Microsoft ® Lync ™ 2010 Εκπαίδευση σχετικά με το Attendant
Στόχοι Αυτή η εκπαιδευτική ενότητα καλύπτει τις ακόλουθες δυνατότητες του Microsoft Lync 2010 Attendant: •Χρήση της Λίστας επαφών •Κατανόηση των στοιχείων ελέγχου κλήσης •Εκτέλεση και λήψη κλήσεων •Διαχείριση πολλαπλών συνομιλιών •Ρύθμιση ομάδων ομαδικών κλήσεων •Τρόπος στάθμευσης και λήψης κλήσεων
Επισκόπηση του Lync Attendant Το Lync Attendant είναι μια εφαρμογή διαχείρισης κλήσεων που σας βοηθά να διαχειρίζεστε πολλές κλήσεις ταυτόχρονα. Το Lync 2010 Attendant λειτουργεί σε παράθυρο πλήρους οθόνης, για να σας παρέχει μια απρόσκοπτη εμπειρία επιφάνειας εργασίας. Το Lync Attendant διαθέτει τα παρακάτω νέα χαρακτηριστικά: •Ταξινόμηση αποτελεσμάτων αναζήτησης: Προστέθηκε ένα πεδίο " Arranged-By", το οποίο σας επιτρέπει να ταξινομείτε τα αποτελέσματα της αναζήτησής σας. •Απόκρυψη ταυτότητας συνεργάτη: Μπορείτε να απαντάτε κλήσεις ανώνυμα, ως μέλος της Ομάδας ανταπόκρισης στην οποία ανήκετε. Η ταυτότητά σας δεν αποκαλύπτεται σε αυτόν που καλεί. •Δρομολόγηση κλήσεων στην ομάδα ανταπόκρισης: Οι συνεργάτες μπορούν να βλέπουν και να απαντούν σε όλες τις κλήσεις που περιλαμβάνονται στην ουρά του Attendant, ανεξάρτητα από την κατάστασή τους. •Βελτιωμένες ειδοποιήσεις επιφάνειας εργασίας: Οι ειδοποιήσεις επιφάνειας εργασίας σάς ειδοποιούν για τις εισερχόμενες κλήσεις ή τα άμεσα μηνύματα. •Αλλαγή συσκευής ήχου κατά τη διάρκεια μιας συνομιλίας: Αλλάξτε τη συσκευή ήχου που χρησιμοποιείτε, χωρίς να διακόψετε τη συνομιλία. •Αναφορά κακόβουλων κλήσεων: Αναφέρετε μια κακόβουλη κλήση στην ομάδα υποστήριξής σας όταν τελειώσει η κλήση. •Εντοπισμός θέσης και υποστήριξη υπηρεσιών έκτακτης βοήθειας (100): Η φυσική σας θέση επισημαίνεται, έτσι ώστε να μπορούν να σας εντοπίσουν οι υπηρεσίες έκτακτης βοήθειας. •Στάθμευση κλήσης: Οι κλήσεις που πρέπει να μεταφερθούν μπορούν να "σταθμευθούν" σε μια ουρά αναμονής, αντί να μπει σε αναμονή αυτός που σας καλεί.
Κατανόηση του παραθύρου του Lync Attendant Το παράθυρο του Attendant χωρίζεται σε δύο βασικές περιοχές: "Συνομιλίες" και "Επαφές". Οι εισερχόμενες κλήσεις, οι ενεργές κλήσεις και οι κλήσεις σε εκκρεμότητα εμφανίζονται στην περιοχή "Συνομιλίες". Περιοχή εισερχομένων κλήσεων – Η περιοχή όπου λαμβάνονται οι νέες συνομιλίες στον Attendant. Περιοχή ενεργών κλήσεων – Το κύριο παράθυρο για μία συνομιλία, όπου μπορούν να εκτελούνται πολλαπλές λειτουργίες. Περιοχή κλήσεων σε εκκρεμότητα – Η περιοχή όπου τοποθετούνται οι κλήσεις που βρίσκονται σε αναμονή ή οι ελαχιστοποιημένες συνομιλίες.
