44ο Νηπιαγωγείο Πατρών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Advertisements

Νομισματικό Μουσείο της ΣΤ’ τάξης. Σκοποί Γνωστικοί Να γνωρίσουν τα παιδιά την έννοια του μουσείου και τη σπουδαιότητα του για τον πολίτη και το κοινωνικό.
Σχέδιο εργασίας “Παιδικά ατυχήματα”
Τα δευτεράκια του 7ου Δημοτικού Σχολείου Ιλίου
Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Μετάβαση του 13ου Νηπιαγωγείου στο 11ο Δημοτικό σχολείο Μυτιλήνης
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
<< EY AΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ>>
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
«Μέσα στον δρόμο περπατώ,όταν ο κ. Κ.Ο.Κ. είναι εδώ!»
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες- ΣΚΙ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οι Ποδηλάτρες…»
Η μετάβαση των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο, θεωρείται μια εξαιρετικά κρίσιμη εμπειρία στη ζωή του παιδιού, επειδή θέτει τις βάσεις.
PROJECT με θέμα ¨χριστούγεννα¨
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
O ταν κάποιος σκέφτεται χωρίς να θέτει απαραβίαστα σύνορα σε θέματα που αφορούν τους ρόλους των δύο φύλων, μπορεί πιο εύκολα να φανταστεί έναν άνδρα να.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ 1ο Δημ. Σχ. Βαγίων Τάξη : Γ’ Αριθμός μαθητών:12
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΑΛΑΣΣΟΥΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ ΠΕ10.50 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΟΣΧΟΒΑ Γ.ΠΕ18.12-ΠΑΠΑΔΗΣ Δ.ΠΕ17.06.
1. Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας: Στοματική υγιεινή 1 ο στάδιο: Τι τρώμε; Σωστή διατροφή Ομάδες τροφίμων μεσογειακή πυραμίδα της διατροφής Επίσκεψη από τη διαιτολόγο-
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Στην καρδιά της Ευρώπης
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Ομαλη μεταβαΣη απο το νηπιαγωγειο Στο δημοτικο
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
ΔΕΚΑΡΧΟ Ν. ΞΑΝΘΗΣ ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ Εκπαιδευτική ομάδα: Ανέτα Θεοδωρίδου
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Η αναπηρία δεν είναι κολλητική
Το διαδίκτυο που θέλουμε !
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Βραχναιίκων
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
73 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
ΜΕΤΑΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: 1/ θ Νηπιαγωγείο Φράγκα
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
1/θεσιο Νηπιαγωγείο Ισώματος
Νηπιαγωγείο Λουσικών
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
13 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
1/Θ Νηπιαγωγείο Καραιΐκων
Νηπιαγωγείο Φαρρών
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Νηπιαγωγείο Μαυρομανδήλας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

 Να γνωρίσουν τα νήπια τους χώρους και τα πρόσωπα του Δημοτικού Σχολείου.  Να εξοικειωθούν με τις εκπαιδευτικές μεθόδους και δραστηριότητες της Α΄ Δημοτικού  Να προσαρμοστούν τα νήπια ευκολότερα στο μελλοντικό νέο τους περιβάλλον.  Να αναπτυχθεί η συνεργασία μεταξύ δασκάλων και νηπιαγωγών με την ανταλλαγή εμπειριών και με τον από κοινού σχεδιασμό δραστηριοτήτων.

 Απευθύνεται: Στα παιδιά του Νηπιαγωγείου και της Α΄ τάξης  Χώρος υλοποίησης: Τμήμα Α1 του 6 ου Δημ. Σχ.  Επιμέρους στόχος: Να έρθουν σε επαφή με τα παιδιά του Δημοτικού και να χαρίσουν τις κατασκευές τους.  Διάρκεια: 1 ώρα  Περιγραφή δράσης: Τα νήπια είχαν ήδη φτιάξει, στο νηπιαγωγείο, πασχαλινές κάρτες για τα πρωτάκια. Όταν επισκέφτηκαν την Α΄ τάξη τραγούδησαν στα παιδιά «Ένα Πάσχα στο χωριό» και στη συνέχεια κάθισαν στα θρανία, αντέγραψαν το όνομα του μαθητή και χάρισαν την κάρτα. Το ίδιο έκαναν και τα πρωτάκια.  Αξιολόγηση δράσης: Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με την όλη διαδικασία και περίμεναν με ανυπομονησία να ανταλλάξουν τις κάρτες τους.

 Απευθύνεται: Στα παιδιά του Νηπιαγωγείου και της Α΄ τάξης  Χώρος υλοποίησης: Προαύλιος χώρος του σχολείου  Επιμέρους στόχος: Να έρθουν σε επαφή με τα παιδιά του Δημοτικού να συνεργαστούν και όλα μαζί να πλάσουν τα Λαζαράκια.  Διάρκεια: 1 ώρα  Περιγραφή δράσης: Βγάλαμε από το πρωί, έξω στο προαύλιο, τραπεζάκια και καρεκλάκια του νηπιαγωγείου για να υποδεχτούμε τα πρωτάκια και όλοι μαζί να πλάσουμε τα Λαζαράκια. Στη συνέχεια τα ψήσαμε στο κυλικείο και το μεσημέρι πήρε το κάθε παιδί το δικό του.  Αξιολόγηση δράσης: Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με όλη τη διαδικασία, ζύμωσαν, έπλασαν και στόλισαν τα Λαζαράκια τους, βοηθώντας ο ένας τον άλλον.

