ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Γ΄: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΔΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ & ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Γ΄: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΔΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ & ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ.
Advertisements

ΑΘΗΝΑ: ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΟΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ
Κυκλοφοριακοί – Πολεοδομικοί - Περιβαλλοντικοί Στόχοι  Δημιουργία συνθηκών ασφαλείας για την κίνηση των ποδηλάτων.  Απελευθέρωση πεζοδρομίων από σταθμευμένα.
Επιστημονική Επιτροπή «ΠΡΟΣ ΕΝΑ ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ/ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟ-ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΩΝ ΒΙΩΣΙΜΩΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ» Γιάννης Φραντζεσκάκης,
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Β΄: ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ.
ΕΡΓΟ ΤΡΑΜ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ 14/01/2014.
Υποδομές Μεταφορών & Δικτύων στην Κρήτη:
Η Μαγούλα Είναι μια αστική περιοχή στην δυτική πλευρά του Θριασίου.
Πρόγραμμα Αγ. Ιωάννη Ευβοίας. Συνολική έκταση: 1.950,43 στρέμματα Δικαιούχοι: 1017.
7η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΕΠ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 2000 – η ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ.
Νέα δεδομένα στην οικοδομησιμότητα ακινήτων
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΥΝΑ Π.Δ. 85/2012 Ίδρυση Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου
Οφέλη και Προοπτικές Χρηματοδότησης μέσω Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Ροζάννα Σεμερτζιάν Υπεύθυνη Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Γραφείο Στήριξης Ερευνητικών & Αναπτυξιακών.
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Α΄: ΓΕΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ.
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Αλληλεξάρτηση Χρήσεων Γης και Συγκοινωνιακού Συστήματος
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΚΩΝ» Σύγχρονες υποδομές για μία ανταγωνιστική βιομηχανία 4 Αυγούστου 2009.
Μια μικρή παρουσίαση για ένα μεγάλο και διαρκές έγκλημα…
Ποια προοπτική για το Σειχ-Σου; Ενδοαστικό πάρκο ή περιαστικό δάσος; Γιώργος Μπλιώνης "Σέϊχ-Σου: η σημερινή κατάσταση και το μέλλον του περιαστικού δάσους.
ΕΙΔΙΚΗ ΜΟΝΙΜΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Συνεδρίαση 10 Ιανουαρίου 2006 ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗ 1 η : ΑΙΤΙΑ,
1 Καινοτομικό Πρόγραμμα RI-SE ΕΚΕΠΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΑ ΝΕΑ ΕΘΝΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ.
Αρτηρία Διαμπερούς Κυκλοφορίας στην Κεντρική Περιοχή Θεσσαλονίκης ΥΠΕΧΩΔΕ, Μάρτιος 2002.
ΑΘΗΝΑ 5 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2006 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΩΝ
1. Γενικά-Σκοπός 2. Γενική περιγραφή της περιοχής 3. Υφιστάμενη γεωργοοικονομική κατάσταση 4. Προβλήματα της περιοχής 5. Δυνατότητες ανάπτυξης της περιοχής.
Ομαδα : Δ ΜΠΟΥΚΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΑΛΟΥΔΗ ΜΑΡΙΑ ΠΑΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΟΣ ΕΡΕΤΡΙΑΣ Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Α Φάση: Στρατηγικός Σχεδιασμός Διαβούλευση.
ΕΡΓΟ : ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΗ ΟΔΟΣ ΔΗΜΟΥ ΒΑΘΕΟΣ ΠΡ/ΣΜΟΣ : ,00 € (με ΦΠΑ) ΕΚΠΤΩΣΗ : 4,07 % μέση έκπτωση ΠΟΣΟ ΣΥΜΒΑΣΗΣ : ,19 € (με ΦΠΑ) ΑΝΑΔΟΧΟΣ :
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ & ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΜΕΑΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ 01/42/ΕΚ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ.
ΘΕΡΜΑΪΚΟΣ ΚΟΛΠΟΣ ΠΟΤΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΟΣ ΤΣΑΜΠΑΡΛΗΣ ΑΚΗΣ ΓΚΑΛΙΟΥ ΕΥΗ
ΕΠΑΛ ΝΙΓΡΙΤΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΕΥΒΟΙΑΣ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ ΜΑΡΙΑ Α ΔΗΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ.
ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΣΤΙΚΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ Δράσεις προς χρηματοδότηση : Προμήθεια κάδων οικιακής κομποστοποίησης ή/και επιτόπιας μηχανικής.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜOΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΔΙΚΤΥΩΝ ΓΕΝ. ΓΡΑΜ. ΔΗΜ. ΕΡΓΩΝ Ειδική Υπηρεσία Δημοσίων Έργων Μελετών-Κατασκευών Έργων Παραχώρησης Πελοποννήσου.
Β΄ ΦΑΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Επιχειρησιακός Σχεδιασμός Οικονομικός Σχεδιασμός - Δείκτες Παρακολούθησης ΔΗΜΟΣ ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ – ΤΜΗΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ.
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Αναθεώρηση Ρυθμιστικού Σχεδίου Θεσσαλονίκης: χωρικά πρότυπα βιώσιμης ανάπτυξης Το νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο Θεσσαλονίκης 2025 επιτρέπει.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
ΝΕΟΙ ΟΔΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ – ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Γιάννης Δημητρόπουλος Πολιτικός Μηχανικός - Συγκοινωνιολόγος MSc Μέλος Συλλόγου Ελλήνων.
ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΡΩΝ ΓΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Δημήτριος Δ. Θεοδωρακόπουλος Εργαστήριο Συγκοινωνιακών.
Παρεμβάσεις στο Νομό Χαλκιδικής Π.Ε.Π. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΑριθμόςΠροϋπολογισμός (εκ €) Δημόσια Έργα ,9 Επενδυτικά Σχέδια ,8.
Τμήματα Ελληνικής Γλώσσας Mainz & Ingelheim Ο πλανήτης Γη Γεωγραφικές συντεταγμένες.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΟΜΩΝ ΔΗΜΩΝ
Jessica Joint European Support for Sustainable Investment in City Areas ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ JESSICA ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ Μανώλης Ματσάγκας.
ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΣΒΑΚ – ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΥΣΚΕΥΩΝ Α. Ε
Ετήσια Συνάντηση Ηράκλειο 28 Νοεμβρίου 2016
ΟΡΑΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ Οικονομική ,κοινωνική , πολιτιστική ανάπτυξη, δημιουργία θέσεων εργασίας. Μια καθαρή, όμορφη, βιώσιμη πόλη. Να.
Νίκος Ροδόπουλος Πρόεδρος Ελληνικής Εταιρείας Logistics Μέλος Εθνικού Συμβουλίου Εφοδιαστικής Αλυσίδας.
2η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης
Π.Ε.Π. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Τελική Εκδήλωση 15 Νοεμβρίου 2013, Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών
ΠΕΠ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Μετά την ολοκλήρωση των Μεγάλων Οδικών Έργων Παραχώρησης, τι;
Οι γεωγραφικές συντεταγμένες της Γης
ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ
Γεωγραφικές συντεταγμένες
ΤΟΥ 39ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ:ΟΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ
Σχέδιο Δράσης για την Κλιματική Αλλαγή
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΘΡΙΑΣΙΟΥ ΠΕΔΙΟΥ
1ο Εθνικό Αναπτυξιακό Συνέδριο για την Προγραμματική Περίοδο
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Β΄: ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ.
ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΣΤΙΚΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Γ΄: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΔΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ & ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ.
Βουλευτής Β΄ Θεσσαλονίκης
Γεωγραφικές συντεταγμένες
Ε.Π. «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον Αειφόρος Ανάπτυξη»
ΕΡΓΑ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
5η ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΕΠ - ΥΜΕΠΕΡΑΑ
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Τομέας Μεταφορών & Τεχνική Βοήθεια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Γ΄: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΔΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ & ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ

Το Στρατηγικό Οδικό Δίκτυο απαρτίζεται από: Τον Εσωτερικό Οδικό Δακτύλιο - ΕσΟΔ Τον Εξωτερικό Οδικό Δακτύλιο - ΕξΟΔ Τους συνδετήριους κλάδους (ακτινικές συνδέσεις) μεταξύ των δύο Δακτυλίων Τα τμήματα των κύριων εθνικών οδικών αξόνων (ΠΑΘΕ, Εγνατία Οδός) που διέρχονται από την περιοχή του Σχεδίου Το δίκτυο αυτοκινητοδρόμων που συνδέει τη Θεσσαλονίκη με τις πρωτεύουσες των νομών της Κεντρικής Μακεδονίας. Το λοιπό βασικό οδικό δίκτυο

Εσωτερικός Οδικός Δακτύλιος – ΕσΟΔ Ήδη διαμορφωμένος Δυτικά και Βόρειο- Ανατολικά αλλά χρειάζονται βελτιώσεις Πρέπει να μελετηθεί και υλοποιηθεί σταδιακά η συμπλήρωση στα Νότιο-Ανατολικά και Νότια, Νοτιο-Δυτικά. Η Νότια – Νοτιο-Δυτική διαμόρφωση περιλαμβάνει : Τμήμα Α: Δυτική είσοδος, προς Καυταντζόγλου – Κατσιμίδη, Β.Α ΕσΟΔ. Τμήμα Β: Επέκταση έως Καλαμαριά και σύνδεση, με το Β. Ανατολικό τμήμα μέσω Γκόνη - Πόντου. Τελική διαμόρφωση ΕσΟΔ σε 2 «λοβούς»: Κεντρικό και Ανατολικό.

Εξωτερικός Οδικός Δακτύλιος – ΕξΟΔ Βόρειο-Ανατολικό τμήμα σε νέα χάραξη (2x2 + ΛΕΑ) πίσω από τον ορεινό όγκο Χορτιάτη προς το Τριάδι και Ανατολικά μέχρι το Σχολάρι. Ανατολικό / Νοτιο-Ανατολικό τμήμα από το Σχολάρι – Τρίλοφο - Μηχανιώνα – Αγγελοχώρι. Νότιο – Νοτιοδυτικό τμήμα με Ζεύξη του Θερμαϊκού Δυτικό τμήμα από Α/Κ Αξιού έως τον κόμβο Κ1 (περιοχή Καλοχωρίου) – Σύνδεση με Α/Κ Αξιού.

Ακτινικές Συνδέσεις (ΑΣ) ΑΣ 1: Κόμβος Κ1 με Κόμβο Κ16 (Δυτική Θεσ/νικη). ΑΣ 2: Οδός Πόντου. ΑΣ 3: οδός Λαγκαδά ΑΣ 4: από οικισμό Πεύκων, έως Κόμβο με ΕσΟΔ ΑΣ 5: από κόμβο Κ11(Α) - Α/Κ Τριαδίου Εξωτερικού Δακτυλίου (οδός Θέρμης – Γαλάτιστας). ΑΣ 6: Ε.Ο. Θεσ/νίκης – Μουδανιών, από κόμβο Κ12 (ΕσΟΔ) έως Α/Κ Α11 ΕξΟΔ ( Νέα Ραιδεστό), και από Α/Κ Αεροδρομίου έως Α/Κ Α13 Σχολαρίου. ΑΣ 7: Σύνδεση Αεροδρομίου με Εξωτερική Περιφερειακή. Ακτινικές Συνδέσεις πέριξ Κόμβου Κ5

Τερματικοί Σταθμοί - Χώροι Στάθμευσης (1/3) Οι χώροι στάθμευσης, και η πολιτική (ελέγχου) στάθμευσης, ουσιαστικό και αναπόσπαστο τμήμα του όλου Σχεδίου. Παράθεση χώρων προτεραιότητας: Υπόγειος χώρος της οδού Ανθέων Περιοχή Στρατοπέδου Καρατάσου / Νοσοκομείου Παπαγεωργίου, (σε συνδυασμό με τερματικό σταθμό γραμμής Μετρό και Λεωφορείων (δημιουργία πολυτροπικού συγκοινωνιακού κέντρου) Χώρος στρατοπέδου Παύλου Μελά Χώρος περιοχής Λαχανοκήπων μεταξύ οδού Γιαννιτσών και οδού 26ης Οκτωβρίου Πλατεία Χημείου, ΑΠΘ. Περιοχή οδού Μ. Ψελλού, Ν. Ελβετία (κοντά στο σταθμό του Μετρό) Θέατρο Γης (Κατσιμίδη) σε συνδυασμό με επέκταση γραμμών ΟΑΣΘ ή με ειδικά λεωφορεία Περιοχή Μίκρας (Δ. Καλαμαριάς)