Χρήση της Λίστας επαφών •Η λίστα "Επαφές" είναι η λίστα με τις επαφές με τις οποίες επικοινωνείτε πιο συχνά. Εμφανίζει τη διαθεσιμότητα των επαφών και σας επιτρέπει να βλέπετε πρόσθετες λεπτομέρειες επαφής, κάνοντας δεξί κλικ στο όνομα της επαφής και κατόπιν στο στοιχείο Properties. •Μπορείτε να κάνετε μια τηλεφωνική κλήση, να εκκινήσετε μια περίοδο λειτουργίας ανταλλαγής άμεσων μηνυμάτων (IM), να εκκινήσετε μια συνομιλία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή να εκκινήσετε μια διάσκεψη με οποιαδήποτε από τις επαφές σας. •Το Attendant περιλαμβάνει τρεις τυπικές ομάδες επαφών: Frequent, Available και All Contacts. • Η ομάδα Frequent εμφανίζει, σε φθίνουσα σειρά, τα ονόματα των ατόμων με τα οποία είχατε πρόσφατα επαφή μέσω του Lync Attendant. • Η ομάδα Available εμφανίζει σε λίστα όλες τις επαφές των οποίων η παρουσία δεν έχει ρυθμιστεί ως “Away", “Unknown" ή “Offline". • Η ομάδα All Contacts εμφανίζει όλες τις επαφές που έχουν προστεθεί στη λίστα "Επαφές" (εκτός από την ιδιότητα μέλους σε μια Λίστα διανομής). Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε προσαρμοσμένες ομάδες για τη διαχείριση των επαφών σας.
1.Για να καλέσετε κάποιον από τη λίστα "Επαφές", κάντε διπλό κλικ στο όνομά του ή κάντε κλικ στο κουμπί του τηλεφώνου δίπλα στο όνομα. 2.Επιλέξτε κάποια από τις διαθέσιμες επιλογές. Προσέξτε ότι ορισμένες επιλογές μπορεί να μην μπορούν να τροποποιηθούν, ανάλογα με τις ρυθμίσεις που έχουν γίνει στο δικό σας Attendant. • Work mobile • Mobile • Lync call • Voice Mail Πραγματοποίηση κλήσης και τερματισμός κλήσης 3.Για τερματισμό της κλήσης, κάντε κλικ στο εικονίδιο Τερματισμός συνομιλίας ή κλείστε το παράθυρο συνομιλίας.
Απάντηση σε κλήση Όταν λαμβάνετε μια κλήση, εμφανίζεται μια ειδοποίηση επιφάνειας εργασίας στη δεξιά πλευρά της γραμμής εργασιών, καθώς και στην περιοχή "Εισερχόμενη". •Η ειδοποίηση εμφανίζεται όταν το παράθυρο του Attendant έχει ελαχιστοποιηθεί ή κλείσει κατά τη λειτουργία και σας επιτρέπει να απαντήσετε αμέσως στην κλήση και να φέρετε το Attendant στο προσκήνιο. •Για να απαντήσετε μια κλήση, κάντε διπλό κλικ στην ειδοποίηση εισερχόμενης κλήσης ή κάντε κλικ στο Accept. •Για να απορρίψετε μια κλήση, κάντε κλικ στο Decline. Εάν είναι ενεργοποιημένο το φωνητικό ταχυδρομείο, γίνεται ανακατεύθυνση της κλήσης στο φωνητικό ταχυδρομείο σας. Σημείωση: Η ειδοποίηση κλήσης εμφανίζεται διαφορετικά για κάποιον που καλεί επανειλημμένα. Ανταποκριθείτε στην κλήση όπως και σε μια τυπική ειδοποίηση, κάνοντας διπλό κλικ στην ειδοποίηση ή κάνοντας κλικ στο “Accept" ή στο “Decline". Ειδοποίηση εισερχόμενης κλήσης Αποδοχή ή απόρριψη της κλήσης
Απάντηση σε κλήση (συνέχεια) Όταν λαμβάνετε μια κλήση, υπάρχουν διάφορες επιλογές που μπορείτε να κάνετε, ανάλογα με την περίπτωση. Κάντε δεξί κλικ στην ειδοποίηση και επιλέξτε μία από τις παρακάτω επιλογές: • Accept: Συνδέει την κλήση. • Redirect-Voice mail: Γίνεται ανακατεύθυνση της κλήσης στο φωνητικό ταχυδρομείο - το οποίο αποστέλλεται στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο. • Ignore: Γίνεται ανακατεύθυνση της κλήσης στο φωνητικό ταχυδρομείο. • Close: Γίνεται ανακατεύθυνση της κλήσης στο φωνητικό ταχυδρομείο και κλείνουν τυχόν ενεργές περίοδοι λειτουργίας ανταλλαγής άμεσων μηνυμάτων. • Do not Disturb: Γίνεται ανακατεύθυνση της κλήσης στο φωνητικό ταχυδρομείο και η παρουσία σας ορίζεται στην κατάσταση Do not Disturb. Εάν η κατάστασή σας έχει οριστεί σε “Do Not Disturb", θα γίνει αυτόματα ανακατεύθυνση των εισερχόμενων κλήσεων στο φωνητικό σας ταχυδρομείο. Σημείωση: Αυτές οι επιλογές είναι διαθέσιμες στην ειδοποίηση και στην περιοχή ενεργής συνομιλίας της κονσόλας του Attendant.
