4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Advertisements

Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Μετάβαση του 13ου Νηπιαγωγείου στο 11ο Δημοτικό σχολείο Μυτιλήνης
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Άσπρα λαμπερά δοντάκια»
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Δημιουργία ψηφιακών εφαρμογών
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γλώσσας
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
Κολύμβηση στο Δημοτικό
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οι Ποδηλάτρες…»
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ
Η μετάβαση των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο, θεωρείται μια εξαιρετικά κρίσιμη εμπειρία στη ζωή του παιδιού, επειδή θέτει τις βάσεις.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΑΛΑΣΣΟΥΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ ΠΕ10.50 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΟΣΧΟΒΑ Γ.ΠΕ18.12-ΠΑΠΑΔΗΣ Δ.ΠΕ17.06.
Σχολικές πρακτικές για την καλλιέργεια θετικού κλίματος Φραντζή Αντιόπη Διευθύντρια 70 ου Δ.Σ Αθηνών Σάββατο, 16 Μαΐου ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Βιολογία Γυμνασίου.
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ Θ.Α.
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Ομαλη μεταβαΣη απο το νηπιαγωγειο Στο δημοτικο
Κατανοώντας τους φίλους Carol Grey The sixth sense II
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΤΗΓΑΝΙΤΑ ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΑΓΚΛΑΡΑ ΓΕΩΡΓΙΑ.
3Ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου (Αγίου Μάρκου)
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ Θ.Α.
1 ο Νηπιαγωγείο Βραχναιίκων
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
73 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
ΜΕΤΑΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: 1/ θ Νηπιαγωγείο Φράγκα
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
1/θεσιο Νηπιαγωγείο Ισώματος
Νηπιαγωγείο Λουσικών
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
13 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/Θ Νηπιαγωγείο Καραιΐκων
Νηπιαγωγείο Φαρρών
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Νηπιαγωγείο Μαυρομανδήλας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών Σχολικό έτος

Ποιοι είμαστε  4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών  14 ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών (συστεγαζόμενα)

Σκοπός και στόχοι  Σκοπός: Η ετοιμότητα των παιδιών για μια ομαλή μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο με τη συνεργασία εκπαιδευτικών, γονέων, παιδιών  Στόχοι: 1. Η βιωματική επαφή των νηπίων με τους εκπαιδευτικούς, τα παιδιά και το χώρο του Δημοτικού  Η Εξοικείωση τους με τις εκπαιδευτικές μεθόδους και τις δραστηριότητες της Α΄ Δημοτικού  Η καλλιέργεια θετικής στάσης απέναντι στο νέο σχολείο

Δράση 1 η «επίσκεψη στην Α΄τάξη» (1)  Η δράση είχε στόχο να προσδιορίσουν τα παιδιά ομοιότητες και διαφορές των δύο σχολείων και να αναπτύξουν τη γλώσσα και την επικοινωνία.  Επισκεφθήκαμε την Α΄ τάξη. Καθίσαμε όλοι μαζί, συστηθήκαμε, μιλήσαμε για τις ομοιότητες και διαφορές που βλέπουμε καταρχήν στο χώρο. Τα παιδιά της Α΄ μας είπαν πως έμαθαν να διαβάζουν και να γράφουν και μας έκαναν μια μικρή επίδειξη με τη βοήθεια της δασκάλας τους.

Δράση 1 η «επίσκεψη στην Α΄τάξη» (2) Τα νήπια αναγνώριζαν γράμματα ή αριθμούς και έλεγαν ότι ήξεραν. Η δράση κράτησε 45. Τα παιδιά και των δύο βαθμίδων ενθουσιάστηκαν με αυτή τη αλλη- λεπίδραση και μας ζήτησαν να ξαναπάμε. Έτσι κανονίστηκε και η επόμενη δράση μας στον ίδιο χώρο.

Δράση 2 η «δεύτερη επίσκεψη στην Α΄τάξη»  Στόχος της δράσης αυτής που κράτησε 30΄, ήταν να νιώσουν τα παιδιά οικειότητα, φιλία, αποδοχή αλλά και αυτοπεποίθηση και σιγουριά.  Τα παιδιά τραγούδησαν μαζί τα κάλαντα του Λαζάρου, ζωγράφησαν, μοιράστηκαν μαρκαδόρους και ξυλομπογιές και αντάλλαξαν πασχαλινές ζωγραφιές και κάρτες.  Τα παιδιά πέρασαν ωραία, ένιωσαν οικεία με τα μεγαλύτερα παιδιά και μας ζήτησαν να παίξουν μαζί και στο διάλειμμα.

