Χαρούμενο σχολείο για θετική εκπαίδευση

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Β. Νταλούκας – Δ. Δαούσης – Σ. Κατεβάογλου –
Advertisements

Μέσα στα πλαίσια του σχεδιασμού ενσωμάτωσης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
Στέλλα Καραολιά Βαλεντίνα Θεοδοσίου 20 Απριλίου 2013
ΚΑΠΝΙΣΜΑ; ΌΧΙ ΕΜΕΙΣ! SİGARA MI? BİZDEN UZAK!
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Τίτλος Σχεδίου: Partnership for experimenting with ECVET in a practical context (2009 – 2011) Δράση: Εταιρικές Σχέσεις – LDV Ε. Λαμπριτζή
Καινοτόμες δράσεις στο ΕΕΕΕΚ Κατερίνης: Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ACTIONAID PROJECT Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους. Εκπαιδευμένοι δάσκαλοι για όλους. 3 ο Πρότυπο Πειραματικό Δ.Σ. Ευόσμου Τμήμα : Ε1 Αγγλικών.
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
“Καλλιέργεια δεξιοτήτων προσέγγισης αγοράς εργασίας”
ERASMUS+ Βασική Δράση 2 Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών Building potential of school in areas of healthy lifestyle and.
Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Π.Ε. Θεσπρωτίας
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
SCHOOL MEDIATION ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΕΦΥΡΙΟΥ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ
Ιχνηλατώντας το «καινούριο» στο σύγχρονο σχολείο.
Επειδή η μόρφωση είναι δικαίωμα για κάθε άνθρωπο.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
«ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ» Κωδικός ΕL01-KA
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
«ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ & ΘΡΑΚΗΣ (ΤΕΙ ΚΑΒΑΛΑΣ)» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΥΛΑΓΑΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
Ι.Κ.Υ. (ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ) COMENIUS (ΚΟΜΕΝΙΟΥΣ ) ΕΥΡΩΠΑΪΚO ΠΡΟΓΡΑΜΜA.
Έργο Παιδαγωγικής, κλάδοι, βασικοί παιδαγωγικοί όροι Έργο Παιδαγωγικής: να βοηθήσει το παιδί και τον έφηβο να διανύσει ομαλά την εξελικτική του πορεία.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
Ευρωπαϊκά Προγράμματα
(Oliveira de Azemeis, 11-18/10/2015)
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
Εκπαιδευτικό Σεμινάριο “Αναλάβετε Δράση- Αυτοκυριαρχία” (β΄ μέρος)
Πρόγραμμα «Στέγαση και Επανένταξη»
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
ERASMUS+ ERASMUS + Cooperation and Innovation for good practices (ΚΑ2)
Κινητικότητα Προσωπικού (ΚΑ1)
KA2: Strategic Partnerships Στρατηγικές Εταιρικές Σχέσεις
Συμβουλευτικη στη Δια Βίου Ανάπτυξη.
Εκπαιδευτικό Σεμινάριο “Αναλάβετε Δράση- Αυτοκυριαρχία” (β΄ μέρος)
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Έννοια και Σκοποί του Νέου Λυκείου
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Ο Ρόλος των Συμβούλων πριν, κατά τη διάρκεια, και μετά από την Επαγγελματική Εκπαίδευση.
ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ α’
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο 2.0»
2Ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων /Learning Mobility of Individuals
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
7ο Δημοτικό Σχολείο Χίου
Πρακτικές οδηγίες υλοποίησης δράσεων εντός κι εκτός σχολείου…
Οργανόγραμμα Σχολής ΟΠΕ ΚΟΣΜΗΤΕΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΟΠΕ
Προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων σχολικού έτους
Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας
2ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Peer Coaching and Mentoring
2o ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Δημοτικό Σχολείο Μακεδονίτισσας Α΄
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Λουσικών
Νηπιαγωγείο Μαυρομανδήλας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Χαρούμενο σχολείο για θετική εκπαίδευση 2ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS + /Δράση KA1 –Μαθησιακή Κινητικότητα προσωπικού σχολικής εκπαίδευσης Χαρούμενο σχολείο για θετική εκπαίδευση 2017-2018 Κωδικός προγράμματος: 2017-1-ΕL01-KA101-035541

Χαρούμενο σχολείο για θετική εκπαίδευση Το σχολείο μας μετά την επιτυχημένη αίτηση συμμετείχε στο πρόγραμμα Erasmus + KA1 με τίτλο Χαρούμενο σχολείο για θετική εκπαίδευση Η χρηματοδότηση του προγράμματος πραγματοποιήθηκε από το ΙΚΥ Κωδικός προγράμματος: 2017-1-ΕL01-KA101-035541

Ο φορέας υλοποίησης του προγράμματος είναι το Europass Το πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε στη Φλωρεντία Η διάρκεια παρακολούθησης του προγράμματος ήταν 6 ημέρες

Συμμετείχαν πέντε εκπαιδευτικοί Παρακολούθησαν τρία προγράμματα Μαργέλη Ιωάννα Λέλλου Αγγελική Ζωγράφος Ιωάννης Παπαθεοδοσίου Καλλιόπη Μερκούρης Νικόλαος Παρακολούθησαν τρία προγράμματα

Το πρόγραμμα με τίτλο <HAPPY SCHOOL - Positive Education for well-being and life-skills development> είχε ως σκοπό την εισαγωγή στις βασικές αρχές της θετικής ψυχολογίας στην οποία στηρίζεται η θετική εκπαίδευση. Οι μαθητές αποκτούν γνώσεις και δεξιότητες που τους συνοδεύουν σε όλη τους τη ζωή.

<Life Coaching for Teachers: happy teachers for better students> Το πρόγραμμα με τίτλο <Life Coaching for Teachers: happy teachers for better students> είχε ως σκοπό οι εκπαιδευτικοί να αποκτήσουν αυτογνωσία, να μειώσουν το άγχος και να κατακτήσουν ισορροπία μεταξύ της επαγγελματικής και προσωπικής ζωής.

Το πρόγραμμα με τίτλο <A satisfying school Experience: Strategies and skills for Teachers> είχε ως σκοπό τη δημιουργία ενός δυναμικού και δημιουργικού σχολικού περιβάλλοντος ώστε να ενισχύσει το ενδιαφέρον των μαθητών για μάθηση