Χρήση των στοιχείων ελέγχου κλήσεων Στοιχεία ελέγχου κλήσης ΑναμονήΤερματισμός Μεταφορά Συμβουλή Πρόσκληση Όταν απαντήσετε σε μια κλήση, η κλήση εμφανίζεται στην περιοχή Ενεργές. Με τη χρήση των στοιχείων ελέγχου κλήσης, μπορείτε να εκτελέσετε διάφορες εργασίες, μεταξύ των οποίων και τις παρακάτω. • Να θέσετε την κλήση σε αναμονή ή να σταθμεύσετε την κλήση • Να μεταφέρετε την κλήση • Να συμβουλευτείτε τον αποδέκτη της κλήσης πριν από τη μεταφορά • Να προσκαλέσετε κάποιον άλλο να συμμετέχει στην κλήση • Να τερματίσετε την κλήση (κλείσιμο) Περιοχή ενεργής συνομιλίας
Μπορείτε να κρατάτε σημειώσεις κατά τη διάρκεια μιας κλήσης και να στέλνετε τις σημειώσεις της συνομιλίας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. 1.Στην περιοχή ενεργών συνομιλιών, κάντε κλικ στην καρτέλα Σημείωση. 2.Κάντε κλικ οπουδήποτε στην περιοχή Σημείωση και κατόπιν πληκτρολογήστε τη σημείωσή σας. 3.Για να στείλετε τις σημειώσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, πληκτρολογήστε ένα θέμα για τη σημείωση κάνοντας κλικ στην περιοχή Type a subject for this conversation και κατόπιν κάντε κλικ στην επιλογή Send Notes. 4.Ανοίγει ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με τις σημειώσεις και το θέμα συμπληρωμένα. Λήψη σημειώσεων κατά τη διάρκεια μιας κλήσης
Θέση κλήσης σε αναμονή και μεταφορά κλήσης Θέση κλήσης σε αναμονή 1.Στο παράθυρο συζητήσεων, κάντε κλικ στο εικονίδιο Αναμονή. Εκείνος που καλεί θα ακούει τη μουσική της αναμονής και θα ενεργοποιηθεί ο χρονοδιακόπτης, μέχρι να συνεχίσετε την κλήση. 2.Κάντε κλικ και πάλι στο κουμπί Αναμονή, για να συνεχίσετε την κλήση. Μεταφορά κλήσης 1.Στο παράθυρο συνομιλίας, κάντε κλικ στο εικονίδιο Μεταφορά. 2.Κάντε διπλό κλικ στο όνομα του ατόμου στη λίστα "Επαφές", στο οποίο θέλετε να μεταφέρετε την κλήση. Η κλήση εξαφανίζεται από το παράθυρο συνομιλίας. Εάν η μεταφορά δεν ολοκληρωθεί με επιτυχία, εμφανίζεται ένα μήνυμα σφάλματος. Μεταφορά κλήσης
Ερώτηση πριν από τη μεταφορά κλήσης 1.Στο παράθυρο συζητήσεων, κάντε κλικ στο κουμπί Ερώτηση πριν τη μεταφορά ή τη συγχώνευση κλήσεων. Η κλήση θα τεθεί σε αναμονή. 2.Στη λίστα "Επαφές", κάντε κλικ στο εικονίδιο τηλέφωνο του αποδέκτη. (Διαφορετικά, κάντε κλικ στο εικονίδιο IM για ερώτηση μέσω άμεσου μηνύματος.) 3.Εάν ο αποδέκτης συμφωνήσει να δεχτεί τη μεταφορά, κάντε κλικ στο κουμπί σύνδεσης Κλήση αυτής της επαφής. 4.Εάν η μεταφορά ολοκληρωθεί με επιτυχία, η κλήση απλώς εξαφανίζεται από το παράθυρο συνομιλίας. Εάν η μεταφορά δεν ολοκληρωθεί με επιτυχία, εμφανίζεται ένα μήνυμα σφάλματος. 5.Εάν ο αποδέκτης δεν θέλει να αποδεχθεί τη μεταφορά κλήσης, τερματίστε την ερώτηση και κατόπιν κάντε κλικ στο κουμπί Αναμονή/Συνέχιση κλήσης για συνέχιση της συζήτησης με εκείνον που καλεί.
