Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ Για ποιους λόγους φεύγουν οι πελάτες και δεν ξανάρχονται Τρόποι να τους ξανακερδίσετε.
Advertisements

1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Μέσα μαζικής ενημέρωσης Παναγιώτης, Τζέλο Δημήτρης, Άγγελος.
Εθισμός στο διαδίκτυο. Ο εθισμός στο Διαδίκτυο είναι μια σχετικά νέα μορφή εξάρτησης που έγινε γνωστή με την καινοτόμο έρευνα της Young (1996). Αναφέρεται.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
Αποφάσεις Προώθησης. Εισαγωγή  Προώθηση είναι η προσπάθεια να πειστούν οι άνθρωποι να αποδεχτούν προϊόντα, αντιλήψεις και ιδέες.  Στρατηγική προώθησης.
Πόσα και ποια είδη καλωδίων γνωρίζετε; Χάλκινο Καλώδιο, Συνεστραμένα Ζεύγη Καλωδίων, Ομοαξονικά Καλώδια, Οπτικές Ίνες.
Κεφάλαιο 7 Διαδικτύωση- Internet 7.1 Επίπεδο Δικτύου.
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Και η «σωστή» συμπλήρωση του μηχανογραφικού.
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος. Ικανοποίηση του πελάτη: το κλειδί για την πίστη των πελατών  Η ανώτερη εξυπηρέτηση του πελάτη δημιουργεί ικανοποίηση.
Οδηγιεσ για τη χρηση του Edmodo
Το πλαίσιο Διαλειτουργικότητας της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία ΙΙ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
Ηγεσία Διαδικασία Λήψης Απόφασης
ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
mke.uop.gr [open source doc / internet]
Εκρηξη Δορυφορου και μελετη Τροχιασ Θραυσματων
το αλσοσ μασ ειναι η μεγαλυτερη πηγη
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 7
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2015
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΨΩΜΙΟΥ Ο ΣΙΤΑΡΟΥΛΗΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ
“ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ”
ΕΞ΄ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Η σκοτεινή πλευρά του Διαδικτύου Εθισμός
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΕΡΕΥΝΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΘΕΜΑ : ΑΘΛΗΣΗ – ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΤ’3
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
15ο Γυμνάσιο –Λ.Τ Β΄ Λυκείου Τμήμα 3ο
«Bήματα για τη ζωή - Βήματα απ’ το Εγώ στο Εσύ»
ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
7Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Π.Ε. ΑΧΑΙΑΣ 10o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΟΥ
Βιωματικεσ δρασεισ Α΄Γυμνασιου Σχολική & Κοινωνική Ζωή
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2016
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
Project: Εθισμός στο Internet
Το Διαδίκτυο.
"Για να σερφάρεις στο Internet με ασφάλεια"
«ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ»
Θετικό δημιουργικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
για τη σύνταξη των ερωτήσεων εργάστηκε ολόκληρο το τμήμα
Ι3: Διερεύνηση και καταγραφή παρουσίας στο Internet
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ - ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕ. Θ. Ε
Σωστή Χρήση & Κατάχρηση του Internet
15/11/2018 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (1) Ενότητα A1.1 Ο Δάσκαλος.
ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ Οι μαθητές του ΣΤ2.
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Emoticons σύμβολα που χρησιμοποιούνται για να περιγράψουν συναισθήματα σε μηνύματα και στο Internet. Από τη μαθήτρια Κων/να Κιούση Τμήμα ΒΗΥ1, σχ. έτος.
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
Ασφάλεια κινητού τηλεφώνου
110 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα A4 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
ΠΩΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Α1
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Διαδικασία Σχεδιασμού Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού Κωνσταντίνος Ανδρέου 2009-2010

1. Εντοπισμός του προβλήματος (τι ανάγκη έχω) 1ο Στάδιο: ΠΡΟΒΛΗΜΑ 1. Εντοπισμός του προβλήματος (τι ανάγκη έχω) 2. Επεξήγηση της κατάστασης ή της εντολής που έχω για λύση ενός προβλήματος 3. Καθορισμός ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ (περιορισμοί – απαιτήσεις) για την επίλυση του προβλήματος. Οι προδιαγραφές αφορούν ως συνήθως μορφή, μέγεθος, λειτουργία, υλικά, κόστος, διαθέσιμος χρόνος κτλ.

ΕΡΕΥΝΑ 2ο Στάδιο: Τομείς της έρευνας Ερευνώ πώς έλυσαν οι άλλοι το πρόβλημα (μελέτη κατασκευών) Ερευνώ από βιβλία, εγκυκλοπαίδειες, περιοδικά, internet Ερευνώ από ανθρώπους που έχουν σχέση με το πρόβλημα (την κατασκευή που θέλω να κάνω)

Διαμέσου της έρευνας πρέπει να παίρνουμε απαντήσεις σε ερωτήματα όπως: Ποιο μέγεθος θα έχει; Από τι υλικά θα κατασκευαστεί; Πώς θα λειτουργεί; Πόσο θα κοστίσει; Πώς θα συντηρείται; (κόστος συντήρησης) Τι σχήμα θα έχει – εμφάνιση Πόσο χρόνο θα μας πάρει για να το κατασκευάσουμε – τι είδους ενέργεια θα χρειάζεται για να λειτουργήσει κ.ά.

ΙΔΕΕΣ 3ο Στάδιο: Επινόηση και σχεδιασμός τουλάχιστον 3 ιδεών που θα μπορούν να επιλύσουν το πρόβλημα. Τι πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας όταν σκεφτόμαστε τη δημιουργία ιδέων: Μην απορρίπτετε αρχικά καμιά ιδέα (ακόμη και οι πιο τρελλές ιδέες μπορούν να δώσουν βοήθεια για λύση). Κοιτάζοντας μια παρόμοια κατακευή μπορούμε να δώσουμε ιδέες για βελτίωσή της. Να μην ξεχνάτε πού θα τη χρησιμοποιείτε, ποιο πρόβλημα θα επιλύει, ποιοι θα τη χρησιμοποιούν – στηρικτείτε στην έρευνα που κάνατε.

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΙΔΕΑΣ 4ο Στάδιο: Βελτίωση και παρουσίαση της καλύτερης ιδέας δηλαδή της τελικής λύσης με σχέδια, σχόλια και αιτιολόγηση της επιλογής της.

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ 5ο Στάδιο: ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ Ετοιμασία κατασκευαστικού σχεδίου της τελικής λύσης (στην ορθογραφική προβολή). Πολλές φορές είναι χρήσιμο και ένα καλό μοντέλο της κατασκευής. Καλό είναι να δημιουργηθεί κατάλογος των υλικών που θα χρησιμοποιηθούν και οι ποσότητες που θα χρειαστούν.

6ο Στάδιο: ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΑΝΤΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ. Οργάνωση της εργασίας Εξεύρεση των υλικών Εξερεύνηση των μέσων που θα χρησιμοποιηθούν (εργαλεία – μηχανήματα) Εργάζομαι πάντα ακολουθώντας τα κατασκευαστικά σχέδια.

ΔΟΚΙΜΗ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 7ο Στάδιο: Αξιολόγηση της κατασκευής πάντοτε σε σχέση με τις προδιαγραφές. Κοιτάζουμε αν είμαστε μέσα στα επιθυμητά πλαίσια επίλυσης του προβλήματος. Μελετούμε τα αδύνατα σημεία, ελλείψεις και εισηγήσεις για τη βελτίωση της κατασκευής.