ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Σχολείο Εκπαίδευσης Εκπαιδευτών ΠΝ ΣΕΕΠΝ-101 του Πλωτάρχη (Μ) Χ. Καλόγρηα ΠΝ Msc Electrical Engineering Msc Systems Engineering 21 Μαΐου 2019
Εκπαιδευτική Τεχνολογία Συνολικά 12 Δ.Ω Διάλεξη – Χωρίς τελική εξέταση Παράλληλη εκπαιδευτική δραστηριότητα μέσω του site τηλεεκπαίδευσης http://www.cyberclass.edu.gr/enavy/ Εγγραφή με τον αρχικό κωδικό «seepn7» Επιβεβαίωση μέσω email 21 Μαΐου 2019 Πλωτάρχης (Μ) Χ. Καλόγρηας ΠΝ
Σκοπός … Γνώση ώστε να μπορεί ο εκπαιδευτής του Π.Ν να βασικών αρχών της εκπαιδευτικής τεχνολογίας, χρήσης βασικών νέων τεχνολογιών, ώστε να μπορεί ο εκπαιδευτής του Π.Ν να μετατρέπει μια συμβατική διδασκαλία σε διδασκαλία που αξιοποιεί τις νέες τεχνολογίες Η/Υ προσομοιωτές εποπτικά μέσα για βέλτιστη εμπέδωση της μάθησης. 21 Μαΐου 2019 Πλωτάρχης (Μ) Χ. Καλόγρηας ΠΝ
Στόχοι … Να γνωρίζουν και κατανοούν τα πλεονεκτήματα της χρήσης Η/Υ στην εκπαίδευση ενήλικων 21 Μαΐου 2019 Πλωτάρχης (Μ) Χ. Καλόγρηας ΠΝ
Στόχοι … Na έλθουν σε επαφή με διάφορα είδη λογισμικών- εργαλείων, για Επικοινωνία (Group mail - Blogs) Ενημέρωση (wikipedia) Παρουσιάσεων Powerpoint Mind Map Prezi 21 Μαΐου 2019 Πλωτάρχης (Μ) Χ. Καλόγρηας ΠΝ
Στόχοι … Na έλθουν σε επαφή με διάφορα είδη λογισμικών- εργαλείων, για Επεξεργασία video-εικόνας-ήχου Δημιουργία μαγνητοσκοπημένων παρουσιάσεων με αφήγηση !!! Μετατροπή αρχείων (κυρίως video) Αντιγραφή αρχείων από ιστοσελίδες (εικόνες, video, flash objects) 21 Μαΐου 2019 Πλωτάρχης (Μ) Χ. Καλόγρηας ΠΝ
Στόχοι … Na έλθουν σε επαφή με εργαλεία WEB 2.0 Wiki Blogs Box.net Slideshare U tube Presentation Loads 21 Μαΐου 2019 Πλωτάρχης (Μ) Χ. Καλόγρηας ΠΝ
Στόχοι … Na έλθουν σε επαφή με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση 21 Μαΐου 2019 Πλωτάρχης (Μ) Χ. Καλόγρηας ΠΝ
Στόχοι … Μετατρέπουν μια παραδοσιακή διδασκαλία σε διδασκαλία με χρήση ηλεκτρονικών εποπτικών μέσων Χρησιμοποιούν επαρκώς Powerpoint για την παραγωγή παρουσιάσεων με χρήση βασικών κανόνων και πολυμέσων 21 Μαΐου 2019 Πλωτάρχης (Μ) Χ. Καλόγρηας ΠΝ
Τεχνολογία στην Εκπαίδευση 21 Μαΐου 2019 Πλωτάρχης (Μ) Χ. Καλόγρηας ΠΝ
Εκπαίδευση ενηλίκων… Ο ενήλικας μαθαίνει: Όταν καταλαβαίνει Όταν η εκπαίδευση έχει σχέση με την καθημερινότητά του Όταν αντιλαμβάνεται, κατανοεί και αποδέχεται τους στόχους του προγράμματος 21 Μαΐου 2019 Πλωτάρχης (Μ) Χ. Καλόγρηας ΠΝ
Εκπαίδευση ενηλίκων… Ο ενήλικας μαθαίνει: Όταν ενεργεί και εμπλέκεται Ο ενήλικας μαθαίνει: Όταν ενεργεί και εμπλέκεται Ροζέ Μικιέλι, «Οι ενεργητικές τεχνικές στην παιδαγωγική ενηλίκων» 21 Μαΐου 2019 Πλωτάρχης (Μ) Χ. Καλόγρηας ΠΝ
Εκπαίδευση ενηλίκων… Ο ενήλικας μαθαίνει: Όταν ο εκπαιδευτής αξιοποιεί τα αποτελέσματα της επιτυχίας-αποτυχίας Όταν είναι ενταγμένος σε μια ομάδα Παρακίνηση από όμοιους Κατά το δυνατόν ομοιογενείς ομάδες Όταν είναι σε κλίμα που ευνοεί την συμμετοχή 21 Μαΐου 2019 Πλωτάρχης (Μ) Χ. Καλόγρηας ΠΝ
Το θέμα δεν είναι αν κάποιος είναι έξυπνος αλλά με ποιο τρόπο είναι έξυπνος 21 Μαΐου 2019 Πλωτάρχης (Μ) Χ. Καλόγρηας ΠΝ
