ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΓΡΟ-ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟ ΤΟΜΕΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κλάδος Αστικής Ευθύνης Διαχείριση & Διακανονισμός Ζημιών Κλάδου Αστικής Ευθύνης.
Advertisements

Ποιότητα και αποτελεσματικότητα στην εκπαίδευση. Παράγοντες που την επηρεάζουν Δρ Ειρήνη Ροδοσθένους, ΕΜΕ Φιλολογικών Μαθημάτων.
1 Η Σημερινή Κατάσταση της Κυπριακής Οικογένειας Κέντρο Ερευνών και Ανάπτυξης, Intercollege.
Ελληνική Νομοθεσία για την Προστασία των Ζώων ANIMAL RIGHTS HUMAN WRONGS ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΦΙΛΟΖΩΙΚΗ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ.
ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ ΙΙ Β’ ΚΥΚΛΟΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ : ΨΥΚΤΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ & ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ.
Πρόγραμμα ΘΑΛΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΘΑΛΗΣ- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΜΚΟ»
ΦΑΚΙΡΗ ΜΑΡΙΑ-ΙΟΥΛΙΕΤΑ Α.Μ: Α.Ο.Α. ΕΠΙΒΛΕΠΟΝ: κ. Κλωνάρης.
ΟΛΙΚΗ ΑΡΘΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ ΙΣΧΙΟΥ. ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΙΣΧΙΟΥ ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΙΣΧΙΟΥ Οι επιφάνειες της κεφαλής του μηριαίου καθώς και της κοτύλης απορροφούν τις πιέσεις Οι επιφάνειες.
Μεταρρύθμιση Φορολογίας Εισοδήματος. Νέες Κλίμακες Φορολογίας Εισοδήματος Το εισόδημα από μισθούς ( συντάξεις ) και επιχειρηματική δραστηριότητα φορολογείται.
Δομή των Χρηματοπιστωτικών Αγορών Ανάλογα με την διάρκεια (οικονομική ζωή) των χρηματοπιστωτικών προϊόντων που διαπραγματεύονται στις αγορές έχουμε την.
Στρατηγικές επιβίωσης αποχωρισμένων αιτούντων άσυλο παιδιών στα κέντρα υποδοχής των νομών Λέσβου και Ιωαννίνων Χρύσα Γιαννοπούλου Τμήμα Βαλκανικών Σλαβικών.
1 ΝΕΟΠΛΑΣΙEΣ ΣΕ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ Χρήστος Ν. Χριστόπουλος, MD Ακτινοθεραπευτής - Ογκολόγος Ογκολογική Νοσηλευτική ΑΤΕΙ Πάτρας 2009.
KΛΕΟΠΑΤΡΑ ΚΤΕΝΑ LECTURE:4 KΛΕΟΠΑΤΡΑ ΚΤΕΝΑ LECTURE:4.
- Έλα Αναστασια πάμε βόλτα να δούμε τις βιτρίνες είναι Χριστούγεννα, θα περάσουμε τέλεια θα ψωνίσουμε ρούχα, θα πάμε στα jumbo και το κυριότερο θα πάμε.
Απόδοση Ξενοδοχείων στην Αθήνα- Αττική Νοέμβριος 2015 Stefan Merkenhof.
MINISTRY OF EDUCATION AND RELIGIOUS AFFAIRS, CULTURE AND SPORTSMINISTRY OF EDUCATION AND RELIGIOUS AFFAIRS, CULTURE AND SPORTS Athens, 30 April 2013 Υλοποίηση.
Δημιουργια ανταγωνιστικων πλεονεκτηματων
Επενδυτικοί Αριθμοδείκτες
ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Μηχανογραφημένη Λογιστική ΙI
Διαδικασία συλλογής των δεδομένων – Δειγματοληψία Απώτερος στόχος η διερεύνηση των σχέσεων μεταξύ μεταβλητών και παραγωγή γνώσης με το σχήμα «αίτιο – αποτέλεσμα».
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΚΩΝ»
Κοινωνικές και πολιτιστικές δραστηριότητες τοπικών συλλόγων στον τόπο καταγωγής και τον τόπο εγκατάστασης.
Δυναμική Προσαρμογή στη Νέα Εποχή
novoril® FRESH Ουδέτερο καθαριστικό γενικής χρήσης
ΚΟΣΜΗΤΟΛΟΓΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ.
vadelia® san Υγρό καθαριστικό χεριών για επαγγελματική χρήση
ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΑΣΕΙΣ ΑΓΟΡΩΝ «Ας Ανταποκριθούμε Αποτελεσματικά στις Προκλήσεις των Καιρών» ΜΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος,
vadelia® cream Υγρό καθαριστικό χεριών για επαγγελματική χρήση
Δομημένος Προγραμματισμός
Σχεδιασμός με αναζήτηση στο χώρο πλάνων
Διατροφή-Διαιτολογία
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ??
Διατροφή γυναίκας, παιδιού
Βιωματικές δράσεις Β΄ Γυμνασίου Τμήμα Β2
ΑΣΚΗΣΗ ΑΝΑΚΛΑΣΗΣ 3.9 Επιμήκη ελαστικά κύματα που παράγονται σε σημείο Α ανακλώνται σε κεκλιμένη επιφάνεια και καταγράφονται από δύο (2) γεώφωνα συμμετρικά.
Στρατηγική Έξυπνης Εξειδίκευσης ΕΠ «Βόρειο Αιγαίο»
Επιβλέπουσα καθηγήτρια: Πετσιμέρη Ειρήνη
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία ( )
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΕΠΠ
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Άσκηση 3 Σώμα μάζας m=2kg ηρεμεί σε οριζόντιο επίπεδο. Κάποια στιγμή ασκούνται ταυτόχρονα στο σώμα δύο δυνάμεις F1=10N και F2=5N, όπως φαίνεται στο σχήμα.
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΕΠΠ
Γυμνάσιο Νεάπολης Κοζάνης
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΠΟΙΗΣΗ VS ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΠΟΙΗΣΗ.
6Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΣΧ. ΕΤΟΣ
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ RACES
Project τμηματοσ γυναικων
Συμβουλές για ένα υγιές βάρος
Απάτες στα Τρόφιμα και Ασφάλεια Τροφίμων Γιώργος Σάββα, Υγειονομικός Λειτουργός Υγειονομικές Υπηρεσίες, Ιατρικές Υπηρεσίες και υπηρεσίες Δημόσιας Υγείας,
Χρησιμοποιώ υπεύθυνα Ένα πάρτυ αλλιώτικο απο τ’άλλα!
ΝΈΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΙΑΝ14) VS. ΕΓΚΡΙΘΕΝ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΑΥΓ13)
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΜΕΤΟΧΩΝ
Συμβουλευτική υποστήριξη κοινωνικών vs
Νοσηλευτική φροντίδα ασθενών που βιώνουν Απώλεια, Θρήνο και Θάνατο
Ε.Π. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Διαδικασία συλλογής των δεδομένων – Δειγματοληψία Απώτερος στόχος η διερεύνηση των σχέσεων μεταξύ μεταβλητών και παραγωγή γνώσης με το σχήμα «αίτιο – αποτέλεσμα».
Αποικίες στον Άρη Top Six Χατζής Πέτρος Χατζής Ευάγγελος
Σύγχρονα ζητήματα Διεθνούς Ασφάλειας.
A.ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΛΟΧΡΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Ζορμπάς – Καζαντζάκης Συναίσθημα – Λογική
6η Επιμορφωτική Διημερίδα Ζ’ ΕΝΩΣΗΣ
Βιωματική άσκηση λήψης απόφασης: 6 καπέλα σκέψης
Ειδικά θέματα δικαίου 5ο μάθημα – 22 Μαρτίου 2018 Αιμιλία Γ. Ευθυμίου
ΜΑΘΗΜΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΧΑΡΤΙΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΧΑΡΤΙΟΥ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ-ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
ΦΙΛΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΟΙΑ: Ο Συμβουλευτικός Σταθμός για
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ Ζ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΓΡΟ-ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΚΕΝΤΡΟ ΑΓΡΟΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΓΡΟ-ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟ ΤΟΜΕΑ Παναγιώτης Μπορέτος Εμπορικός Διευθυντής Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος 21/05/2018

