Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Advertisements

Πώς να χρησιμοποιήσετε τον λογαριασμό σας στο Gmail
AΤΛΑΣ Λαογραφίας Εκπαιδευτικό παιγνίδι  Κύριος στόχος της εφαρμογής είναι η σύνδεση της εκπαίδευσης με τον θησαυρό της Λαϊκής Παράδοσης.  Η εκπαιδευτική.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
1ο Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θεσσαλονίκης Ε2 Τάξη
Ενότητα 8 Υποενότητες 1,2 Γλωσσοδέτες
Πώς εκφράζουν τις ιδέες τους σήμερα
Ποιον χάρτη να διαλέξω;
Ενότητα 2 Το ποτάμι τρέχει να συναντήσει τη θάλασσα
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Εκπαίδευση σταδιοδρομίας στο ελληνικό δημοτικό σχολείο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε ό,τι τρώμε»
Κειμενικές εργασίες με τη βοήθεια του διαδραστικού πίνακα
Ενότητα 20 Ζώα υπό εξαφάνιση Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ με ασφάλεια στο δρόμο»
 Το project με το οποίο ασχοληθήκαμε ονομάζεται «παιχνίδι της γνώσης». Χωριστήκαμε σε ομάδες όπου η κάθε μία ασχολήθηκε με ένα ξεχωριστό διδασκόμενο μάθημα.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
Η συλλογιστική για το σχεδιασμό. Για το μάθημαΙ  « Παραδοτέα :  Ασκήσεις  Σχεδιασμός και κατασκευή ενός λογισμικού με το Αβάκιο  Ένα κείμενο
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Ο Φοίβος και η Αθηνά ταξιδεύουν στην Ευρώπη!! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Τάξη: Στ΄1 Υπεύθυνη Δασκάλα: Ευτυχία Καλογερά Σχολικό έτος:
ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗ ΠΡΑΞΗΣ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Η΄ Εξάμηνο Τμήματος Χρηματοοικονομικής.
Μελέτη και βελτίωση του πάρκου απέναντι από το σχολείο μας από τα παιδιά της Γ τάξης ( ) Οι εργασίες, οι σχετικές με το project, ξεκίνησαν με αφορμή.
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής Εκπαιδευτικός: Κυριακή Ζαφείράκη Επιστημονική Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Μαρία Γραμματίκα Τάξη: Στ Αριθμός Παιδιών:
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής
Περιφερειακά ΚΕ.Σ.Π.Ε.Μ. Σαπών
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
ΔΕΚΑΡΧΟ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Αβραάμ Ιντζεβίδης
Β’ γυμνασίου(Γεωμετρία)
Μ. Δέρειο Νομού Έβρου Νετσμεττήν Πίσκα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ:
ΚΕΣΠΕΜ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Ταξίδου Δήμητρα & Σίμογλου Αθανασία Επιστημονική Υπεύθυνη : Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Λένα Παπαδοπούλου.
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ ΜΕΛΙΒΟΙΑ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική ομάδα:
Μαθητές/τριες Δημοτικού: 12 Μαθητές/τριες Νηπιαγωγείου: 1
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Μάνταινα Νομού Ξάνθης Εκπαιδευτική ομάδα: Γεωργία Πατρωνίδου
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Μειονοτικό Σχολείο: Δαρμένης Εκπαιδευτική ομάδα: Βάρναλη Σοφία & Χουσείν Χατζή Χαλήλ Αριθμός μαθητών:15 κορίτσια:10 αγόρια:
Εκπαιδευτική ομάδα: Αλεξάνδρα-Ιωάννα Βερέττα Νετζμεττήν Πίσκα
Αγιοχώρι Νομός Ροδόπης
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ Ε2 1ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΧΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ:ΑΓΚΑ ΒΙΚΕΝΤΙΑ
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
ΕΣΟΧΗ ΝΟΜΟΥ ΡΟΔΟΠΗΣ ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Μειονοτικό Σχολείο Αγιοχωρίου
ΗΛΙΑΚΟ ΡΟΛΟΙ ΟΜΑΔΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ:.
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
Αναπαραστάσεις του Μακρόκοσμου
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΛΥΚΟΥ ΣΤΕΛΛΑ ΒΙΔΟΥΡΑ ΙΡΦΑΝ ΚΟΥΡΟΥ
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ. Καπετανάκης Δημήτρης Μπεκιάρης ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 3
Διδασκαλία παραγράφου στο μάθημα της Γεωγραφίας
ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Κ. Σαμαρά, Δασκάλα.
Ενότητα 2:Η παρέα Μάθημα:Τάσος το σαλιγκάρι Ι ΄Δημοτικό Λεμεσού (ΚΑ) Θεοδούλου Αφροδίτη Θεοδούλου Αφροδίτη Χατζηκυπρή Εύα Χατζηκυπρή Εύα.
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Περιφερειακά ΚΕ.Σ.Π.Ε.Μ. Σαπών
ΔΕΚΑΡΧΟ Ν. ΞΑΝΘΗΣ ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ Εκπαιδευτική ομάδα: Ανέτα Θεοδωρίδου
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΡΙΣΙΜΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΕΝΟΤΗΤΑ 22 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ. Καπετανάκης
Μικροχώρι Νομού Ξάνθης Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου
Ψηφιακοί, γλωσσικοί περίπατοι στην πόλη μου
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Τέμενος Νομού Ξάνθης
Επιστημονική υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
Μικροχώρι Νομού Ξάνθης Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη Υπεύθυνη: Μαρία Γραμματίκα

Μαθητές: 12 (6 αγόρια & 6 κορίτσια) Τμήμα: Ε’2 Κεσπέμ: Ιάσμου Μαθητές: 12 (6 αγόρια & 6 κορίτσια)

Το πρώτο μνημείο για το οποίο μιλήσαμε ήταν το Ταζ Μαχάλ. Αφού διαβάσαμε το κείμενο και επεξηγήσαμε τις άγνωστες λέξεις, τα παιδιά απάντησαν στις ερωτήσεις κατανόησης. Στο πλαίσιο της τελευταίας δραστηριότητας τα παιδιά υπολόγισαν τη χρονιά που ολοκληρώθηκε η κτίση του μνημείου, εντάσσοντας έτσι και τα μαθηματικά στο μάθημα μας. Στον παγκόσμιο χάρτη βρήκαμε την Ινδία και μάθαμε αρκετές πληροφορίες γι’ αυτή (π.χ.με ποιες χώρες συνορεύει, από ποια θάλασσα και ποιον ωκεανό περιβάλλεται). Σε έναν άλλο χάρτη της Ινδίας εντοπίσαμε την πόλη Άγκρα, όπου βρίσκεται το Ταζ Μαχάλ.

Μετά την επεξεργασία του κειμένου, ψάξαμε στο Google και είδαμε εικόνες για το Ταζ Μαχάλ. Τα παιδιά τις παρατήρησαν προσεχτικά και περιέγραψαν το μνημείο αυτό. Αφού λοιπόν ανοίξαμε την παιδαγωγική βαλίτσα και βρήκαμε πώς λέγονται αυτά τα υφάσματα βλέποντας και σχετικές εικόνες στο Google, αποφασίσαμε να μάθουμε περισσότερα για την Ινδία, χρησιμοποιώντας την παιδαγωγική βαλίτσα.

Εδώ συζητήσαμε και για τις χρήσεις των μπαχαρικών. Έτσι λοιπόν με τη βοήθεια του συμβόλου Βαμβάκι πήραμε όλα τα υλικά (χάρτης, παζλ, καρτέλες-φωτογραφίες, δελτία τεκμηρίωσης) που αντιστοιχούν στην Ινδία. Χρησιμοποιώντας τον χάρτη, παρατηρήσαμε την Ινδία και είπαμε με ποια μεταφορικά μέσα θα μπορούσαμε να επισκεφτούμε τη χώρα αυτή. Αφού φτιάξαμε το παζλ με το παζάρι, παρατηρήσαμε και περιγράψαμε το παζάρι στην Ινδία και κάναμε μία σύγκριση με το παζάρι που γίνεται στον τόπο μας. Εδώ συζητήσαμε και για τις χρήσεις των μπαχαρικών. Με τη βοήθεια των δελτίων τεκμηρίωσης, μιλήσαμε για τις τροφές, την αρχιτεκτονική, την ενδυμασία κτλ και έτσι μάθαμε αρκετές πληροφορίες για τη χώρα αυτή.

Κλείσαμε την ενότητα με την κατασκευή του Ταζ Μαχάλ. Για την κατασκευή της μακέτας συμβουλευτήκαμε τις εικόνες από το Ιντερνέτ και σημειώσαμε τις βασικές πληροφορίες του μνημείου για να τις τοποθετήσουμε σε μορφή πινακίδων στη μακέτα.