Πέρα από ένα απλό ιστολόγιο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

1o Γυμνάσιο Συκεών «Οδυσσέας Φωκάς» Comenius day for teachers.
Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Κεφάλαιο 23 Η ζωή στις εύκρατες περιοχές. Εύκρατες περιοχές Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα στην τροπική ζώνη και τις πολικές.
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
Κεφάλαιο 33 Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΕΣ ΕΠΗΛΗΨΙΑ ΗΛΙΑΣΗ ΘΕΡΜΟΠΛΗΞΙΑ ΕΓΚΑΥΜΑΤΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑΓΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΩΡΙΑ.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
1 ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΔΙΔΑΣΚΩΝ : ΑΝΔΡΕΑΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ, Αναπλ. Καθηγητής. ΤΑΞΙΝΟΜΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ B06Π01.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Δημιουργία-Επιμέλεια: Φιλιππούσης Γεώργιος
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Στισ γειτονιεσ των Αστεγων
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
Κεφάλαιο 22 Η ζωή στα τροπικά δάση.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
Καρέκλη Ελένη Βοσινάκης Παντελής Ευαγγελακάκης Κωνσταντίνος
Το νερό στην λογοτεχνία
Ήρωες της αρχαίας ελληνικής τραγωδίας
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Η Ένταξη παιδιών με απώλεια ακοής στη γενική εκπαίδευση
ΛΙΠΙΔΙΑ.
ETWINNING.
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Μαθηση για ολα τα παιδια
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
ΑΡΙΣΤΕΙΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η ζωή στις πολικές περιοχές
Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
Εσθονία Project
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
ΜΙΑ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πέρα από ένα απλό ιστολόγιο Πώς μπορεί μία ομάδα εκπαιδευτικών/μαθητών να αξιοποιήσει την υπηρεσία blogs.sch.gr στο πλαίσιο μίας εθνικής συνεργασίας eTwinning; Ελένη Στεργάτου, Διεύθυνση Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, ΙΤΥΕ «Διόφαντος»

http://blogs.sch.gr

Χρησιμοποιείται από τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας; Η υπηρεσία Εκπαιδευτικές Κοινότητες και Ιστολόγια του ΠΣΔ (http://blogs.sch.gr) προσφέρει δωρεάν ιστολόγια σε όλα τα μέλη του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου (ΠΣΔ). Χρησιμοποιείται από τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας; Μέλη /Ιστολόγια > 43.205 με πάνω από 334.664 άρθρα 13.000 νέα άρθρα το τελευταίο τρίμηνο. Πάνω από 200.000 μον. επισκέπτες το μήνα Περισσότερα στατιστικά: http://blogs.sch.gr/statistics

Blogs.sch.gr - Όχι μόνο ιστολόγια Παράλληλα είναι και κοινωνικό δίκτυο όπου τα μέλη μπορούν να συνάψουν φιλίες, να ανταλλάζουν μηνύματα και να συγκροτούν ομάδες. Πάνω από 800 ομάδες με 8.000 μέλη σε αυτές Όλη η δραστηριότητα: http://blogs.sch.gr/activity/

Ομάδες στο blogs.sch.gr http://blogs.sch.gr/groups

Ένα πιθανό σενάριο eTwinning project “Η ζωή στο χωριό μου» Αφορά συνεργασία μεταξύ παραθαλάσσιου νησιωτικού σχολείου και σχολείου ορεινής περιοχής της Ηπείρου

Για την υλοποίηση του έργου απαιτούνται Επικοινωνία συνεργατών για καθορισμό επιμέρους δράσεων (π.χ: Σύντομη παρουσίαση του κάθε τόπου Γεγονότα ανά μήνα (π.χ. έθιμα γιορτών, εργασίες (γεωργικές, ψάρεμα) Το υλικό που θα παραχθεί για κάθε δράση. Κατανομή εργασιών τόσο μεταξύ των συνεργατών όσο και μεταξύ των παιδιών του κάθε σχολείου. Λοιπές εργασίες π.χ. λογοτύπιση, δράσεις ενημέρωσης σχολικής και τοπικής κοινότητας. Καθορισμό χρονοδιαγράμματος δράσεων (πχ. Δεκέμβριος για τα Χριστούγεννα – φωτογραφίες. ) Ενδιάμεση επικοινωνία και ανταλλαγή υλικού Κάποιος τρόπος παρουσίασης υλικού

Για εθνικά έργα eTwinning, μια ομάδα στο blogs. sch Για εθνικά έργα eTwinning, μια ομάδα στο blogs.sch.gr είναι ιδανικός χώρος συνεργασίας Γιατί; Δεν χρειάζεται νέος κωδικός πέρα από τα στοιχεία σύνδεσης στο ΠΣΔ.  Προσφέρει ότι χρειάζεστε για τον συντονισμό της ομάδας του έργου eTwinning (τμήμα κοιν. δικτύωσης) και την προβολή του έργου σας (ιστολόγιο).

