Ευρήματα από την έρευνα για την πώληση αλκοολούχων ποτών σε ανηλίκους

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΙΣΤΟΡΙΩΝ
Το Υπουργείο Εργασίας, στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ (Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς ), προκήρυξε πρόγραμμα με στόχο την ένταξη των νέων στην αγορά.
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ
Υπεύθυνη Κατανάλωση των Αλκοολούχων Ποτών Δράσεις, Συνέργειες, Διάλογος Marketing Week Conference «Η Εταιρική Υπευθυνότητα στην Πράξη»
Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
ΔΟΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΣΥΜΠΡΑΞΗΣ Κ.Ε.Κ. ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ Ε.Π.Ε. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Κ.Ε.Κ. ΕΠΙΚΕΝΤΡΟΝ Α.Ε. ΚΕΝΤΡΟ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΩΝ.
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ
Ημερίδα για το 7ο Π.Π. Ε&ΤΑ της ΕΕ ( ), 22 /09/2006 – Θεσ/νίκη Συμμετοχή & Αξιοποίηση της Ευρωπαϊκής Έρευνας στους τομείς των Κοινωνικών, Οικονομικών.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ RELEASE ‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning as a Core in Teachers” In-Service Training in Cyprus Δημοτικό Σχολείο Άγιος Σπυρίδωνας.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑ 7/12/2011 Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Γραφείο Διασύνδεσης Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων Δεκέμβριος 2012.
ΕΠΟΠΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών.
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
Ερευνα 2011 Θέμα : Μικρή Λιανική.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ.
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
Αριστοτέλειο Παν. Θεσσαλονίκης 22/05/2008 Πανεπιστήμιο και Βιώσιμη Ανάπτυξη: Το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Παρουσίαση στα πλαίσια της ημερίδας: “Περιβάλλον:
Γ΄ ΥΠΟOMΑΔΑ ΚΑΠΝΙΣΜΑ και ΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΚΡΑΤΟΣ
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΩΝ
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΪΔΡΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑ!!.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Πολυτεχνείο Κρήτης, Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης1 ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ & ΑΝΑΛΗΨΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ Η αρμοδιότητα αυτή του τμήματος ανθρωπίνων πόρων.
ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ Μάθημα: Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών & Παραγωγικών Δραστηριοτήτων και Πρακτική Άσκηση Τίτλος: Καταγραφή.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Βρίσκοντας κατάλληλα αντικείμενα μάθησης:
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Το πρόγραμμα συντονίζουν :
Δουλεύοντας μαζί για την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης των αλκοολούχων ποτών Εκστρατεία για την υπεύθυνη κατανάλωση από τη Diageo Μάρτιος 2014.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ « Πιστοποίηση και αναβάθμιση των εκπαιδευτών ενηλίκων» « Πιστοποίηση και αναβάθμιση των εκπαιδευτών ενηλίκων» Nίκος Φωτόπουλος.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
Προτάσεις για την εξειδίκευση της διάστασης της αναπηρίας κατά την εφαρμογή του Ε.Π. - Περιφερειακή Στρατηγική για την Αναπηρία Εισηγητής: Λογαράς Δημήτρης,
Κατάρτιση Στελεχών στο Φορολογικό Δίκαιο για Νομικούς Κ.Ε.Κ./Ο.Π.Α.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Εργαστήρι ΜΜΕ & η φωνή του ασθενή Λευκωσία, 16 Μαΐου 2016 Εμπειρίες από την Κύπρο στον χώρο της Ιατρικής Δημοσιογραφίας Χρύστα Ντζάνη, Δημοσιογράφος «Πολίτη»
Η Δικτύωση αποτελεί ένα σύστημα αρχών και ενεργειών που βασίζεται σε νέες μορφές συλλογικής δράσης και παρέμβασης. Διαμορφώνει μια ευρύτερη δυναμική για.
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
1 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Καθηγήτρια Νάνσυ Παπαλεξανδρή.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΟΜΩΝ ΔΗΜΩΝ
Κα. Λήδα Χριστοδούλου Λειτουργός Τμήματος Πολιτικής
ΘΑΝΟΣ ΠΛΕΥΡΗΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΔΝ LL.M
Περίοδος αναφοράς: Ακαδημαϊκό έτος
«Διαχρονική εξέλιξη της Φυματίωσης στο νομό Μαγνησίας»
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
ΗΜΕΡΙΔΑ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
(Marketing) Εμπορίας & Διαφήμισης ΑΤΕΙ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Τμήμα
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Εκστρατεία για την υπεύθυνη κατανάλωση από τη Diageo Μάρτιος 2014
Δυο λόγια σχετικά με το DRINKiQ και το αλκοόλ
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ευρήματα από την έρευνα για την πώληση αλκοολούχων ποτών σε ανηλίκους Μιχάλης Μιχαηλίδης ΠΑΚΕΠΕ & Τμήμα Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Κύπρου Δεκέμβριος 2018

«Διαθέτω Υπεύθυνα – 17 – Ζητώ Ταυτότητα» «Διαθέτω Υπεύθυνα – 17 – Ζητώ Ταυτότητα» Διερεύνηση του επιπέδου συμμόρφωσης των πωλητών αλκοολούχων ποτών ως προς το κατώτατο όριο ηλικίας πώλησης αλκοολούχων ποτών Έρευνα μυστικών επισκέψεων (δοκιμαστικών αγορών) σε δήμους των επαρχιών Λεμεσού και Λευκωσίας Διεκπεραίωση από το Πανεπιστημιακό Κέντρο Ερευνών Πεδίου στο Πανεπιστήμιο Κύπρου (2015)

