ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
A. Fillon Mars Laoriste sigmatique Laoriste actif Le temple de Poséidon, Cap Sounion A. Fillon Mars 2006.
Advertisements

A. Fillon Mars 2006 Le futur actif et moyen Le temple dApollon, Delphes Formation Incidents phonétiques A. Fillon Mars 2006.
LES MAISONS DE LA MODE ΟΙΚΟΙ ΜΟΔΑΣ ΟΙ
- Ανοίξτε τα μεγάφωνα του Η.Υ σας Η παρουσίαση τρέχει αυτόματα ! LA ÓPERA DE PARÍS Γ.Ε.Γ.
Μεταμορφώσεις του ρόλου του μαθητή και του εκπαιδευτικού σε μια διαφοροποιημένη παιδαγωγική Ανδρέας Δ. Καρατζάς, Phd Επιστημών αγωγής Εισήγηση σε νεοδιόριστους.
Robert Doisneau est probablement le photographe français le plus connu dans le monde entier notamment grâce à des photos comme « le Baiser de l'hôtel de.
«Les saveurs de l’ Europe» Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Comenius Partenariat scolaire multilatéral Année scolaire Συμμετέχουν: Ισπανία, Γερμανία, Ουγγαρία.
Έρρικα και Χριστίνα Sites importants de France Errika et Christine.
Η ΓΕΩΦΥΣΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ
Μάθημα επιλογής : Oι ιδιωτισμοί στη διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας και στη μετάφραση (κωδ. 1025) Étudiante : Tsatsi Aikaterini
Les expressions idiomatiques IOANNA – IRA TROVA ( )
Les expressions idiomatique
Les expressions idiomatiques Sujet: Parties du corps.
Pourquoi apprendre le français ? Γιατί να μάθω γαλλικά;
21/04/2016 Amalia Kapsala Περιγραφή Μαθήματος Αντικειμενικοί στόχοι:Στόχος του μαθήματος είναι η αξιοποίηση γλωσσολογικών και πολιτισμικών.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
Θεσμοί προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης στην Ευρώπη Ενότητα 2 η : Νέα εικόνα για το παιδί και την παιδική ηλικία. Συνέπειες στην εικόνα και τη θέση της.
Le Grec ancien Χαιρε. L’alphabet Τα γραμματα Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω.
Παραδειγματα σε σ χέ ση με την κοινωνιο-γνωστικη συγκρουση & την αλληλεπίδραση Σύγκρουση ανάμεσα σε άτομα των οποίων οι απόψεις διαφοροποιούνται Επομένως:
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΑΝΤΙΓΟΝΗ-ΑΛΜΠΑ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ Διδάσκουσα Π.Δ. 407/80 ΜΑΘΗΜΑ 2 Ο (22/02/2013): Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΘΕΩΡΙΑ, ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ Αντιγόνη-Άλμπα Παπακωνσταντίνου, MSc, PhD Εντεταλμένη Διδασκαλίας Πανεπιστημίου.
Οικονομική Ανάπτυξη Ενότητα # 1: Εισαγωγή Διδάσκων: Πάνος Τσακλόγλου Τμήμα: Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΘΕΩΡΙΑ, ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ Αντιγόνη-Άλμπα Παπακωνσταντίνου, MSc, PhD Εντεταλμένη Διδασκαλίας Πανεπιστημίου.
"Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο" Διακογεωργίου Αρχοντούλα, Σχολική Σύμβουλος, 2ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Σάμου
Κουλτούρες, κοινωνικοποίηση και ταυτότητα
Les expressions idiomatiques
GUSTAVE FLAUBERT L’ EDUCATION SENTIMENTALE
Jean Racine (Ρακίνας), τεχνίτης της «ψυχολογικής τραγωδίας»
Μεταγνώση.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α1 To σχολείο που ήταν οι δικοί μου, το σχολείο που είμαι και το σχολείο που θα ήθελα να είμαι.
Το Παρίσι Το Παρίσι είναι ένα πολύ ωραίο μέρος για του Αγίου Βαλεντίνου γιατί έχει το Πύργο του Άιφελ και εκεί πηγαίνουν ζευγάρια.
ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
En moins de 5’ Les examens de langues auxquels nous préparons nos élèves évaluent souvent « autre chose » Fani KARAGIANNI (Université Aristote de Thessaloniki,
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Enseignante: Moustaki Argyro Étudiante : Polytimi Ioanna-Georgoula
Exo 3 :Résoudre cos x < - (√3)/2 dans [ 12π ; 15π ].
ΤΑ ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ
Αναπτυξιακή Ψυχολογία
Το ειδικό τέλος υπέρ ΟΤΑ, Πράσινου Ταμείου και καταναλωτών
Ρατσισμός - Διαφορετικότητα
Δημήτριος Λαμπρόπουλος, Angelika Wolman & Thémis Apostolidis
Η εποχή των επαναστάσεων
Εισαγωγή στη Βυζαντινή Φιλολογία
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΣΥΝΟΡΑ ΚΑΙ ΜΟΡΦΕΣ ΤΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ Διδάσκων: κ
Transition : automatique à 6’ ou manuelle.
Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΣΗΜΕΡΑ
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΩΝ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ: Η ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΝΟΕΜΒΡΗΣ 2014.
Η διαθεματικότητα στο νηπιαγωγείο Έφη Γουργιώτου Επίκουρη Καθηγήτρια
Το ειδικό τέλος υπέρ ΟΤΑ, Πράσινου Ταμείου και καταναλωτών
Pan dresse le portrait à charge d'un solitaire bourru et sournois qui a pris une femme malheureuse qu'il tyrannise et qui le quitte pour vivre une vie.
ΝΟΜΟΣ ΥΠ' ΑΡΙΘΜ. 4495/17 (167 Α/ ) Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλ­λοντος και άλλες διατάξεις και αλλαγές με το ν.4513/18 (101 Α/2018)
§14. Перпендикуляр және көлбеу. §15. Үш перпендикуляр туралы теорема
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
ΕΑΠ – ΠΛΗ24 1η ΟΣΣ.
Από το σχολείο στο σπίτι κι από το σπίτι στο σχολείο
Οι ιδιωτισμοί στη διδασκαλία της Γαλλικής ως ξένης γλώσσας και στη μετάφραση (1025)
Mycènes, la Porte des Lionnes
Partageons nos valeurs dans l'effort
Exo : Résoudre cos x < - (√3)/2 dans [ 12π ; 15π ].
Exo : Résoudre sin x > - ½ dans [ - 3π ; - π ].
Des expressions figées avec des animaux
LOVE STORY Το Γαλλικό περιοδικό "Le magazine des voyages de pêche" στην 56th έκδοση του έφερε στο φως της δημοσιότητας μια απίστευτη ιστορία αγάπης.
Αποτίμηση Επιχειρήσεων Ενότητα 3
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΙΙ Καλλιρρόη Παπαδοπούλου ΕΚΠΑ/ΤΕΑΠΗ
Εισαγωγή στη Βυζαντινή Φιλολογία
Ο ερμηνευτικός διάλογος
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΑΝΤΙΓΟΝΗ-ΑΛΜΠΑ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΕΠΙΚΟΥΡΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Κοινωνική θέση, κοινωνικός ρόλος και κοινωνικό κύρος των εκπαιδευτικών Κοινωνική/Επαγγελματική θέση: Ανομοιογένεια της επαγγελματικής ομάδας ως προς: Κατάρτιση Κοινωνική καταγωγή Συνθήκες εργασίας και αμοιβές Δυσκολίες ένταξής της στην κοινωνική διαστρωμάτωση Θέματα κύρους και κοινωνικής αναγνώρισης Φύση της εργασίας στον κόσμο των παιδιών Πολυδιάστατη ιδιότητα του «παιδαγωγού» Βασικές σπουδές

