THE CLUETRAIN MANIFESTO

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένα απαραίτητο στοιχείο στην ζωή μας. Εργασία Α’ εξαμήνου (Internet)  Τμήμα:1Ι-ΙΝΠ01  Έτος:  Ονοματεπώνυμο : Αντώνης Δημητριάδης  Μάθημα: Τεχν.
Advertisements

Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/ Junior Achievement Greece
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
Υπηρεσία Έρευνας και Διεθνών Σχέσεων • Πρόγραμμα Δια βίου μάθησης • ERASMUS MUNDUS • TEMPUS Ευρωπαϊκά Προγράμματα για την Εκπαίδευση, τον Πολιτισμό και.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Κεφάλαιο 3: Το ενιαίο ρυθμιστικό και νομικό πλαίσιο. 3.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του ενιαίου ρυθμιστικού πλαισίου. 3.2 Η αναγκαιότητα δόμησης του.
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Σχεδιασμός Προγράμματος αλλαγής: Οι επιλογές Γεώργιος Μιχαήλ Κλήμης ΜΒΑ, PhD Πάντειο Πανεπιστήμιο.
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
Κοινωνιολογία (Εισαγωγικές έννοιες)
Η επιχείρηση διαφέρει από τις άλλες παραγωγικές μονάδες γιατί: β) παράγει προϊόντα που τα διαθέτει έναντι μιας αξίας ανταλλαγής α) παράγει προϊόντα που.
Οργανόγραμμα ομίλου ΕΛΒΑΛ
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 02/02/2015 1
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
ΜΑΘΗΜΑ 4ο (Κοινωνικές ομάδες)
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
Δουλεύοντας μαζί για την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης των αλκοολούχων ποτών Εκστρατεία για την υπεύθυνη κατανάλωση από τη Diageo Μάρτιος 2014.
European Students of Industrial Engineering and Management ESTIEM ESTIEM European Students of Industrial Engineering and Management LG Chios.
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Κ. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ Εργαστήρια Πληροφορικής Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ: Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα και Εφαρμογές Διαδικτύου και Εφαρμογές.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
Η κριτική του Ορθού Λόγου
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Από το Web1.0 στον Web X.0 Καλτιριμτζής Ελ. Ιωάννης
Παράθυρο Johari.       Ψυχοδυναμική των σχέσεων βοήθειας και ανάπτυξης οικογενειακών σχέσεων (Παράθυρο Johari)
ΗΘΙΚΗ & ΗΘΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΓΩ - ΕΝΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μια ή περισσότερες Πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το ελαιόλαδο?
Στην Ελλάδα, σε πρόσφατο Φύλλο της Εφημερίδας της Κυβέρνησης (ΦΕΚ B 931/ ), στο άρθρο 6 και στην παράγραφο Γ΄ σε σχέση με τα παιδιά με ειδικές.
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Κοινωνιολογία (Εισαγωγικές έννοιες)
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
Ενότητα 6: Κοινωνικο-Πολιτισμικές Θεωρίες Μάθησης
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
Βελτιώνοντας τα Παγκόσμια Προβλήματα
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Επικοινωνία ….τι είναι;
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
4ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου Ενημέρωση Γονέων
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Πως να ξεχωρίσει η επιχείρηση σας
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Υπό την φοιτήτρια: ΒΑΛΙΕΒΑ ΖΑΡΗΝΑ (Α.Μ. 8464)
Η έννοια της επιχείρησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Εκστρατεία για την υπεύθυνη κατανάλωση από τη Diageo Μάρτιος 2014
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Λ. Μήτρου, Επικ. Καθηγήτρια – Πανεπιστήμιο Αιγαίου Κανονιστικές και Κοινωνικές Διαστάσεις της Κοινωνίας της Πληροφορίας /2 Χειμερινό εξάμηνο
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ.
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Διαδραστική Μάθηση © 2018.
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
Μεταγράφημα παρουσίασης:

THE CLUETRAIN MANIFESTO By WHIMSICAL TEAM

ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΤΟΥ CLUETRAIN MANIFESTO ΕΝΟΤΗΤΕΣ: 1 – 6 : «Η ανθρώπινη επικοινωνία στα πλαίσια της αγοράς» 7 : «Η κυριαρχία των hyperlinks και η ανατροπή της υπάρχουσας δομής » 8 – 13: «Η σχέση μεταξύ των νέων αγορών και των εταιρειών» 14 – 25: «Συνειδητοποίηση της νέας πραγματικότητας και προσαρμογή των εταιρειών σε αυτήν»

26 – 40: «Θέσεις που πρέπει να υιοθετήσουν οι εταιρείες προκειμένου να εισέλθουν στη νέα αγορά» 41 – 52: «Τα intranets αποτελούν τον κώδικα επικοινωνίας στις νέες αγορές» 53 – 71: «Συνεργασία Internet και Intranets στη νέα αγορά» 72 – 95: «Αλλαγές και προσδοκίες για την νέα αγορά»

TOP 10 CLUETRAIN MANIFESTO THESES THESΙS 6: Το internet επιτρέπει συνομιλίες μεταξύ ανθρώπων που απλά δεν ήταν εφικτές στην εποχή των mass media. THESΙS 7: Τα hyperlinks ανατρέπουν την ιεραρχία. THESIS 9: Οι διαδικτυακές συνομιλίες καθιστούν δυνατή την εμφάνιση νέων ισχυρών μορφών της κοινωνικής οργάνωσης και της ανταλλαγής γνώσεων. THESIS 12: Δεν υπάρχουν μυστικά. Η διαδικτυακή αγορά γνωρίζει περισσότερα από ό, τι οι ίδιες οι εταιρείες για τα προϊόντα τους και είτε τα νέα είναι καλά ή κακά, τα αποκαλύπτουν σε όλους.

THESIS 22: Η αίσθηση του χιούμορ σχετίζεται με τις αξίες, την ταπεινοφροσύνη, την ειλικρίνεια, και την αυθεντικότητα των απόψεων. THESIS 25: Οι επιχειρήσεις δεν πρέπει να είναι απρόσωπες αλλά να επιδιώκουν τη δημιουργία σχέσεων με κοινό στόχο. THESIS 38: Οι ανθρώπινες κοινότητες βασίζονται στο διάλογο – με ανθρώπινο λόγο για τις ανθρώπινες ανησυχίες. THESIS 52: Το κλειδί των επιτυχημένων επιχειρήσεων – εταιρειών είναι ο ανοιχτός διάλογος. THESIS 65: Σημαντική είναι η συμβολή του ανθρώπινου δυναμικού γιατί αυτοί είναι που αναπτύσσουν τις σχέσεις με το κοινό. THESIS 93: Επιδίωξη συνεργασίας μεταξύ των εταιρειών και των διαδικτυακών αγορών και από τις δύο μεριές.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ SOUTHWEST AIRLINES - VIRGIN AIR Δραστηριοποίηση στον τομέα των social media Αίσθηση του χιούμορ ( thesis 21, 22) Ισχυρή αίσθηση της ανθρώπινης κοινωνικής αλληλεπίδρασης Οι εταιρείες ενθαρρύνουν τους υπαλλήλους τους να λειτουργούν ως φυσιολογικοί άνθρωποι (με αίσθηση του χιούμορ) και όχι μηχανικά