Πρόσκληση άλλου να συμμετέχει στην κλήση 1.Για προσθήκη επαφών κατά τη διάρκεια μιας κλήσης διάσκεψης, κάντε κλικ στο εικονίδιο Προσθήκη. 2.Κάντε διπλό κλικ στο όνομα επαφής ή σύρετε την επαφή από τη λίστα "Επαφές" στην περιοχή "Διάσκεψη".
Διαχείριση πολλαπλών συνομιλιών Μπορείτε να διατηρείτε πολλαπλές ενεργές συνομιλίες ταυτόχρονα, αλλά μόνο μία φωνητική συνομιλία τη φορά. Για παράδειγμα, μπορείτε να αποδεχθείτε μια εισερχόμενη κλήση ενώ διατηρείτε δύο άλλες συνομιλίες ανταλλαγής άμεσων μηνυμάτων (IM). Σε αυτήν την περίπτωση, η συνομιλία με άμεσα μηνύματα στην οποία απευθύνεστε εκείνη τη στιγμή μετακινείται στην Ενεργή περιοχή και η φωνητική συνομιλία παραμένει ενεργή (υποδεικνύεται από το κόκκινο βέλος), αν και μετακινείται στην περιοχή "Σε εκκρεμότητα" στην οθόνη σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την περιοχή συνομιλίας για τη διαχείριση πολλαπλών συνομιλιών, συμπεριλαμβανομένων των εισερχόμενων, των ενεργών και των εκκρεμών.
Επισκόπηση της ομάδας ομαδικών κλήσεων Η Ομαδική κλήση δίνει τη δυνατότητα προώθησης των εισερχόμενων κλήσεων σε καθορισμένη ομάδα. Όταν μια ομάδα ομαδικών κλήσεων λαμβάνει μια κλήση, το τηλέφωνο κάθε μέλους χτυπά και όλα τα μέλη μπορούν να δουν ποιος έκανε προώθηση της κλήσης. Όταν κάποιο μέλος της ομάδας απαντήσει την κλήση, τα τηλέφωνα όλων των άλλων μελών παύουν να χτυπούν. Το χαρακτηριστικό "Ομαδική κλήση" βοηθά εάν είστε μέλος μιας ομάδας ατόμων που μοιράζονται την ευθύνη για κάποιο συγκεκριμένο τομέα, για παράδειγμα της ομάδας ανθρώπινου δυναμικού ή της ομάδας διαχείρισης. Μπορείτε να ρυθμίσετε αυτό το χαρακτηριστικό ώστε να ηχεί το δικό σας τηλέφωνο και τα τηλέφωνα της ομάδας ομαδικών κλήσεων συγχρόνως ή μπορείτε να ορίσετε χρόνο καθυστέρησης, ώστε οι κλήσεις σας να χτυπούν πρώτα στο δικό σας τηλέφωνο και έπειτα στα τηλέφωνα της ομάδας ομαδικών κλήσεων, μετά από καθορισμένο αριθμό δευτερολέπτων.
Ρύθμιση της ομάδας ομαδικών κλήσεων Ρύθμιση της ομαδικής κλήσης: 1.Κάντε κλικ στο View or Change call- forwarding settings στη γραμμή εργαλείων. 2.Όταν ανοίξει το παράθυρο Call-Forwarding Settings, κάντε κλικ στο Ring me and my team-call group στο αναπτυσσόμενο μενού Do the following when I get calls. 3.Στην επιλογή “Add team-call group members to answer calls on your behalf” κάντε κλικ στο κουμπί Add. 4.Πληκτρολογήστε το όνομα μιας επαφής που μπορεί να απαντά τις κλήσεις σας και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί OK.
