Ηλεκτρονική Τιμολόγηση

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ηλεκτρονική Τιμολόγηση. Ηλεκτρονική Τιμολόγηση: Γιατί; 1.Ενίσχυση της επιχειρηματικότητας 2.Μείωση του κόστους τιμολόγησης – b2b συναλλαγών 3.Μείωση του.
Advertisements

ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή
Διονύσης Λαμπρινίδης & Μαρία Νέζη. Στο Βαρβάκειο Πειραματικό Γυμνάσιο τα τελευταία 3 χρόνια επιχειρούμε να εισάγουμε τεχνολογίες του web2 στην σχολική.
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής Έργα Πληροφορικής και Διαχείριση Έργων.
Μέτρηση απόδοσης διαδικασιών αποθήκευσης μιας βιομηχανικής μονάδας 1 Δημήτρης Φωλίνας, 1 Διονύσης Τσιριγώτης, 2 Ιωάννης Μανίκας 1ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας.
Χρήστος Μπαχαράκης Greek Fedora Ambassador fedoraproject.gr.
ΟΡΜΟΝΙΚΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ Οι περισσότερες μεταβολές που συμβαίνουν στην κύηση οφείλονται στην ορμονική έκκριση του πλακούντα. Εκτός από τον πλακούντα έντονη.
ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗΣ Δ. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΣΕ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΕΦΑΑ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ « Άσκηση & Ποιότητα ζωής» ΜΑΘΗΜΑ ΚΟΡΜΟΥ: ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ (804) ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ:
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
Ανεφοδιασμός σημείων με σύγχρονη τεχνολογία Logistics. Υποστήριξη δικτύων Συγκοινωνιών, Επικοινωνίας,Ύδρευσης, Ενέργειας, κτλ. Τομέας Κρατικών Προμηθειών.
ΥΛΙΚΑ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΥΧΝΟΤΕΡΑ.
Μακρόχρονη Διατήρηση Βάσεων Δεδομένων: Προβλήματα και Τεχνικές Γιάννης Κωτίδης Τμήμα Πληροφορικής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Μονάδα Ψηφιακής Επιμέλειας,
ΗΛΙΑΚΟΙ ΘΕΡΜΟΣΙΦΩΝΕΣ Ο ηλιακός θερμοσίφωνας είναι ένα ενεργητικό ηλιοθερμικό σύστημα παραγωγής ζεστού νερού χρήσης χρησιμοποιώντας την ηλιακή ενέργεια.
ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ 2006 ΕΤΙΚΕΤΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ  ΕΠΙΛΟΓΗ  ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΤI EINAI ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ; Το άτομο που αναλαμβάνει ή ελέγχει μία επιχείρηση το οποίο φέρει το ρίσκο του κέρδους ή της ζημίας (Μικρό.
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
Δημιουργήστε έναν πελάτη (όνομα και άλλα στοιχεία) Δημιουργήστε ένα προϊόν (κωδικός, ετικέτα, περιγραφή, χαρακτηριστικά, τιμή, φπα) Ελέγξτε τη λίστα αποθεμάτων.
Ηλεκτρονικη τιμολογηση
Το πλαίσιο Διαλειτουργικότητας της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
Επιλογή τοποθεσίας και προγραμματισμός των εγκαταστάσεων
Δ.Ε.Υ.Α. και Οικονομική Κρίση
Το Διαδίκτυο στο Μάθημα της Ξένης Γλώσσας
Διαστήματα Εμπιστοσύνης α) για τη μέση τιμή β) για ένα ποσοστό
ΔΟΜΗ, ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Εισηγητής: δρ. Χρήστος Λεμονάκης
Οι τεχνικές των Πωλήσεων
Tο υλικό του Ηλεκτρονικού Υπολογιστή
5ο FORUM ΥΓΕΙΑΣ Η Νοσοκομειακή Υποδομή της Αχαΐας και Δυτ. Ελλάδας
LAMS.
19o forum αποτελεσματικότητα στην υγεία Κατσακούλης Ευάγγελος Περιφερειακός Σύμβουλος Δυτικής Ελλάδας.
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Γέρικο Νομού Έβρου Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Εκπαιδευτική ομάδα: Αλεξάνδρα- Ιωάννα Βερέττα & Νετζμεττήν Πίσκα.
Επιχειρηματικότητα και Οικονομικό Περιβάλλον
… αισθάνομαι τον Διάλογο σαν έναν "φορτιστή" δημιουργικότητας και αλληλεπίδρασης … συμμετέχουσα.
Προγραμματισμός και Διαχείριση Επιχειρηματικών Πόρων - ERP
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το ΥλικΟ του Υπολογιστη
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΘΕΡΜΟΫΔΡΑΥΛΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΤΩΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ
Εφαρμογές Πληροφορικής Κεφάλαιο 9
Πώληση ενός προϊόντος ή υπηρεσίας
Ηλεκτρονικό Εμπόριο Επιχειρήσεων με Επιχειρήσεις, Β2Β
Όνομα σχολείου Ημερομηνία
Τίτλος παρουσίασης εκπαίδευσης
ΛΕΞΙΚΟ ΟΡΩΝ.
Το Υλικό του Υπολογιστή
ΕΚΔΟΣΗ ΠΡΟΗΓΜΕΝΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ
ΕΙΣΟΔΗΜΑ – ΔΑΠΑΝΕΣ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΩΝ
Δομή και λειτουργία του ΕΠΕΣΠΠΕ
πολιτιστικό πρόγραμμα
Νέα Οργανωτική Δομή & Λειτουργία της Διοίκησης: Οργανόγραμμα
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
N148 Εργαστήριο Αξιολόγησης Αθλητικής Απόδοσης
Βασικές έννοιες (Μάθημα 1) Τίτλος: Μερικές βασικές έννοιες της Πληροφορικής 22/11/2018 Ξένιος Αντωνιάδης.
Βασικές αποφάσεις του F&B Manager
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
Λογισμικό Mahara e-portfolio
Η επικοινωνία στη Νοσηλευτική
Βασικοί ορισμοί ποιότητας
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
Τίτλος παρουσίασης εκπαίδευσης
Ηλεκτρονικό Εμπόριο Κατηγορίες.
Ηλεκτρονικό Εμπόριο Κατηγορίες.
Από 26 Φεβρουαρίου ως 28 Μαΐου 4 Μαρτίου 24 Φεβρουαρίου –
Илмий раҳбар доц.в.б.Тастанов Н.А.
Περιφέρεια.
Ηλεκτρονικά βιβλία ΑΑΔΕ τι είναι, πως λειτουργούν, ποιος είναι ο σκοπός τους Αύγουστος 2019.
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ηλεκτρονική Τιμολόγηση

