ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΒΑΣΕΙ ΠΡΟΪΟΝΤΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ/ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΕΣ / ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ Αγοραστικές Συνήθειες Θα σας διαβάσω τώρα μια σειρά από απόψεις που έχουν εκφραστεί για τις συνήθειες κατανάλωσης.
Advertisements

ΨΗΦΙΑΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΘΕΡΜΗΣ ΝΕΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΕΡΜΗΣ.
Έρευνα Αποτελεσματικότητας των Διαφημίσεων πίσω από τις Αποδείξεις
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Πανελλαδική Έρευνα με την μέθοδο των προσωπικών συνεντεύξεων
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΝΟΜΟΥ Αγορά Ν. Κορινθίας: Αγορά ανερχόμενη, στάσιμη ή φθίνουσα;
ΜΕΓΑΛΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ – ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
ΤΡΟΦΙΜΑ Κατάταξη Διαφορά με Μ.Ο. EU27 (%) , ΠΗΓΗ: EUROSTAT ΠΗΓΗ: ΕΛΣΤΑΤ Η Ελλάς στη γενική κατηγορία Τροφίμων βρισκόταν στην 14η θέση.
Τηλεφωνική Έρευνα στο ΠΣΠ Συλλογή στοιχείων:1 – 2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2008 Τηλεφωνική Έρευνα στο Π.Σ.Π. EΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ.
Νέος Επενδυτικός Νόμος Ανάπτυξη στην πράξη – Απάντηση στην κρίση
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.:
Εισαγωγή στη Λογιστική
ENTI : ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ (Innovative Actions, under the ERDF ) Τελική Συνάντηση Ομάδας Εργασίας John Swarbrooke.
Ερωτήσεις Televoting 9 th HealthWorld 21/4/2010. Α – Β Γ Την περίοδο η απασχόληση στις φαρμακευτικές.
ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ LOYALTY Νομός Κορινθίας Truly LoyalAccessible TrappedHigh Risk 57%11% 20%12% Loyalty Matrix Τμηματοποίηση Πιστότητας Ν. Αργολίδας.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ
«Παράγω & Εξάγω: το νέο οικονομικό μοντέλο ανάπτυξης της Ηπείρου» 03/03/12 Δημήτρης Λακασάς Πρόεδρος ΣΕΒΕ.
3 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εκλογική συμπεριφορά 1 3 ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ( Πρόθεση ψήφου )
1 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Κοινωνικό, πολιτικό & οικονομικό περιβάλλον 1 1 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ( Δείκτες.
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
ΕΡΕΥΝΑ 2010 ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ.
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
4 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Αξιολόγηση έργου Κυβέρνησης & Αξιωματικής Αντιπολίτευσης 1 4 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ EΡΓΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ-
7 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Οικονομικοί Μετανάστες 1 7 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ( Ανεκτικότητα, Συμβολή στην οικονομία,
IOYNIOΣ 2008 Ερευνητικό πρόγραμμα για το. EΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ 3 ΝΟΜΟΥΣ Ν. Κορινθίας Ν. Αργολίδας Δυτική Αττική.
Ερευνα 2011 Θέμα : Μικρή Λιανική.
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
Προτάσεις πολιτών για την βελτίωση της αγοράς του Νομού Κορινθίας.
Αγαθά είναι τα μέσα που ικανοποιούν τις ανθρώπινες ανάγκες.
Capacity Building in Sustainable Public Procurement – BuildingSPP - LIFE ENV 09/PT/050 Οι προμήθειες στο Δημόσιο τομέα Οι κυριότερες κατηγορίες προϊόντων.
Κυριακή Μπαλτά Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Βιβλιοθήκη Σχεδιασμός και δημιουργία επικοινωνιακού σχεδίου δράσης της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
1.3 ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΜΕΛΛΟΥ ΡΟΖΑ – ΜΑΡΙΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Διδάσκων: Θεοφανίδης Φαίδων Ώρες Γραφείου: Παρασκευή 10:00-12:00, Γραφείο 515, 5ος Όροφος -Βιβλίο Μαθήματος: Εισαγωγή.
6 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εξωτερική Πολιτική: Τουρκία – Κυπριακό – ΠΓΔΜ - Κοσσυφοπέδιο 1 6 ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ( Τουρκία.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Σκοπός της εργασίας Κατά πόσο οι καταναλωτές της Θεσσαλονίκης γνωρίζουν τα βιολογικά προϊόντα Αν αγοράζουν βιολογικά προϊόντα, και ποια είναι αυτά. Η.
Διάγραμμα 1: Φύλο. ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΥΠΡΟΥ (ΔΡ ΑΝΔΡΕΑΣ ΧΡΥΣΑΝΘΟΥ) ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΚΥΠΡΟΥ.
Έργο SECSTACON της Δράσης ΑΡΙΣΤΕΙΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΕΡΕΥΝΑ στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης Νοέμβριος 2013.
Προϊόντα ή Οικονομικά Αγαθά
Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης Πτυχιακή Εργασία Έρευνα για την ηθική κατανάλωση,
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΕΡΕΥΝΑ Ε.1.3 ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΤΗΣ ΜΙΣΘΩΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ alco THE PULSE OF SOCIETY.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Έννοιες και ρυθμός πληθωρισμού Δώρα Λοΐζου Γ
Κλαδική Ανάλυση – Μελέτη της ICAP Group «Οι Συνέπειες της Κρίσης στους διαφόρους Κλάδους της Ελληνικής Οικονομίας» Διεύθυνση Οικονομικών Κλαδικών Μελετών.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος Προ-συναλλαγής Στοιχεία που αφορούν την προετοιμασία πριν τη συναλλαγή Συναλλαγή Στοιχεία που περιλαμβάνονται άμεσα κατά τη συναλλαγή.
Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης Εργαστήριο Πολιτικής Οικονομίας και Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης.
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης Πρακτική Άσκηση του Φ οιτητ ή Ελευθέριου Πανοδήμου Υπεύθυνος Πρακτικής Άσκησης:
Μικροοικονομική Θεωρία και Πολιτική Ενότητα 2: ΖΗΤΗΣΗ. Διάλεξη 3. Γεώργιος Θεοδοσίου, Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, T.E.I. Θεσσαλίας.
Εισαγωγή στην Οικονομική Ι Ζήτηση, Προσφορά, Ελαστικότητες.
«Οι αντικειμενικοί σκοποί της Ολικής Ποιότητας στον Τουρισμό»
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Ελλείψεις: Μπορούμε να μειώσουμε τις ελλείψεις στα ράφια κατά 30%;
Επιχειρησιακή Στρατηγική
ΙΕΚ Γαλατσίου Στατιστική Ι
CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες ΕΛ.Γ.Α.
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Ερευνητική εργασία Α Λυκείου Σχολικό έτος «Τα επαγγέλματα του τόπου μου : ποικιλία, συνθήκες άσκησης, ελλείψεις και προοπτικές άσκησης για.
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Oι τιμές των αγαθών προσδιορίζονται στην αγορά από την αλληλεπίδραση των δυνάμεων της ζήτησης και της προσφοράς.
ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT Α. Κουτσούρης.
Κάθε χρόνο συμβαίνουν στη χώρα μας άπειρα τροχαία ατυχήματα, που έχουν ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών ανθρώπων αλλά και τον τραυματισμό τους. Από το σύνολο.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΒΑΣΕΙ ΠΡΟΪΟΝΤΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ/ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ

Βαθμός ικανοποίησης ανά προϊοντικό είδος/κλάδο στο Νομό Κορινθίας

Νομός Κορινθίας- Βαθμός ικανοποίησης ανά κατηγορία αγαθών Θα ήθελα να μου πείτε για κάθε μια από τις κατηγορίες αγαθών/ υπηρεσίες που προσφέρει ο Ν. Κορινθίας πόσο ικανοποιημένος/η είστε εσείς προσωπικά. Σύνολο ερωτηθέντων Μ.Ο. : 60,37%

Νομός Κορινθίας- Βαθμός ικανοποίησης ανά κατηγορία αγαθών Θα ήθελα να μου πείτε για κάθε μια από τις κατηγορίες αγαθών/ υπηρεσίες που προσφέρει ο Ν. Κορινθίας πόσο ικανοποιημένος/η είστε εσείς προσωπικά. Σύνολο ερωτηθέντων Μ.Ο. : 29,5%

Ανάλυση σε Φύλο, Ηλικία, Περιοχή Κατοικίας Τρόφιμα/Ποτά/Καπνός ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ (θέση 1+2) Νομός Κορινθίας- Βαθμός ικανοποίησης ανά κατηγορία αγαθών Θα ήθελα να μου πείτε για κάθε μια από τις κατηγορίες αγαθών/ υπηρεσίες που προσφέρει ο Ν. Κορινθίας πόσο ικανοποιημένος/η είστε εσείς προσωπικά. Σύνολο ερωτηθέντων

