Τρεις αναλύσεις αξιολόγησης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Advertisements

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Μεθοδολογικά εργαλεία για το μάθημα της Πληροφορικής
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ.
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία Ο υπολογιστής ως γνωστικό εργαλείο Γνωστικά εργαλεία θεωρούνται οι εφαρμογές που έχουν δημιουργηθεί με σκοπό να.
Συμμετοχή στο πρόγραμμα : «Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική.
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
ΕΝΔΥΝΑΜΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία
Ιδιότητες ευθ. τμήματος που ενώνει τα μέσα των πλευρών τριγώνου
ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Ερμηνεία δεδομένων και εξαγωγή συμπερασμάτων
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Προετοιμασία μαθητών για Πανελλαδικές Εξετάσεις Αθανάσιος Κονταξής Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 12 Μηχανολόγος Μηχανικός
Εργαστηριακή διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στα Σχολεία Δ/θμιας Εκπ/σης του Ν. Καρδίτσας Σεραφείμ Μπίτσιος, Φυσικός, υπεύθυνος Ε.Κ.Φ.Ε. Ν. Καρδίτσας.
Διαφοροποιημένη διδασκαλία - ένας ορισμός
Ερμηνείες της κοινωνικής ανισότητας στο σχολείο. Διαφορετικές ερμηνείες (θεωρίες) για τις αιτίες τους μηχανισμούς τον κοινωνικό ρόλο των εκπαιδευτικών.
Πρακτικη Ασκηση προοδος ΘΕΜΑ : κρισιμα συμβαντα
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ;;; COX Αθλητική Ψυχολογία είναι η επιστήμη η οποία εφαρμόζει τις αρχές της ψυχολογίας στον χώρο του αθλητισμού. Συχνά.
Γυμνάσιο Αγίου Νεοφύτου Φυσιογνωστικά Α΄ Γυμνασίου.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 4: Στρες και Στρατηγικές Αντιμετώπισης – Νοσηλευτική Φροντίδα. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής,
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 10 : ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc,
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Αγγελος Βαλλιανατος Σχολικος Συμβουλος ΠΕ01
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
Βιολογία Γυμνασίου.
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Διερευνητική ανακαλυπτική μάθηση
Εναλλακτικές μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
(Απαντήσεις σελ βιβλίου)
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
ΗΜΕΡΙΔΑ 49ης Περιφέρειας Δ. Ε
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
Μεθοδολογικά εργαλεία για το μάθημα της Πληροφορικής
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης.
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Διδασκαλία και Μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Επιλογή μια από τις προτεινόμενες δραστηριότητες στο ΑΠΣ Α’ Λυκείου και επεξεργασία.
«Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και την εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» Έλενα Βλαχογιάννη
Παρουσίαση κρίσιμου συμβάντος
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Για τις παρεμβάσεις σας
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τρεις αναλύσεις αξιολόγησης

Αξιολόγηση μαθήματος πρακτικής άσκησης Αξιολόγηση μαθήματος πρακτικής άσκησης

Ερώτημα 1ο Ζωγραφίστε την καλύτερη και τη χειρότερη στιγμή από τα μαθήματά σας…. Τι από όσα κάνατε νομίζετε ότι πέτυχε και τι όχι; Πώς εκτιμάτε ότι κάτι πέτυχε ή δεν πέτυχε (από που δηλαδή βγάζετε το συμπέρασμα ότι πέτυχε ή δεν πέτυχε. Όχι τις αιτίες για τις οποίες εκτιμάτε ότι συνέβη αυτό);

Ερώτημα 2ο Τι νομίζετε ότι προσδοκούσαν τα παιδιά από εσάς; Τι προσδοκούσατε εσείς να συμβεί με τα παιδιά; Όταν τα παιδιά δεν ανταποκρίνονταν στις προσδοκίες σας, πώς αντιδρούσατε; Όταν φαινόταν ότι δεν ανταποκρινόσασταν εσείς στις προσδοκίες των παιδιών, πώς αντιδρούσατε;

Ερώτημα 3ο Τι νομίζετε ότι θα έπρεπε να είχε προηγηθεί στο μάθημα ώστε να αποφύγετε τις αποτυχίες και να εκπληρώσετε τις προσδοκίες, τις δικές σας και των παιδιών; Με ποιος τρόπους συνδέεται το κουκλοθέατρο με όλα τα παραπάνω (στόχους, προσδοκίες, αντιδράσεις, στήριξη);

Αξιολόγηση της διδακτικής δράσης στις σχολικές τάξεις Αξιολόγηση της διδακτικής δράσης στις σχολικές τάξεις

