Πληροφορική Μάθημα Κατεύθυνσης. Σκοπός Μαθήματος Οι μαθητές που θα ακολουθήσουν το μάθημα αυτό θα είναι ικανοί να λύνουν προβλήματα με αλγοριθμικό τρόπο,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επαγγέλματα Πληροφορικής Λύκειο Αρχαγγέλου «Απ. Μάρκος» Επιμέλεια παρουσίασης: Κ. Γεωργιάδης Π. Πελοπίδας Χ. Παπαχριστοδούλου Ε. Μιχαήλ.
Advertisements

Τι είναι ο προγραμματισμός
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
Λειτουργικό Σύστημα ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ENOTHTA B.1.3 (1)
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΙΡΚΗΣ
Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων
ΠΜΣ ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Κατεύθυνση ΤΕΔΑ Τεχνολογίες Διαχείρισης Ασφάλειας Security Management Engineering Τμήμα Πληροφορικής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΕΧΝΙΚΟΣ Η/Υ
H διαδικασία ανάπτυξης λογισμικού. Tι θα γνωρίσουμε •Τις φάσεις ανάπτυξης του λογισμικού. •Γιατί χρειάζεται να γίνει ανάλυση του προβλήματος. •Τι θα πρέπει.
ΤΟΜΕΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΓΕΩΠΟΝΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ
Πληροφορική Α’ Τάξης.
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γιώργος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Κατεύθυνση «Προηγμένες Τεχνολογίες Ανάπτυξης Λογισμικού»
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ Γ.Σ.Π.. ΟΡΙΣΜΟΙ Ένα σύστημα για τακτικό και συνηθισμένο τρόπο επεξεργασίας δεδομένων και για απάντηση προκαθορισμένων και.
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Πρόγραμμα Είναι μία ακολουθία από εντολές, σε λογική σειρά, με σκοπό να κατευθύνουν τον Η.Υ. στην εκτέλεση των επιθυμητών εργασιών. ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ.
Δεδομένα, Πληροφορίες και Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές
Ανάπτυξη Εφαρμογών1 Θεματικό αντικείμενο:  Σχεδίαση αλγορίθμων  Διατύπωση αλγορίθμων σε γλώσσα προγραμματισμού Τεχνολογική Κατεύθυνση (Γ’ τάξη Γενικού.
19/04/2005Γεώργιος Α Βούρος ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
Κεφάλαιο 3 ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Ο τομέας της Πληροφορικής
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ, ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ Η/Υ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ στην ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Αδάμ Κ. Αγγελής Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
CCNA3: Switching Basics and Intermediate Routing v3.0 Ενημέρωση για το Μάθημα Δίκτυα-Ακαδημία CISCO.
Κατανόηση (δεδομένα – ζητούμενα) Ανάλυση σε απλούστερα προβλήματα Επίλυση με οργανωμένα, απολύτως καθορισμένα, πεπερασμένα βήματα ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ.
ΛΑΔΑΚΑΚΟΣ ΘΑΛΗΣ Α.Μ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
 Λαμβάνουν υπόψη τις πολιτισμικές και κοινωνικές συνθήκες μάθησης.  Έχουν επιρροές από ανθρωπολογία και κοινωνική ψυχολογία  Ενδιαφέρονται για τις.
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γιώργος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Λογισμικό Λειτουργικό σύστημα Λογισμικό συστήματος
Πληροφοριακά Συστήματα και Επιχείρηση
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 1/26 12/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Ανάπτυξη Εφαρμογών για την Εκπαίδευση & την.
Προοπτικές αποφοίτων ηλεκτρονικού τομέα
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γεώργιος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γεώργιος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/27 11/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Οι απαιτούμενες γνώσεις και δεξιότητες του μηχανικού Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Υπ.Ε.Π.Θ. - Infosystem 99 Υπ.Ε.Π.Θ. Διεύθυνση Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τμήμα Δ΄ Γραφείο Υπολογιστικών & Δικτυακών Τεχνολογιών
Υπεύθυνοι ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Παπακίτσος Ευάγγελος Θεολογής Ευάγγελος ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
Γνωριμία με το Λογισμικό του υπολογιστή Μια παρουσίαση για τους μαθητές της Α΄ Τάξης του 49ου Γυμνασίου Αθήνας Διδάσκων: Χ. Μοτσενίγος 49ο Γυμνάσιο Αθήνας.
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ’ Λευκάδα 2011Δήμητρα Τζίγκου Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και την Οικονομία.
ΕΙΣΑΓΩΓΉ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΉ ΝΊΚΟΣ ΠΑΠΑΔΆΚΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
Ελευθερία στα σχολεία Οδηγός εγκατάστασης Ubuntu Ltsp + Εκπαιδευτικό υλικό.
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Υπολογιστών Β’ τάξη Γενικού Λυκείου Γενικής παιδείας Καθηγητής: Τζουμάκα Χριστίνα.
Πληροφορική Μάθημα Κατεύθυνσης. Σκοπός Μαθήματος Οι μαθητές που θα ακολουθήσουν το μάθημα αυτό θα είναι ικανοί να λύνουν προβλήματα με αλγοριθμικό τρόπο,
A’ ΕΠΑ.Λ. Εφαρμογές Πληροφορικής Γεωργιλά Χιονία 1.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1. ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1.1 ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 1.
Κατηγορίες και Προδιαγραφές Λογισμικού Η/Υ (Software)
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
ΜΑΘΗΜΑ: «ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ»
Σύγχρονες μεθοδολογίες ανάπτυξης και διαχείρισης Πληροφοριακών Συστημάτων 2ο Κεφάλαιο.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ»
Πληροφορική Μάθημα Κατεύθυνσης.
Κεφάλαιο 3 ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Σχεσιακεσ βασεισ δεδομενων
Ενημέρωση Μαθητών Για Τo Μάθημα Δίκτυα CISCO
Το υπολογιστικό σύστημα σαν ενιαίο σύνολο
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Β ΚΑΙ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
Οι Κατευθύνσεις στο τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πληροφορική Μάθημα Κατεύθυνσης