Agenda 1 | Παρουσίαση της IRI 2 | Τάσεις Βασικών Καταναλωτικών Προϊόντων 3 | Εναλλακτικά Κανάλια 4 | Σύγχρονος Καταναλωτής

Ποιοι είμαστε; Η IRI είναι μία πολυεθνική εταιρία με ηγετική θέση στο χώρο της πληροφόρησης σχετικά με την αγορά. Παρέχει λύσεις και υπηρεσίες που επιτρέπουν στους πελάτες και συνεργάτες της να μεγιστοποιήσουν την κερδοφορία τους. Συγκεκριμένα, παρέχει στοιχεία αγοράς, εξελιγμένα αναλυτικά εργαλεία, καταναλωτικές έρευνες καθώς επίσης και αποτελεσματικό αλλά και φιλικό στον χρήστη λογισμικό που επιτρέπει την καλύτερη δυνατή ανάγνωση και χρήση της πληροφόρησης.

Οι λύσεις που προσφέρουμε στην αγορά Μέτρηση των πωλήσεων των προϊόντων σας, καθώς και του ανταγωνισμού Ορισμός της βέλτιστης τιμής των προϊόντων σας Επέκταση της διανομής στα κατάλληλα καταστήματα Αποδοτικότερη παρουσία των προϊόντων σας στο ράφι Αποφάσεις για τις αποδοτικότερες επενδύσεις όσον αφορά στις προωθήσεις (προβολές, φυλλάδια) Κατανόηση των καταναλωτικών συμπεριφορών στην κατηγορία σας (γιατί ψωνίζει ο καταναλωτής το προϊόν σας; Ποια είναι τα κριτήρια επιλογής; κτλ)

ΤΑΣΕΙΣ ΒΑΣΙΚΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Αύξηση των πωλήσεων της συνολικής αγοράς (FMCG) ΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΣΕ ΑΞΙΑ YTD vs YTD,YA 4.9% Source: IRI InfoScan, HM/SM, YTD: Jan – Mar 2018

Αύξηση των πωλήσεων βασικών καταναλωτικών κατηγοριών ΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΣΕ ΑΞΙΑ YTD 2018 Source: IRI InfoScan, HM/SM, YTD: Jan – Mar 2018

Μπανάνες, Ντομάτες και Πατάτες είναι οι TOP 3 Κατηγορίες των Φρούτων & Λαχανικών στο κανάλι των Super Markets ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΣΕ ΑΞΙΑ (εκατ.) MAT vs MAT,YA Σύνολο 367 εκατ. Source: IRI Random Weight, HM/SM, MAT: Mar 2018

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΣΕ ΑΞΙΑ MAT vs MAT,YA 7,6% η αύξηση της συνολικής Κατηγορίας, με τα Πορτοκάλια να παρουσιάζουν την μεγαλύτερη ανάπτυξη Source: IRI Random Weight, HM/SM, MAT: Mar 2018

Η συνολικά αγορά των Γαλακτοκομικών ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΣΕ ΑΞΙΑ (εκατ.) MAT vs MAT,YA +3,6% Source: IRI InfoScan, HM/SM, MAT: Mar 2018

Βασικές κατηγορίες συσκευασμένων τροφίμων ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΣΕ ΑΞΙΑ (εκατ.) MAT vs MAT,YA Σύνολο 304 εκατ. Σύνολο 288 εκατ. Source: IRI InfoScan, HM/SM, MAT: Mar 2018

Η Αγορά των Αγαθών πρώτης ανάγκης ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΣΕ ΑΞΙΑ MAT vs MAT,YA Η Αγορά των Αγαθών πρώτης ανάγκης Source: IRI InfoScan, HM/SM, MAT: Mar 2018

ALTERNATIVE CHANNEL MONITOR Ποιο είναι το Προφίλ του Καταναλωτή ανά Κανάλι? ALTERNATIVE CHANNEL MONITOR Γάλα Ψυγείου

Περίπου το 25% των συνολικών πωλήσεων της κατηγορίας γίνεται εκτός των Super/Hyper Markets, με τους αυτόματους πωλητές να έχουν την Τρίτη μεγαλύτερη συμμετοχή Συνολικές Πωλήσεις σε αξία ανά κανάλι (Γάλα Ψυγείου) 70 232 76,8% 7,9% 6,5% 2,5% 2,2% 1,8% 1,4% 0,4% 0,3% 0,1% 0,1% 0,0%

Και σε όρους τεμαχίων, οι αυτόματοι πωλητές παρουσιάζουν αξιοσημείωτη συμμετοχή Συνολικές Πωλήσεις σε τεμάχια ανά κανάλι (Γάλα Ψυγείου) 51 172 77,0% 8,4% 5,6% 2,8% 2,2% 1,6% 1,5% 0,5% 0,2% 0,1% 0,2% 0,0%

Αγορές ανά Κανάλι Q3. Από ποια καταστήματα/ κανάλια έχετε αγοράσει Γάλα ψυγείου (όχι υποκατάστατο τύπου αμυγδάλου , σόγια, κλπ.), έστω μία φορά στο παρελθόν? N=1050

ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ April, 2018

Στο σύνολο, η αγοραστική συχνότητα ανά κανάλι παρέμεινε σταθερή συγκριτικά με τον προηγούμενο χρόνο. Αλλαγές παρατηρούνται μόνο στα Φαρμακεία και στα e-shops SM 1-3 φορές την εβδομάδα: 62% (2017:60%) Discounter 1 φορά την εβδομάδα ή 2-3 φορές τον μήνα: 51% (2017:51%) Jumbo 1-3 φορές τον μήνα: 47% (2017: 48%) Pharmacy 1-3 φορές τον μήνα : 68% (2017: 63%) Cosmetic 1-3 φορές τον μήνα : 51% (2017: 48%) E-shop 1-3 φορές τον μήνα : 31% (2017: 27%)

Οι διατροφικές συνήθειες αλλάζουν

Περισσότεροι από το 50% των ερωτηθέντων έχουν αρχίσει να αλλάζουν τις διατροφικές τους συνήθειες Οι Μισοί από αυτούς αγοράζουν αυτού του τύπου τα προϊόντα από τα Super Market και οι υπόλοιποι από Ειδικά Καταστήματα

Υγιεινή διατροφή και πώς αυτή γίνεται αντιληπτή Το 50% των ερωτώμενων θεωρεί ότι η υγιεινή διατροφή σχετίζεται άμεσα με την Μεσογειακή διατροφή. Υψηλότερα ποσοστά απαντήσεων για ηλικίες άνω των 45 3 στους 10 δίνει ιδιαίτερη προσοχή στα συστατικά του προϊόντος

Η πλειοψηφία προτιμά το κανάλι των Super Markets για την αγορά φρέσκων προϊόντων 18% 14% 40%