Ερώτημα Α Εστιάστε σε μια επιτυχία σας. Ποια; Α.1. Ποιες προσωπικές σας δεξιότητες , ικανότητες, γνώσεις αποδείχτηκαν χρήσιμες για την επιτυχία; Α.2. Ποιες ήταν οι εξωτερικές ευκαιρίες που υπήρξαν/ δόθηκαν (αν υπήρξαν) ώστε να έρθει η επιτυχία; Α.3. Τι ή ποιος άλλο/ άλλος (αν υπήρξε) σας υποστήριξε ή θα μπορούσε να σας υποστηρίξει και πως;

Ερώτημα Β Εστιάστε σε μια αποτυχία σας. Ποια; Β1. Ποια είναι τα προσωπικά αδύνατα σημεία σας, που σας εμπόδισαν να οδηγηθείτε στην επιτυχία; Β2. Ποιες εξωτερικές «απειλές» (αν υπήρξαν) μπόρεσαν να βλάψουν την πορεία προς την επιτυχία και πώς; Β3. Ποιος ή τι άλλος/ άλλο (αν υπήρξε) μπόρεσαν να σας αποσπάσουν από την πορεία προς την επιτυχία και πώς;

Ερώτημα Γ Με ποιος τρόπους συνδέθηκε το κουκλοθέατρο με όλα τα παραπάνω (προσωπικές ικανότητες και αδυναμίες, εξωτερικές ευκαιρίες και «απειλές», δράση άλλου ή άλλων που λειτούργησαν υποστηρικτικά ή αποθαρρυντικά);

Αξιολόγηση των αποτελεσμάτων της δράσης/ συμμετοχής των μικρών μαθητών Αξιολόγηση των αποτελεσμάτων της δράσης/ συμμετοχής των μικρών μαθητών

Α. Από όσα είπαν ή έκαναν τα παιδιά υπήρξε κάτι που θα μπορούσατε να το χαρακτηρίσετε ως «μαθησιακό γεγονός»; Κάτι, δηλαδή, που θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί: Α.1. ως επινόηση/ «ανακάλυψη» κάποιας γνώσης από κάποιο ή κάποια παιδιά ή Α.2. ως ανάδυση ή βελτίωση κάποιας δεξιότητας ή πρακτικής ικανότητας κάποιου ή κάποιων παιδιών ή Α.3. ως επιθυμητή αλλαγή στάσης κάποιου ή κάποιων παιδιών απέναντι σε κάποια δράση. Περιγράψτε το. Περιγράψτε με ποιον τρόπο το εντοπίσατε.

Β. Με ποιον τρόπο εκτιμάτε ότι εξελίχθηκε η δυναμική της σχέσης σας με τα παιδιά, από μέρα σε μέρα. Β.1. Προσάρμοσαν αυτά τη δράση τους ώστε να ικανοποιούν τις προσδοκίες σας; Β.2. Προσαρμόσατε εσείς τη δράση σας ώστε να ικανοποιούνται οι προσδοκίες των παιδιών; Β.3. Ίσχυσαν οι παραπάνω προσαρμογές εναλλάξ (άλλοτε η μία και άλλοτε η άλλη χωρίς συγκεκριμένη κατεύθυνση στον χρόνο); Β.4. ή για μεγάλα χρονικά διαστήματα οι προσδοκίες έτειναν να μην ικανοποιούνται; Περιγράψτε με ποιον τρόπο το εντοπίσατε.

Τα δεδομένα που συλλέξατε μπορούν να αναλυθούν για να μας δώσουν αποτελέσματα κυρίως σχετικά με την τελευταία αξιολόγηση. Μπορούν όμως να σας καθοδηγήσουν να τεκμηριώσετε τις τοποθετήσεις σας τις σχετικές με τις δύο πρώτες αξιολογήσεις… κάτι που θα σας βοηθήσει στις ερμηνείες…

Σκοπός της παρέμβασης Να εμπλακούν τα παιδιά με δραστηριότητες σχετικές με το κουκλοθέατρο Να οικοδομήσουν δεξιότητες χειρισμού και ικανότητες «κατασκευής» «θεατρικών» χαρακτήρων Υπόθεση: Αν τα παιδιά εμπλακούν υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να οικοδομήσουν δεξιότητες χειρισμού και ικανότητες «κατασκευής θεατρικών χαρακτήρων»

Αξιολόγηση: έλεγχος της υπόθεσης και ερμηνεία αποτελέσματος Έλεγχοι (ανάλυση δεδομένων) Έλεγχος εμπλοκής Έλεγχος οικοδόμησης δεξιοτήτων χειρισμού Έλεγχος οικοδόμησης ικανοτήτων «κατασκευής θεατρικών χαρακτήρων» Αποτελέσματα και ερμηνεία Ποιες κατηγορίες δραστηριοτήτων φαίνεται να εμπλέκουν και ποιες όχι. Γιατί; Από τις δραστηριότητες που εμπλέκουν ποιες πετυχαίνουν στην οικοδόμηση… Γιατί;