Κοινωνική θέση, κοινωνικός ρόλος και κοινωνικό κύρος των εκπαιδευτικών Η «δύναμη» του κοινωνικού ρόλου του εκπαιδευτικού Κατοχή εξειδικευμένων γνώσεων Αποκλειστικός έλεγχος της τάξης Προτεραιότητα στη συνείδηση των μαθητών Εκπρόσωπος της κυρίαρχης κουλτούρας και της λειτουργίας της επιλογής

Ο «επαγγελματίας» εκπαιδευτικός Η «επαγγελματοποίηση» του εκπαιδευτικού Ο όρος «επάγγελμα» και ο «επαγγελματισμός» του εκπαιδευτικού εισάγονται στην ορολογία και τον τρόπο αντίληψης και μελέτης της δράσης των εκπαιδευτικών τη δεκαετία του 1980 (Duru-Bellat & Van Zanten, 2006). Ο εκπαιδευτικός που λειτουργεί ως επαγγελματίας μπορεί ευκολότερα να προωθήσει τις μεταρρυθμίσεις, να αποτελέσει αντικείμενο έρευνας και μελέτης, να λειτουργήσει στο πλαίσιο μιας εκπαίδευσης που εκλαμβάνεται ως οργανισμός, να οριοθετήσει τον κοινωνικό του ρόλο που απορρέει από το επάγγελμα.