Ανάλυση σε Φύλο, Ηλικία, Περιοχή Κατοικίας Βιβλία/Χαρτικά/Λοιπά είδη Νομός Κορινθίας- Βαθμός ικανοποίησης ανά κατηγορία αγαθών Θα ήθελα να μου πείτε για κάθε μια από τις κατηγορίες αγαθών/ υπηρεσίες που προσφέρει ο Ν. Κορινθίας πόσο ικανοποιημένος/η είστε εσείς προσωπικά. Σύνολο ερωτηθέντων ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ (θέση 1+2)

Ανάλυση σε Φύλο, Ηλικία, Περιοχή Κατοικίας Ηλεκτρικά είδη Νομός Κορινθίας- Βαθμός ικανοποίησης ανά κατηγορία αγαθών Θα ήθελα να μου πείτε για κάθε μια από τις κατηγορίες αγαθών/ υπηρεσίες που προσφέρει ο Ν. Κορινθίας πόσο ικανοποιημένος/η είστε εσείς προσωπικά. Σύνολο ερωτηθέντων ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ (θέση 1+2)

Ανάλυση σε Φύλο, Ηλικία, Περιοχή Κατοικίας Φαρμακευτικά/ Φυτοφάρμακα Νομός Κορινθίας- Βαθμός ικανοποίησης ανά κατηγορία αγαθών Θα ήθελα να μου πείτε για κάθε μια από τις κατηγορίες αγαθών/ υπηρεσίες που προσφέρει ο Ν. Κορινθίας πόσο ικανοποιημένος/η είστε εσείς προσωπικά. Σύνολο ερωτηθέντων ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ (θέση 1+2)

Ανάλυση σε Φύλο, Ηλικία, Περιοχή Κατοικίας Οικιακός εξοπλισμός Νομός Κορινθίας- Βαθμός ικανοποίησης ανά κατηγορία αγαθών Θα ήθελα να μου πείτε για κάθε μια από τις κατηγορίες αγαθών/ υπηρεσίες που προσφέρει ο Ν. Κορινθίας πόσο ικανοποιημένος/η είστε εσείς προσωπικά. Σύνολο ερωτηθέντων ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ (θέση 1+2)

Ανάλυση σε Φύλο, Ηλικία, Περιοχή Κατοικίας Ένδυση Νομός Κορινθίας- Βαθμός ικανοποίησης ανά κατηγορία αγαθών Θα ήθελα να μου πείτε για κάθε μια από τις κατηγορίες αγαθών/ υπηρεσίες που προσφέρει ο Ν. Κορινθίας πόσο ικανοποιημένος/η είστε εσείς προσωπικά. Σύνολο ερωτηθέντων ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ (θέση 1+2)

Ανάλυση σε Φύλο, Ηλικία, Περιοχή Κατοικίας Υπόδηση Νομός Κορινθίας- Βαθμός ικανοποίησης ανά κατηγορία αγαθών Θα ήθελα να μου πείτε για κάθε μια από τις κατηγορίες αγαθών/ υπηρεσίες που προσφέρει ο Ν. Κορινθίας πόσο ικανοποιημένος/η είστε εσείς προσωπικά. Σύνολο ερωτηθέντων ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ (θέση 1+2)

Ανάλυση σε Φύλο, Ηλικία, Περιοχή Κατοικίας Έπιπλα Νομός Κορινθίας- Βαθμός ικανοποίησης ανά κατηγορία αγαθών Θα ήθελα να μου πείτε για κάθε μια από τις κατηγορίες αγαθών/ υπηρεσίες που προσφέρει ο Ν. Κορινθίας πόσο ικανοποιημένος/η είστε εσείς προσωπικά. Σύνολο ερωτηθέντων ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ (θέση 1+2)

Ανάλυση σε Φύλο, Ηλικία, Περιοχή Κατοικίας Παροχή υπηρεσιών Νομός Κορινθίας- Βαθμός ικανοποίησης ανά κατηγορία αγαθών Θα ήθελα να μου πείτε για κάθε μια από τις κατηγορίες αγαθών/ υπηρεσίες που προσφέρει ο Ν. Κορινθίας πόσο ικανοποιημένος/η είστε εσείς προσωπικά. Σύνολο ερωτηθέντων ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ (θέση 1+2)