Τι προσφέρει το blogs.sch.gr στους eTwinners; Με την δημιουργία ομάδας ως χώρος συντονισμού του έργου: Χώρος ανακοινώσεων/ενημέρωσης ομάδας (τοίχος ομάδας) Ημερολόγιο προγραμματισμού δράσεων Δυνατότητα ξεχωριστών συζητήσεων για τις επιμέρους δράσεις του έργου Χώρος αρχείων, συνδέσμων χρήσιμων για τους συνεργάτες Χώρος γνωριμίας συνεργασίας των παιδιών μεταξύ τους. Τρία διαφορετικά ρόλων με ξεχωριστά επίπεδα δικαιωμάτων (διαχειριστής, συντονιστές, μέλη). Και φυσικά, ιστολόγιο για το project με την δημιουργία της ομάδας

Τι χρειάζεστε για την χρήση του Blogs.sch.gr για ένα έργο eTwinning; Λογαριασμό στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο. Σύνδεση στο διαδίκτυο Γνωστοποίηση στον συνεργάτη του ονόματος χρήστη που έχει ο καθένας στο ΠΣΔ Δημιουργία λογαριασμού μέσω του https://register.sch.gr/teachers/

Αρχικά βήματα για την χρήση του Blogs.sch.gr για ένα έργο eTwinning Εντοπισμός συνεργάτη μέσω της σελίδας (http://blogs.sch.gr/members/) Δημιουργία φιλίας μεταξύ των συνεργατών Ανταλλαγή προσωπικών μηνυμάτων για αρχική συνεννόηση. Μάθετε πως: http://blogs.sch.gr/community_manual#neoi_filoi

Διαδικασία δημιουργίας ομάδας Δημιουργία ομάδας από τον ένα εκπαιδευτικό. (Ιδιωτική ή κρυφή ανάλογα με τον σκοπό που θα αξιοποιηθεί). Καθορισμό, αν θα έχει ιστολόγιο, ημερολόγιο, χώρο συζητήσεων ή όχι και των δικαιωμάτων μελών της ομάδας.. Δημιουργός: Πρόσκληση συνεργάτη στην ομάδα. Συνεργάτης: Αποδοχή πρόσκλησης στην ομάδα Δημιουργός: Αλλαγή συνεργάτη σε ρόλο συντονιστή/διαχειριστή. Μάθετε πως: http://blogs.sch.gr/community_manual#dhmiourgia_omadas

Συμμετοχή μαθητών ή και άλλων εκπαιδευτικών στην ομάδα Οι μαθητές συνδέονται στο http://blogs.sch.gr Αν η ομάδα είναι ιδιωτική, κάνουν αίτημα συμμετοχής. Αν η ομάδα είναι κρυφή, αρχικά γίνονται φίλοι με τον εκπαιδευτικό/διαχειριστή και στην συνέχεια τους προσκαλεί στην ομάδα. Δημιουργία μαθητικών λογαριασμών μέσω του https://register.sch.gr/students/ Περισσότερα για συμμετοχή σε ομάδα: http://blogs.sch.gr/community_manual#omades

Χρήση ομάδας από τους eTwinners Δημιουργία χρονοδιαγράμματος στο Ημερολόγιο. Δημιουργία θεμάτων συζήτησης για τις επιμέρους δράσεις. Αποστολή μηνυμάτων σε όλα τα μέλη της ομάδας. Ανάρτηση post στην ομάδα. Προσθήκη χρήσιμων συνδέσμων π.χ. www.etwinning.gr Ανάρτηση αρχείων π.χ. doc, video κ.α. από δράση. Δημοσίευση στο ιστολόγιο της ομάδας του παραγόμενου υλικού της συνεργασίας. Μάθετε πως: http://blogs.sch.gr/community_manual#arxeia_omadas Μάθετε πως: http://blogs.sch.gr/blogs_manual

Μια ομάδα που εκμεταλλεύεται το έπακρο των διαθέσιμων λειτουργιών

Ας το δούμε στην πράξη http://blogs.sch.gr

Μάθετε περισσότερα για την υπηρεσία Εκπαιδευτικών Κοινοτήτων και Ιστολογίων Εγχειρίδια χρήσης: http://blogs.sch.gr/manuals Παρακολουθήστε ένα ψηφιακό μάθημα http://training.sch.gr/?task=view_event&event_id=4342 Μεταβείτε στο περιβάλλον του http://blogs.sch.gr Ζητήστε βοήθεια: http://helpdesk.sch.gr/?category_id=9082 Ομάδα «αλληλοβοήθειας»: http://blogs.sch.gr/groups/blogstroubleshoot

Άλλες χρήσιμες υπηρεσίες του ΠΣΔ για eTwinners http://meeting.sch.gr για τηλεδιάσκεψη http://video.sch.gr/ για ανάρτηση videos http://mmpres.sch.gr/ για δημιουργία πολυμεσικού υλικού http://grafis.sch.gr για ανταλλαγή αρχείων http://schoolpress.sch.gr για δημιουργία περιοδικού Ακόμα περισσότερες υπηρεσίες του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου http://news.sch.gr/services