Ορισμός καθυστέρησης κλήσης Όταν η ομαδική κλήση είναι ενεργοποιημένη, είναι σημαντικό να ορίσετε καθυστέρηση κλήσης. Όταν ενεργοποιήσετε την καθυστέρηση κλήσης, οι εισερχόμενες κλήσεις θα καλούν πρώτα εσάς και έπειτα την ομάδα ομαδικών κλήσεων μετά από κάποια καθυστέρηση. Για να ορίσετε καθυστέρηση κλήσης: 1.Κάντε κλικ σε μία από τις επαφές σας και κατόπιν κάντε κλικ στην επιλογή Ring Delay. 2.Επιλέξτε το πλαίσιο ελέγχου Turn on ring delay και κατόπιν ορίστε το χρόνο καθυστέρησης κλήσης και κάντε κλικ στο κουμπί OK. 3.Κάντε και πάλι κλικ στο κουμπί OK για αποθήκευση και εφαρμογή των ρυθμίσεων.
Απάντηση κλήσεων για μια ομάδα ανταπόκρισης Ως συνεργάτης μιας ομάδας ανταπόκρισης, έχετε επιλεχθεί για να βοηθάτε στην απάντηση τηλεφωνικών κλήσεων για μια ομάδα ή για πολλαπλές ομάδες. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Attendant για την απάντηση και τη διαχείριση των τηλεφωνικών κλήσεων που δέχεται η ομάδα σας. Όταν ο διαχειριστής των ομάδων ανταπόκρισης σάς ορίσει ως συνεργάτη για μια ομάδα ανταπόκρισης, θα εμφανιστεί μια ειδοποίηση στο Lync Attendant που σας ενημερώνει σε ποια ομάδα έχετε προστεθεί. Όταν εκχωρηθείτε σε μια ομάδα, είστε πλέον έτοιμοι να απαντήσετε σε κλήση. Εάν πρόκειται για επίσημη ομάδα με είσοδο, ο χρήστης πρέπει να εισέρχεται χρησιμοποιώντας μια ιστοσελίδα που δείχνει τις ομάδες στις οποίες ανήκει. Εάν πρόκειται για ανεπίσημη ομάδα, μπορείτε να λαμβάνετε αυτόματα κλήσεις, αμέσως μόλις πραγματοποιήσετε είσοδο. Σημείωση: Εάν η πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων είναι ενεργοποιημένη στο διακομιστή, για να λαμβάνετε κλήσεις πρέπει να κάνετε αναζήτηση για την επαφή της Ομάδας ανταπόκρισης και να την προσθέσετε στη λίστα "Επαφές". 1.Μια ειδοποίηση εισερχόμενης κλήσης θα σας δείξει ποια ομάδα δρομολογεί την κλήση προς εσάς. 2.Κάντε κλικ στην ειδοποίηση, για να απαντήσετε την κλήση. Ειδοποίηση
Στάθμευση κλήσης Αντί να θέσετε μια κλήση σε αναμονή, μπορείτε να σταθμεύσετε την κλήση σε μια ουρά αναμονής. Στάθμευση της κλήσης 1.Κάντε κλικ στο μενού Αναμονή. 2.Κάντε κλικ στο Park call. Όταν η στάθμευση κλήσης πραγματοποιηθεί με επιτυχία, λαμβάνετε μια ειδοποίηση με τον αριθμό ανάκτησης. Ανακοινώστε τον αριθμό ανάκτησης στο άτομο ή το τμήμα στο οποίο μεταφέρεται η κλήση. Ανάκτηση της κλήσης 1.Πληκτρολογήστε τον αριθμό ανάκτησης στο πλαίσιο αναζήτησης, για ανάκτηση της κλήσης. 2.Στη συνέχεια ειδοποιήστε ότι η κλήση έχει ανακτηθεί. Στάθμευση της κλήσης Αριθμός ανάκτησης 1 2
Λήψη κλήσεων για άλλον Για παράδειγμα, οι βοηθοί μπορούν να λαμβάνουν κλήσεις για λογαριασμό των προϊσταμένων τους, χρησιμοποιώντας την κονσόλα του Attendant. Για να επιλέξει τον πληρεξούσιο, ο προϊστάμενος πρέπει να εκτελέσει τα παρακάτω βήματα: 1.Να ανοίξει το Lync, να κάνει κλικ στο κουμπί Επιλογές στη γραμμή εργαλείων και κατόπιν να κάνει κλικ στο Call Forwarding. 2.Να κάνει κλικ στο Edit my delegate members και κατόπιν να κάνει κλικ στο Add για επιλογή του πληρεξουσίου. 3.Στην ενότητα " Call Forwarding", να κάνει κλικ στο My Delegates. Προσθήκη πληρεξούσιων Επεξεργασία πληρεξούσιων Προώθηση κλήσεων σε πληρεξούσιους Σημείωση: Όλες οι εισερχόμενες κλήσεις θα διοχετευθούν στο τηλέφωνο του καθορισμένου πληρεξουσίου.
