Επικοινωνία & συναισθηματική αγωγή στην οικογένεια

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το Κέντρο Υποστήριξης Γονέων παρουσιάζει
Advertisements

«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
Αποτελεσματικές Τεχνικές Επικοινωνίας
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
Προσωπικές δεξιότητες
Εξάρτηση  Η κατάσταση εκείνη κατά την οποία το άτομο δε μπορεί να ανταπεξέλθει στις ανάγκες της καθημερινότητας χωρίς τη βοήθεια κάποιου μέσου.
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
Εκπαιδευτικό υλικό προγράμματος αντιμετώπισης της παιδικής επιθετικότητας για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Ομάδες Γονιών από τις Σ.Υ. ΠΡΟΤΑΣΗ. Ομάδες που λειτουργούν • Γονείς παιδιών με ιδιαίτερες δυσκολίες (μαθησιακά προβλήματα, αναπηρίες, αναπτυξιακές διαταραχές,
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Η Ψυχολογία της άθλησης μελετά τον άνθρωπο και τη συμπεριφορά του σε σχέση με την άθληση. Εφαρμόζεται σε συμβουλευτικό επίπεδο (σε αθλητικούς ομίλους ή.
Τα παιδιά είναι το μέλλον μας ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΑΘΗΝΩΝ.
ΠΑΙΔΙ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ - ΣΧΟΛΕΙΟ: Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ & ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ
Αναζήτηση στο διαδίκτυο Για να μπούμε στον κόσμο του διαδικτύου, θα πρέπει να ξέρουμε ποια πόρτα να κτυπήσουμε!
Αντανάκλαση Συναισθήματος
Ευδοξία Παναγιωτίδου Ψυχολόγος Α’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης Τρίτη,
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Staff Appraisal/Αξιολόγηση Προσωπικού
Η επικοινωνία στις κοινωνικές ομάδες και στην εκπαίδευση
Δραστηριότητα 12‘Σκέψου και Παρουσίασε τον Εαυτό σου’ Οδηγίες Συμπλήρωσε τα πεδία Ονειρεμένη Καριέρα Καριέρα ‘Όλα Καλά’ Μέτρια Καριέρα Υποχρεωτική Καριέρα.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
Συναισθηματικη αγωγη.
Όλες οι παρατηρήσεις για κάποιο άτομο περιλαμβάνουν και θετικά και αρνητικά σημεία. Σχολιάστε τη συμπεριφορά του ατόμου, όχι την εντύπωσή σας για το άτομο.
ΕΦΗΒΕΙΑ.
Μητρικός Θηλασμός Υποστήριξη μητέρας προς μητέρα
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Φιλία.
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΩ ΤΟΝ ΘΥΜΟ ΜΟΥ ;
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΓΟΝΕΩΝ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
1.ΠΟΙΟΙ ΛΟΓΟΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ;
 Η γλώσσα του κειμένου είναι ποιητική, με αποτέλεσμα τη συναισθηματική φόρτιση του αναγνώστη. Π.χ. «Κρατώ αυτά τα τσαλακωμένα από τους κρυψώνες χαρτιά.
Μείωση της αποφυγής - avoidance reduction Λίγοι θεραπευτές σήμερα θα χρησιμοποιούσαν αυτή την προσέγγιση μεμονωμένα. Τη χρησιμοποιούν ως ένα μέρος του.
ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ. ‘’ Οι δημιουργικές δραστηριότητες στη ζωή μου ‘’ Όλοι οι γονείς στην σημερινή εποχή έχουν αγοράσει τουλάχιστον.
Θετική Σκέψη “Σκέψου θετικά, και θετικά πράγματα θα συμβούν”
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
Ο ρόλος της συμβουλευτικής στη γονεϊκότητα
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΤΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΗΞΗΣ
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
ΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΓΟΝΙΟ ΜΟΥ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
H ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ THΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΠΩΛΕΙΑ ΑΚΟΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Η έννοια της επικοινωνίας και ο ρόλος της στις ανθρώπινες σχέσεις
ΕΝΟΤΗΤΑ Δ΄: επίλυση προβλημάτων
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Κατανοώντας τους φίλους Carol Grey The sixth sense II
AITIA Τα αίτια της νευρικής ανορεξίας φαίνεται να είναι πολυπαραγοντικά. Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της κοινωνίας, του τρόπου σκέψης, του συναισθήματος αλλά.
Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ως οπλο επικοινωνιας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Δημιουργική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου»
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Ποιο προϊόν διαφημίζει; – Περιγραφή διαφημιστικού μηνύματος.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επικοινωνία & συναισθηματική αγωγή στην οικογένεια Ελευθερία Αραβανή ψυχολόγος Λευκάδα, Απρίλης 2009

Οικογένεια Δημιουργείται από το ζευγάρι Στοχεύει στην ομαλή ανάπτυξη και εξέλιξη όλων των μελών της Το ζευγάρι είναι οι αρχιτέκτονες της οικογένειας <Οικογενειακή ζωή δεν είναι μόνο η ικανοποίηση των υλικών αναγκών της οικογένειας. Είναι η σταθερή και σε διαρκή βάση παρουσία, καθώς και η ανταπόκριση στις άπειρες και μεταβαλλόμενες καθημερινές σωματικές και συναισθηματικές ανάγκες> (R.Levant, ψυχολόγος).

Επικοινωνία : μέσο για να σχετιστώ να μιλάς και να ακούς να δίνεις και να παίρνεις – ανταλλαγή δεν είναι αρκετά να παρατηρείς να μπαίνεις στα παπούτσια του άλλου – ενσυναίσθηση να δέχεσαι …μαθαίνεται & αλλάζει. Μπλοκάρεται συνέχεια, ειδικά όταν δεν ακούω, όταν απουσιάζει η βλεμματική επαφή, όταν δεν είμαι παρών.

Απεικόνιση Μπλοκαρισμένης Επικοινωνίας. Κάπως έτσι…

Για να ανθίσει…. Αξιοποίησε το σώμα σου τις αξίες σου τις προσδοκίες σου όλα τα αισθητήρια όργανά σου.   Για να ανθίσει….

Να βλέπω τον εαυτό μου..

Συναισθηματική αγωγή - μέθοδος διαπαιδαγώγησης

Συναισθηματικός Μέντορας Είμαι σε επαφή με το συναίσθημά μου το ενημερώνω, το μεταφέρω ρωτάω τον άλλον τι αισθάνεται Στα παιδιά μου… βλέπω το συναίσθημα ως μια ευκαιρία για οικειότητα και μάθηση βοηθάω το παιδί να βρει τις λέξεις για να κατονομάσει τα συναισθήματά του θέτω όρια και μαζί εξετάζουμε πιθανές λύσεις. Συναισθηματικός Μέντορας

Όταν πιστεύετε ότι η καρδιά σας βρίσκεται στο ίδιο μήκος κύματος με εκείνη του παιδιού σας, όταν ξέρετε πως νιώθετε ό, τι νιώθει εκείνο, τότε βιώνετε ενσυναίσθηση, που αποτελεί το θεμέλιο λίθο της συναισθηματικής αγωγής. Αν μπορείτε να παραμείνετε δίπλα στο παιδί σας βιώνοντας αυτό το συναίσθημα-ακόμα κι αν είναι δύσκολο ή άβολο- τότε μπορείτε να προχωρήσετε στο επόμενο βήμα, που είναι η αξιοποίηση των συναισθηματικά φορτισμένων στιγμών ως μια ευκαιρία για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης& την παροχή καθοδήγησης.

Κηπουρός ή Χτίστης ευχαριστώ