Ανάλυση σε Φύλο, Ηλικία, Περιοχή Κατοικίας Ψυχαγωγία Νομός Κορινθίας- Βαθμός ικανοποίησης ανά κατηγορία αγαθών Θα ήθελα να μου πείτε για κάθε μια από τις κατηγορίες αγαθών/ υπηρεσίες που προσφέρει ο Ν. Κορινθίας πόσο ικανοποιημένος/η είστε εσείς προσωπικά.. Σύνολο ερωτηθέντων ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ (θέση 1+2)

1.Οικιακός εξοπλισμός, Υπόδηση, Ένδυση και Έπιπλα είναι οι κύριες κατηγορίες προϊόντων οι οποίες εμφανίζουν απώλειες αγορών εκτός νομού 2.Η Ψυχαγωγία φαίνεται εκ πρώτης όψεως να είναι στην ίδια θέση σε σχέση με τους άλλους νομούς και το ίδιο φαίνεται και για τις Υπηρεσίες. Στην άμεση όμως κριτική (Καθ’ υπόδειξη αξιολόγηση) τότε : •Η Ψυχαγωγία εμφανίζει ένα τεράστιο πρόβλημα και ταυτόχρονα μια μεγάλη ευκαιρία •Ενώ οι Υπηρεσίες βρίσκονται στο μεταίχμιο να εμφανίσουν πρόβλημα κυρίως διότι οι κάτοικοι του νομού δεν απολαμβάνουν «wow» εξυπηρέτηση ( απόλυτη ικανοποίηση). 3.Η τάση βεβαίως είναι οι αγορές να γίνονται πλειοψηφικά (εκτός της Αργολίδας) στις «μεγάλες αλυσίδες» και όχι σε τοπικά καταστήματα. 4.Η μόνιμη απειλή είναι ο «γίγαντας» Αθήνα. Οι τρείς διαστάσεις που προστίθενται στο ζητούμενο είναι : • Έστω και με την ευρεία έννοια τα Αγαθά Διαρκείας (εκτός ηλεκτρικών ειδών λόγω αλυσίδων) • Η έννοια Μέγεθος • Η «wow» εξυπηρέτηση στις Υπηρεσίες Σε ποιες προιοντικές κατηγορίες

Βαθμός ικανοποίησης από παραμέτρους της αγοράς του Νομού Κορινθίας

Βαθμός ικανοποίησης από παραμέτρους της αγοράς του Ν. Κορινθίας Και πόσο ικανοποιημένος θα λέγατε ότι είστε για κάθε μια από τις παραμέτρους που θα σας διαβάσω σε σχέση με την αγορά του Ν. Κορινθίας … Σύνολο ερωτηθέντων

Ανάλυση σε Φύλο, Ηλικία, Περιοχή Κατοικίας Ποικιλία καταστημάτων ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ (θέση 1+2) Βαθμός ικανοποίησης από παραμέτρους της αγοράς του Ν. Κορινθίας Και πόσο ικανοποιημένος θα λέγατε ότι είστε για κάθε μια από τις παραμέτρους που θα σας διαβάσω σε σχέση με την αγορά του Ν. Κορινθίας … Σύνολο ερωτηθέντων

Βαθμός ικανοποίησης από παραμέτρους της αγοράς του Ν. Κορινθίας Και πόσο ικανοποιημένος θα λέγατε ότι είστε για κάθε μια από τις παραμέτρους που θα σας διαβάσω σε σχέση με την αγορά του Ν. Κορινθίας … Σύνολο ερωτηθέντων Ανάλυση σε Φύλο, Ηλικία, Περιοχή Κατοικίας Ευγένεια και προθυμία του προσωπικού ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ (θέση 1+2)

Ανάλυση σε Φύλο, Ηλικία, Περιοχή Κατοικίας Ανταγωνιστικές τιμές ΜΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ (θέση 4+5) Βαθμός ικανοποίησης από παραμέτρους της αγοράς του Ν. Κορινθίας Και πόσο ικανοποιημένος θα λέγατε ότι είστε για κάθε μια από τις παραμέτρους που θα σας διαβάσω σε σχέση με την αγορά του Ν. Κορινθίας … Σύνολο ερωτηθέντων

