Kanten etika Etika unibertsal baten bila.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Tracé du diagramme de Bode d’un double intégrateur
Advertisements

Bong da city TA ONEIRA MAC
Εφαρμογή των Οδηγιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης: SEVESO, ATEX, IPPC Μυρτώ Κωνσταντινιδου Εργαστήριο Αξιοπιστίας Συστημάτων και Βιομηχανικής Ασφάλειας ΕΚΕΦΕ.
ΝΙΚΗ ΔΑΔΟΥΠΗ.  Με τον όρο Αναγεννησιακή τέχνη αναφερόμαστε στην καλλιτεχνική παραγωγή κατά την ιστορική περίοδο της Αναγέννησης.  Η καλλιτεχνική αυτή.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΕΡΡΕΣ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ. Ε. ΤΟΜΕΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ.
ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ 1.  ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ : Ευρυδίκη Τάκου  Μενέλαος Σαμωνάκης  Δέσποινα Παπουτσάκη  Άννα Τζέκα  ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ : ΜΑΡΙΟΝ ΠΟΛΙΤΗ  ΓΕΝΙΚΟ.
Νομική οργάνωση της εκμετάλλευσης Διευθυντικό δικαίωμα Πεδίο ανάπτυξης του διευθυντικού δικαιώματος Υποχρέωση πίστης και υποχρέωση πρόνοιας Υποχρέωση σεβασμού.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
Εταιρικές Σχέσεις (Partnerships) Τομεακό Πρόγραμμα Leonardo da Vinci.
Τούλα Πατσάλη Διεύθυνση Διαρθρωτικών Ταμείων και Ταμείου Συνοχής Γραφείο Προγραμματισμού ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΩΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ.
UCRANIA MONTAJE: Francisco Pérez Núñez.
TEKNOLOGIAMAKINAK OHM-EN LEGEA KONEXIO MOTAK SIMULAGAILU BIDEZKO ARIKETAK PRAKTIKAK POLIMETROAREKIN PROPOSATUTAKO PROIKETUAK PROIEKTUA:
Η ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΠΑΡΑΝΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑΣ Αλέξιος ΤΑΤΤΗΣ, Δ.Ν. Μάρτιος 2013.
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση ΜΟΥΤΑΦΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 3826 ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ POWER POINT Διδάσκων: Παλαιγεωργίου Χρόνος1 Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Το δώρο των Χριστουγέννων
ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΣΗΣ
Μαθηματικά και τέχνη, μουσική και κλάσματα
Πρακτική επιμόρφωσης Έρευνα αγοράς Καταγραφή αναγκών επιμόρφωσης
Η κατάταξη των πιστωτών στην τραπεζική αφερεγγυότητα
Συστήματα Αρίθμησης Σύστημα αρίθμησης είναι το σύστημα που επιτρέπει τη μονοσήμαντη αντιστοίχηση μετρήσιμων ποσοτήτων με διακριτά σύμβολα ή συνδυασμούς.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΚΙΝΔΥΝΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ Ι
Βασικά χαρακτηριστικά επιστήμης 1/2
Κεντρο πληροφορησησ ανεργων τησ γ.σ.ε.ε.(κεπεα)
«Δημότης Αμαρουσίου» η τεχνολογία στην υπηρεσία του Πολίτη
Φαρμακοκινητική και υποδοχείς φαρμάκων
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: Αρχές Επιστήμης Περιβάλλοντος
Πρώτη Έρευνα Τίτλος: Σχέση μεταξύ ανοίγματος χεριών και ύψους μαθητών
Η Πρακτική Άσκηση Φοιτητών στη Eurobank EFG
Η ΠΟΛΥΩΝΥΜΙΑ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΟΝΟΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
2ο ΓΕ.Λ. ΑΛΙΜΟΥ ΤΑΞΗ :Α΄ ΤΜΗΜΑ:4ο
Πλατφόρμα Δήλος (Delos)
Αρχαϊκη ελλαδα (8-6ος αι. π.Χ.)
Γαλλία Κωνσταντίνα Μυλωνά.
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Να ζωογονούν το ανθρώπινο πνεύμα με την παροχή βιβλίων
Φιόνα Τρίμι – Ελένη Ερμίδη
1.Φυλετικός Ρατσισμός Κωνσταντόπουλος Μάριος Τσαλουμά Κωνσταντίνα
H απεικόνιση του θείου στο Ισλάμ
Η ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΗ 1.- Πράγματα που εξυπηρετούν αμέσως το Δημόσιο συμφέρον, όπως οδοί, πλατείες, λιμάνια, γέφυρες, σχολεία, πολεμικά οχήματα κλπ αποτελούν.
Βρες το Σωματότυπο σου!.
ΣΤΕΦΑΝΟΣ Α. ΝΤΟΥΚΑΚΗΣ Παθολόγος Επιμελητής A’ ΕΣΥ
Ε. Συμεωνίδου –Καστανίδου Καθηγήτρια Ποινικού Δικαίου στο ΑΠΘ
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΘΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ
ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ – ΠΤΔΕ
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
EREDU ATOMIKOAK TXINGUDI BHI.
I. atala: ESTATISTIKA. OINARRIZKO KONTZEPTUAK
NATURA ZIENTZIAK LEHEN HEZKUNTZAKO IKASGELAN II
ESKEMA HASI ESKEMA BALIABIDEAK INTERNET JARDUERA IRAKURGAIA
Pi zenbakia (Π)..
19. Gaia SOINUA II Lan hau Creative Commons-en Nazioarteko 3.0 lizentziaren mendeko Azterketa-Ez komertzial-Partekatu lizentziaren mende dago.  Lizentzia.
Arkitektura Paraleloak
Bero-transmisio mekanismoak
Bero-transmisio mekanismoak
MITOKONDRIOA PEDRO RAMIREZ.
Hozte-zikloak eta bero ponpa
Σωτηριάδης Ευάγγελος 1Ο Π.Δ.Σ.Θ. Π.Τ.Δ.Ε. Α.Π.Θ. Στ
Gasa bidezko Potentzia- Zikloak
OPIOIDEAK MINAREN TRATAMENDUAN Opiofobia eta opiofiliaren arteko oreka nekeza 22 liburukia; 5 Zk, 2014.
ZITOSOLA (hialoplasma)
Συμβουλές Πωλήσεων Καλοκαίρι 2018 ON LINE Εκπαίδευση - Αύγουστος 2018.
2001 EKAINA A-2 FISIKA NUKLEARRA
Deixia Jardunera edo gogora ekarritako erreferente bat (izaki, leku zein denbora) seinalatzen duen elementu linguistiko bat da deixia. Perpausaren ia osagai.
5 HASTEKO ESKEMA INTERNET.
URTEKO 3. igandea B zikloa
PEROXISOMAK Julia Larrinaga.
Δέσμη Εκπαιδευτικών Εργαλείων για την GPP 7. 6
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Kanten etika Etika unibertsal baten bila. Gizaki guztientzat balioko zuen etika bat.

