ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΝΑΟ - ΜΟΥΣΙΚΟΣ Καρατζαφέρης Ευστάθιος Αλέξανδρος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟΙ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΙ
Advertisements

Λογισμικο συστηματοσ Κεφάλαιο 4ο
7.3.8 Μεταφραστές Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
Η Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ.
Ανάπτυξη Μοντέλου Ρομποτικού Οχήματος Σταθερής Τροχιάς, για Αποθήκη Κέντρου Διανομής Λιανεμπορίου ή Υπηρεσιών Logistics Γκρέμος Αναστάσιος ΠΛΣ Διπλωματική.
Οι “multi-Διαστασεις” Των Multimedia
Κεφάλαιο 1ο: ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
Εργασία στο μάθημα «Αυτόνομοι πράκτορες»
ΕΚΠ 413 / ΕΚΠ 606 ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΡΟΜΠΟΤΙΚΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ PROJECT ΕΞΑΜΗΝΟΥ: ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΛΥΠΛΟΚΗΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΣ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ AIBO.
 Αυδίκου Χριστίνα  Γιουμούκης Παναγιώτης  Κιντσάκης Θάνος  Πάπιστας Γιάννης.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Σχεδίαση ενός βραχίονα SCARA χρησιμοποιώντας LEGO Mindstorms NXT και MATLAB Φλώρου Παγώνα ΑΜ : 1570 Επιβλέπων Καθηγητής :
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
Σιδηρόπουλος Δημήτρης
«ΠΙΡΠΙΡΟΥΝΑ» Πειραματισμός για τη διδασκαλία της παραδοσιακής μουσικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση Δέσποινα Μπογδάνη – Σουγιούλ Ιούνιος 2002.
Μαθησιακά αποτελέσματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Η περίπτωση του ΑΠΘ Κωνσταντίνος Αϊβαζίδης Υπεύθυνος Διασφάλισης Ποιότητας, Έργο ΜΟΔΙΠ ΑΠΘ.
ΘΕΜΑ : ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 1 περίοδος ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΜΕ ΕΡΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΑΕΡΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ Howard Gardner Θέμα: Ανακύκλωση.
Αυτόνομοι Πράκτορες Xειμερινό Εξάμηνο Εργασία Εξαμήνου Σκιπετάρης Δημοσθένης Αμ :
ΤΡΟΠΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 8.1 Επαγγελματικοί ρόλοι και προφίλ για την παρακολούθηση και την εποπτεία.
Τα στάδια δημιουργίας μιας ταινίας
Τι είναι Ανάλυση Τι είναι Συστήματα Πληροφορικής
ΟΙ “ΜULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ.
Δεδομένα, Πληροφορίες και Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές
Τα πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ. κειμένου, γραφικών εικόνας,
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΧΑΡΑ (Α.Μ.:1022) ΠΑΠΟΥΤΣΙΔΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ (Α.Μ.:1062) ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
“MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Τα Πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΓΕΛ ΚΡΑΝΙΔΙΟΥ.
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 1/15 ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης,
Τμήμα Πληροφορικής Πανεπιστημίου Κύπρου ΕΠΛ 371 – Προγραμματισμός Συστημάτων Ονόματα: Αντώνης Μαυρής, Γιώργος Ματθαίου, Χρίστος Κυριάκου Ταυτότητες: ,
ΗΥ302 Διδακτική της Πληροφορικής Η γλώσσα προγραμματισμού LOGO Writer Ομάδα Εργασία: Αλεβίζου Βασιλική (Α.Μ.:1029) Κοφφινά Ιωάννα (Α.Μ.:1035) Τριανταφυλλίδου.
Γνωριμία με το Λογισμικό του Υπολογιστή 5 ο Κεφάλαιο.