Ηλεκτρονική Τιμολόγηση: Γιατί; Τα οφέλη : Ενίσχυση της επιχειρηματικότητας Μείωση του κόστους τιμολόγησης – b2b συναλλαγών Μείωση του κόστους αποθήκευσης, αρχειοθέτησης, διαχείρισης Μείωση της γραφειοκρατίας και της εμπλοκής του κράτους (ΔΟΥ, κλπ) Νέες υπηρεσίες (ηλ - παραγγελιοληψία, ηλ-πληρωμές, ηλ - factoring, ηλ-αποθήκευση αρχειοθέτηση, ηλ-παρακολούθηση, κλπ) Στρατηγική επιλογή της ΕΕ

> ~ 1 δις Ευρώ! Τα οφέλη της Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης με αριθμούς : Ηλεκτρονική Τιμολόγηση Τα οφέλη της Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης με αριθμούς : Υπολογίζεται ότι το κόστος ανά χάρτινο τιμολόγιο κυμαίνεται περίπου από €7 έως €15, ενώ για το ηλεκτρονικό υπολογίζεται από €0,60 έως €4. Εάν λάβουμε υπ’ όψη, ότι με βάσει τις ετήσιες συγκεντρωτικές καταστάσεις πελατών – προμηθευτών, ο αριθμός των ετησίως εκδιδομένων τιμολογίων (αξίας άνω των €300) στην Ελλάδα, υπερβαίνει τα 100 εκ. (ενώ αν υπολογισθούν και αυτά κάτω των €300, ο αριθμός αυτός ανεβαίνει στα 200 εκ. με 250 εκ.), τότε το μέγεθος του οφέλους που εκτιμάται ότι θα προκύψει για τις επιχειρήσεις συνολικά, με την πλήρη ηλεκτρονική τιμολόγηση στις συναλλαγές τους, εκτιμάται ότι ανέρχεται στο … > ~ 1 δις Ευρώ!