Kantek esan zuen bera baino lehenagoko etikak “etika materialak” zirela

etika materialak Giza ekintza Zoriona Ongi bat lortu Etika haiei material esaten zaie, eduki bat dutelako; izan ere, giza bizitza ongi bat lortzera begira jartzen dute Giza ekintza Zoriona Ongi bat lortu Plazerra (Epikuro) Giza izateak dituen gaitasunen perfekzioa. (Aristoteles) Jainkoa begiestea.(Etika kristaua)

etika materialak Balio dute proposatzen duten helburua garrantzitsua dela onartzen dutenentzat Ezinezkoa da horrela ETIKA UNIBERTSAL BAT

Arauak, aginduak, inperatiboak: Etika materialak A posteriorizkoak: Zoriona emango digun ongia zein den proposatzen dute esperientzian oinarriturik Egoistak: Edo interesaturik. Zerbait lortu nahian. Eduki zehatza dute, jokabideari buruzko aholkuak ematen dituzte Adibidez: hamar aginduak Helburu finko bat dute: ongia eginez salbazioa edo zoriona lortuko dugu Erabiltzen duen adierazpena Inperatibo hipotetikoa da: “honela jokatzen baduzu orduan hau lortuko duzu” Etika heteronomoa da: Subjektuaren kanpoko instantzia batek ezartzen ditu arauak: Ohitura, autoritatea,... Arauak, aginduak, inperatiboak: A posteriorizkoak Heteronomoak Inperatibo hipotetikoak