 Απευθύνεται: Στα παιδιά του Νηπιαγωγείου και της Α ΄ τάξης  Χώρος υλοποίησης: Προαύλιος χώρος του σχολείου  Επιμέρους στόχος: Να έρθουν σε επαφή με τα παιδιά του Δημοτικού, να παίξουν, να αθληθούν, να χαρούν και να γνωρίσουν από κοντά το μάθημα της Γυμναστικής που όλοι οι μαθητές αγαπάνε.  Διάρκεια: 1 ώρα  Περιγραφή δράσης: Τα νήπια και οι μαθητές της πρώτης έκαναν γυμναστική με τη Γυμνάστρια. Προθέρμανση στην αρχή, παιχνίδια γνωριμίας στη συνέχεια, δρομικά παιχνίδια και τέλος το αγαπημένο τους αερόστατο.  Αξιολόγηση δράσης: Τα παιδιά συνεργάστηκαν άψογα, το χάρηκαν πολύ. «Περάσαμε τέλεια»: είπαν χαρακτηριστι κά.

 Απευθύνεται: Στα παιδιά του Νηπιαγωγείου και της Α΄τάξης  Χώρος υλοποίησης: Τμήμα Α1 του 6 ου Δημ. Σχ.  Επιμέρους στόχος: Να συμμετέχουν τα νήπια στο μάθημα της Α΄ τάξης, βλέποντας τη σύνδεση κοινών θεματικών ενοτήτων.  Διάρκεια: 1 ώρα  Περιγραφή δράσης: Στο Νηπιαγωγείο είχαμε ήδη ασχοληθεί για την ρύπανση της θάλασσας και τους κινδύνους θαλάσσιων οργανισμών. Δανειστήκαμε το βιβλίο της Γλώσσας από τη Δασκάλα και διαβάσαμε το σχετικό κείμενο για τη Χελώνα Καρέτα Καρέτα. Επισκεφτήκαμε την Α΄ καθίσαμε στα θρανία (βρήκαμε ήδη τους φίλους μας από τις προηγούμενες συναντήσεις), ακούσαμε τα πρωτάκια να διαβάζουν το κείμενο, είδαμε σχετικό βίντεο και φτιάξαμε όλοι μαζί κατασκευές για τη χελώνα καρέτα καρέτα.  Αξιολόγηση δράσης: Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν, εντυπωσιάστηκαν που άκουγαν να διαβάζουν οι μαθητές που πέρυσι ήταν στο νηπιαγωγείο και βέβαια χάρηκαν με τις κατασκευές.

 Απευθύνεται: Στα παιδιά του Νηπιαγωγείου και της Α΄τάξης  Χώρος υλοποίησης: Α΄ τάξη του 19 ου Δημ. Σχ.  Επιμέρους στόχος: Να γνωρίσουν τα παιδιά τη δασκάλα της Μουσικής και ν’ αντιληφθούν τις διαφορές που υπάρχουν στη διδασκαλία των μαθημάτων στο Δημοτικό, καθώς επίσης και την εναλλαγή των εκπ/κών στη διάρκεια της ημέρας.  Διάρκεια: 1 ώρα  Περιγραφή δράσης: Η δασκάλα τους έδειξε το βιβλίο της Μουσικής και τους εξήγησε τι θα μάθουν την επόμενη χρονιά, αναγνώρισαν ήχους μουσικών οργάνων από το αρμόνιο και φυσικά στο τέλος τραγουδήσαμε όλοι μαζί.  Αξιολόγηση δράσης: Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν, συμμετείχαν ενεργά και αποχώρησαν πολύ χαρούμενα. Τις επόμενες μέρες όλα τα νήπια χαιρετούσαν την εκπ/κό της Μουσικής όταν την έβλεπαν στο προαύλιο.

Μετά από την ολοκλήρωση της κάθε δράσης, συζητούσαμε με τα παιδιά για το τι τους άρεσε, τι τους έκανε εντύπωση από την επίσκεψη. Ζωγράφιζαν και καταγράφαμε τις εντυπώσεις τους. Το πρόγραμμα ομαλής μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό μέσα από αυτές δραστηριότητες ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Οι στόχοι που θέσαμε υλοποιήθηκαν στο βαθμό που ήταν δυνατόν. Τα νήπια με την ενθάρρυνση και την παρότρυνση μας, συμμετείχαν με ενθουσιασμό στις δραστηριότητες και αποκόμισαν τις καλύτερες εμπειρίες και συναισθήματα για την συνεργασία τους με τα παιδιά της πρώτης τάξης. Τα νήπια αισθάνθηκαν σίγουρα, ότι μπορούν να τα καταφέρουν, έδιωξαν το φόβο και την ανασφάλεια και φάνηκαν έτοιμα να προχωρήσουν ως μαθητές, στο Δημοτικό Σχολείο.

Τέλος θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον Δ/ντή του 6 ου κ. Β. Κομπατσιάρη και 19 ου Δημ. Σχ. κ. Γ. Μαρκάκη καθώς και τους εκπαιδευτικούς που συνεργαστήκαμε για να υλοποιηθούν οι δραστηριότητες μετάβασης:  Αγγελοπούλου Καλλιόπη Μουσικός 6 ου και 19 ου Δημ. Σχ.  Νικολοπούλου Αθανασία Φυσ. Αγωγής 6 ου Δημ. Σχ.  Βασιλική Ρεσβάνη Α1 6 ου Δημ. Σχ.  Μπισμπίκη Μαρία Φυσ. Αγωγής 19 ου Δημ. Σχ.