Δράση 3 η «κοινός περίπατος» (1)  Με αφορμή την επιθυμία των νηπίων να παίξουν με τα μεγαλύτερα παιδιά αποφασίστηκε με τους εκπαιδευτικούς της Α΄και Β΄τάξης, να γίνει κοινός περίπατος στον γειτονικό παιδότοπο, για 2 ώρες.  Στόχος ήταν να ενισχυθεί η αυτοπεποίθηση τους και να αναπτυχθούν φιλίες μεταξύ τους.  Ήταν από τις πιο ευχάριστες δράσεις για γονείς, παιδιά και εκπαιδευτικούς.

Δράση 3 η «κοινός περίπατος» (2)  Τα παιδιά απόλαυσαν το παιχνίδι με τα μεγαλύτερα.  Οι γονείς χάρηκαν και συνειδητοποίησαν την ενότητα και τη συνεργασία στην εκπαίδευση.  Οι εκπαιδευτικοί συνεργαστήκαμε και συζητήσαμε για τους μαθητές μας.

Δράση 4 η «παιχνίδι στο προαύλιο με τον γυμναστή του Δημοτικού» (1)  Η δράση υλοποιήθηκε στο προαύλιο για 20΄ με τους μαθητές της Α΄ τάξης και τον γυμναστή τους, στο προαύλιο του σχολείου.  Στόχος ήταν η κατανόηση κανόνων και η αρμονική συνεργασία μεταξύ τους

Δράση 4 η «παιχνίδι στο προαύλιο με τον γυμναστή του Δημοτικού»(2)  Στα παιδιά της Α΄τάξης δέσαμε στο πόδι τους ένα μπαλόνι. Τα νήπια με την έναρξη μουσικής έπρεπε να τα κυνηγήσουν για να τους το σπάσουν.  Η δραστηριότητα άρεσε πολύ στα παιδιά γιατί συνδύαζε κίνηση, μουσική και παιχνίδι.

Δράση 5 η «επίσκεψη της Δ/ντριας του Δημοτικού στην τάξη μας» (1)  Τα νήπια στις συζητήσεις τους για το Δημοτικό ανέφεραν και την Διευθ/ντρια. Οι γνώσεις και οι αντιλήψεις τους για τον ρόλο της ήταν συγκεχυμένες. Για αυτό την προσκαλέσαμε στην τάξη μας για να την γνωρίσουν καλύτερα, να συνομιλήσουν μαζί της και να αποκτηθεί εμπιστοσύνη ανάμεσα τους.  Πριν την επίσκεψη τα παιδιά έφτιαξαν ένα κολάζ με τις ζωγραφιές τους για να της το χαρίσουν.

Δράση 5 η «επίσκεψη της Διευθ/ντριας του Δημοτικού στην τάξη μας» (2)  Κατά την διάρκεια της 20΄ επίσκεψης της η Διευθ/ντρια συστήθηκε στα παιδιά, τους μίλησε για το ρόλο της και τις αρμοδιότητες της, απάντησε στις ερωτήσεις τους και επιδίωξε να αποδιώξει την ανασφάλεια τους και να δημιουργήσει νέες προσδοκίες. Τα παιδιά ένιωσαν άνετα μαζί της, διατύπωσαν τις ερωτήσεις τους και στο τέλος της έδωσαν το δώρο της.

Αξιολόγηση  Τα παιδιά ενισχυσαν την αυτοπεποίθηση τους.  Ένιωσαν οικεία και αναπτύχθηκε εμπιστοσύνη με τους δασκάλους και τα παιδιά του Δημοτικού.  Κατανόησαν ότι στο σχολείο πάνε για να μάθουν και ο δάσκαλος είναι εκεί για να βοηθά.  Έπαιξαν και διασκέδασαν.  Οι γονείς αναγνώρισαν και εκτίμησαν το πρόγραμμα του νηπιαγωγείου.  Ενισχύθηκε η εμπιστοσύνη τους για την ικανότητα των παιδιών να επιτύχουν στο Δημοτικό σχολείο.  Για τους εκπαιδευτικούς ήταν σημαντική η στήριξη της Διευθ/ντριας του σχολείου.