σοβαρά. Τα συναισθήματα των εφήβων μπορεί να μοιάζουν με κάτι τέτοιο:

Πέμπτη ερώτηση Οι μαθητές ρωτήθηκαν για τους τρόπους που μπορούν να χαλαρώσουν. Για τα αγόρια οι πιο συνηθισμένοι τρόποι είναι κατά σειρά ο ύπνος, η μουσική, το γυμναστήριο και το σερφάρισμα στο Internet. Στην συνέχεια άλλα αγόρια χαλαρώνουν κάνοντας αθλήματα, παίζοντας σκάκι ή πηγαίνοντας σε καφετέριες. Όσο για τα κορίτσια τα περισσότερα χαλαρώνουν μέσω του ύπνου, ακούγοντας μουσική, σερφάροντας στο Internet, διαβάζοντας ή πηγαίνουν γυμναστήριο. Άλλες δραστηριότητες χαλάρωσης όχι και τόσο συχνές για τα κορίτσια είναι να κάνουν ψώνια, να πηγαίνουν σινεμά, να παρακολουθούν τηλεόραση, να συζητούν, να ζωγραφίζουν, να κάνουν αθλήματα.

Συμπέρασμα: Συμπεραίνουμε ότι ο ύπνος αποτελεί σημαντικό κομμάτι στην ζωή των νέων και τους βοηθά να χαλαρώνουν καθώς όλοι ξέρουμε ότι ο ύπνος είναι υγεία. Ένας άλλος συχνός τρόπος για τους εφήβους είναι η μουσική. Είναι αποδεδειγμένο πως ακούγοντας μουσική της αρεσκείας σου σε χαλαρώνει και βοηθά πολύ στην αυτοσυγκέντρωση νου και σώματος. Μερικές φορές βέβαια…

Έκτη ερώτηση Τα περισσότερα αγόρια όπως και τα περισσότερα κορίτσια, το πιο συχνό μέρος χαλάρωσης που μπορούν να βρουν στην πόλη είναι οι καφετέριες και στη συνέχεια το σινεμά. Τα κορίτσια προτιμούν περισσότερο από τα αγόρια να ψωνίζουν (δηλαδή μαγαζιά) μετά ισάριθμα αγόρια και κορίτσια προτιμούν το γυμναστήριο. Άλλα πράγματα που κάνουν μες την πόλη ή εκτός αυτής για να χαλαρώσουν είναι να πηγαίνουν για περπάτημα ή να περνάνε αρκετό χρόνο σε σπίτια φίλων, που αυτές οι δύο επιλογές δεν συνδέονται με εγκαταστάσεις που παρέχει μια πόλη για χαλάρωση-ψυχαγωγία.

Συμπέρασμα: Παρατηρούμε ότι η πλειοψηφία των μαθητών προτιμά εγκαταστάσεις της πόλης για να χαλαρώσει που όμως δεν απαιτούν πολλά έξοδα και είναι προσιτά για όλες τις ηλικίες. Γιατί ας μην ξεχνάμε πως και η χαλάρωση δεν είναι τις περισσότερες φορές δωρεάν. Άλλοι μαθητές όμως χαλαρώνουν καλύτερα με το να βρίσκονται σε σπίτι φίλων ή να απολαμβάνουν την εξοχή! Και αυτό δεν απαιτεί χρήματα!

Βέβαια για αυτούς που έχουν υψηλό γούστο θα πρέπει να έχουν και γερή τσέπη!

Υπάρχουν άλλοι που προτιμούν την εξοχή και… λυπούνται την τσέπη τους!

Έβδομη ερώτηση Η ερώτηση αυτή τέθηκε για να δούμε με ποια άτομα μπορεί να χαλαρώνει ένας έφηβος. Στα περισσότερα αγόρια αρέσει να χαλαρώνουν μαζί με τους φίλους τους, κάποια μόνα τους και άλλα με την οικογένειά τους. Ένας μεγάλος αριθμός κοριτσιών (που ξεπερνά τα αγόρια) χαλαρώνει με φίλους. Σχεδόν ίσα με τα αγόρια είναι τα κορίτσια που χαλαρώνουν μόνα τους και περισσότερα τα αγόρια που χαλαρώνουν με την οικογένειά τους. Το πιο λογικό και αυτό που συνιστάται είναι ότι όταν κάποιος θέλει να χαλαρώσει θα το πετύχει απόλυτα κάνοντας το μόνος του με πολλές μεθόδους. Όμως για τον λόγο τον οποίο η έρευνα αφορά τους εφήβους η πλειοψηφία προτιμά τους φίλους ως ένα μέσο χαλάρωσης και αυτό γιατί σε μια τέτοια ηλικία όλοι οι νέοι διαμορφώνουν φιλικές σχέσεις που στηρίζονται σε αυτές και τους είναι σημαντικές.