Δείγμα παραγωγικών εκπαιδευτικών εμπειριών Δείγμα παραγωγικών εκπαιδευτικών εμπειριών 21 Μαΐου 2019 Πλωτάρχης (Μ) Χ. Καλόγρηας ΠΝ
Χρήση Η/Υ στην εκπαίδευση Αρχική σχεδίαση Η/Υ όχι σαν εκπαιδευτικό μέσο Μικροϋπολογιστές Εφαρμογή στην εκπαίδευση Περισσότερα πράγματα σε λιγότερο χρόνο και ακριβέστερα 21 Μαΐου 2019 Πλωτάρχης (Μ) Χ. Καλόγρηας ΠΝ
Χρήση Η/Υ στην εκπαίδευση Προσομοιάζει την ανθρώπινη σκέψη Υπολογίζει Πληροφορεί Αναπαριστά την πραγματικότητα Αποφασίζει Διδάσκει 21 Μαΐου 2019 Πλωτάρχης (Μ) Χ. Καλόγρηας ΠΝ
Αλλά… Δημιουργεί νέες εξαρτήσεις Περιπλέκει Μπορεί να δημιουργήσει παρενέργειες 21 Μαΐου 2019 Πλωτάρχης (Μ) Χ. Καλόγρηας ΠΝ
Χρήση Η/Υ στην εκπαίδευση Τι πιστεύουν οι ειδικοί ; Υπερασπιστές της εισαγωγής Η/Υ χωρίς εξέταση παιδαγωγικών προϋποθέσεων- συνεπειών Αρνητές της μάθησης μέσω Η/Υ Υπερτονίζουν τις παρενέργειες Υποστηρικτές Δάσκαλος ως μεσολαβητής της γνώσης Τονίζεται η ανάγκη συνεχούς αξιολόγησης των επιπτώσεων της χρήσης 21 Μαΐου 2019 Πλωτάρχης (Μ) Χ. Καλόγρηας ΠΝ
Technophile Technopobe Dubious Σίγουρα αύριο κάτι άλλο θα βγει Με μπερδεύει Δεν πρέπει να κάνουμε μεγάλη επένδυση Το κόστος είναι μεγαλύτερο Ποιός ξέρει τι θα γίνει αύριο Είναι η δουλειά μας τέτοια που… Δεν πρέπει να μείνουμε πίσω Το κόστος είναι ανάλογο Είναι το μέλλον Πρέπει να το έχουμε Οι δυνατότητες είναι άπειρες Το κόστος είναι μικρότερο 21 Μαΐου 2019 Πλωτάρχης (Μ) Χ. Καλόγρηας ΠΝ
Χρήση Η/Υ στην εκπαίδευση Η ανάπτυξη μιας νέας διάστασης στην εκπαίδευση Όχι μόνο άλλο ένα εποπτικό μέσο Επηρεάζει τον τρόπο μεταβίβασης της γνώσης Την σχέση δασκάλου-μαθητή Το περιεχόμενο της διδασκαλίας 21 Μαΐου 2019 Πλωτάρχης (Μ) Χ. Καλόγρηας ΠΝ
Χρήσεις Η/Υ στην εκπαίδευση Μέσο επικοινωνίας και πρόσβασης σε πληροφορίες Email, Ηλεκτρονικές Βιβλιοθήκες, Διαδίκτυο Μέσο αυτοδιδασκαλίας Με ή χωρίς εκπαιδευτή Μέσο υποστήριξης του εκπαιδευτή Computer Based Training (CBT) Computer Based Education (CBE) Computer Based Learning (CBL) 21 Μαΐου 2019 Πλωτάρχης (Μ) Χ. Καλόγρηας ΠΝ
Επικοινωνία… Group mail Blogs 21 Μαΐου 2019 Πλωτάρχης (Μ) Χ. Καλόγρηας ΠΝ
Πληροφορίες… Internet E-books 21 Μαΐου 2019 Πλωτάρχης (Μ) Χ. Καλόγρηας ΠΝ
Εκπαιδευτικό Λογισμικό Λογισμικό απόκτησης γνώσεων και δεξιοτήτων Λογισμικό δεξιοτήτων για την απόκτηση και βελτίωση ικανοτήτων Λογισμικό επίλυσης προβλημάτων Λογισμικό προσομοίωσης Λογισμικό σύνθετων εφαρμογών 21 Μαΐου 2019 Πλωτάρχης (Μ) Χ. Καλόγρηας ΠΝ
Χρήσεις Η/Υ στην εκπαίδευση Χρήση Η/Υ επικουρικά στην εκπαίδευση Επεξεργαστής κειμένου Μαθητολόγια Ωρολόγιο πρόγραμμα Βιβλιοθήκη Οικονομική διαχείριση 21 Μαΐου 2019 Πλωτάρχης (Μ) Χ. Καλόγρηας ΠΝ
Χρήσεις Η/Υ στην εκπαίδευση 21 Μαΐου 2019 Πλωτάρχης (Μ) Χ. Καλόγρηας ΠΝ
Πηγές ΕΚΕΠΙΣ, Εκπαιδευτικό υλικό για τους Εκπαιδευτές Θεωρητικής Κατάρτισης, Τόμος ΙΙΙ Σπύρος Πανέτσος, «Οι υπολογιστές στην εκπαίδευση», Εκδόσεις ΙΩΝ Ε. Αθανασόπουλος, Παρουσίαση «Σεμινάριο Εκπαιδευτών Ηλεκτρονικής Εκπαίδευσης», ΑΣΠΑΙΤΕ 2007 21 Μαΐου 2019 Πλωτάρχης (Μ) Χ. Καλόγρηας ΠΝ