Ενίσχυση χρήσης & διάδοσης – άξονες δράσης Ηλεκτρονική Τιμολόγηση Ενίσχυση χρήσης & διάδοσης – άξονες δράσης 1. Ηλεκτρονικοποίηση Δελτίου Αποστολής 2. «Προ - τυποποίηση» δεδομένων παραστατικών - διευκόλυνση ηλεκτρονικής διαβίβασης δεδομένων 3. Απο-υλοποίηση φορολογικής σήμανσης (σε εθελοντική βάση) 4. Δράσεις ενημέρωσης για τη διάδοση της Η-Τ στις επιχειρήσεις 5. Εκπαίδευση και κατάρτιση ελεγκτικού μηχανισμού – οργάνωση 6. Δράσεις ενίσχυσης - υλοποίησης

1. Ηλεκτρονικοποίηση Δελτίου Αποστολής (ΔΑ) Ηλεκτρονική Τιμολόγηση 1. Ηλεκτρονικοποίηση Δελτίου Αποστολής (ΔΑ) Κατάργηση υποχρέωσης τήρησης / φύλαξης χάρτινου ΔΑ Μετά τη λήξη/ ολοκλήρωση της μεταφοράς - αποστολής Έχουν αποσταλεί ηλεκτρονικά όλα τα δεδομένα του ΔΑ Υπουργική Απόφαση (ΠΟΛ 1158/21-7-2011) ! Κατάργηση - αντικατάσταση χάρτινου ΔΑ – μελέτη : Ηλεκτρονική διαβίβαση δεδομένων αποστολής σε κεντρικές υποδομές Χρήση “gadget” (USB stick, κλπ) Άλλοι τρόποι 5

2. «Προ - τυποποίηση» (δομημένος μορφότυπος) Ηλεκτρονική Τιμολόγηση 2. «Προ - τυποποίηση» (δομημένος μορφότυπος) Υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο – απαιτήσεις από ΚΒΣ - σήμανση Ελαχιστοποίηση απαιτούμενων τροποποιήσεων υφισταμένων συστημάτων (ERP, κλπ) Ελάχιστες δυνατές απαιτήσεις – ευελιξία χρήσης / προσαρμογής – ελευθερία επιλογής στην αγορά (επιπλέον «ελεύθερα» πεδία, χρήση κωδικών από “standard” tables) Απαίτηση σε οριζόντιες δράσεις – διαλειτουργικότητα Υποσύνολο για χρήση σε συγκεντρωτικές και διαβίβαση

3. Απο-υλοποίηση φορολογικής Σήμανσης Ηλεκτρονική Τιμολόγηση 3. Απο-υλοποίηση φορολογικής Σήμανσης (Εναλλακτική) κατάργηση της χρήσης hardware (ΕΑΦΔΣΣ – φορολ. Μηχανισμοί) Σημαντικότατο όφελος για ΔΟΥ και επιχειρήσεις! Φορολογική Σήμανση: Εθελοντικά ως web service Από ποιον / ποιους; (μελέτη για ΓΓΠΣ, 3rd parties, κλπ) Διαδικασίες – λεπτομέρειες – περιπτώσεις αδυναμίας Χρόνος υλοποίησης Νομοθετικές προσαρμογές

4. Ενημέρωση - Διάδοση της Η-Τ στις επιχειρήσεις Ηλεκτρονική Τιμολόγηση 4. Ενημέρωση - Διάδοση της Η-Τ στις επιχειρήσεις Συντονισμός με φορείς επιχειρηματικού κόσμου – επιχειρηματικό forum Διοργάνωση κεντρικής ημερίδας – εναρκτήριας εκδήλωσης Ενημέρωση για δυνατότητες Η-Τ με το υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο Παρουσίαση των αξόνων δράσης – πρόθεσης και θέλησης Διάλογος και feedback Συντονισμός – αλληλοενημέρωση με Ευρωπαϊκά forums

5. Εκπαίδευση – οργάνωση ελεγκτικού μηχανισμού Ηλεκτρονική Τιμολόγηση 5. Εκπαίδευση – οργάνωση ελεγκτικού μηχανισμού Σχεδίαση εκπαιδευτικού περιεχομένου Συνεργασία με ΕΚΔΔΑ για ένταξη του προγράμματος εκπαίδευσης Πρώτη επιλογή στελεχών Οργανωτικό υποστηρικτικό σχήμα στις ελεγκτικές υπηρεσίες (ΣΔΟΕ, κλπ) Πλήρεις διαδικασίες ηλεκτρονικών επαληθεύσεων - όχι εκτυπώσεις! Τυποποίηση διαδικασιών παράδοσης-παραλαβής ηλεκτρονικών μέσων προς έλεγχο – ενίσχυση της αντικειμενικότητας - ασφάλειας των ελεγχομένων Τεχνογνωσία από συνεργαζόμενες υπηρεσίες (IRS, Belastingdienst, κλπ)