Πώς λειτουργεί η προώθηση των κλήσεών σας σε πληρεξούσιο 1.Ο πληρεξούσιος λαμβάνει μια ειδοποίηση εισερχόμενης κλήσης στο Lync Attendant και απαντά την κλήση. 2.Ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποστέλλεται στο άτομο που εκχώρησε τις κλήσεις του σε πληρεξούσιο, το οποίο περιέχει πληροφορίες σχετικά με την κλήση.
Έλεγχος φωνητικού ταχυδρομείου Όταν έχετε νέο φωνητικό ταχυδρομείο, λαμβάνετε μια ειδοποίηση. Έλεγχος του φωνητικού σας ταχυδρομείου: • Κάντε κλικ στο μενού Voice Mail στη γραμμή εργαλείων. Προβολή του φωνητικού σας ταχυδρομείου στο Outlook: • Κάντε κλικ στο View Voice Mail. Μπορείτε να δείτε την προεπισκόπηση του φωνητικού σας ταχυδρομείου σε ένα μήνυμα του Outlook. Ακρόαση του φωνητικού σας ταχυδρομείου: • Κάντε κλικ στο Call Voice Mail. Συνδέεστε στο φωνητικό ταχυδρομείο και ακούτε τις επιλογές για την ακρόαση, τη διαγραφή ή την προώθηση των μηνυμάτων σας.
Επιλογές Lync 2010 Attendant Αλλαγή επιλογών του Attendant: 1.Κάντε κλικ στο κουμπί Επιλογές στη γραμμή εργαλείων και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο στοιχείο Options. 2.Στο παράθυρο Options, προσαρμόστε ρυθμίσεις όπως: Presence, History, Alerts, Phone numbers, Application settings, sounds κ.λπ.
Δραστηριότητες ανασκόπησης Ολοκληρώστε τις παρακάτω δραστηριότητες: •Χρησιμοποιήστε τη λίστα "Επαφές", για να βρείτε μια επαφή. •Πραγματοποιήστε μια κλήση. •Κρατήστε σημειώσεις σε μια κλήση. •Χρησιμοποιήστε τα Στοιχεία ελέγχου κλήσης, για να θέσετε μια κλήση σε αναμονή. •Ρωτήστε και συνδέστε την κλήση σε κάποιον άλλο. •Μεταφέρετε μια κλήση. •Προσθέστε κάποιον σε ομάδα ομαδικών κλήσεων.
Ανασκόπηση Αυτός ο κύκλος μαθημάτων κάλυψε τα παρακάτω χαρακτηριστικά του Lync Attendant: •Χρήση της Λίστας επαφών •Κατανόηση των στοιχείων ελέγχου κλήσης •Εκτέλεση και λήψη κλήσεων •Διαχείριση πολλαπλών συνομιλιών •Ρύθμιση ομάδων ομαδικών κλήσεων •Τρόπος στάθμευσης και λήψης κλήσεων
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ © 2010 Microsoft Corporation. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. Τα Microsoft, Exchange ActiveSync, Excel, Lync, Outlook, PowerPoint, SharePoint, SQL Server, Windows, Windows Live, Windows Mobile, Windows Server και άλλα ονόματα προϊόντων είναι ή μπορεί να είναι σήματα κατατεθέντα ή/και εμπορικά σήματα στις Ηνωμένες Πολιτείες ή/και άλλες χώρες/περιοχές. Οι πληροφορίες που παρέχονται εδώ προορίζονται αποκλειστικά για ενημερωτικούς σκοπούς και αντιπροσωπεύουν την τρέχουσα άποψη της Microsoft Corporation κατά την ημερομηνία αυτής της παρουσίασης. Επειδή η Microsoft πρέπει να ανταποκριθεί στις συνθήκες της αγοράς που αλλάζουν, οι πληροφορίες αυτές δεν πρέπει να ερμηνευθούν ως δέσμευση από την πλευρά της Microsoft και η Microsoft δεν μπορεί να εγγυηθεί την ακρίβεια των πληροφοριών που παρέχονται μετά την ημερομηνία αυτής της παρουσίασης. Η MICROSOFT ΔΕΝ ΠΑΡΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ, ΡΗΤΗ, ΕΜΜΕΣΗ Ή ΘΕΣΜΙΚΗ, ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ.