Συλλογικός Προγραμματισμός Εσωτερική και Εξωτερική Αξιολόγηση του έργου των Σχολικών Μονάδων.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Πιλοτική εφαρμογή & παραδείγματα αυτο-αξιολόγησης εκπαιδευτικής μονάδας και εκπαιδευτικού έργου από το ελληνικό σχολείο Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
AΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ-Διαδικασία αυτοαξιολόγησης σχολικής μονάδας Ι.Ε.Π.- Υ.ΠΑΙ.Θ. ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2013.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Αθήνα 2010 Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε. Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Α φάση: Γενική Εκτίμηση της Εικόνας του Σχολείου Συστηματική.
Γενική Εκτίμηση (άπαξ) Συστηματική Διερεύνηση (προαιρετική) Επιλογή και Διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης (υποχρεωτική) Σύνταξη Ετήσιας Έκθεσης του σχολείου (υποχρεωτική)
Βασικές διαδικασίες 1 ου έτους εφαρμογής Γενική Εκτίμηση (άπαξ) Συστηματική Διερεύνηση (προαιρετική) Επιλογή και Διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης (υποχρεωτική)
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη σχολική μονάδα Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Η πολιτεία εμπιστεύεται τον εκπαιδευτικό Ανάπτυξη Σχεδίων Δράσης.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Συστηματική Διερεύνηση Επιλεγμένων Τομέων Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Γενική Εκτίμηση της Εικόνας του Σχολείου Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Η αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών προσφέρει τη δυνατότητα: Να βελτιωθεί η ποιότητα του εκπαιδευτικού συστήματος,
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Μοντέλα και μορφές αξιολόγησης
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής – Επιλογή θέματος.
οργάνωση & διαδικασία ΠΑΤΜΑΝΟΓΛΟΥ Σ. – ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ Μ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας - Διαδικασία της Αυτοαξιολόγησης (ΑΕΕ) 2 ο Βήμα: Επιλογή και διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης Σχολικοί Σύμβουλοι.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
ΔΙΚΤΥΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΕΕ
Τεχνικά Υπεύθυνη του Έργου
Αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας Λύκειο Αγίου Ιωάννη Οκτώβριος 2008 Γεώργιος Χατζηιωάννου Καθηγητής Μέσης Εκπαίδευσης.
Τεχνοκρατικό vs ανθρωπιστικό
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Διαδικασίες για την υλοποίηση του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας κατά το σχολικό έτος Υ.ΠΑΙ.Θ. – Ι.Ε.Π.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Τίτλος μαθήματος: Εκπαιδευτική αξιολόγηση
1ο Βήμα: Γενική εκτίμηση της εικόνας του σχολείου
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Φορεις και μορφες αξιολογησης: 2Ο Μαθημα
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
Βασικές διαδικασίες 1ου έτους εφαρμογής
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πρόταση υιοθέτησης προγραμματικής συμφωνίας για την υλοποίηση έργων
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Οργάνωση, Διοίκηση και Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Διαδικασίες για την υλοποίηση του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας κατά το σχολικό έτος Υ.ΠΑΙ.Θ. – Ι.Ε.Π.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη σχολική μονάδα
Best practices - Benchmarking
Φάκελος υλικού (υποψήφιου) εκπαιδευτικού & επαγγελματική ανάπτυξη
Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου
Διαδικασίες για την υλοποίηση του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας κατά το σχολικό έτος Υ.ΠΑΙ.Θ. – Ι.Ε.Π.
Νόμος 4547/2018 (Αρ. Φύλλου 102) – άρθρο 47
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Συλλογικός Προγραμματισμός Εσωτερική και Εξωτερική Αξιολόγηση του έργου των Σχολικών Μονάδων

Διαρκής, συμμετοχική και δυναμική διαδικασία Εμπλέκεται το σύνολο της σχολικής κοινότητας Εντοπίζει θετικά σημεία και σημεία που χρήζουν βελτίωσης Εσωτερική αξιολόγηση Για την παροχή τεκμηριωμένης ανατροφοδότησης σχετικά με το έργο των σχολείων Για την υποστήριξη των εκπαιδευτικών με σκοπό τη βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης Λαμβάνει υπόψη τις συνθήκες λειτουργίας, τα κοινωνικο-πολιτισμικά δεδομένα και το γενικότερο κλίμα του κάθε σχολείου Εξωτερική αξιολόγηση

Λειτουργίες Σχολικής Μονάδας ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Θέτω στόχους Ιεραρχώ προτεραιότητες Συγκροτώ ομάδες δράσης Διαμορφώνω σχέδια δράσης Παρακολουθώ Τροποποιώ Προσαρμόζω Συλλέγω στοιχεία Ανατροφοδοτώ Αξιολογώ τεκμηριωμένα Εντοπίζω αδυναμίες Προτείνω λύσεις Υιοθετώ πρακτικές Λαμβάνω αποφάσεις ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Έως 20 Οκτωβρίου κάθε έτους έως 25 Ιουνίου κάθε έτους από Οκτώβριο έως Ιούνιο Ομάδες Δράσης ΕΚΘΕΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΔΡΑΣΗΣ Μια συνεχής κυκλική διαδικασία 3 σταδίων

1 : μη επαρκής λειτουργία, με αρκετά σημεία προς βελτίωση 2 : επαρκής λειτουργία με κάποια σημεία προς βελτίωση 3 : καλή λειτουργία, με ελάχιστα σημεία προς βελτίωση 4 : εξαιρετική λειτουργία. αποτίμηση

1. Διδασκαλία, μάθηση, αξιολόγηση 2. Σχολική διαρροή – φοίτηση 3. Σχέσεις μεταξύ μαθητών 4. Σχέσεις μεταξύ μαθητών - εκπ/κών 5. Σχέσεις σχολείου - οικογένειας Παιδαγωγική - μαθησιακή λειτουργία 6. Ηγεσία - Οργάνωση & διοίκηση 7. Σχολείο & κοινότητα Διοικητική λειτουργία 8. Συμμετοχή των εκπ/κών σε επιμορφωτικές δράσεις 9. Συμμετοχή των εκπ/κών σε εθνικά - ευρωπαϊκά προγράμματα Επαγγελματική ανάπτυξη εκπ/κών Άξονες Δείκτες

Στοιχεία του συστήματος Υποχρεωτικά Συλλογικός προγραμματισμός Καθορισμός εκπαιδευτικών στόχων Σχεδιασμός συλλογικών δράσεων βελτίωσης Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης σχολείου Αποτίμηση των λειτουργιών του σχολείου ως προς καθορισμένους άξονες Εντοπισμός θετικών σημείων & σημείων προς βελτίωση Αποτίμηση Δράσεων βελτίωσης Ανάδειξη – διάχυση πρακτικών & προτάσεις Εκθέσεις Εξωτερικής Αξιολόγησης σχολείων Αποτίμηση του έργου του σχολείου Εντοπισμός θετικών σημείων & σημείων προς βελτίωση Αποτίμηση Δράσεων βελτίωσης Διάχυση Καλών Πρακτικών Προτάσεις για επιμορφώσεις Ανάδειξη αναγκών και τάσεων σε τοπικό, περιφερειακό και εθνικό επίπεδο

Εκπόνηση & Υποβολή Συλλογικού Προγραμματισμού Υποβολή πρώτης Έκθεσης Εσωτερικής Αξιολόγησης Μεθοδολογία Υλοποίηση & Αξιολόγηση Σχεδίων Δράσης Υποβολή Έκθεσης Εσωτερικής Αξιολόγησης Σ.Ε.: Εξωτερική Αξιολόγηση για (α) κάθε σχολική μονάδα έως 20 Ιουλίου (β) το σύνολο των σχολικών μονάδων έως 30 Ιουλίου Επόπτης Ποιότητας: Εξωτερική Αξιολόγηση για το σύνολο των σχολικών μονάδων της Δνσης Έκθεση ΑΔΙΠΠΔΕ έως 31 Αυγούστου Ποιοί και πότε; μέχρι 20 Οκτωβρίου 2021 μέχρι 25 Ιουνίου Περιφ. Επόπτης Ποιότητας: Εξωτερική Αξιολόγηση για το σύνολο των σχολικών μονάδων της Περιφέρειας έως 10 Σεπτεμβρίου