Βαθμός ικανοποίησης από παραμέτρους της αγοράς του Ν. Κορινθίας Και πόσο ικανοποιημένος θα λέγατε ότι είστε για κάθε μια από τις παραμέτρους που θα σας διαβάσω σε σχέση με την αγορά του Ν. Κορινθίας … Σύνολο ερωτηθέντων Ανάλυση σε Φύλο, Ηλικία, Περιοχή Κατοικίας Άνεση του χώρου/ ευκολίες για τον καταναλωτή ΜΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ (θέση 4+5)

Ανάλυση σε Φύλο, Ηλικία, Περιοχή Κατοικίας Κυκλοφορία πεζών και αυτοκινήτων Βαθμός ικανοποίησης από παραμέτρους της αγοράς του Ν. Κορινθίας Και πόσο ικανοποιημένος θα λέγατε ότι είστε για κάθε μια από τις παραμέτρους που θα σας διαβάσω σε σχέση με την αγορά του Ν. Κορινθίας … Σύνολο ερωτηθέντων ΜΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ (θέση 4+5)

Ανάλυση σε Φύλο, Ηλικία, Περιοχή Κατοικίας Χώροι στάθμευσης ΜΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ (θέση 4+5) Βαθμός ικανοποίησης από παραμέτρους της αγοράς του Ν. Κορινθίας Και πόσο ικανοποιημένος θα λέγατε ότι είστε για κάθε μια από τις παραμέτρους που θα σας διαβάσω σε σχέση με την αγορά του Ν. Κορινθίας … Σύνολο ερωτηθέντων …

Βαθμός ικανοποίησης από τις συγκοινωνίες του Νομού Κορινθίας

Βαθμός ικανοποίησης από τις συγκοινωνίες του Ν. Κορινθίας Και από τις συγκοινωνίες στον Ν. Κορινθίας εσείς προσωπικά είστε… Σύνολο ερωτηθέντων 39,5% 20,2%

% Ανάλυση σε Φύλο, Ηλικία, Περιοχή Κατοικίας Βαθμός ικανοποίησης από τις συγκοινωνίες του Ν. Κορινθίας Και από τις συγκοινωνίες στον Ν. Κορινθίας εσείς προσωπικά είστε… Σύνολο ερωτηθέντων ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ (θέση 1+2)

1.Η Ποικιλία Καταστημάτων και η Ευγένεια / Προθυμία του Προσωπικού διασώζονται ως προς τον Μέσο Όρο όμως αν η αξιολόγηση γίνει με βάση τα πλειοψηφικά (>50%) ποσοστά τότε μετά βίας διασώζεται η Ευγένεια και ασθενικά προηγείται η Ποικιλία. 2.Το ισοζύγιο είναι αρνητικό για τις Ανταγωνιστικές Τιμές και την Άνεση Χώρων/Ευκολίες ενώ η Κυκλοφορία Πεζών/Οχημάτων και οι Χώροι Στάθμευσης αποτελούν κρίσιμες προτεραιότητες για την επόμενη ημέρα (asap) καθώς εμφανίζουν ένα τρομακτικά αρνητικό ισοζύγιο αξιολόγησης 3.Η κακή κατάσταση προσβασιμότητας της αγοράς συμπληρώνεται με τη μέτρια αξιολόγηση της συγκοινωνίας στο Νομό. 4.Τα κοινά μοχλοί ( Νέοι και οι Κάτοικοι της πόλης της Κορίνθου ) φαίνονται δυσαρεστημένοι σε όλες τις παραμέτρους. Καθώς τα παραπάνω κοινά αποτελούν Opinion Leaders για το Νομό Κορινθίας θα πρέπει να τύχουν ιδιαίτερης προσοχής σε κάθε έκφανση επικοινωνιακής και μη στρατηγικής. Πριν φθάσει στην όχι και τόσο υψηλή ποικιλία ο καταναλωτής του Νομού έχει να επιλύσει ζωτικής σημασίας θέματα που σε ώριμες αγορές θεωρούνται δεδομένα, όπως : •Προσβασιμότητα, Χώροι, Ανταγωνιστικές τιμές και Ευγένεια. Παράμετροι της αγοράς

Tα Ζητούμενα Έχει η Αγορά του Ν. Κορινθίας Πρόβλημα Πόσο μεγάλο είναι ; Σε ποιές προιοντικές κατηγορίες Παράμετροι της αγοράς Γιατί συμβαίνει αυτό;