Μέρος Α: «Μυστικές επισκέψεις» 9 πρωτοετείς φοιτητές και φοιτήτριες και 3 μεταπτυχιακοί επόπτες Εκπαίδευση σε 4 σενάρια επισκέψεων ανά τύπο υποστατικού Πρωινή, απογευματινή, βραδινή και νυχτερινή ζώνη αναλόγως υποστατικού Σε πληθυσμό 2211 αδειοδοτημένων υποστατικών για πώληση και διάθεση αλκοόλ Επαναληπτικές επισκέψεις σε 40 υποστατικά

Μεθοδολογία: 200 μυστικές επισκέψεις Τύποι υποστατικών Επαρχία Μυστικές επισκέψεις ανά τύπο υποστατικού Λευκωσία Λεμεσός Χώροι κατανάλωσης φαγητού 10 20 Νυχτερινά κέντρα διασκέδασης Kαφετέριες 15 30 Μίνι-μάρκετ και περίπτερα 40 Μπαρ Υπεραγορές Σύνολο μοναδικών επισκέψεων 80 160 Επαναληπτικές επισκέψεις Σύνολο Επισκέψεων 100 200 Τυχαία επιλογή μίνι-μάρκετ, περιπτέρων, υπεραγορών Επιλογή των δημοφιλών για πρωτοετείς φοιτητές υποστατικών στις άλλες κατηγορίες

Αποτελέσματα από 200 δοκιμαστικές αγορές Τύπος αντίδρασης Υποστατικά Χώροι κατανάλωσης φαγητού Νυχτερινά κέντρα Καφετέριες Μίνι μάρκετ Μπαρ Υπεραγορές Σύνολο Προφορική επιβεβαίωση ηλικίας 4 8 Επίδειξη ταυτότητας 1 3 Σύνολο αντιδράσεων 5 11 Σε 189 επισκέψεις καταγράφηκε πρόθεση πώλησης αλκοόλ χωρίς κάποια αντίδραση

Συμπεράσματα Μυστικές επισκέψεις: ένας δόκιμος τρόπος μελέτης της συμμόρφωσης πωλητών αλκοολούχων ποτών Συμφωνία με τις αναφορές ανηλίκων για την ευκολία στην πρόσβαση και στην κατανάλωση αλκοόλ Μόνο σε πολύ μικρό αριθμό (5.5%) των 200 δοκιμαστικών αγορών οι πωλητές έδειξαν να αντιδρούν στην πώληση αλκοόλ σε αγοραστές που φαίνονταν ανήλικοι Η ενδεικνυόμενη αντίδραση (επίδειξη ταυτότητας) καταγράφηκε μόνο σε 3 περιπτώσεις (1.5%)

Μέρος Β: Επιστημονική ημερίδα Εκπαίδευση προσωπικού υποστατικών που πωλούν ή σερβίρουν αλκοόλ για πιστή εφαρμογή της νομοθεσίας Ευρήματα από σύντομο ερωτηματολόγιο: Κύριοι λόγοι συμμόρφωσης πωλητών προς τη νομοθεσία Αποφυγή ποινών, νομοθεσία Αποφυγή δυσφήμισης πωλητή ή επιχείρησης Κύριοι λόγοι μη συμμόρφωσης πωλητών προς τη νομοθεσία Οικονομικά οφέλη από την πώληση Χαμηλό αίσθημα ευθύνης Απροθυμία εξακρίβωσης ηλικίας Μη συμμόρφωση άλλων επιχειρήσεων

Προεκτάσεις Τα αποτελέσματα των δοκιμαστικών αγορών αντανακλούν το επίπεδο εφαρμογής της σχετικής νομοθεσίας Ανάγκη πολυεπίπεδης δράσης και αντιμετώπισης Νέο νομοθετικό πλαίσιο Επιμόρφωση και συμμόρφωση ιδιοκτητών υποστατικών και πωλητών Θεσμικοί φορείς και σώματα Ενημέρωση γονιών και ανηλίκων Εμπειρική έρευνα και υποστηριζόμενες πολιτικές και πρακτικές

«Υπεύθυνη πώληση και σερβίρισμα αλκοόλ» Δεύτερο πρόγραμμα παροχής εκπαίδευσης στην υπεύθυνη πώληση και σερβίρισμα αλκοόλ (2016) Σε 100 πωλητές στις 5 επαρχίες Ανάπτυξη και εφαρμογή σχετικού Οδηγού στατιστικά στοιχεία και νομικό υπόβαθρο σημασία συμμόρφωσης με τη νομοθεσία κίνδυνοι κατά την υπερβολική επεισοδιακή κατανάλωση αλκοόλ και την οδήγηση υπό την επήρεια θέματα πρόληψης και παρέμβασης, καλές πρακτικές

Εισηγήσεις για μελλοντικές εκπαιδεύσεις Χρήση του Οδηγού αναλόγως με τον τομέα και τα ενδιαφέροντα των συμμετεχόντων Προσαρμογή εκπαίδευσης ανά τομέα εργασίας: μπαρ vs περίπτερο vs καφετέρια αναλόγως ρόλου: ιδιοκτήτες vs επαγγελματίες vs έκτακτοι Ένταξη εκπαίδευσης σε προγράμματα σπουδών Παροχή κινήτρων για συμμετοχή στην εκπαίδευση Εκπαιδευτές: έμπειροι, καταρτισμένοι και ενεργοί Αντιπροσώπευση των επιχειρηματιών του χώρου στις συζητήσεις για νομοθετική ρύθμιση