6α. Δράσεις εφαρμογής – υλοποίησης στο Δημόσιο Ηλεκτρονική Τιμολόγηση 6α. Δράσεις εφαρμογής – υλοποίησης στο Δημόσιο Θέσπιση υποχρεωτικής εφαρμογής για b2g συναλλαγές (ηλεκτρονικές προμήθειες) Υποχρεωτική υιοθέτηση σε συναλλαγές g2g Πιλοτική εφαρμογή – επιλογή φορέα / φορέων Δράσεις εκπαίδευσης – κατάρτισης στελεχών υπηρεσιών Δημόσιου τομέα

6β. Δράσεις ενίσχυσης – υλοποίησης για τις επιχειρήσεις Ηλεκτρονική Τιμολόγηση 6β. Δράσεις ενίσχυσης – υλοποίησης για τις επιχειρήσεις Δράση κρατικών ενισχύσεων (“tax/eInv-compliant / tax/eInv-ready”) για την προσαρμογή υφισταμένων συστημάτων Δράσεις εκπαίδευσης – κατάρτισης στελεχών επιχειρήσεων (συνεργασία με φορείς της αγοράς για την υλοποίηση προγραμμάτων)

Χρονοδιάγραμμα Ηλεκτρονική Τιμολόγηση Ηλεκτρονική Τιμολόγηση ΑΜΕΣΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΧΡΟΝΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΦΟΡΕΑΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ Ηλεκτρονικοποίηση Δελτίου Αποστολής (ΔΑ) Κατάργηση υποχρέωσης φύλαξής του χάρτινου ΔΑ μετά την ολοκλήρωση της αποστολής Πλήρης ηλεκτρονικοποίηση των συνοδευτικών ΔΑ κατά τη διάρκεια της αποστολής εμπορευμάτων. 8/2011-3/2012 Υπ. Οικονομικών Προτυποποίηση του τιμολογίου και των υπόλοιπων στοιχείων για την εφαρμογή της ηλεκτρονικής τιμολόγησης σε όλη την αλυσίδα διαχείρισης του τιμολογίου. Θέσπιση υποχρεωτικής εφαρμογής ηλεκτρονικής τιμολόγησης: α) στις δημόσιες προμήθειες (b2g) αλλά και β) μεταξύ διαφορετικών κρατικών φορέων (g2g) 11/2011 Υπ. Οικονομικών, Γ. Γ. Εμπορίου Αποϋλοποίηση φορολογικής σήμανσης σε εθελοντική βάση. 12/2011 Υπουργείο Οικονομικών Ενημέρωση/ διάχυση προς επιχειρήσεις, (με έμφαση στις ΜΜΕ) και ευαισθητοποίηση και κινητοποίηση των επιχειρήσεων για την υιοθέτηση εφαρμογών ηλεκτρονικής τιμολόγησης. Άμεσα Εκπαίδευση και κατάρτιση των αρμόδιων δημοσίων υπαλλήλων (ΕΚΔΔΑ, ΣΕΥΥΟ, κλπ) καθώς και δράσεις κατάρτισης για την προσαρμογή και ενδυνάμωση του ανθρώπινου δυναμικού στις θεσμικές αλλαγές για την ηλεκτρονική τιμολόγηση. Γ.Γ. Φορολογικών & Τελωνειακών Θεμάτων 12

Παράγοντες υλοποίησης Ηλεκτρονική Τιμολόγηση Παράγοντες υλοποίησης Αποφασιστική πολιτική βούληση για υλοποίηση Σταθερός συντονισμός συναρμόδιων υπουργείων Εμπλοκή και συνεχής διαθεσιμότητα των έμπειρων στελεχών των υπηρεσιών μας Συνεχής διαβούλευση και συντονισμός με αγορά Παρακολούθηση – ενσωμάτωση ευρωπαϊκού θεσμικού πλαισίου Επικαιροποίηση – προσαρμογή εθνικού θεσμικού πλαισίου

Ηλεκτρονική Τιμολόγηση Σας ευχαριστούμε