Σκοπός Μαθήματος Οι μαθητές που θα ακολουθήσουν το μάθημα αυτό θα είναι ικανοί να λύνουν προβλήματα με αλγοριθμικό τρόπο, ακολουθούν τα βήματα του κύκλου ανάπτυξης, ώστε να δημιουργούν μια ολοκληρωμένη εφαρμογή, σχεδιάζουν βάσεις δεδομένων και άλλα πληροφοριακά συστήματα, εξηγούν και χρησιμοποιούν βασικά δομικά στοιχεία του ηλεκτρονικού υπολογιστή, χρησιμοποιούν σύγχρονα εργαλεία για να δημιουργούν ηλεκτρονικά παιχνίδια (computer games) Χρησιμοποιούν τις βασικές εντολές στα Linux

Ενότητες Μαθήματος Βασικές Έννοιες Λειτουργικά Συστήματα Βάσεις Δεδομένων/ Ανάπτυξη Πληροφοριακών Συστημάτων Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής Αρχιτεκτονική Ηλεκτρονικών Υπολογιστών

Γλώσσα Προγραμματισμού Ως κύρια γλώσσα προγραμματισμού τόσο στη Β’ όσο και στη Γ’ Λυκείου έχει επιλεγεί η C++. Πρόκειται για μια ευρέως διαδεδομένη γλώσσα προγραμματισμού η οποία έχει χρησιμοποιηθεί στη δημιουργία πολλών γνωστών προγραμμάτων

The 2016 Top Ten Programming Languages Πηγή:

Εφαρμογές με C++

Άλλες Ενότητες Δημιουργία ηλεκτρονικών παιγνιδιών (computer games)

Σε ποιους απευθύνεται

Απαραίτητο για πρόσβαση

Επιλογή για πρόσβαση

Μαθήματα στο Παν.Κυπ. ΗΜΜΥ, ΠΜΜΠ – C/C++, Matlab MMK- Matlab, Fortran ΜΑΘ – Matlab, Fortran ΦΥΣ – Fortran ΔΕΔ – C/C++, Πληροφοριακά Συστήματα στη Διοίκηση – Εισαγωγή στην επιστήμη της πληροφορικής ΟΙΚ – Εισαγωγή στην επιστήμη της πληροφορικής

Code.org Επαγγελματική Ζήτηση

Μύθοι και Αλήθειες Μύθος : Η αγορά πληροφορικής έχει λεφτά. Αλήθεια : Η αγορά πληρώνει τον εξαιρετικό. Μύθος : Αν σπουδάσω πληροφορική, δουλεύω στη πληροφορική. Αλήθεια : Αν σπουδάσω πληροφορική, µπορώ να δουλέψω σχεδόν παντού. Μύθος : Η πληροφορική είναι το επάγγελµα του µέλλοντος. Αλήθεια : Η πληροφορική είναι το επάγγελµα που θα υπάρχει και στο µέλλον. Μύθος : Η πληροφορική έχει ενδιαφέρον. Αλήθεια : Η πληροφορική έχει ενδιαφέρον µόνο αν ενδιαφέρεσαι γι’ αυτή. Μύθος : Η πληροφορική είναι γένους αρσενικού. Αλήθεια : Οι γυναίκες ήταν και είναι στην πληροφορική.

Network Engineer -Μηχανικός Δικτύων Υπεύθυνος για τον σχεδιασμό, εγκατάσταση και συντήρηση του δικτύου των υπολογιστών και του διαδικτύου.

Computer Security Specialist -Υπεύθυνος Ασφάλειας Σχεδιάζει, συντονίζει και εφαρμόζει διαδικασίες ασφάλειας για πληροφοριακά συστήματα Προστατεύει από αναρμόδια τροποποίηση, καταστροφή ή αποκάλυψή τους.

Computer Systems Analyst Αναλυτής Συστημάτων Αναλύει τις απαιτήσεις των χρηστών, τις διαδικασίες και τα προβλήματα αυτοματοποίησης ή βελτίωσης υπαρχόντων συστημάτων. Μπορεί να αναλύει ή να συστήνει το εμπορικά διαθέσιμο λογισμικό. Καθοδηγεί και επιβλέπει τους προγραμματιστές

Computer Software Engineer Μηχανικός Λογισμικού Αναπτύσσει, δημιουργεί και τροποποιεί συστήματα εφαρμογών λογισμικού ή εξειδικευμένα προγράμματα. Σχεδιάζει λογισμικό ή προσαρμόζει λογισμικό σύμφωνα με τις ανάγκες των χρηστών με στόχο την λειτουργικότερη απόδοσή του. Μπορεί να προσφέρει τεχνική υποστήριξη (helpdesk)

Computer Programmer Προγραμματιστής Δημιουργεί προγράμματα για υπολογιστές, χρησιμοποιώντας διάφορες γλώσσες προγραμματισμού. Τα προγράμματα μπορεί να είναι εφαρμογές για Η/Υ, για το διαδίκτυο και για κινητά.

Computer Operator- Χειριστές Παρακολουθεί και ελέγχει ηλεκτρονικούς υπολογιστές και ηλεκτρονικό εξοπλισμό επεξεργασίας δεδομένων Μπορεί να εισαγάγει εντολές σε κάποιο σταθμό εργασίας Χειρίζεται τα μηνύματα και τα μηνύματα λάθους των προγραμμάτων χωρίς να τα διορθώνει.

Software Tester / Beta Tester Δοκιμαστές προγραμμάτων Ασχολούνται με τη δοκιμή προγραμμάτων και εύρεση λαθών (bugs) στα προγράμματα. Κυρίως εργοδοτούνται σε εταιρίες παιχνιδιών.

Computer Hardware Engineer Μηχανικός Υλικού Η/Υ Ερευνά, σχεδιάζει, αναπτύσσει και ελέγχει υπολογιστές και ανάλογο εξοπλισμό που χρησιμοποιείται για εμπορικούς, βιομηχανικούς, στρατιωτικούς ή επιστημονικούς σκοπούς. Εποπτεύει την κατασκευή και εγκατάσταση υπολογιστών ή σχετικού εξοπλισμού.

Computer Technician Τεχνικός υπολογιστών Επιδιορθώνει, συντηρεί ή εγκαθιστά υπολογιστές, συστήματα επεξεργασίας κειμένου, και ηλεκτρονικών μηχανών γραφείου, όπως εκτυπωτές και πολυμηχανήματα.

System Administrator - Διαχειριστές συστημάτων Υπεύθυνοι για την ομαλή λειτουργία όλων των υπολογιστικών συστημάτων μιας εταιρίας

Computer Science Teacher Καθηγητής Πληροφορικής Διδάσκει μαθήματα της Επιστήμης Υπολογιστών. Μπορεί να ειδικεύεται σε ένα τομέα της Επιστήμης Υπολογιστών, όπως στη σχεδίαση και λειτουργία των υπολογιστών ή στην ανάπτυξη εφαρμογών.

Information Technology Researcher Ερευνητής Πληροφορικής Αναλαμβάνει έρευνα σε θεμελιώδη ζητήματα των υπολογιστών και της επιστήμης των υπολογιστών, ως θεωρητικός, σχεδιαστής ή εφευρέτης. Συνήθως είναι καθηγητές πανεπιστήμιου