Μέθοδοι Αναλύσεως των Λογιστικών Καταστάσεων (Λ.Κ)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
6ο Συνέδριο Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας Δυνατότητες Επιχορήγησης επενδυτικών σχεδίων στον Μελισσοκομικό τομέα Μιχάλης Σμύρης τηλ:
Advertisements

1 ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ξάνθης – Δημοκρίτου 27 τηλ: web:  Δευτεροβάθμιος Κύκλος Σπουδών Εσπερινό Επαγγελματικό.
Ομαδική Παιδαγωγική Σύσκεψη Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων 53 ης Περιφέρειας Σχολικής Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής – Ε. ΜΟΥΣΕΝΑ με θέμα: « Διοικητική λειτουργία.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Δ/ΝΣΗ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Β΄ΑΘΗΝΑΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Ν. ΙΩΝΙΑΣ, Παπαφλέσσα 6Α, Ν. Ιωνία,
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ « ΕΡΕΥΝΑ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ-ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Ε.Ε.Ε.Ε.Κ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ» ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΤΟΥ.
Διοίκηση προμηθειών και διαχείριση Υλικών 10 Μάθημα Γεώργιος Απλαδάς Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων Χειμερινό.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Δ/ΝΣΗ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Β΄ΑΘΗΝΑΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Ν. ΙΩΝΙΑΣ, Παπαφλέσσα 6Α, Ν. Ιωνία,
ΕΡΕΥΝΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Ιωάννης Δούρβας, εκπαιδευτικός ΠΕ20 Κύριες Πηγές Πληροφόρησης eureka.lib.teithe.gr:8080/bitstream/handle/.../Methodologia.doc.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Επιμέλεια Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
Ο ρόλος του 3 ου πυλώνα στο νέο μοντέλο κοινωνικής προστασίας ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΑΝΤΩΝΑΚΗ Γενική Διευθύντρια Αθήνα, 30 Mαρτίου 2016 Labor & Insurance Μπορεί να.
Πλατφόρμες Ηλεκτρονικής Μάθησης Η Πλατφόρμα OpeneClass Οφηλία Νεοφύτου Σταύρος Καουκάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 1.
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ Προσαρμογή υλικού για τη διδασκαλία / εκμάθηση και πιστοποίηση της ελληνικής σε άτομα με αναπηρίες.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Διδάσκων Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
Ο υπολογιστής στην εκπαίδευση. Η αναβάθμιση του μαθησιακού περιβάλλοντος στο σχολείο, με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων των υπολογιστών, δεν είναι εύκολη.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Χρηματοοικονομική Λογιστική
Εφαρμογές – Γεωργική Πολιτική και Εμπορία Αγροτικών Προϊόντων
ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Α΄
Εφηβοι Στο διαδικτυο Cyber Bullying Phishing Διαδικτυακός εθισμός.
Τύποι εργασιών ιστοεξερεύνησης
η περινομή (marketing) στην λειτουργία της αγοράς ΑΝΤΩΝΙΟΥ Μαρτίνη
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΤΡΙΒΙΖΑΣ
Το αθλητικό ιδεώδες στην ποίηση: η ταύτιση του κάλλους με το αγαθό
Ιστορία και εικονογραφημένο βιβλίο
Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
Πελοπίδας, Φαίδωνας, Νεφέλη, Μαρία.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Πράξη με τίτλο «Συλλογική Δράση για την Απασχόληση Στην Κορινθία »
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΠΑΤΡΩΝ Α΄ Τάξη «Μουσική και Μουσικοί»
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΜΑΔΑ: ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ:
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 4η (2016 – 17) Εξυπηρέτηση Πελατών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Ορισμός της έννοιας αλγόριθμος, πρόγραμμα Σχεδιασμός απλών αλγορίθμων
Οι θέσεις του Συνδυασμού “ΕΛΠΙΔΑ” επί του Απολογισμού της Περιφερειακής Αρχής για το έτος 2016 ΚΟΖΑΝΗ
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 5η (2017 – 18) H Ελληνική Επιχειρηματικότητα: Η Περίοδος της Κρίσης Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 10η (2017 – 18) Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης E-class μαθήματος:
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Μεθοδολογία Έρευνας Επαναληπτική Διάλεξη
Συνοδευτικό Υλικό «Ανακυκλούπολη», ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ
Εξωδικαστικός Μηχανισμός Ρύθμισης Οφειλών - Ελεύθεροι Επαγγελματίες
Βασικά Οικονομικά Μεγέθη Ομίλου
ΦΟΡΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Δυσγραφίας : Αξιολόγηση και Αντιμετώπιση Μαρτίου 2018 Ονοματεπώνυμο:_____________________________________________.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 2η (2017 – 18) Τα Συστήματα Ταξινόμησης των Υπηρεσιών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Μάθημα [GD2011]: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Μάθημα [GD2011]: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Μάθημα [GD2011]: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Erasmus Το Πρόγραμμα για την Εκπαίδευση, Κατάρτιση, Νεολαία και Αθλητισμό Ανδρούλα Παπαναστασίου Διευθύντρια ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΈΝΑ WIKI ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΣΕ 9 ΑΠΛΑ ΒΗΜΑΤΑ
Γιατι ζηταμε ΕΙΡΗΝΗ.
Μάθημα [GD2011]: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
Ασφάλεια προσωπικών δεδομένων
Από την επικύρωση στην εφαρμογή
Περιφέρεια.
ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΕΤΗΣΙΑΣ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΝΕΟΥ Δ.Σ. Παρασκευή 1 Μαρτίου 2019.
Συγγραφή Βιογραφικού Σημειώματος
Μια σύντομη παρουσιάση του Τμήματος Φυσικής του Α.Π.Θ.
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μέθοδοι Αναλύσεως των Λογιστικών Καταστάσεων (Λ.Κ) Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ Μέθοδοι Αναλύσεως των Λογιστικών Καταστάσεων (Λ.Κ) Εισηγητής: Γιανναράκης Γρηγόρης Email: ggianaris@gmail.com

ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας - Διοίκηση Επιχειρήσεων (Γρεβενά) Εισαγωγή Κυριότερες μέθοδοι που χρησιμοποιούνται για την ανάλυση των Λ.Κ: Διαστρωματική ή κάθετη μέθοδος ανάλυσης Συγκριτικές καταστάσεις Δείκτες Τάσεως Αριθμοδείκτες Εξειδικευμένοι μέθοδοι π.χ ανάλυση Νεκρού σημείου ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας - Διοίκηση Επιχειρήσεων (Γρεβενά) 2 2

ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας - Διοίκηση Επιχειρήσεων (Γρεβενά) Διαστρωματική ή κάθετη μέθοδος ανάλυσης - Ανάλυση «κοινού μεγέθους» Περιλαμβάνει την κατάρτιση Λ.Κ «κοινού μεγέθους» και των υπολογισμό των διαφόρων αριθμοδεικτών. Ανάλυση «κοινού μεγέθους» Για να διευκολυνθούν οι συγκρίσεις μεταξύ των στοιχείων μιας επιχειρήσεως για μία σειρά ετών καθώς και οι συγκρίσεις μεταξύ των επιχειρήσεων, διαφορετικού όμως μεγέθους, συντάσσονται οι ισολογισμοί και οι καταστάσεις αποτελεσμάτων χρήσεως σε ποσοστά επί τοις εκατό του συνόλου των μεγεθών τους Κάθε στοιχείο του ισολογισμού διαιρείται με το σύνολο του ενεργητικού ή του παθητικού, Κάθε στοιχείο της καταστάσεως αποτελεσμάτων χρήσεως διαιρείται με το σύνολο των καθαρών πωλήσεων. ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας - Διοίκηση Επιχειρήσεων (Γρεβενά) 3

ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας - Διοίκηση Επιχειρήσεων (Γρεβενά) Ανάλυση «κοινού μεγέθους» Η κάθετη ανάλυση εστιάζεται σε δύο κυρίως σημεία: Πηγές προελεύσεως των κεφαλαίων μίας επιχειρήσεως Κατανομή κεφαλαίων μεταξύ των ιδίων κεφαλαίων, βραχυχρόνιων και μακροχρονίων υποχρεώσεων Στην κατανομή των κεφαλαίων της επιχειρήσεως μεταξύ των επί μέρους περιουσιακών της στοιχείων (πάγιο, κυκλοφορούν, διαθέσιμο) ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας - Διοίκηση Επιχειρήσεων (Γρεβενά) 4

ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας - Διοίκηση Επιχειρήσεων (Γρεβενά) Ανάλυση «κοινού μεγέθους» Η εμφάνιση της καταστάσεως αποτελεσμάτων χρήσεως σε ποσοστά δείχνει το ποσοστό των πωλήσεων που καλύπτουν τα διάφορα είδη εξόδων. Ο υπολογισμός των ποσοστών για μια σειρά ετών παρέχει ένδειξη για την πορεία τους και τη σπουδαιότητα κάθε στοιχείου σε σχέση με το σύνολο. ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας - Διοίκηση Επιχειρήσεων (Γρεβενά) 5

ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας - Διοίκηση Επιχειρήσεων (Γρεβενά) Ανάλυση «κοινού μεγέθους» Βοηθάει στη σύγκριση με τα στοιχεία του κλάδου, καθόσον χρησιμοποιώντας μόνο τα απόλυτα μεγέθη δεν υπάρχει κοινή βάση συγκρίσεως. Αν π.χ. υποτεθεί ότι τα ξένα κεφάλαια μιας επιχειρήσεως είναι 100 εκατομμύρια και μιας άλλης 50 εκατομμύρια, ενδέχεται αυτό να οφείλεται στη διαφορά μεγέθους των δύο επιχειρήσεων. ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας - Διοίκηση Επιχειρήσεων (Γρεβενά) 6

Παράδειγμα «κοινού μεγέθους» ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας - Διοίκηση Επιχειρήσεων (Γρεβενά) 7

4290411 6200619 =69,2   8

ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας - Διοίκηση Επιχειρήσεων (Γρεβενά) Διαπιστώνεται δηλαδή ότι: Τα πάγια στοιχεία που αποτελούσαν στο 19X6 το 59,6% του συνόλου του ενεργητικού της επιχείρησης, έφθασαν στο 77,3% το 19X8, σημαίνει ότι η περίοδος αυτή χαρακτηρίζεται από μια συνεχή επενδυτική δραστηριότητα της επιχειρήσεως. ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας - Διοίκηση Επιχειρήσεων (Γρεβενά) 9 9

ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας - Διοίκηση Επιχειρήσεων (Γρεβενά) Ένα μέρος της αυξήσεως των παγίων οφείλεται στην αναπροσαρμογή της αξίας των γηπέδων και κτιρίων Αυτό το διαπιστώνουμε από τον ισολογισμό και τα αποτελέσματα χρήσης 19Χ7 και 19Χ8 ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας - Διοίκηση Επιχειρήσεων (Γρεβενά) 10

ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας - Διοίκηση Επιχειρήσεων (Γρεβενά) Τα αποθέματα μειώθηκαν το 19X8, σχεδόν στο μισό εκείνων που υπήρχαν το 19X4 Οι απαιτήσεις το 19X8 εμφανίζονται μειωμένες σε σχέση με το 19X6 και 19X7, τούτο δε αποτελεί ένδειξη ότι η επιχείρηση ακολούθησε συντηρητική πολιτική ως προς τις χορηγούμενες πιστώσεις. Τα διαθέσιμα μειώθηκαν σημαντικά σε σύγκριση με το 19X4 και το 19X6. ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας - Διοίκηση Επιχειρήσεων (Γρεβενά) 11

ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας - Διοίκηση Επιχειρήσεων (Γρεβενά) 12

ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας - Διοίκηση Επιχειρήσεων (Γρεβενά) Το ποσοστό συμμετοχής των ιδίων κεφαλαίων μειώθηκε από 28,8% το 19X4, στο 16,1% το 19X7 για να ανέλθει και πάλι στο 18,1% το 19X8. Η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου οφείλεται στην κεφαλαιοποίηση της υπεραξίας των παγίων. https://www.euretirio.com/idia-kefalaia/ http://www.ependysopedia.gr/share-capital ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας - Διοίκηση Επιχειρήσεων (Γρεβενά) 13 13

ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας - Διοίκηση Επιχειρήσεων (Γρεβενά) Η συμμετοχή των μακροπροθέσμων υποχρεώσεων αυξήθηκε από το 35% το 19X4, στο 53,5% το 19X7 και έφθασε στο 42,4% το 19X8, που σημαίνει ότι η χρηματοδότηση των νέων επενδύσεων σε πάγια έγινε με μακροχρόνιο δανεισμό. Το ποσοστό των βραχυπροθέσμων και μεσοπρόθεσμων υποχρεώσεων της εταιρίας δεν σημείωσε σημαντική μεταβολή μεταξύ των ετών 19Χ4-Χ8 με εξαίρεση το έτος 19X6, που έφθασε στο 46,5%. ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας - Διοίκηση Επιχειρήσεων (Γρεβενά) 14 14

15

ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας - Διοίκηση Επιχειρήσεων (Γρεβενά) Μεταξύ των ετών 19X4-Χ8, επήλθε σημαντική μεταβολή στο κόστος των πωληθέντων και από το 83,5% των εσόδων το 19X4 καλύπτει το 88% αυτών το 19X8. Αντίθετα, η συμμετοχή των εξόδων διοικήσεως, διαθέσεως και γενικών εξόδων μειώθηκε από 5,3% το 19X4 στο 3,4% το 19X8, που σημαίνει ότι η επιχείρηση ακολούθησε πολιτική περιορισμού αυτών των εξόδων. ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας - Διοίκηση Επιχειρήσεων (Γρεβενά) 16 16

ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας - Διοίκηση Επιχειρήσεων (Γρεβενά) ΟΛΘ ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας - Διοίκηση Επιχειρήσεων (Γρεβενά) 17 17

ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας - Διοίκηση Επιχειρήσεων (Γρεβενά) ΟΛΘ Μη κυκλοφορούντα Περιουσιακά στοιχεία 31/12/2017 31/12/2016 Ιδιοχρησιμοποιούμενα ενσώματα πάγια στοιχεία 99,64% 99,63% Άυλα περιουσιακά στοιχεία 0,06% 0,07% Λοιπά μη κυκλοφορούντα περιουσιακά στοιχεία 0,30% Σύνολο μη κυκλοφορούντων περιουσιακών στοιχείων 100% 100,00% Κυκλοφορούντα Περιουσιακά Στοιχεία Αποθέματα 14,21% 16,49% Απαιτήσεις από πελάτες 37,00% 38,03% Λοιπές απαιτήσεις 7,96% 8,57% Ταμιακά διαθέσιμα και ισοδύναμα αυτών 40,83% 36,90% 3.xlsx ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας - Διοίκηση Επιχειρήσεων (Γρεβενά) 18 18

ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας - Διοίκηση Επιχειρήσεων (Γρεβενά) Κυριότερες μέθοδοι που χρησιμοποιούνται για την ανάλυση των Λ.Κ: Διαστρωματική ή κάθετη μέθοδος ανάλυσης Συγκριτικές καταστάσεις Δείκτες Τάσεως Αριθμοδείκτες Εξειδικευμένοι μέθοδοι π.χ ανάλυση Νεκρού σημείου ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας - Διοίκηση Επιχειρήσεων (Γρεβενά) 19

ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας - Διοίκηση Επιχειρήσεων (Γρεβενά) Συγκριτικές καταστάσεις Συγκριτικές χρηματοοικονομικές καταστάσεις καλούνται οι καταστάσεις που περιέχουν στοιχεία 2 ή περισσοτέρων χρήσεων και οδηγούν σε συμπεράσματα σχετικά με το ρυθμό των στοιχείων, σε διαχρονική βάση ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας - Διοίκηση Επιχειρήσεων (Γρεβενά) 20

ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας - Διοίκηση Επιχειρήσεων (Γρεβενά) Συγκριτικές καταστάσεις   ή αύξηση 34.3% 14.150,2 100 4854,6 ???? 379,5 100 -62,6 ??? ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας - Διοίκηση Επιχειρήσεων (Γρεβενά) 21 21

ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας - Διοίκηση Επιχειρήσεων (Γρεβενά) Κυριότερες μέθοδοι που χρησιμοποιούνται για την ανάλυση των Λ.Κ: Διαστρωματική ή κάθετη μέθοδος ανάλυσης Συγκριτικές καταστάσεις Δείκτες Τάσεως Αριθμοδείκτες Εξειδικευμένοι μέθοδοι π.χ ανάλυση Νεκρού σημείου ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας - Διοίκηση Επιχειρήσεων (Γρεβενά) 22

ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας - Διοίκηση Επιχειρήσεων (Γρεβενά) Δείκτες Τάσεως Με τη δημιουργία δεικτών τάσης τα μεγέθη αποκτούν μια κοινή αφετηρία και είναι έτσι εύκολη η οριζόντια ανάλυσή τους, δηλαδή η πορεία και οι μεταβολές τους διαχρονικά.   ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας - Διοίκηση Επιχειρήσεων (Γρεβενά) 23

ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας - Διοίκηση Επιχειρήσεων (Γρεβενά) Δείκτες Τάσεως ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας - Διοίκηση Επιχειρήσεων (Γρεβενά) 24

ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας - Διοίκηση Επιχειρήσεων (Γρεβενά)   180,5 159,4 ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας - Διοίκηση Επιχειρήσεων (Γρεβενά) 25

ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας - Διοίκηση Επιχειρήσεων (Γρεβενά) ΑΣΚΗΣΗ Να εφαρμόσετε τις παρακάτω 3 κύριες μεθόδους για την ανάλυση των Λ.Κ Διαστρωματική ή κάθετη μέθοδος ανάλυσης Συγκριτικές καταστάσεις Δείκτες Τάσεως ΑΣΚΗΣΗ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΗ 3.xlsx ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας - Διοίκηση Επιχειρήσεων (Γρεβενά) 26 26

ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας - Διοίκηση Επιχειρήσεων (Γρεβενά) 27

ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας - Διοίκηση Επιχειρήσεων (Γρεβενά) 28