Εκπαιδευτικός & ΑΠ Χειμερινό εξάμηνο 2018-2019.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δ ΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Α ΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ Λ ΟΓΙΣΜΙΚΟ Υ Αναστασία Γεωργιάδου.
Advertisements

Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
ΤΠΕ και γραμματισμός Επιμέλεια παρουσίασης: Νότα Σεφερλή.
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Καλλιβρετάκη Αργυρώ Καθηγήτρια Πληροφορικής Π.Ε. 19
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΔΙΑΛΟΓΟΣ Κοινωνικός διάλογος Χαιρετισμός Ενθάρρυνσ η/ ενίσχυση Διάλογος επικεντρωμένος στις δραστηριότητες Παραγωγικός Διάλογος Σχολιασμός (Επεξηγήσεις/
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού Κατερίνα Μαυραντωνάκη.
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
…Πληθώρα στοιχείων οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η γεωγραφική εκπαίδευση στη χώρα μας δεν αντιστοιχεί στο επίπεδο που της αρμόζει ούτε με βάση την εθνική προσφορά.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) 2 Επίπεδα 1.Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) 2.Διδακτορικό Δίπλωμα (Δ.Δ.) Αναφέρεται σε ίδιες ή συναφείς.
EPICT-ΕΣΠΕΡΙΔΕΣ EPICT-esperides EUROPEAN PEDAGOGICAL INFORMATION AND COMPUTER TECHNOLOGIES ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού. Είδη - Μορφές 1. υλικό για το διδάσκοντα: βιβλίο του καθηγητή, οδηγίες για τη διδασκαλία, θεωρητικό πλαίσιο και οδηγίες.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
Διδακτική της Πληροφορικής
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Οι εκπαιδευτικοί ως φορείς ανάπτυξης του ΑΠ: πώς μια γραφειοκρατική διαδικασία μετατρέπεται σε μια δημιουργική αναζήτηση. Η περίπτωση των ΣΔΕ. Βασίλης.
Αυτονομία Σχολικών Μονάδων στο Κυπριακό Εκπαιδευτικό Σύστημα
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
ΜΑΡΙΑ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ
Άξονες Συνέντευξης.
Εκπαιδευτική διοίκηση και καινοτομία
για την επιλογή σκοπών και στόχων κατά το σχεδιασμό ΑΠ
Κεφάλαιο 1ο Θεωρητική Θεμελίωση
Αναλυτικό Πρόγραμμα & Εκπαιδευτικός
Εναλλακτικές μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης
Άξονες σχολιασμού συνέντευξης
Χαρακτηριστικά εκπαιδευτικής έρευνας δράσης
Το μάθημα των “Νέων Ελληνικών” στα ΕΠΑΛ: Ζητήματα διδασκαλίας
Προγραμματισμός & Διδασκαλία
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
ΣΜΕΑΕ Ορεστιάδα 27/1/2016.
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Προσχολική Παιδαγωγική
έννοια και λειτουργια της εκπαιδευσησ
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
Θεωρίες γύρω από το Αναλυτικό Πρόγραμμα
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
Συνέντευξη σε εκπαιδευτικούς για ΑΠ
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εκπαιδευτικός & ΑΠ Χειμερινό εξάμηνο 2018-2019

Τι σημαίνει Αναλυτικό Πρόγραμμα; ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….......

Υπάρχουν άλλοι όροι που να αποδίδουν την ίδια έννοια; ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Ποιος προσδιορισμός κατά τη γνώμη σας αποδίδει αυτό που εσείς αντιλαμβάνεστε; Εκπαιδευτικό κείμενο; Πολιτικό κείμενο; Θεσμικό κείμενο; Επιστημονικό κείμενο; Θεολογικό κείμενο; Θεωρητικό κείμενο;

Ποιος τα σχεδιάζει;

Παράμετροι προς διερεύνηση σε σχέση με το ΑΠ Πολιτεία – Αναλυτικά Προγράμματα Εκπαιδευτικός – Εκπαιδευτική θεωρία Εκπαιδευτικό πλαίσιο – οι συγκεκριμένοι μαθητές στο συγκεκριμένο σχολείο

Αναλυτικά Προγράμματα Διασαφήνιση του όρου ΑΠ Μοντέλα ανάπτυξης ΑΠ: προϊόν: Tyler πρακτική: Stenhouse πράξη: Freire Ανοικτά – κλειστά ΑΠ

Επιστημολογική εξέλιξη ΑΠ Θετικισμός Ερμηνευτικό Παράδειγμα Κριτικό Παράδειγμα Από τη νεωτερική στη μετανεωτερική προσέγγιση του ΑΠ: Σύγχρονα ερωτήματα για την εκπαίδευση και το ΑΠ

Εκπαιδευτική θεωρία - Εκπαιδευτικός Πώς αντιλαμβάνεστε τον όρο προσωπική εκπαιδευτική θεωρία; Πώς διαμορφώνεται η προσωπική εκπαιδευτική θεωρία; Πόσο επηρεάζει τον εκπαιδευτικό στη δουλειά του;

Εκπαιδευτικό πλαίσιο Κοινωνική, πολιτιστική και εθνική προέλευση των μαθητών. Κοινότητα στην οποία ανήκει το σχολείο. Σχέση σχολείου & κοινότητας. Σύλλογος διδασκόντων – δυνατότητα συνεργασίας & προώθησης καινοτομιών (το σχολείο ως επαγγελματική κοινότητα μάθησης)

Από τα ΑΠ στη διδασκαλία ΑΠ και Σχολικά εγχειρίδια ΑΠ και Οδηγός Νηπιαγωγού ΑΠ και εκπαιδευτικά υλικά Αναμόρφωση και Αξιολόγηση ΑΠ

ΑΠ Προσχολικής Αγωγής Ιστορία ΑΠ Προσχολικής Αγωγής: ΑΠ 1989 – 1997 – 2003 - 2011: Σύγκριση Προσχολική Αγωγή και Διαθεματικότητα

Οργάνωση του μαθήματος Θεωρητική παρουσίαση του επιστημονικού πεδίου των ΑΠ Εκδοχές της θεωρίας για τα ΑΠ και ανάλογοι εκπαιδευτικοί σχεδιασμοί Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στο σχεδιασμό την ανάπτυξη και την αξιολόγηση του ΑΠ Συζήτηση και σχολιασμός του ισχύοντος ΑΠ κατά θεματικές περιοχές Παρουσιάσεις ΑΠ ανά θεματική περιοχή Αξιολόγηση

Άξονες παρουσίασης Γενικός σκοπός Ειδικοί στόχοι Ρόλος εκπαιδευτικού Ρόλος παιδιών Αντιφάσεις