Συμπέρασμα: Για έναν έφηβο μάλλον το να χαλαρώνει με φίλους του είναι πιο ξεκούραστο και πιο ευχάριστο. Υπάρχουν όμως και άλλα παιδιά που πιστεύουν πως το να χαλαρώνεις μόνος σου είναι πιο αποδοτικό και βοηθά καλύτερα στην υγεία. Όσον αφορά την οικογένεια, λίγα παιδιά την προτιμούν για να χαλαρώσουν.

Όγδοη ερώτηση ‘Τι σημαίνει χαλάρωση για εσάς;’ Σ’ αυτή την ερώτηση οι περισσότεροι απάντησαν πως γι’ αυτούς είναι να είσαι ξεκούραστος σωματικά και ψυχικά. Άλλοι, και πιο πολύ τα κορίτσια, πιστεύουν ότι χαλάρωση είναι να κάνεις πράγματα έξω από την καθημερινότητα δηλαδή δραστηριότητες της αρεσκείας τους! Επίσης χαλάρωση σημαίνει ύπνος και για τα δύο φύλα όπως επίσης ελεύθερος χρόνος. Με άλλα λόγια! . . .

Συμπέρασμα: Προφανώς ξεκούραση για έναν νέο αλλά και για τους περισσότερους θα μπορούσαμε να πούμε, είναι το να χαλαρώνεις σωματικά & ψυχικά όπως προαναφέραμε, να ηρεμείς με τον δικό σου τρόπο (μουσική, ύπνος όπως πολλά αγόρια και κορίτσια πιστεύουν). Κάτι άλλο που επίσης είναι σημαντικό για όλους και πρέπει να λάβουμε υπ’ όψιν μας είναι ότι χαλάρωση σημαίνει να κάνουμε πράγματα ή δραστηριότητες που μας ευχαριστούν και που δεν θυμίζουν σε τίποτα τις υποχρεώσεις της καθημερινότητας.

Ένατη ερώτηση Τα συναισθήματα που δημιουργεί η χαλάρωση προφανώς είναι χαρά, γαλήνη, ξεκούραση, ανακούφιση, ηρεμία, ευχαρίστηση και ελευθερία. Αυτές ήταν οι απαντήσεις των μαθητών που σε αγόρια και σε κορίτσια φαίνεται να είναι ίδιες. Είναι αξιοσημείωτο να πούμε ότι μόνο σε 2 από όλους τους μαθητές, η χαλάρωση τους δημιουργεί λύπη!

Συμπέρασμα: Ως συμπέρασμα μπορούμε να πούμε ότι η χαλάρωση μας δίνει ευεξία και μας ανακουφίζει καθώς έχουμε ξεφύγει από την ρουτίνα και τα προβλήματά της και νιώθουμε ανανεωμένοι και έτοιμοι να συνεχίσουμε τις υποχρεώσεις μας αν και αυτό δεν μας είναι ευχάριστο. Μια μειονότητα όμως δεν έχει συνηθίσει να χαλαρώνει και δεν είναι της αρεσκείας της. Αυτοί οι άνθρωποι έχουν άλλα ψυχικά προβλήματα ή μπορεί απλά να μην έχουν τον χρόνο να χαλαρώσουν! Αυτό οδηγεί σε άγχος, στρες και επηρεάζει κατά πολύ και την σωματική υγεία!

Γενικό Συμπέρασμα: Εξαιτίας της σύγχρονης ζωής και των συνεχόμενων απαιτήσεων της ο άνθρωπος έχει μεγαλύτερη ανάγκη να χαλαρώνει όμως είναι και απαραίτητο για την ψυχική και σωματική υγεία. Μέσα από την έρευνα με τα ερωτηματολόγια συμπεράναμε ότι όσο και για τους ενήλικους τόσο και για τους έφηβους είναι αναγκαία η χαλάρωση καθώς και αυτοί είναι φορτωμένοι με υποχρεώσεις! Το μήνυμα που θέλει να περάσει η ομάδα μας μέσα από αυτή την εργασία είναι ότι η χαλάρωση πρέπει να υπάρχει στην ζωή μας και ότι πρέπει πάντα να προσπαθούμε να βρούμε λίγο χρόνο απ’ την καθημερινότητα να χαλαρώσουμε, με τον δικό μας προσωπικό τρόπο, όχι όμως και να υπερβαίνουμε τα όρια γιατί μετά δεν μπορούμε να βρούμε ξανά τον ρυθμό μας και να ανταπεξέλθουμε στις υποχρεώσεις μας.

Χαλαρώστε για να έχετε μια πιο υγιή ζωή! ...

Και καλό θα ήταν να αποφεύγετε… Μερικά πράγματα!

Τέλος Παρουσίασης Σας ευχαριστούμε πολύ!