Τερματικοί Σταθμοί - Χώροι Στάθμευσης (2/3) Άλλα στοιχεία των υποδομών στάθμευσης – τερματικοί σταθμοί: Πολυτροπικοί Σταθμοί μετεπιβίβασης με σύστημα ΔΣ Εξεύρεση χώρων, κατά μήκος του Εσωτερικού και Εξωτερικού Δακτυλίου, όπου θα μπορούσαν να καταλήγουν γραμμές του συστήματος Δημοσίων Συγκοινωνιών. Σύνδεση κύριων χώρων στάθμευσης με το σύστημα των λεωφορειακών γραμμών (ενιαίο κόμιστρο – τέλος στάθμευσης) Βελτίωση σήμανσης και ενημέρωσης για τους χώρους στάθμευσης Ολοκλήρωση - υλοποίηση Ενιαίου Σχεδίου Στάθμευσης για το Δήμο Θεσσαλονίκης και τους άλλους Δήμους της περιοχής

Τερματικοί Σταθμοί - Χώροι Στάθμευσης (3/3) Εμπορευματικά Κέντρα : Εμπορευματικό Κέντρο σε χώρο στρατοπέδου Γκόνη – επιθυμητή συνεργασία ΟΣΕ / ΟΛΘ. Συναφείς Υποδομές σε ΟΛΘ και Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης. Σύνδεση με ΕΚ εκτός Θεσσαλονίκης.

Προτεραιότητες οδικών έργων Κριτήρια Επιλογής: Ουσιαστική λειτουργική αναβάθμιση σε τμήματα με ιδιαίτερα κυκλοφοριακά προβλήματα. «Λειτουργία δικτύου». Ελάχιστη δυνατή επιβάρυνση της σημερινής κυκλοφοριακής λειτουργίας του συστήματος κατά την κατασκευή. Υλοποίηση εφικτή σε σύντομο χρονικό διάστημα. Βελτίωση (ή μη επίπτωση) στο περιβάλλον – ειδικότερα βελτίωση σε ότι αφορά την ποιότητα αέρα στην δομημένη Θεσσαλονίκη.

Προτεραιότητες (1/2) Έργα αναβάθμισης και βελτίωσης του σημερινού ΕσΟΔ (Επιφανειακές βελτιώσεις σε κόμβους και τμήματα του ΒΑ τμήματος και του Δυτικού) Σε συνδυασμό με τα ανωτέρω διαπλάτυνση: της Ν.Ε.Ο. Θεσσαλονίκης – Ν. Μουδανιών κατά 1 λωρίδα και στους δύο κλάδους της από τον Κ12 μέχρι τους κόμβους Θέρμης και Αεροδρομίου - κυκλοφοριακές διευθετήσεις σε σημαντικές εξόδους / εισόδους σε παρακείμενες αναπτύξεις. της Ν.Ε.Ο. Θεσσαλονίκης – Ν. Μουδανιών, κατά 1 λωρίδα, από κόμβο Ν. Ρυσίου και Ταγαράδων έως κόμβο με παλαιά οδό Τριλόφου – Ν. Μουδανιών μετά την Καρδιά στην κατεύθυνση προς Ν. Μουδανιά (ανωφέρεια). Άμεση έναρξη νέας μελέτης Νότιου Νοτιο-Δυτικού τμήματος στη βάση της υλοποίησης και των δύο Τμημάτων Α & Β με προτεραιότητα στο Α’.

Προτεραιότητες (2/2) Έναρξη υλοποίησης ΕξΟΔ στα τμήματα: Προτεραιότητες (2/2) Έναρξη υλοποίησης ΕξΟΔ στα τμήματα: Πρώτο τμήμα στα Δυτικά, από Α6 (Ευκαρπία) έως περίπου το ύψος του οικισμού Πεύκα Διερεύνηση σύνδεσης και Κ5 με εξΟΔ Ακτινική Σύνδεση 4 (ΑΣ 4) από Πεύκα μέχρι τον κόμβο Κων/πολίτικων Αναβάθμιση του τμήματος του σημερινού Εσωτερικού Δακτυλίου από Κόμβο Κων/πολίτικων μέχρι κόμβο Κ12. Σύνδεση Εγνατίας Οδού στο ύψος του Γηροκομείου με τον Α/Κ Α6 (Ευκαρπία)