Σχέδιο μαθήματος “Γιάννη μου το μαντήλι σου» (Παραδοσιακό Ηπείρου) Τσερπέ Γεωργία Μαρία Δρ. ιστ. Μουσικολόγος Σχ. Σύμβουλος μουσικών ΠΕ16 Κεντρικής.
Αυτόνομοι Πράκτορες Ακολουθία κινήσεων για τον ΝΑΟ Στόχος είναι ο ΝΑΟ να ρίχνει την μπάλα σε ένα καλάθι του basket και να βάζει «καλαθιά»
Κατανόηση (δεδομένα – ζητούμενα) Ανάλυση σε απλούστερα προβλήματα Επίλυση με οργανωμένα, απολύτως καθορισμένα, πεπερασμένα βήματα ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ.
Εισαγωγη στο scratch.
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ (1)
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: To λογισμικό του υπολογιστή
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Δ’ τάξης.
Scratch Α. Μπάρδης, Σ. Ξενάκη, Γ. Τρικαλιώτη “Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού” Διδακτική ενότητα: Εξισώσεις κίνησης στη Φυσική.
ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ι
6/3/2015 OCLC Connexion Εργασία στο μάθημα ψηφιακές βιβλιοθήκες Μαρινοπούλου Μαρία.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Μαθηματικών “Θεωρητική Πληροφορική & Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου” Ανάπτυξη διαδραστικού περιβάλλοντος (GUI)
Οι Μουσικές Δραστηριότητες
Οι Μουσικές Δραστηριότητες
Συνδετικότητα γραφήματος (graph connectivity). α β Υπάρχει μονοπάτι μεταξύ α και β; Παραδείγματα: υπολογιστές ενός δικτύου ιστοσελίδες ισοδύναμες μεταβλητές.
1η Επιστημονική - Επιμορφωτική Συνάντηση Εκπ/κων Μουσικής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης 2015 θέμα: ''Διαχείριση εκπαιδευτικού υλικού- παρτιτούρας και εξαγωγή.
Αυτόνομοι Πράκτορες Ενισχυτική Μάθηση (Q-learning algorithm) in PONG Χανιά, 4/3/2011 Μπαμπαλής Μπάμπης.
Σεμινάριο με τη μορφή δειγματικής διδασκαλίας: '' Το μονοφωνικό τραγούδι στο σχολείο'' Για τους εκπ/κους μουσικής των νομών Έβρου και Ροδόπης στο Πρότυπο.
ΕΙΣΑΓΩΓΉ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΉ ΝΊΚΟΣ ΠΑΠΑΔΆΚΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΥΛΙΚΟΥ – ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΣΕ ΕΝΑΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Γιώργος Σούλτης.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕ ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΠΑΞΩΝ. Ο σκοπός του θέματος είναι η συγγραφή στίχων και σύνθεση μελωδίας όπως και η κατασκευή μουσικών οργάνων μέσα από δημιουργική.
Ενότητα 7 : Χρήση Πινάκων στο Ηλεκτρονικό εμπόριο (I) Ιωάννης Τσούλος
Χειρισμός Χρόνου και Μεθοδολογίες Προσομοίωσης
Κατηγορίες και Προδιαγραφές Λογισμικού Η/Υ (Software)
O NAOΣ ΤΗΣ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ.
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε.
SLIDESHARE To SlideShare είναι ένας δικτυακός τόπος που φιλοξενεί δωρεάν τις παρουσιάσεις σας σε format PowerPoint, Open Office, Keynote και pdf και σας.
3. Βασικά στοιχεία γλώσσας προγραμματισμού
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές
Πληροφοριακό σύστημα Πληροφοριακό Σύστημα μιας επιχείρησης/οργανισμού είναι ένα σύστημα που αποτελείται από ανθρώπους, διαδικασίες και εξοπλισμό (Υλικό,
ΑΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΤΟ SCRATCH
Workshops Εισηγητής: Παλιούρας Αριστείδης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΝΑΟ - ΜΟΥΣΙΚΟΣ Καρατζαφέρης Ευστάθιος Αλέξανδρος

ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Η εργασία μας αφορά την υλοποίηση της συμπεριφοράς αλλά και της λειτουργικότητας ενός μουσικού, στο robot NAO της Aldebaran. Το μουσικό όργανο που επιλέξαμε, είναι το μεταλλόφωνο.

Επιλέξαμε το μουσικό όργανο μεταλλόφωνο με τα παρακάτω κριτήρια: • Διαθέτει μονάχα μία οκτάβα νοτών, γεγονος που συνεπάγεται χαμηλή πολυπλοκότητα, άρα και ευκολία στην εκμάθηση. • Ευκολία χειρισμού, ιδιαίτερα στη περίπτωση μας,που ένα αυτόνομο robot αναλαμβάνει να πάιξει κάποια μελωδία. ΕΠΙΛΟΓΗ ΟΡΓΑΝΟΥ

Επιλέξαμε να υλοποιήσουμε το project στη πλατφόρμα Choreographe. Η διάρθρωση των project σε μια μορφή γράφων, καθώς και η δυνατότητα συγγραφής script σε γλώσσα Python, έπαιξαν καταλυτικό ρόλο στην επιλογή μας. DEVELOPMENT SOFTWARE

ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ Μελετώντας το αντικέιμενο της εργασίας, καταλήγουμε σε 3 βασικά προβλήματα που καλούμαστε να λύσουμε. 1)Μοντελοποίηση της συμπεριφόρας. 2)Αλληλεπίδραση του NAO με τον χρήστη. 3)Ανάπτυξη των κατάλληλων δεξιοτήτων, ώστε το ΝΑΟ να είναι σε θέση να πάιξει με το μεταλλόφωνο.

ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ (ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ – ΛΥΣΗ) Διάλογοι: Η εργασία περιλαμβάνει μια σειρά διαλόγων του ΝΑΟ με το κοινό του για λόγους αισθητικής αλλά και λειτουργικότητας. Φροντίσαμε να εμπλουτίσουμε το λεξιλόγιο του ΝΑΟ με slang ωρολογίες απ’τη παγκόσμια μουσική σκηνή.

ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ (ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ – ΛΥΣΗ) 2 Animations: Το ΝΑΟ εκτέλει μια σειρά απο animation κατα τη διάρκεια της λειτουργίας του, όπως ένας χαιρετισμός, μια εποπτεία του κοινού του πριν ξεκινήσει η συναυλία, ακόμα και το σκούπισμα του ιδρώτα απ’το μέτωπο του ύστερα απο το κουραστικό σόλο που μόλις εκτέλεσε για το κοινό του.

USER INTERFACE FOOT BUMPERSPLAIN TEXT Το ΝΑΟ ενημερώνει το κοινό του για τις ενέργειες που θα εκτελέσει μέσω διαλόγου, ενώ ταυτόγχρονα αναγνωρίζει 2 μορφές εισόδου:

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ Το ΝΑΟ δεν γνωρίζει μουσική, όποτε είναι απαραίτητο κάποιο Note Sheet για να ξεκινήσει να παίζει κάτι στο μεταλλόφωνο του. Στη περίπτωση μας, δίνουμε σαν είσοδο μια ακολουθία νοτών, σε μορφή απλού κειμένου (A,B,C,D,E,F,G,*). Δεν δίνουμε κάποια πληροφορία στο ΝΑΟ σχετικά με τον ρύθμό του τραγουδιού, εκτός απο μια παυση (*). Λεπτομέρειες σχετικά με το τρόπο ανάγνωσης των νοτών απο το κείμενο και την «έκδοση» των εντολών (Python Scripts), υπάρχουν στην αναφορά.

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ Η εκτέλεση κάποιας μελωδίας στο μεταλλόφωνο απαιτεί απο το ΝΑΟ τη χρήση 2 sticks. Εφόσον αυτά τοποθετηθούν πάνω απο κάποια νότα του μεταλλόφωνο, αρκεί μια απότομη παλινδρομική κίνηση του χεριού για να παιχτεί η νότα. Δίνουμε στο ΝΑΟ το πλεονέκτημα να γνωρίζει εξαρχής τις σχετικές αποστάσεις των νοτών στο μεταλλόφωνο και των χεριών του, οπότε απ’τη στιγμή που θα αναγνωρίσει ποια νότα πρέπει να πάιξει, υπάρχει μια αυτοματοποιημένη διαδικασία για την εκτέλεση της λειτουργίας.

ΓΡΑΦΟΣ Τέλος, παρουσιάζουμε το βασικό γράφο λειτουργίας του ΝΑΟ μουσικού: