Όπως στη λογοτεχνία, στον κινηματογράφο, έτσι και στα κόμικς υπάρχουν είδη. Ο αναγνώστης αντλεί απόλαυση όταν βλέπει τους κανόνες και τα στερεότυπα του.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαιδευτικά υλικά.
Advertisements

ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Πώς διασχίζω το δρόμο όταν έχει σταθμευμένα αυτοκίνητα •Κατεβαίνω και σταματώ ανάμεσα σε δύο αυτοκίνητα,. χωρίς να βγω έξω από αυτά, έτσι ώστε να βλέπω.
Η δική μας βουβή ταινία: «Περιπέτεια στο Πλατάνι»
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Συνεργασιακή δράση «Γλώσσα και Μαθηματικά μέσα από τη λογοτεχνία»
Φωτιάδου Μαρία Τσιμούρα Παυλίνα Τζέγκα Πέτρος Συμεωνίδης Χρήστος
Μια προσέγγιση της διατροφής… Από το εργαστήριο της φύσης στο εργαστήριο της κουζίνας.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Εργαστήριο.
Μια φορά και έναν καιρό σε ένα απομακρυσμένο νησί υπήρχε μια μεγάλη φάρμα. Σε αυτόν τον όμορφο χώρο ζούσαν πολλά και διαφορετικά ζώα ειρηνικά και αγαπημένα.
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ Ερευνητική εργασία στα πλαίσια του σχολικού μαθήματος ‘Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας’ Ερευνητική ομάδα: Μοσχοβάκου Δανάη , Νικολοπούλου.
Δον Κιχώτης Από την Ε΄2.
ΣΧΕΔΙΑΖΩ : ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΩ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΧΟΤΕΛΑΣΒΙΛΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΝΔΟΥ
, Β’ τετράμηνο Λύκειο Δεμενίκων Τμήμα Ατε2 Ομάδα:
Good Karma Αυτό είναι ένα μικρό - ευχάριστο ανάγνωσμα. Απόλαυσέ το!
Το βυζαντινό κράτος μεγαλώνει και φτάνει στα παλιά σύνορα .κεφ16
01 Φρουτοπία Ενότητα 11 Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ: ΙΣΤΟΡΙΑ, ΧΡΟΝΙΚΟ, ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
Διάδραση ανθρώπου- Υπολογιστή (Ε) ΕΥΡΕΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.
Βέρα Δακανάλη1 2 Σε κάθε ανάγνωση υπάρχουν τρεις συντελεστές/παράγοντες: ο συγγραφέας, που υπάρχει έξω από το κείμενο, αλλά μπορεί να προσθέτει στην.
ΘΕΜΑ 2ο Τροχαία ατυχήματα –κυκλοφοριακή αγωγή
Η θέση και ο ρόλος της γυναίκας στην Ιλιάδα
Βοηθώντας τα παιδιά να αγαπήσουν το βιβλίο
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΑΠΩΝΙΚΩΝ ΣΚΙΤΣΩΝ
Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Παρουσίαση:Πιτσιλλίδου Σόφη Α.Μ:Β
Αικατερίνη Παπαγεωργίου Σχολική Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής
Δημιουργική Γραφή ως αφορμή για καινοτόμες δράσεις
Σεμινάρια Επιθεωρητών Φιλολογικών Μαθημάτων Φεβρουάριος – Μάρτιος 2012 Σόνια Κούμουρου, Σύμβουλος Λογοτεχνίας Βασιλική Σελιώτη, Φιλόλογος, Γραφείο Α.Π.
‘Από τη ζεστασιά της αφήγησης στην παγωνιά της ψηφιακής εικόνας!’
ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ.
ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ 5 - ΑΘΗΝΑ Τηλ
Οι γκρίζες πλευρές του σύγχρονου τεχνολογικού πολιτισμού μέσα από το χιούμορ του Αρκά Ερευνητική εργασία του 24ου ΓΕΛ Θεσσαλονίκης Συντονιστές Εκπαιδευτικοί.
Από τους μαθητές : Κόμικς !. Ποιος δημιούργησε πρώτος τα κόμικς ; Βάλε και φωτογραφία του.
Βασίλης Αθανασιάδης Τάξη Ε ΠΤΔΕ-ΑΠΘ
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης 2015
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
ΕΚΦΡΑΣΗ ΕΚΘΕΣΗ, Τεύχος Α΄
Το τραγούδι αναφέρεται στα σφάλματα που έχει κάνει η Ελένη. Παρουσιάζεται ως μια μοιραία γυναίκα που προκάλεσε τον πόλεμο στην Τροία. Έχει παρασύρει.
Τούμπα Ακριβή Κατερίνα Σίτοβα Πριλλο Πέτρο Σκαρλίδου Ελένη Α3
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νίκης
ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΤΡΙΒΙΖΑΣ.
Η ΜΟΜΟ!!.
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση Πρακτικής Άσκησης Λογοτεχνία και Τέχνη 14 Νοεμβρίου 2012 Κωνσταντοπούλου Άννα.
C OMIC S TRIP C REATOR. T Ο Π ΡΟΓΡΑΜΜΑ Το Comic Strip Creator αποτελεί μια εναλλακτική εφαρμογή δημιουργίας ψηφιακών κομικς. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα.
Φέτος μας δόθηκε η ευκαιρία να ταξιδέψουμε και να συνεργαστούμε με 15 διαφορετικά νηπιαγωγεία απ’ όλη την Ελλάδα καθώς και με δυο από την Τουρκία και.
Ο ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ. Ο ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ είναι Ο ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ.
 Το βιβλίο αυτό μιλάει για ένα παιδί τον ντεντέκτιβ Κλούζ που ανακαλύπτει ενα φάντασμα που στοιχειώνει τον επιστάτη του σχολείου.  Τι γίνεται στο.
17/9/15 ΣΤ2. Το όνομα του συγγραφέα είναι Γουέντι Σμιθ.
Δρούγκα Κλεονίκη Καρακίτσιος Αντρέας Κωτόπουλος Η. Τριαντάφυλλος ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ & ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΠΟΤΥΠΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΟΡΘΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗ.
 Με τον όρο Τέχνες εννοείται η ανθρώπινη δραστηριότητα ή δημιουργία που είναι σημαντική εξαιτίας της έλξης που προκαλεί στις ανθρώπινες αισθήσεις, διεγείροντας.
Διαγράμματα Πακέτων (Package Diagrams)
Η σοκολάτα στον κινηματογράφο & την λογοτεχνία
Σχολικό Έτος 2015/16 Υπεύθυνη Καθηγήτρια : κυρία Μαυρομματάκη
Αλεξάνδρα-Μαρία Στελίνα Ολίνα Δέσποινα
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ: Διδακτική των μαθηματικών ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Λεμονίδης Χαράλαμπος ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:
Θρησκευτικά Θεματική ενότητα 1 Βίκυ Διονυσοπούλου Β2
Γλωσσική Νοημοσύνη Ε2 ΤΑΞΗ
Ενισχυτική διδασκαλία
Ευγένιος Τριβιζάς.
ΣΤΙΓΜΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΠΟΥΝΕΑΣ Δ2.
Η Walt Disney Pictures & Ο Walter Elias Disney
ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
γραφείο Ταξιδιωτικό Ταξιδιωτικό γραφείο
Patrick Commecy France
Νεότερη λογοτεχνία Από την εισαγωγή του σχολικού βιβλίου Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας, β΄ τεύχος (σελ. 171)
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Είναι καιρός να φανερώσω την τραγωδία μου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Όπως στη λογοτεχνία, στον κινηματογράφο, έτσι και στα κόμικς υπάρχουν είδη. Ο αναγνώστης αντλεί απόλαυση όταν βλέπει τους κανόνες και τα στερεότυπα του είδους να τηρούνται, κάποτε όμως μπορεί να καταλάβει ότι οι κανόνες είναι για να παραβιάζονται… του χρήστη user

κυβερνο-πανκ

ΔΙΠΛΑΝΗΤΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ-Φλας Γκόρντον

ΕΞΩΤΙΚΗ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ-Ταρζάν

ΗΡΩΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ-Θόργκαλ

ΚΛΑΣΙΚΑ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΑ-Οι Άθλιοι

ΠΟΛΕΜΙΚΑ-Η Δράσις

ΚΟΜΙΚΣ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ-Κόρτο Μαλτέζε

ΓΟΥΕΣΤΕΡΝ-Μπλούμπερυ

ΗΠΕΡΗΡΩΕΣ-Σπάιντερμαν

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ-Ντικ Τρέησυ

ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΚΟΜΙΚΣ- «Η Μεταμόρφωση» του Κάφκα

ΜΑΝΓΚΑ

ΤΡΟΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ-Τσάρλυ Μπράουν