Etika formala Arauak, aginduak, inperatiboak: A priorizkoak Autonomoak Ez da esperientzian oinarritzen, arrazoian baizik. Kontua ez da zer gertatzen den baizik zer gertatu BEHAR duen. Interesik gabekoa: Ez du edukirik, ez digu esaten zer egin behar dugu, guk gure arrazoimenari begira erabakiko dugu. Gure jokabidea ez dago bideratuta inongo helburura Erabiltzen duen adierazpena inperatibo kategorikoa da, honetan ez dago baldintzarik Etika autonomoa da: Subjektuak berak ezartzen dizkio bere buruari arauak. Arauak, aginduak, inperatiboak: A priorizkoak Autonomoak Inperatibo kategorikoak

Irizpide unibertsala baten arabera Inperatibo kategorikoa Ez interes jakin bati lotua. Ez esperientziatik eratorritako irizpide baten arabera. Inperatibo kategorikoa Baldintzarik gabekoa. Nola jokatu behar dugun agintzen duena, ez zer egin behar dugun agintzen duena. “Jokatu behar dut nire jokaera gidatzen duen maxima lege unibertsal bihurtzeko modukoa izatea nahian.” “Joka ezazu beti halako moldez non beti hartuko baituzu gizatasuna, zeurea zein beste edonorena, berezko helburutzat, eta inoiz ez beste zerbaitetarako bitartekotzat.” “Maxima”: Subjektuak bere buruari ezartzen dion agindua. “Legea”: Gizartean indarrean dagoen agindua.

“DEN HORI” ETA “IZAN BEHAR DEN HORI” BETEBEHARRAGATIK JOKATZEA Ezin dugu esan zer dagoen ongi eta zer dagoen gaizki gertatzen denari erreparatuz gero. Kontua da zer gertatu beharko lukeen. BETEBEHARRAGATIK JOKATZEA ETIKA DEONTOLOGIKOA δέον, -οντος déon, -ontos ‘izan behar den hori', ‘betebeharra'

ONA DEN HORI = BORONDATE ONA BETEBEHARRAGATIK JOKATZEA Betebeharragatik jokatu behar dugu Eta ez betebeharrarekin bat etorriz.

BETEBEHARRAGATIK JOKATZEA Giza ekintzaren moraltasuna Ongi Giza ekintzaren moraltasuna Gaizki Borondate ona Ongi Betebeharra “Borondate gaiztoa” Gaizki Interesa

ARRAZOIMEN PRAKTIKOAREN POSTULATUAK Betebeharrez jokatzeak askatasuna dakar berekin. Giza ekintzaren moraltasuna borondate onez jokatzean datza, beraz askatasunez. “Nahi dudana egiten dut” “Egin behar dudana egiten dut” “Gorputzak dituen guren menpe” “Naturaren menpe” Askatasunez Gurek eskatzen didana menperatuz.

ARRAZOIMEN PRAKTIKOAREN POSTULATUAK ASKATASUNA ARIMAREN HILEZKORTASUNA JAINKOA Ezin dira ezagutu. Ekintza morala ahalbidetzen duten baldintzak dira.

ARRAZOIMEN PRAKTIKOAREN POSTULATUAK Askatasuna moraltasunaren oinarria da. Askatasunik gabe ez dago moraltasuna.

ARRAZOIMEN PRAKTIKOAREN POSTULATUAK Betebeharra egiteak saria merezi du Betebeharra ez egiteak zigorra merezi du. Bestela zentzurik gabeko izango zen. Horrek ez du esan nahi sariarengatik jokatu behar dugula

ARRAZOIMEN PRAKTIKOAREN POSTULATUAK Ongia nagusituko dela pentsatu behar dugu.

ARRAZOIMEN PRAKTIKOAREN POSTULATUAK Askatasunik gabe ez dago moraltasuna. ASKATASUNA Betebeharra egiteak saria merezi du Betebeharra ez egiteak zigorra merezi du. ARIMAREN HILEZKORTASUNA Ongia nagusituko dela pentsatu behar dugu. JAINKOA

ARRAZOIMEN PRAKTIKOAREN POSTULATUAK Askatasuna, arimaren hilezkortasuna eta Jainkoa Arrazoimen praktikoak eratzen dituen suposizioak dira, gure jokaera zentzua ematearren. Arrazoimen teorikoak ezin ditu horien existentzia frogatu.