Οι διαδικασίες της αξιολόγησης βήμα - βήμα

1. Έκθεση εσωτερικής αξιολόγησης σχολείου σχ. έτος Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Περιγράφονται χαρακτηριστικά και ιδιαίτερες συνθήκες λειτουργίας Β. ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Άξονες 1 -4 Τεκμηρίωση Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση Σχολική διαρροή - Φοίτηση Σχέσεις μεταξύ μαθητών/-τριών Σχέσεις μεταξύ μαθητών/-τριών και εκπαιδευτικών Σχέσεις σχολείου - οικογένειας Θετικά σημεία Σημεία προς βελτίωση Διοικητική λειτουργία Ηγεσία - Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας Σχολείο και κοινότητα Θετικά σημεία Σημεία προς βελτίωση Επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις Συμμετοχή του προσωπικού σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα. Θετικά σημεία Σημεία προς βελτίωση

Έκθεση εσωτερικής αξιολόγησης σχολείου Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ (καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου) Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία Θετικά σημεία Σημεία προς βελτίωση Διοικητική λειτουργία Θετικά σημεία Σημεία προς βελτίωση Επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών Θετικά σημεία Σημεία προς βελτίωση Δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα του σχολείου Β. ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

2. Συλλογικός Προγραμματισμός Σε συνεδρίασή του ο Σύλλογος Διδασκόντων (έως 10 Οκτωβρίου) συζητά σχετικά με τους στόχους βελτίωσης του σχολείου και θέτει προτεραιότητες προτείνει Σχέδια Δράσης βελτίωσης, λαμβάνοντας υπόψη τον αριθμό των εκπαιδευτικών του σχολείου συγκροτεί Ομάδες Δράσης (2-5 εκπ/κών) για την ανάπτυξη και υλοποίησή τους καταχωρεί τους ΤΙΤΛΟΥΣ στην Πλατφόρμα (έως 20 Οκτωβρίου) Δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα του σχολείου

Κάθε εκπαιδευτικός συμμετέχει σε μία (1) Ομάδα Δράσης Κάθε Ομάδα αποτυπώνει τον σχεδιασμό της στη Φόρμα Αποτύπωσης Σ.Δ. 1.Σχεδιασμός 2.Πορεία Υλοποίησης 3.Αποτίμηση Ομάδες Δράσης Υποχρεωτικά Φόρμα Αποτύπωσης Σχεδίου Δράσης

Τίτλος Δράσης: Ανατροφοδότηση από τον ΣΕΕ Παιδαγωγικής Ευθύνης Θεματικός Άξονας: Ομάδα Δράσης: Α. Σχεδιασμός της Δράσης Σύντομη Περιγραφή Δράσης Αναγκαιότητα - Στόχοι Ενέργειες (μεθοδολογία) για την υλοποίηση της Δράσης Χρονοδιάγραμμα Πόροι – μέσα - ερευνητικά εργαλεία Διαδικασίες παρακολούθησης και αξιολόγησης της Δράσης Κριτήρια επιτυχίας της Δράσης Β. Υλοποίηση της Δράσης {Καταγράφονται οι βασικές ενέργειες / εκδηλώσεις / δραστηριότητες κ.λπ. που υλοποιούνται στο πλαίσιο της Δράσης καθώς και η πιθανή τροποποίησή τους κατά τη διάρκεια της υλοποίησης} Καθ’ όλη τη σχολική χρονιά: Οι Ομάδες συμπληρώνουν τη φόρμα Ο ΣΕΕ παρέχει ανατροφοδότηση Ενεργό μέχρι τον Δεκέμβρη Ενεργό μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς

Φόρμα αποτύπωσης Σχεδίου Δράσης Γ. Αποτίμηση της Δράσης Αλλαγές που τυχόν επήλθαν στον αρχικό σχεδιασμό κατά την υλοποίηση της Δράσης Αποτελέσματα της Δράσης Βαθμός επίτευξης των στόχων που είχαν τεθεί 1 Ελάχιστα 2 Μερικώς 3 Σε μεγάλο βαθμό 4 Πλήρως Εκτίμηση των λόγων που σχετίζονται με το βαθμό επίτευξης των στόχων Παράμετροι που διευκόλυναν την επίτευξη των στόχων Δυσκολίες που παρουσιάστηκαν Υλικό που παρήχθη ή αξιοποιήθηκε (e-portfolio) Επιμορφώσεις που τυχόν υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο της Δράσης Προτάσεις για αξιοποίηση των πρακτικών που αναπτύχθηκαν στο πλαίσιο της Δράσης Προτάσεις για αναγκαίες επιμορφώσεις Προτάσεις για το Συλλογικό Προγραμματισμό του επόμενου έτους/ για συνέχιση της Δράσης/ για νέες Δράσεις Καθ’ όλη τη σχολική χρονιά: Οι Ομάδες συμπληρώνουν τη φόρμα Ο ΣΕΕ παρέχει ανατροφοδότηση Ενεργό μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς

Ιούνιος Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης

Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης Α. Οι εκπαιδευτικοί συζητούν σχετικά με την ταυτότητα του σχολείου τους Β. Αποτιμούν τεκμηριωμένα τους 9 άξονες (σε 4βαθμη κλίμακα) - εντοπίζουν θετικά σημεία και σημεία προς βελτίωση για κάθε μία από τις 3 λειτουργίες Γ. Παρουσιάζεται η αποτίμηση των Δράσεων από τις Ομάδες και ο Σύλλογος αποτιμά τις Δράσεις βελτίωσης συνολικά Εγκρίνονται και καταχωρούνται στην Πλατφόρμα: Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης Δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα του σχολείου χωρίς την αριθμητική αποτύπωση. Συνεδρίαση Συλλόγου Διδασκόντων

Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης σχολείου Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ (καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου) Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Άξονες 1 -4 Τεκμηρίωση Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση Σχολική διαρροή-Φοίτηση Σχέσεις μεταξύ μαθητών/-τριών Σχέσεις μεταξύ μαθητών/-τριών και εκπαιδευτικών Σχέσεις σχολείου - οικογένειας Θετικά σημεία Σημεία προς βελτίωση Διοικητική λειτουργία Ηγεσία - Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας Σχολείο και κοινότητα Θετικά σημεία Σημεία προς βελτίωση Επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα. Θετικά σημεία Σημεία προς βελτίωση Λειτουργία Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν Θεματικοί άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία {Συνολικός Αριθμός} Διοικητική λειτουργία {Συνολικός Αριθμός} Επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών {Συνολικός Αριθμός} Βαθμός επίτευξης των στόχων που είχαν τεθεί 1 Ελάχιστα 2 Μερικώς 3 Σε μεγάλο βαθμό 4 Πλήρως Σημαντικότερα αποτελέσματα των Δράσεων Δυσκολίες που παρουσιάστηκαν Ανάδειξη Πρακτικών και προτάσεις για αξιοποίησή τους Προτάσεις για αναγκαίες επιμορφώσεις Γ. ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

4. Εξωτερική αξιολόγηση σχολικών μονάδων

Α. Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης σχολείου από Σ.Ε. Α. ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία Αποτίμηση της εικόνας του σχολείου βάσει της Έκθεσης Εσωτερικής Αξιολόγησης Άξονες1-10 Παρατηρήσεις - Τεκμηρίωση Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση Φοίτηση – σχολική διαρροή Σχέσεις μεταξύ μαθητών/μαθητριών Σχέσεις μεταξύ μαθητών/-τριών και εκπαιδευτικών Σχέσεις σχολείου - οικογένειας Διοικητική λειτουργία Αποτίμηση της εικόνας του σχολείου βάσει της Έκθεσης Εσωτερικής Αξιολόγησης ‘Αξονες 1-10 Παρατηρήσεις - Τεκμηρίωση Ηγεσία - Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας Σχολείο και κοινότητα Επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών Αποτίμηση της εικόνας του σχολείου βάσει της Έκθεσης Εσωτερικής Αξιολόγησης Θεματικοί άξονες 1-10 Παρατηρήσεις- Τεκμηρίωση Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία Θετικά σημεία Σημεία προς βελτίωση Προτάσεις για βελτίωση Διοικητική λειτουργία Θετικά σημεία Σημεία προς βελτίωση Προτάσεις για βελτίωση Επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών Θετικά σημεία Σημεία προς βελτίωση Προτάσεις για βελτίωση - επιμορφωτικές ανάγκες

Β. Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης σχολείων Σ.Ε. Α. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ Β. ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ Σχολεία αρμοδιότητας: {Λίστα που εξάγεται από την εφαρμογή} Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία Θετικά σημεία των σχολείων Σημεία των σχολείων προς βελτίωση Προτάσεις για βελτίωση Διοικητική λειτουργία Θετικά σημεία των σχολείων Σημεία των σχολείων προς βελτίωση Προτάσεις για βελτίωση Επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών Θετικά σημεία των σχολείων Σημεία των σχολείων προς βελτίωση Προτάσεις για βελτίωση - επιμορφωτικές ανάγκες Σχέδια δράσης που υλοποιήθηκαν:{Συνολικός Αριθμός} ΛειτουργίαΘεματικός άξοναςΤίτλος Δράσης Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία Διοικητική λειτουργία Επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών Συνολική αποτίμηση των Δράσεων των σχολείων Σημαντικότερα αποτελέσματα των Δράσεων Ανάδειξη καλών Πρακτικών και προτάσεις για αξιοποίησή τους Σημαντικότερα θέματα που χρήζουν μελλοντικής μελέτης και προτάσεις για Σχέδια Δράσης

Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης από τον Επόπτη Ποιότητας & τον Περιφερειακό Επόπτη Ποιότητας ΣΥΝΤΟΜΗ ΕΚΘΕΣΗ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ ΑΝΑΓΚΩΝ ΚΑΙ ΤΑΣΕΩΝ Προτάσεις για αναγκαίες επιμορφώσεις, σε επίπεδο Περιφέρειας Ανάγκες και τάσεις που αναδεικνύονται μέσα από τις Εκθέσεις των σχολικών μονάδων της Περιφέρειας Άλλες επισημάνσεις Σχολικές Μονάδες [Αριθμός Σχολικών Μονάδων] Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία Θετικά σημεία των σχολείων Σημεία των σχολείων προς βελτίωση Προτάσεις για βελτίωση Διοικητική λειτουργία Θετικά σημεία των σχολείων Σημεία των σχολείων προς βελτίωση Προτάσεις για βελτίωση Επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών Θετικά σημεία των σχολείων Σημεία των σχολείων προς βελτίωση Προτάσεις για βελτίωση - επιμορφωτικές ανάγκες ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΟΥ ΕΠΟΠΤΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΓΕΝΙΚΑ ΛΥΚΕΙΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΕΠΑΛ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΛΛΟ

Συνέχεια.... Σχολικές Μονάδες [Αριθμός Σχολικών Μονάδων] Σχέδια δράσης που υλοποιήθηκαν: Αριθμός Παιδαγωγική και Μαθησιακή λειτουργία Αριθμός σχολικών μονάδων Αριθμός σχεδίων δράσης Παρατηρήσεις Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση Φοίτηση – σχολική διαρροή Σχέσεις μεταξύ μαθητών/μαθητριών Σχέσεις μεταξύ μαθητών/-τριών και εκπαιδευτικών Σχέσεις σχολείου - οικογένειας Διοικητική Λειτουργία Αριθμός σχολικών μονάδων Αριθμός σχεδίων δράσης Παρατηρήσεις Ηγεσία - Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας Σχολείο και κοινότητα Επαγγελματική Ανάπτυξη των Εκπαιδευτικών Αριθμός σχολικών μονάδων Αριθμός σχεδίων δράσης Παρατηρήσεις Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα

ΣΥΝΤΟΜΗ ΕΚΘΕΣΗ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ ΑΝΑΓΚΩΝ ΚΑΙ ΤΑΣΕΩΝ Προτάσεις για διάχυση, σε επίπεδο Περιφέρειας, των επιτυχημένων πρακτικών που αναπτύχθηκαν σε σχολικές μονάδες Προτάσεις για αναγκαίες επιμορφώσεις, σε επίπεδο Περιφέρειας Ανάγκες και τάσεις που αναδεικνύονται μέσα από τις Εκθέσεις των σχολικών μονάδων της Περιφέρειας Άλλες επισημάνσεις...συνέχεια..

Παιδαγωγική και Μαθησιακή λειτουργία Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση Σχολική διαρροή- φοίτηση Σχέσεις μεταξύ μαθητών/-τριών Σχέσεις μεταξύ μαθητών/-τριών και εκπαιδευτικών Σχέσεις σχολείου - οικογένειας Διοικητική Λειτουργία Ηγεσία - Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας Σχολείο και κοινότητα Επαγγελματική Ανάπτυξη των Εκπαιδευτικών Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΧ. ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΓΕΝΙΚΑ ΛΥΚΕΙΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΕΠΑΛ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΛΛΟ ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ (Επιλεγμένο υλικό, το οποίο παρήχθη από τις Δράσεις των σχολείων και προτείνεται ως καλή πρακτική για την εφαρμογή σε άλλες σχολικές μονάδες) ΤΙΤΛΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣΣΧ. ΜΟΝΑΔΑ ΕΠΙΣΥΝΑΨΗ ΥΛΙΚΟΥ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΧΟΛΙΑ...συνέχεια..

Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε – Ι.Ε.Π. Η Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε. αξιοποιεί το περιεχόμενο της ψηφιακής εφαρμογής του Ι.Ε.Π. σε τοπικό, περιφερειακό και εθνικό επίπεδο και: α. συντάσσει Έκθεση, εστιάζοντας σε γενικές παρατηρήσεις, αναφορικά με τα επιτεύγματα, τις ανάγκες, τις δυσκολίες και τις τάσεις, όπως αυτές προκύπτουν από τις Εκθέσεις Εξωτερικής Αξιολόγησης και Β. εισηγείται προς τον/την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων τρόπους βελτίωσης και αποτελεσματικότερης οργάνωσης των διαδικασιών του Συλλογικού Προγραμματισμού και της Εσωτερικής και Εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων. Το Ι.Ε.Π. αξιοποιεί το περιεχόμενο της ανωτέρω ψηφιακής εφαρμογής σε τοπικό, περιφερειακό και εθνικό επίπεδο για την άσκηση των αρμοδιοτήτων του και εισηγείται σχετικά στον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, σε συνεργασία με την Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε., στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται ενδεδειγμένο ή αναγκαίο.

Τι αλλάζει; Αναδιαμόρφωση αξόνων: από 14 9 Μείωση αριθμού Σχεδίων Δράσης για τους εκπ/κούς 1 με δυνατότητα επιλογής μεταξύ των αξόνων Συνοπτική καταγραφή της τεκμηρίωσης – τα τεκμήρια παραμένουν στο αρχείο του σχολείου Μόνο για την 1 η εφαρμογή (τρέχον σχ. έτος ), οι σχ. μονάδες προβαίνουν σε γενική εκτίμηση του έργου και των λειτουργιών τους για το προηγούμενο σχολικό έτος, και υποβάλλουν συνοπτική Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης, πριν την διαδικασία του Συλλογικού Προγραμματισμού

Π.Δ.Ε. Υποστηρίζουν τις Δ/νσεις Εκπαίδευσης Δ/νσεις & Σ.Ε. Υποστηρίζουν τα σχολεία αρμοδιότητάς τους Τεχνική και Παιδαγωγική Υποστήριξη

Ευχαριστούμε!