Ο «επαγγελματίας» εκπαιδευτικός Πόσο επαγγελματίες νιώθουν οι εκπαιδευτικοί; Σύμφωνα με τον F. Dubet (2002:149) η εμπειρία των εκπαιδευτικών για το επάγγελμά τους βρίσκεται μεταξύ επαγγελματικής θέσης και εργασιακής πραγματικότητας. Η θέση και ο ρόλος που του αποδίδονται μέσα στο εκπαιδευτικό σύστημα. Ο τρόπος και οι συνθήκες κάτω από τις οποίες ασκεί τη δουλειά του σε καθημερινή βάση.

Η κοινωνικοποίηση του εκπαιδευτικού Κοινωνικοποίηση του εκπαιδευτικού στο επάγγελμα: Κοινωνικοποίηση για το επάγγελμα Απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων, συγκεκριμένης επαγγελματικής συνείδησης, προτύπων και συμπεριφοράς (Νόβα-Καλτσούνη, 2010:312). Κοινωνικοποίηση στο επάγγελμα Ανάπτυξη διαστάσεων της προσωπικότητας ως αποτέλεσμα μιας αντιπαράθεσης με τις συνθήκες και τις απαιτήσεις του επαγγελματικού ρόλου (Νόβα-Καλτσούνη, 2010:312).

Η κοινωνικοποίηση του εκπαιδευτικού Είναι προετοιμασμένος ο νεοδιόριστος εκπαιδευτικός για την πραγματικότητα που θα αντιμετωπίσει στο σχολείο; Η επαγγελματική κοινωνικοποίηση είναι μια διαρκής διαδικασία επίλυσης συγκρούσεων, αλλαγής συμπεριφοράς, προσπάθειας προσαρμογής (Νόβα-Καλτσούνη, 2010:313). Τι αλλάζει στην προσωπικότητα του υποκειμένου; Αυταρχική συμπεριφορά και δογματισμός Αντίληψη του «καλού σχολείου» και της «καλής σχέσης εκπαιδευτικού-μαθητή» Αρνητική εικόνα για το επάγγελμα

Η κοινωνικοποίηση του εκπαιδευτικού Αίτια των αλλαγών στις αντιλήψεις και τη συμπεριφορά μετά την είσοδο στο επάγγελμα(Νόβα-Καλτσούνη, 2010:316): Μη συνειδητή επιλογή του επαγγέλματος Κενά στη βασική εκπαίδευση και κατάρτιση Απουσία σύνδεσης θεωρίας-πράξης Πότε και για ποιους λόγους οι εκπαιδευτικοί οδηγούνται σε αυτό που ονομάζουμε «αδιαφορία»; Πορεία της κοινωνικοποίησης (Νόβα-Καλτσούνη, 2010:319): Φάση της εξιδανίκευσης Φάση της περιθωριοποίησης Φάσης της προσαρμογής και της αφομοίωσης

Η επαγγελματική εξουθένωση του εκπαιδευτικού Επαγγελματική εξουθένωση (βλ.Νόβα-Καλτσούνη,2010/ Αργυροπούλου, 1999/ Τσιακιρος & Πασιαρδής, 2002/ Πασιαρδής & Πασιαρδή, 2000) Περισσότερες αρμοδιότητες Αυξανόμενη απειθαρχία Λιγότερη υποστήριξη από τους γονείς Εγγενής απαίτηση του επαγγέλματος για συμπεριφορές αντιφατικές μεταξύ τους Κυριότερη αιτία εμφάνισης συμπτωμάτων εξουθένωσης είναι τα προβλήματα στη διδασκαλία, όπως η απειθαρχία, η έλλειψη ησυχίας, η υποχρέωση για αξιολόγηση κτλ.

Βιβλιογραφία μαθήματος: Αργυροπούλου, Κ., Επαγγελματικό άγχος στους δασκάλους, Σύγχρονη Εκπαίδευση, τ. 106, Μάιος, 1999 Dubet, F. 2002. Le déclin de l’institution. Paris: Seuil Νόβα-Καλτσούνη, Χ. 2010. Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης. Αθήνα: Gutenberg Papakonstantinou, A.A. 2013. Les parents et l’école. Etude contrastive des rapports dans un contexte d’hétérogénéité culturelle. Bruxelles: Peter Lang Πασιαρδής, Π. & Πασιαρδή, Γ. 2000. Αποτελεσματικά σχολεία: πραγματικότητα ή ουτοπία; Αθήνα: Τυπώθητω/Δαρδάνος Touraine, A. 1997. Pourrons-nous vivre ensemble? Egaux et différents. Paris: Fayard Τσιάκκιρος, Α & Πασιαρδής, Π. Επαγγελματικό άγχος εκπαιδευτικών και διευθυντών σχολείων: μια ποιοτική προσέγγιση, Παιδαγωγική επιθεώρηση, 33/2002